Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.01.2016 în toate secţiunile
-
Eu zic sa cauti una adusa din germania nu rulata la noi. Se simte diferenta.2 points
-
Acum...sa-mi fie cu iertare, daca tu vrei sa bagi 10-11k in optionale..e problema ta. La 40k deja este Golf R. Iar 35k un Leon sau o Skoda (alta in afara de Superb 280CP 4x4 DSG) la acesti bani mi se pare ca nu merita.1 point
-
La golf 4 am pus excel-g made in spain.Slabe dpmdv adica setate spre comfort.Cele made in cehia am inteles ca sunt setate pentru sport adica mai rigide.Depinde de care cautati comfort sau ''sport'' moi sau mai dure putin.1 point
-
1 point
-
V-am citit atent relatarile si da, recunosc am seat si nu audi, dar am motorizare 2.0TDI-150CP... AM monitorizat motorizarea mea in frigurile ce au fost. Si ce pot sa zic ca daca a atins apa 90 de grade, conform CB nu s-a mai redus temperatura deloc, nici in oras nici extraurban. O singura data s-a intamlat re-racirea dar atunci cu pornire la -16 grade, din varful muntelui de la 1600 m altitudine si o coborare continua de circa 30 de minute...si pe acest drum cum s-a asjuns pe drum drept si a trebuit sa accelerez motorul destul de repede a urcat la 90 grade si acolo a ramas... si eu extraurban circul intre 2000-2500 rpm normal... asta ca si o idee... consider ca nu sunt normale cele descrise la aceasta sectiune..orice ar zice mecanicii.1 point
-
nu cred sa fie de la volan, atata timp cat in BC si restul, merge fara probleme. modul/codare/protocol - cam aici este problema. Modulul tau nu am mai avut pana acum - cu 7Ex... ca sa iti zic exact despre ce e vb. Asta intrebam, daca pot sa cumpar un modul generatie veche, compatibil cu maxidut rosu, fara sa mai trebuiasca FIS...sau FIS-ul este obligatoriu pentru orice modul BT(vechi sau nou) ca sa comunice cu maxidot-ul...(3c0 stie DDP, 3c8 si 7P6 stiu BAP - deci iau un 3c0 care este vechi si stie rSAP) Nu exista model vechi Premium (asa cum vrei tu - afisare pe maxidot si HU), care sa meaga fara Fis Link pe bordul rosu. Doar model mai noi sunt Premium - 3c8, 7Px ... si Fis Link1 point
-
That feeling cand o vezi in reprezentanta pentru prima data.. :icon_bounce: :rolleyes:1 point
-
Bre, daca vrei sa te dai cu XP -ul (si/sau cu Cross Touranul :) ) da-mi un semn cind esti in Bucuresti. Pe aia de la Seat Brasov ii stiu bine, ca de acolo am luat Touranul. Nu am nici eu impresie buna despre ei dar nu o impartasesc aici ca deja suntem offtopic. In ce priveste preturile de nou si pozitionarea pe piata, am configurat de curiozitate un Scout cu aproximativ aceleasi optiuni cu ale Xp -ului meu (zic aproximativ pentru ca la Scout nu e posibil sa pui padele pe volan, iar in loc de led are xenon). Pretul final e cu circa 500 de euro ... in favoarea Scoutului. Si e undeva in jur de 36 de mii cu TVA - ul de acum.1 point
-
Pai deja gata e in drum spre reprezentanta.. marti o iau :)) stau ca pe ace.. Apropo Soso, un feedback ? Cum e masina asa per total (cum trage, cum merge, cum e cu 4x4) ca sincer nici nu mai tin minte de la test drive :))1 point
-
1 point
-
1 point
-
@CristiM: posibil sa fi atins viteza la care camera video se opreste :) (pe roata care derapeaza)1 point
-
certificat fiscal e una; hartia care atesta faptul ca taxa este platita si nerecuperata este alta. fiscalul se scoate 100% de vanzator de la directia de taxe si impozite de unde apartine iar hartia privind taxa se scoate de la ANAF.1 point
-
Da si eu ti-am spus ca Motul nu este ce te astepti pentru motorul tau, eu l-am probat si dupa 5k l-am dat jos, Plus ca este f. scump. de ce nu incerci un Ravenol, VPD, VMO, Fuchs, LM, Mobil. Faci cum vrei eu am spus o parere, sa nu ai mari asteptari.1 point
-
A innebunit lumea cu CUV-urile astea ca SUV nu ai cum sa ii spui.1 point
-
Nu exista o metoda ca frana de mana (EPB-electronic parking brake) sa nu se dezactiveze automat cand incerci sa pleci cu masina si ai centura pusa (la DSG vorbesc, probabil ca si la manuala este la fel se dezactiveaza cand bagi a 1-a si dai sa pleci de pe loc). E logic, daca iti pui centura si incerci sa pleci de pe loc (ai bagat in viteza si apesi acceleratia), inseamna ca vrei sa pleci de pe loc nu sa ramai pe loc. Daca nu ai centura pusa frana de mana (EPB) nu se dezactiveaza decat manual (piciorul pe frana si apasat un pic mai lung pe buton). O sa observati si faptul ca stand pe loc cu motorul pornit, cu centura pusa si cu frana de mana dezactivata, in momentul in care ti-ai scot centura se pune automat frana de mana si te avertizeaza sonor. Eu consider toate setarile acestea ale franei de mana foarte logice si corecte, practic nu te lasa sa uiti masina fara frana de mana trasa (chiar daca la DSG mai actioneaza si P ca infranare) iar la plecare te ajuta sa te concentrezi la drum, nu mai trebuie sa faci gestul de "lasat frana jos" (eu practic nu mai ating frana de mana nici la plecare nici la parcare, este un feature super cool). LE: de ce sa tii tras butonul mai mult de 10 secunde? scrie undeva in manual asa ceva? LE2: daca ai chestii din alea de pus in loc de centura putem sa nici nu mai discutam1 point
-
N-a incurcat termenii...da ce putea sa rapsunda...a dat-o in tangouri. M-ar incalzi foarte tare o garantie de 7 ani la DSG!! "Put your money where your mouth is!"1 point
-
salut o intrebare putin off topic datorita motorului... scuze am intrat pe site la TCM sca sa fac si eu 175 cp asa vad ca o sa am dupa cip dar pretul zic eu ca este destul de mare.. 500Euro fara TVA ceva pareri? am scris eu ceva eronat de am ajuns la pretul asta? sau atat ma costa multumesc si scuze de off inca o data1 point
-
In momentul actual am 3 mii de km la bordul acestei masini. Incerc sa scriu aspectele observate pana in acest moment: - pentru doua persoane este o masina foarte ok (loc suficient atat la pasageri cat si in portbagaj), merg si 4 persoane in ea, dar nu as recomanda-o ca masina de familie cu mai mult de 2 membrii; - de consum sunt multumita , atat in oras cat si in afara. (la un drum de 400km cel mai putin am scos consum de 4.1, iar iar cel mai mult 5,4 . Consumul depinzand de viteza de mers). In oras (bucuresti), incepand cu 4,5 dar poate ajunge si la 6,5 - depinde de trafic); - suspensiile ok, si in traffic se tine bine - demarajul la pornire nu este atat de bun (a mea este cu 60CP, poate cea de 75 sa fie mai rapida); daca vrea cineva sa faca liniute la semafoare atunci nu este masina potrivita, daca vrei sa mergi normal cu ea nu ai motive sa te plangi - aerul conditionat isi face treaba bine si repede - navigon-ul este de real folos, atat in ceea ce priveste computer-ul de bord al masinii dar si ca navigatie (te duce la destinatie fara probleme, iar pe dealul negru m-a ajutat enorm sa observ curbele si sa ma pregatesc corespunzator pt. virajele mai mari - cei care au trecut pe acolo stiu despre ce vorbesc) - din pacate la achizitie nu mi-am luat senzori de parcare considerand ca masina este mica, dar uneori sunt utili - despre functia de franare nu pot sa dau detalii pentru ca nu a fost nevoie sa actioneze pana acum - in oras nu se aud zgomote in interior, pe autostrada la viteze mai mari de 120km incep sa-si faca aparitia (insa nu intr-un mod deranjant) - ca pret este scumpa raportat la salariile noastre, dar raportat la alte masini este acceptabila. - modelele de anul acesta au comanda de actionare pt. geamul pasagerului din dreapta si pe usa soferului. Facand raportul: necesitate (in idea a 2 personae in familie), calitate, confort, pret as face aceeasi alegere fara nici cea mai mica ezitare.1 point
-
Ok, stai sa-ti explice baiatu' cum e cu logica, din partea mea poti sa-ti cumperi cauciucuri cu 300 ron bucata, nu o sa auzi de la mine asa ceva. De exemplu X isi cumpara 4 cauciucuri noi, dupa 3000 km omu face un accident, masina e praf, el se hotaraste sa o duca la fier vechi, baietii de acolo mai salveaza ce pot, scaune, volanul, o roata/doua, cauciucuri (daca nu au fost atinse la accident)... Daca eu ma duc sa cumpar cauciucurile de la ei, vad ca sunt bune, cu ce ma deranjeaza ca sunt SH? Doar nu te astepti sa cumpar de-alea prin care ies sarmele si asa mai departe. Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu is omu' care sare cu banu' ... e banu' meu, eu muncesc si eu tre sa stiu cum pot sa strang cureaua, sa imi canalizez cat mai bine fondurile. Poate credeti ca am exagerat, nu ma cred la ora de dirigentie, imi pare rau daca v-i se pare k exagerez. Destul cu OFF TOPIC-ul :screwy: imi cer scuze moderatorilor Cat despre flanse, am precizat ca le-am schimbat la un prieten la garaj, fiecare cum poate, dupa ce am pus tot am facut unghiul de fuga si singura problema mai sunt 2 cauciucuri pe fata (alea care o sa le iau cu 80 ron perchea). Stiu ca am vazut asa cu camere de-alea, pe langa flanse, la o laguna. Daca asa le-am luat, nu m-am pus sa mai fac nici o improvizatie, ma rog sa tina asa cum le-am luat, incerc sa merg cat mai prudent si sa nu mai iau cratere facute peste noapte pe "asfalt". By the way, aveti grija acum cu ploile astea, nu se stie ce ascunde balta din fata... Numai bine1 point
-
Eu nici benzina nu ii las sa-mi puna. Rari sunt cei care au vazut si ce este sub capota frodata. Oricum te-ai scos cu gagica aia, daca era buna trebuia sa o bagi pe bancheta din spate sa o pedepsesti.1 point
-
Ce ghinion. Si tu aveai incredere sa o lasi sa iti puna lichid... Sa fiu si eu atent de acum si la asta. Astia de la PBN cred ca s-au gandit sa te penalizeze pentru neatentie, ca altfel nu inteleg...1 point
-
Astept de 20 ani sa vad un Peugeot mai bun ca un VW echivalent ... si care sa nu se dezmembreze dupa 5 ani. Ampatament mai mare=o sa ai probleme la iesirea din parcarile subterane. Eu am la Superb cu tot cu ampatamentul lui "mic" Poate am idei preconcepute dar: francezii sunt buni la vinuri, italienii la pantofi, rusii au femei frumoase iar nemtii stiu sa faca masini... Si situatia asta e neschimbata de peste 100 de ani. Poate s-a mai scimbat acum ... cine stie-1 points
-
De acord cu tot ce a spus sosktm. revenind la comparatii: Golf Alltrack, la interior, calitatea materialelor este mult peste skoda Scout.(verificat); insonorizarea clar mai buna, mai versatile masina per ansamblu as spune...cu singurul minus capacitatea portbagaj unde Scout clar il depaseste. BMW 320xDrive este in alta liga si incepe de la 40800 euro..iar daca pui pe el ce trebuie sare de 50k. Mie mi se pare foarte bine pozitionat Scout-ul. In general, producatorul cand pozitioneaza o masina intr-o gama de pret...o face dupa studii atente. cati bani dai atat si face:). cu seatXP un filmulet haios https://www.youtube.com/watch?v=trJG_NJlcyk-1 points
-
Ba exista si off-road si 4x4 nu numai sub 30k ba chiar si sub 15k. E drept ca nu are faruri adaptive, parbriz incalzit si alte minunatii dar exista: LADA NIVA-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00