Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.01.2016 în toate secţiunile

  1. fiscalul il va scoate dupa ce vei cumpara masina. dupa ce faceti actele de vanzare cumparare. nu are cum inainte. aici trebuie sa fii sigur ca omul e la zi cu impozitele sau alte amenzi, datorii catre stat in ceea ce priveste hartia cu taxa, aici e putin mai complicat,din ce stiu e posibil sa fie scoasa hartia aia doar de cumparator. pentru ca unul din actele pe care trebuie sa le depui ca sa o scoti este un contract de vanzare cumparare. multi acum 1-2 ani procedau asa: facea un contract la misto intre el si nevasta-sa si nevasta-sa scotea hartia. hartia scoasa de el sau nevasta-sa oricum nu iti va folosi decat ca si caracter informativ. ca sa inmatriculezi masina, in dosarul de la politie vei avea nevoie de hartie scoasa de catre tine.
    1 point
  2. certificat fiscal e una; hartia care atesta faptul ca taxa este platita si nerecuperata este alta. fiscalul se scoate 100% de vanzator de la directia de taxe si impozite de unde apartine iar hartia privind taxa se scoate de la ANAF.
    1 point
  3. Fiscalul e scos de proprietar si numai de proprietar. Vezi sa scrie ptr "instrainare/vanzare auto" nume Auto/tip auto/ VIN -nu fiscalul lui personal din care sa rezulte ca nu are datorii. Eu am patit-o personal la DITL sector 2. M-au trimis la plimbare zicandu-mi: "Pe de unde stim noi ca a bagat masina la fisc sau nu ?!" Si aveau dreptate ! Multi au dat tepe asa. Odata ce a vandut-o e bine sa scoata si fisa de inmatriculare. Fara ea (fisa de inmatriculare) nu poti inmatricula masina. Merge si doar cu fiscalul, dupa care faci copie legalizata. Copia legalizata dupa "certificatul de atestare fiscala" tine loc de stampila pe fisa de inmatriculare din partea proprietarului. Certificatul de atestare fiscala e valabil pana la sfarsitul lunii in care a fost emis ! Dovada Anaf ca taxa (de poluare) e platita si nerecuperata din partea proprietarului pe luna in curs. Merge la dosar la inmatriculare. Cu asta dovedesti statului ca nu mai ai de platit inca 800 si ceva de euroi. Cam asta iti trebuie de la proprietar. Contract de V/C preferabil la notar. Dai banii doar in fata notarului. Odata ce ti-a scris pe talon instrainat catre (proprietarul), ai 30 de zile sa inmatriculezi masina. Asta dupa ce ati facut actele/ s-a platit suma de bani Nu uita de rovienieta daca iesi cu ea din localitate ! Chiar daca inca nu ai inmatriculat-o, e bine sa verifici asta.
    1 point
  4. aceasta este masina mea. 152.000 km facuti cu ea, probleme nu, in afara de un senzor dpf si egr inlocuite, totul a mers ca pe roate masina achizitionata din germania , nu de aici, calitatea isi spune cuvantul. dotari sunt destule climatronic dublu jante aliaj 2 randuri 16 si 17 iarna vara faruri bi xenon led bluetooth, volan multifunctional cruise control faruri ceata piele alcantara navigatie rns 510 oglinzi retractabile electric oglinda interioara heliomata automatic senzori ploaie lumini start stop functie dezaburire laterala geamuri spate motor 1,6 tdi 105 cp , urmeaza marire putere pina la 130 cp pachet comming home, leaving home, cu oglinzi luminate urmeaza camera reverse, si la primavara senzori parcare, binenteles cele originale. masina in momentul de fata mai are becuri normale doar pe semnalizari, restul este led, interior exterior si o poza din vara, sa vedeti si rotile de vara!
    1 point
  5. Da si eu ti-am spus ca Motul nu este ce te astepti pentru motorul tau, eu l-am probat si dupa 5k l-am dat jos, Plus ca este f. scump. de ce nu incerci un Ravenol, VPD, VMO, Fuchs, LM, Mobil. Faci cum vrei eu am spus o parere, sa nu ai mari asteptari.
    1 point
  6. Pentru a cumpara de pe carsontheweb ai nevoie sa ai cont pe firma, iar acea firma sa se ocupa cu vanzari de autoturisme (din cate stiu eu).
    1 point
  7. De acord cu tot ce a spus sosktm. revenind la comparatii: Golf Alltrack, la interior, calitatea materialelor este mult peste skoda Scout.(verificat); insonorizarea clar mai buna, mai versatile masina per ansamblu as spune...cu singurul minus capacitatea portbagaj unde Scout clar il depaseste. BMW 320xDrive este in alta liga si incepe de la 40800 euro..iar daca pui pe el ce trebuie sare de 50k. Mie mi se pare foarte bine pozitionat Scout-ul. In general, producatorul cand pozitioneaza o masina intr-o gama de pret...o face dupa studii atente. cati bani dai atat si face:). cu seatXP un filmulet haios https://www.youtube.com/watch?v=trJG_NJlcyk
    1 point
  8. Nu am spus ca Tiguanul aduce ceva in plus in offroad, pentru ca nu aduce. Idem Kuga. Am iesit la ceva zapada pe dealuri cu Tiguan Track&Style si se termina repede treaba, nu avea Offroad function si imediat mirosea ambreiajul. Personal nu agreez ideea de SUV, prefer la orice ora o masina gen "allroad". De asta m-am si uitat la Scout. Tiguan are o promotie buna de final de cariera, daca nu ma insel R-Line-urile de pe stock au vreo 4-5000Eur discount si ies sub 30,000Eur. De alltrack, am mai spus, e o gluma proasta pozitionarea. Hai sa discutam doar de masini noi, mai mai pot cu discutia cu sh de germania :( Superb cu PDG = offroad, este un nonsens. Ecartamentul si ampatamentul sunt mult prea mari pentru a incerca orice altceva in afara unui forestier plat. Nu are pic de protectii la aripi, praguri, va sari vopseaua dupa 3 iesiri in afara asfaltului de la pietricele.
    1 point
  9. Mie chiar mi-a placut Scout-ul, pe bune. Daca Leon XP-ul mi s-a parut ok, dar nu m-a atins la coarda sensibila, Scout-ul chiar mi s-a parut o masinuta speciala, as fi trait cu fetele alea de usi si consola centrala din plastic tare. Chiar ma si vedeam cu Scout-ul prin Apuseni, Cheile Dobrogei, Clisura Dunarii, Garana si alte locuri de poveste prin care nu ma lasa inima sa bag Superbul. Dar, repet, la 31,000 lista....e "fuck no!" O sa valoreze 12-13 000 dupa 2 ani. Asta e, o sa-mi inchiriez Duster ca sa vad locurile misto din tara :) Ej nebun ? :) Alltrack ? Iesi in aceiasi bani cu un 320d XDrive Touring nou. Mi se pare bataie de joc pozitionarea la Golf Alltrack... In Norvegia, Suedia, Australia, Scout-ul este varf de gama, pe nivel superior lui RS. Exact asta i-am intrebat si eu aseara, de ce nu vor sa vanda Scout...
    1 point
  10. da, normal ca se vede... dar automat vezi ce executa - nu ai cum sa vezi in blocurile de masura pliere... si ea sa faca incalzire - ci in blocurile de masura, o sa vezi ca e comutat pe incalzire. pe usa soferului, cu VCDS-ul, verifici pozitia butonului in blocurile de masura.
    1 point
  11. HAi sa vdem cu VCDS ce contacte se fac in buton si vedem ce e de facut.
    1 point
  12. atunci alta varianta nu ai, decat sa schimbi butonul.
    1 point
  13. in mufa butonului, pin 5 este de la pliere oglinzi, pin 3 de la incalzire
    1 point
  14. din pacate prea putine. Telefoanele vechi stiu de Rsap. consulta si acesta lista http://www.android-rsap.com/compatibility.html
    1 point
  15. Sunt 2 variante, ori bendixul scapa/ori bobina nu arunca bendixul(in ambele cazuri se aude cum ar invartii in gol), dinti lipsa din coroana eu inca nu am vazut.
    1 point
  16. positive deviation ,in 99% din cazuri,geometrie ancrasata. bs003 ,egr nu deschide.verifica ce a zis claudiu. bs011: sunt sigur ca nu l-ai facut cu turbina f bine incinsa.drept dovada turbo on-ul prea mic,si nici nu apar variatii la turbo off.sunt sigur ca daca incingi bine turbo si apoi imediat o sa faci bs011, o sa gasim si variatii la turbo off inclusiv crestere la turbo on(geometria incinsa bine,dilatare vane,corp,etansare mai buna,randament mai mare). in logul tr3 iti face suprapresiune. in logul tr4 ,facand grafic ,zici ca linia presiunii e trasata de cineva care are parkinson(numai zig-zaguri).
    1 point
  17. Geamurile sunt ok, am verificat. Masina are fata neatinsa, suruburile sunt "virgine". trager, lonjeroane, tot, neatins, original. Lateralele la fel. Sau de a avut ceva a fost pur cosmetic. Km reali se pot verifica fara probleme. Nu doar inregistrarile aferente intrarilor in reprezentanta sunt cele ce "contorizeaza". Cred ca sunt colegi care te pot ajuta cu asta daca cei de la reprezentanta "nu reusesc". Uzura interiorului pentru o masina rulata zilnic in Ro si preponderent urban (volan si schimbator) este corecta pentru km afisati in bord. Motorul suna foarte foarte bine. Se comporta foarte bine. Turbina la fel. Cutia de asemenea. Nu batea/scartaia absolut nimic. Singurele defecte: aripile stanga fata si spate prezentau zgarieturi adanci (inclusiv o ciupitura de rugina pe aripa fata) si necesita revopsire; reglaj lombar scaun sofer electric nefunctional; joc usor spre mediu in caseta de directie, anvelope spate praf, distributie de inlocuit (desi cureaua de accesorii nu prezenta urme de imbatranire si nici nu producea zgomote in plus, suspecte) si o mica smucitura prezenta la pornire - nimic altceva la turatii sau spritz-uri in mers, schimbare trepte). Nu incerc sa te conving Adrian. Este alegerea ta. Dar masina dupa parerea mea, asa cum ti-am mai spus deja, este OK. Si nici pretul de 6600 nu este rau deloc. Hibe au orice masini. Dar masina cu probleme o arata. o masina trosnita si reparata prost se simte, la fel cum se simte si o masina intretinuta si exploatata prost ori necorespunzator. Mie mi s-a parut o masina mai mult decat decenta. Nu misto, faina ci DECENTA pt banii aia. Adica stii clar ca nu a avut vreo trosnitura zdravana care sa afecteze integritatea structurala. Iar pb mecanice ce pot aparea, pot aparea la orice masina veche de aproape 10 ani. Dar la felul in care se prezinta, nu vad sa fie cazul. Cel putin nu prea curand. Nici eu nu sunt adeptul grabitului cand vine vba de achiz unei amsini sh. Dar sunt de parere, ca si bossake, ca s-ar putea sa iti para rau daca o pierzi. La urma urmei, de la bun inceput ai spus ca vrei o masina nelovita. Asta se incadreaza acolo. Acum, ca are 200.000 km si nu 150.000 asta e, oricum merge f ok. Desi ma indoiesc ca este cazul. L.E. : Vopseaua era ok. Am vazut doar 2 locuri unde avea cate o aprticula prinsa in stratul de vopsea. Nu am vazut sa fie cursa, coji de portocala sau alte nebunii. Dansul spunea ca a revopsit-o la "Bosch Auto serv" Data primei inmatriculari - 2X.03.2007. ultima intrare era la 37.XXX km, in 2010. Acestea sunt opiniile mele sincere dupa vizionarea masinii respective. Posteaza si anuntul cu aia din Ploiesti eventual, vezi ce spun si colegii.
    1 point
  18. Si cand ar vrea sa vanda masina? In timpul saptamanii? Cine mai poate nowadays sa vina sa vada masina de luni pana vineri cand toti scapam de la munca la 17-18. Si mai ales acum ca e si iarna si de la 17:00 deja e bezna. Asa, duminica si sambata, poate oricine. Asa, pt discutie, vizionare, proba de drum - pt test de reprezentanta sa face programare ulterior, daca masina trece pestul/testele de la fata locului. Acum, cand vinzi masina, doar n-oi fi si tu bizon sa sustii in continuare ideea "e Duminica, lasati-ma-n pace!". Asta e, tragi nadragii si geaca pe tine si iesi cu omul interesat juma de ora afara sa o vada, etc. Ca doar e interesul tau s-o vinzi. DAca mergi pe premisa "Lasa ba ca mai suna si altii", ramai cu ea mult si bine caci paita e suprasaturata de b6-uri. Doar sa o pui cu o mie sub pretul pietei, si atunci da.. o dai repede. O ia un samsar si o face de 7500 imediat. :)) Cel mai probabil, vanzatorul respectiv s-a speriat. Am vbit cu neos si mi s-a parut ca omul a scazut mult la pret si ar mai fi scazut daca se gaseau defecte la masina. S-o fi gandit ca o sa traga sub 6500 si atunci s-a speriat. Zic si eu, nu stiu. @ neos Azi iti raspunde la telefon? Daca nu, suna de pe alt numar, repeta povestea si vezi daca-ti zice acelasi pret. Ionut_CC nu fii si tu asa pesimist. Oricum, si daca e sa fie asa cum spui, daca neos se duce si vede masina nu inseamna ca o si cumpara automat. Daca e sa fie nasoala masina, carpita pt vanzare, se va vedea si clar va spune pas. Asta daca nu sunt atat de grave si vanzatorul e dispus sa scada la pret.
    1 point
  19. full = 4 roti (tabla si capace) si volan (fara comenzi) . Tot de pe cars am luat si eu sapt trecuta un G7 2,0 tdi highline dar cu nu mai putin de 11mii euro si 159k km . Cam asa arata interiorul de highline ... insa departe de a fi full .
    1 point
  20. N-ar trebui sa lasi sa se aprinda becul niciodata, aka verifica uleiul la fiecare 2500km (de 4 ori la schimb) completezi pana sus mereu, nu e normal?
    1 point
  21. Au fost implementata o solutie la 1.4 si 1.6 16v (masinile cu o singura bobina) pentru tarile nordice cu climat rece,iti iese un furtun mic din gatul de umplere al busonului de ulei,apoi dau o gaura prin capacul de plastic (cel pe care scrie 1.4 si 1.6),furtunul merge la o supapa si apoi isi continua drumul si intra in filtrul de aer prin partea stanga. O sa caut maine documentatia sa vad daca o gasesc.
    1 point
  22. Nu este Febi, pentru ca acesta nu fabrica ulei. Febi/ Swag este un ambalator de piese si fluide. Unele bune , altele mediocre.
    1 point
  23. Sergiu, eu stiu foarte bine ce face acest ulei, ca am cititi la vremea respectiva TSb-ul fabricii. Are molibden...
    1 point
  24. montat azi buton cromat reglare oglinzi si footwell lights fata-spate, plus codare in vag com sa stea aprinse la aprinderea pozitiilor la o intensitate mai mica , se vede foarte tare ca o lumina ambientala, nu deranjeaza absolut deloc in timpul mersului pe timp de noapte si normal am montat si leduri :icon_cheesygrin: http://postimage.org/image/z5nl4fksz/ http://postimage.org/image/vedlm0uxh/ http://postimage.org/image/lns68f7t9/ Lampa de la sofer e pusa provizoriu nu am decupat locul pt ea si vad ca trebuie montata mai pe mijloc sa fie lumina uniforma cu a pasagerului din dreapta, maine o montez exact pe mijloc cum am facut si in dreapta, in spate nu sunt probleme, se vede chiar f bine, oricum ma declar super multumit
    1 point
  25. Eu cred ca ai sanse mult mai mari sa cumperi Castrol contrafacut decat Motul. Multi prieteni de ai mei nu au auzit de Motul, dar de Castrol stiu si copiii...
    1 point
  26. Nu prea suna bine Motulul in BXE e cam zgomotos motorul, mie nu mi-a placut chiar mai galagios decat cu Castrol.
    0 points
  27. Pana la urma am cumparat OEM (G 060 726 A2). Le-am zis ca stiu ca trebuie G50, dar mi-au cautat dupa seria de caroserie si codul cutiei si asta a reiesit. Au cautat in 2 programe. Sper sa fie in regula. Cam intr-o saptamana ajung la un service sa il schimbe.
    -1 points
  28. La clima noastra e perfect 75w dimineata la rece. Degeaba te tin pinioanele mai mult daca pui ulei mai gros, daca nu te tin si sincroanele. Oricum la rece nu poti face smooth shifting la fel ca si cu uleiul pt. care a fost conceputa cutia. In final cutia tot e compromisa, dar mai devreme. z_a_c - cam toate cutiile VW transversale in 5 trepte, de conceptie anii 2000 incoace, merg pe 75w API GL 4, doar cele in 6 trepte sau longitudinale fac in general exceptii. Oricum, ca regula generala nu exista diferente notabile de pret sau calitate intre uleiul OEM si AM, de aceea cel mai bine e sa se cumpere ulei OEM dupa seria masinii fiindca s-au vazut cutii distruse de la tratamentele babesti ale proprietarilor !
    -1 points
  29. Atunci ia intreaba-l te rog daca la masinile mai vechi de peste 10 ani e tot asa, eu nu cred. Pana si la cele Toyota care au de regula lichidele pe viata si care tot trebuie schimbate din cand in cand. Eu nu cred ce zici unii ca uleiul de cutie e pe viata, asta o baga producatorii ca sa se strice dupa o anumita perioada ca sa faca vanzare la cele noi. Crezi ca dauneaza masinii daca bagi ulei nou? La cele ce au cutie automata e obligatoriu.
    -1 points
  30. mi se pare putin absurd cazul asta. e duminica si l-ai sunat la ora 1. multi duminica se relaxeaza nu doresc sa isi piarda timpul cu un potential cumparator. si aici e o alta discutie, voi ati vandut vreo masina in romania? te suna 100 de nebuni unu mai nehotarat ca altul, din 100 (din care unii suna de 2-3ori!) abia vreo 10 vin sa o vada. Din 10 oameni 4-5 inca nu sunt hotarati sa isi cumpere masina, doar testeaza piata. altii inca nu au banii, inca n-a dat acceptul banca, inca nu le-a dat matusa Tamara banii si asa mai departe......... dar serios vorbind acum ai mare grija, cere actele masinii cand te intalnesti cu omul + un act de-al lui!. multi samsari merg atat de departe incat spun ca ei sunt proprietarii din carte chiar daca NU este asa. la fel cum spun ca accepta orice test pentru ca multi cumparatori doar testeaza samsarul si nu mai duc masina la testare :))) la fel multi samsari baga povestea ca e masina lu unchiu meu sau am trecut-o pe numele lui tata ca eu am rca-ul mare....... ehee multe combinatii se fac. mare mare grija :).
    -1 points
  31. Chiar asa, de la +10 la -15 sau -20 grade, se stramba chiulasa in doi timpi si trei miscari. De cilindru. Si chiar si asa eu n-am nimic de raportat la EA211, masina se incalzeste in vreo 5 min, iar apa nu sare de 90, cu uleiul e mai greu ca sta pe la 70-80 iarna.
    -1 points
  32. salutare! in curand trebuie sa fac si eu schimbul de ulei la masina din semnatura.vreau sa pun tot Castrol 5 w30..am fost foarte multumit de el...am vb cu cineva sa mi-l aduca din italia,deaoarece aici n-am incredere in nimeni,si nu vreau sa ma aleg cu un castrol facut in spatele blocului :)) aveti idee,cel din italia este bun?totusi ma gandesc ca nu or fi tot facaturi si acolo..ultimul schimb de ulei l-am facut in reprezentanta,dar am auzit ca si cel de la ei,ar fi tot fake,de proasta calitate,si ei defapt ar minti lumea ca este pe original,adus din DE..astept pareri....multumesc! :)
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!