Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.01.2016 în toate secţiunile

  1. Eu mi-am pus recent Philips VISION (3 stele) P21W. 7 lei in CORA, pret/calitate mai mult decat decent. Se vad foarte bine. Am vazut, tot acolo, BEC(1 singur) POZITIE pe LED 35 de lei. De 28 de lei am mancat la KFC.
    2 points
  2. Care are schita sau schema cu sigurantele alea fuzibile ca nu stiu ce face fiecare siguranta de acolo...nu am primit o schema cu asa ceva
    1 point
  3. Ai citit ce a zis WooZie ? Hai sa ,,scrim" corect sa inteleaga toata lumea.Daca nu sare de 60° probleme cu termostatul.Oricum,diesel-ul se incalzeste mai greu ca benzina...
    1 point
  4. N-ar trebui sa lasi sa se aprinda becul niciodata, aka verifica uleiul la fiecare 2500km (de 4 ori la schimb) completezi pana sus mereu, nu e normal?
    1 point
  5. Diferenta de la punctul maxim pe joja la cel minim este de ~ 1 litru, iti dai seama ca nu se aprinde nimic la -200/300ml.
    1 point
  6. Salutare Tiberiu, ce noutati ne mai aduci de la Ravenol ? produse, strategii, etc?
    1 point
  7. 5w30 este un ulei aditivat special pentru motoarele cu emisii scazute, care implica protejarea unor anumite parti (precum dpf/catalizator s.a) ceea ce pe tine la ARL nu te intereseaza. Pe tine te intereseaza sa ai un tbn cat mai imens si sa schimbi uleiul inainte sa se oxideze, ca sa nu-ti lase depuneri in motor. Fiecare e liber sa aleaga ce vrea. Si sa-ti spun de ce in multe masini se pune 5w30, in special aduse din export. Afara se face un rulaj mai mare in comparatie cu Ro, asa ca multi proprietari prefera sa faca revizia in regim extins, la 30 000km, ca sa nu vina de 2-3 ori pe an la schimb de ulei.
    1 point
  8. Salutare, Legat de spira aprinsa si "robinet" - simptome: Dupa un drum mai lung de 1100 km, conum general 5.5% revenind in Bucuresti am bagat motorina "mai ieftina- de Petrom". Urmarea nu stiu daca are legatura dar... a doua zi s-a aprins spira si a inceput sa clipoceasca- am oprit si am tras pe dreapta. WTF? Am pornit- din nou aceeasi spira clipoceste. Dupa cativa km am observat ca motorul trage bine...nu era de la alimentare... Dupa cateva ore de stat oprita, masina a pornit normal fara becuri aprinse in bord. dupa cativa km s-a aprin robinetul. Motorul avea putere, dar stiam ca daca mai merg asa o sa intre in avarie si o sa ma limiteze la 80 la ora. Am bagat motorina mai scumpa de la OMV- cativa litri cati mai incapeau si apoi s-a stins. Pana sa ajung la service cu ea becurile s-au aprins ba unul, ba altul ba ambele si s-au stins la fel. Am fost la o diagnosticare la Brady- din Dr Taberei ( desi erau aproape de sfarsitul programului mi-au facut o diagnosticare - multumesc!) si mi-au spus ca e senzorul de presiune diferentiala (dupa ce au bagat-o pe tester). Asta este langa rezervorul de lichid pentru motor, in fata lui si are 2 intrari (furtunase) si o mufa cu 3 fire. In 2 zile am inlocuit senzorul ( original Bosch) si intre timp nu s-a mai aprins nici un bec in bord.
    1 point
  9. atasat ai schema sigurante1.pdf
    -1 points
  10. Varianta Xclean 5w40 din fisa tehnica e superioara. L-am avut o singura data intr-un 2.0 cdti iar uleiul s-a comportat foarte bine. Motul 8100 xclean este superior specificului cu : - punctul de congerale de -39 fata de -36 in cazul specificului - indexul de vascozitate de 172 fata de 167 in cazul speicificului. - TBN cu 0.1 mai mare - flash point de 234 fata de 215 in cazul speficicului. - Vascozitatile sunt ceva mai mari Specificul are in schimb HTHS cu 0.1 mai mare Daca in urma discutiei HC vs mineral, sau cu normele de uleiuri a ramas cineva confuz incerc sa clarific cat pot de bine toata incurcatura.
    -1 points
  11. Numai ca xclean e prea sarac in aditivare pentru generatia cielo. Pentru tine cel mai ok e 8100 xcess. Nu ai nevoie de ulei low saps pentru motor de generatie veche. 8100 x-cess va proteja mai bine motorul.
    -1 points
  12. RAVENOL VPD SAE 5W-40 is a high performance “mid SAPS” oil based on the most modern synthesis technology, nu se traduce ca fiind ulei sintetic ci ca se foloseste cea mai moderna tehnologie pentru producerea uleiurilor pe baza de sinteza uleiurile sunt fullsintetice, din fericire legea germana nu este asa permisiva ca in romania.
    -1 points
  13. Ieri am mers din Vitan pana la Outlet Militari (17km)... Pana la unirii aproape nu sa sculat acul deloc.. Prin dr taberei ajuns sa imi iau gagica.. Aveam estimativ 70-80 grade si cat am stat sa o astept cu motorul pornit, a scazut pana la 50-60.. Prin militari cand am prins liber si am putut accelera constant fata opriri.. Am ajuns cu temperatura la 90... La plecare dupa o ora de stat, sa incalzit mai repede datorita faptului ca am mers cu viteza pe autostrada..
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!