Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.01.2016 în toate secţiunile

  1. E un singur termostat care e inchis....si atunci circula apa in blocul motor si radiatorul din interior.Cand apa trece de 75-80° se deschide si lasa apa sa circule si prin radiatorul din fata ptr a fi racita.
    1 point
  2. Daca ramanea pe deschis nu mai urca apa la 90...trebuie vazut la diagnoza daca are vreo legatura faptu ca nu baga caldura cu pornireaventilatorului...
    1 point
  3. Deci uleiul nu si schimba culoarea(in afara de negreala specifica dieselului)/consistenta doar daca e amestecat cu altceva(lichid racire pe la garnitura de chiulasa/motorina pe la oringuri), tu tot te legi ca uleiul este prost,eu spun sa cauti alta cauza dar tu...faci cum vrei.
    1 point
  4. NU, nu se mai aprind daca temperatura motorului depaseste 10 grade.
    1 point
  5. Nu se aprind cand afara sunt peste 5' . Daca ai pornit motorul si ai rulat ceva timp la urmatoarea pornire peste 5 min. nu se mai aprind, deja temperatura este pozitiva, camera de combustie este calda.
    1 point
  6. @tttrix Costul de productie scade dintr-un parbriz care se ciobeste mai usor, o tabla mai subtire, plastice mai proaste, componente fabricate in tari cu mana de lucru mai ieftina (nu stiu cat la % din masinile noastre nemtesti mai este fabricat in Germania) etc. etc. etc. Toate acestea le vad pe masina mea produsa in toamna lui 2012 comparativ cu B5-ul produs in toamna lui 2008, ambele masini noi, comandate si configurate de mine. Oricine a condus o masina serioasa fabricata pana in 2000 (hai sa zicem 2005) poate sa observe aceste detalii. Nu neg ca exista un plus de confort si rafinament la masinile actuale, dar nu grija producatorului pentru fiabilitate ori costuri de fabricatie scazute este motivul. Argumentul ca daca au pus piesa respectiva pe masina, este musai s-o inlocuim cu una similara ca altfel se duce dracului masina, nu tine... cum nu tine nici conspiratia ca neamtul urmareste sa-mi scoata bani din buzunar pentru cresterea artificiala a costurilor de intretinere. Preturi nejustificate pentru manopera si piese le gasesti in service-urile de reprezentanta, dar in afara perioadei de garantie - si nici atunci nu-ti da nimeni in cap - nu te obliga nimeni sa le treci pragul. Alegerea intre DMF si SMF este destul de simpla daca stii sa evaluezi corect compromisul intre confort - fiabilitate - pret. Cu aceasta ocazie, revin cu feedback dupa 1 an si jumatate de cand am montat SMF Valeo pe masina tatalui meu (Audi A6 din 2006, 2.0 TDI, 136 CP, M6): se simt aceleasi trepidatii usoare la rece timp de maxim 1 minut la pornire (ca la inceput) intre 800 si 900 rpm, cursa pedalei de ambreiaj a ramas aceeasi, dar se simte mai libera si cupleaza mai repede, iar treptele nu se mai schimba la fel de fin ca in cazul DMF, fara a jena mai mult decat ma jeneaza pe mine cutia manuala de pe B7-le meu, din prima zi de utilizare. In ceea ce ma priveste, as alege in continuare SMF pe masina tatalui meu (pt. ca el nu sesizeaza si nu da importanta micilor artificii de confort si nu este cel mai grijuliu posesor auto), insa pe masina mea as opta pt DMF pentru ca nu sunt deloc ca el.
    1 point
  7. Nici eu nu recomand, din experienta personala, Rombat, Caranda sau alte ieftinituri. Cat dai, atat te tine. Am avut o baterie Bosch Silver de 55Ah care m-a tinut 10 ani pe o Dacie 1310(si cunoastem cu totii cum porneste uneori o astfel de masina, ca omori bateria nu alta...). Personal recomand si Varta ( majoritatea masinilor VAG sunt echipate din fabrica cu Varta). Am auzit de multe masini cu bateria originala de 6-7 ani.
    1 point
  8. :P Lasati prostiile cu Rombat-ul si luati-va o baterie ca lumea. Suntem prea saraci sa cumparam prostiile astea. Eu personal nu am nici o amintire frumoasa despre Rombat. La maxim 2 ani isi dau duhu'. :P
    1 point
  9. Cumpara una Varta si ai rezolvat masina. 2 ani pentru o baterie este extrem de putin. a mea are 4 ani si merge fara probleme.
    1 point
  10. Am mapa de bord completa pentru Touran in limba romana, scanata, cei interesati trimiteti PM cu id de mess si o pot trimite. Mapa de bord cuprinde Planul de service, Siguranta, Manual de utilizare, Sfaturi si intretinere si Date tehnice.
    1 point
  11. La vechimea aia e clar ca e pe duca... Nu te astepta de la o baterie sa tina mai mult de 2 ani si un pic.
    -1 points
  12. La Varta ma astept sa tina mult, insa, mai sus, eu ma refeream ca o baterie Rombat :Driver:, cam greu trece de 2-3 ani.
    -1 points
  13. Am cumparat o Varta si dupa 3 luni s-a dus. Scurt la una din placi, asa ca....
    -1 points
  14. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!