Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.01.2016 în toate secţiunile

  1. Dan Babu "Profesionist in domeniul auto de 11 ani, experienta in Evaluare auto"Domeniu de activitate:Evaluare auto 100RON/bucAsistenta in vanzare/cumparare - 200 RON/oraConsiliere tehnica 100RON/oraRodaj: 50 RON/ora Deci, daca n-ai ce face cu 2-3 sute de lei minim, ia-l pe monsieur cu tine. Dar daca ai supriza sa nu nimeresti masina buna din prima si faci mai multe incercari cu el, cred ca iti face o not de plata "frumusica". Am vazut si eu cine apeleaza la el. Oameni care habar nu au despre masini. Femei si multi barbati de genul care se refera la ei la modul "Eu si sotia.." :)) Nu vreau sa fiu rautacios, dar cred ca cel mai bine sa iti alegi masina singur nu sa te idnrume Dan si pe tine asa cum face cu orice habarnist care-l contacteaza.
    3 points
  2. Aventura a inceput cu mult timp in urma (de cand am cumparat Golful 4), visul meu era de a avea un R32, bine inteles era doar un vis , nu am crezut ca voi ajunge sa detin unul(in special in Romania, unde toate te omoara) , stiam doar ca imi place , nu stiam la ce sa ma astept ! Nu prea eram decis sa achizitionez unul (desi unde sunt eu nu exista taxe , benzina e intre primele 10 cele mai ieftine din lume :D )...aveam masina de firma si imi parea mai mult un moft!...saptamana asta tot cautand doar de curiozitate , am vazut ca seara a aparut un anunt nou , pretul era mai mult decat ok...I-am scris in seara respectiva si a doua zi ne-am intalnit ! De la inceput nu eram convins sa o cumpar , interiorul nu arata bine , masina are o problema pe partea de directie, cutia DSG ( de care imi e si frica) avea un "clank" cand retrograda din 2-1...am zis sa mai incerc sa o vad in seara respectiva si sa imi aduca toate actele si toate verificarile ale masinii.Seara intalnit , stiam ca trebuie sa o bag in service , asa ca am zis ca daca e de acord cu pretul acordar de mine batem Palma...masina mai avea un cumparator care nici El nu era decis si care oferea o suma ceva mai mare decat mine dar doar in 5 zile...mi-a spus pe loc daca ii dau banii accepta si o suma insesibabil mai mica , dar lui ii era urgent sa vanda masina deoarece trebuia sa plece definitiv din tara(omul era si el strain)...Asadar , am devenid posesorul unui R32 cu ceva probleme speram nu grave !! De asemenea am primit un set jante in plus , cele Zolden 18" cu anvelope aproape noi (2014- Bridgestone Re-050). Urmeaza servisarea corecta si am sa va mai tin la curent !
    1 point
  3. 1 point
  4. Suna a teava de canal, rezonanta prea mare. Ori asta, ori asa se percepe pe video. Era buna o finala..
    1 point
  5. Si cu ce te incalzeste garantia aia de 7 ani? Am avut eu Hyundai si daca citesti conditiile de garantie si vezi ce componente intra iti dai seama ca e doar marketing. Iti spun eu ce intra: motor si caroserie, adica elemente la care probabilitatea de defect de fabricatie este foarte redusa. In rest, tot ce inseamna bucsaraie, vopsea, tren de rulare etc. nu se supun conditiilor generale.
    1 point
  6. Acest test nu reflecta conditiile din motor .Un motor are in compozitie multe neferoase .Aici e un test doar pe un otel si facut la presiune si temp.extrem de ridicata .Acel aditv poate trata otelul dar poate oxida si ataca neferoasele (ex.cuzinetii) si mai mult la temperatura ridicata din zona cilidrilor un asemenea aditiv care nu e verificat in toate conditiile cerute de motor se poate descompune cu rezultante daunatoare .ex acid clorhidric . Nu asa se stabileste valoarea unui aditiv . Chestiunea e mai complexa si e ca la un medicament (face bine la rinichi dar distruge ficatul)
    1 point
  7. Ai 3 persoane indicate mai sus, cat si topicul de prestari servicii.
    1 point
  8. Incearca prima data sa faci asta: Apoi repeta scanarea, daca nu s-a remediat incearca sa faci un basic setting/reset cu vcds. Daca nu se remediaza le trimiti colet la Excallade la Bacau, sau gasesti pe cineva in Buc sa le repare, vezi in aria prestari servicii. Bafta.
    1 point
  9. RAVENOL VPD SAE 5W-40 is a high performance “mid SAPS” oil based on the most modern synthesis technology, nu se traduce ca fiind ulei sintetic ci ca se foloseste cea mai moderna tehnologie pentru producerea uleiurilor pe baza de sinteza uleiurile sunt fullsintetice, din fericire legea germana nu este asa permisiva ca in romania.
    1 point
  10. CLASIFICAREA PIESELOR DE SCHIMB A. Piese originale sau de origine - aceste piese se mai numesc şi OEM, adică Original Equipment Manufacture. Respectivele componente SUNT CELE CARE ECHIPEAZA UN VEHICOL PE LINIA DE ASAMBLARE şi sunt produse fie de furnizorii constructorului auto respectiv, fie chiar de contructorul auto (cazurile acestea sunt din ce în ce mai rare). Tot în acest capitol se încadrează şi piesele care poartă acronimul OES, care înseamnă Original Equipment Supplier. Acestea sunt piesele de schimb produse de producătorii independenţi de piese şi sunt oferite atât în reţeaua de dealeri a mărcilor, cât şi în reţeţele independente de distribuitori de piese auto. Acestea nu prezintă nicio diferenţă de calitate faţă de piesele OEM, fiind produse şi vândute SUB SIGLA PRODUCATORULUI DE PIESE, si NU SUB SIGLA PRODUCATORULUI DE AUTOMOBILE(ce cauta stanta vw/audi de pe piesele din kit ??). B. Piese aftermarket, cunoscute şi sub numele de IAM. Independent Aftermarket Manufacturer este denumirea din spatele acronimului pentru acest tip de componentă auto. Respectivele piese sunt produse de producători independenţi, care respectă standardele de calitate pentru respectivele repere, dar NU LE -AU FURNIZAT NICIODATA constructorilor spre a fi utilizate pe linia de asamblare sau în reţeaua de dealeri. C.Piese contrafăcute reprezintă grupul de piese care copiează produsul, însemnele, codurile, ambalajul şi chiar etichetele pieselor OEM, OES şi IAM. Potrivit oficialilor ADPAR, majoritatea pieselor contrafăcute sunt copii ale pieselor originale, iar ambalajele acestora încearcă să copieze originalul, marja de profit fiind mai mare pentru cei care le produc şi le vând. Acest tip de piesă intră pe piaţă în mod ilegal şi pune în pericol consumatorii şi ceilalţi participanţi la trafic. VOI unde va incadrati cu kiturile voastre ?? DE CE credeti ca e DOAR o dif.de 100/150 lei intre un kit de distributie normal si unul original ??
    1 point
  11. Salut, cat de curand vom discuta despre aditivii Ravenol, o prima transa a fost adusa s-a dat imediat, inca nu am un feedback. In rest s-a adus si WIV 5w30 ca au fost cereri, eu raman insa la parerea ca VMP ii este superior inclusiv pe VW. Din pacate campanii de marketing fiecare vanzator isi face cum poate si de aceea nu pot comaneta aici, Ravenol germania ne fiind prezent cu campanii de marketing in Romania. Ravenol are acreditarea DAKKS ceea ce arata inca o data ca ramane unul din putinele produse reale Made in Germania inclusiv RAR ul stiu ca recunoaste aceasta acreditare, o am in germana, daca o vrea cineva pot sa o scanez. Se pare ca tendinta este de a trece pe mid saps, inclusiv VMO si VPD, si cred ca este mai bine decat formula cu low saps.
    1 point
  12. Eu am luat 15L 5w40 VST pentru a unge 3 motoare Smart 2002 600cc Turbo cere mb229.5 , Suzuki swift 1.3 16v benzina 93 cai 2010 nu cere nici o norma , si VW t4 2.5 tdi de 151 cai non-pd motor de generatie veche anii 90" cere 505.00. Saptamana viitoare voi face schimbul in T4 si Smart si revin cu prime impresii. L-am ales si pentru ca e mai fluid mai ales la rece fata de majoritatea 5w40 si eu cu masinile fac majoritatea drumurilor scurte. Si am ales un full sapps pentru ca motoarele mele sunt de generatie veche . Daca as fii avut mai multi bani poate as fii mers pe Ravenol SSL 0w40.
    1 point
  13. @pig. Am conversie de la DMF la SMF pe ambele masini, una are 100 k parcursi iar cealalta aproape 40 k. Nu simt nici o dif.intre ele doar de...bani.
    1 point
  14. Sal. Tocmai am facut schimbul de ulei :D . Am ales ptr a doua oara 10W-40 mos2 si sunt mega multumit; folosesc produsele LM de 8 ani si jos palaria.
    1 point
  15. Aia cu 5 ani este o legenda urbana. In nici un manual de intretinere oficial VW primit de client nu este trecuta vreo norma de timp. Daca are cineva scris 5,6,7 ani, sa puna aici copia, dar nu act provenit din service sau de la producatori after market. 5 ani zice serviceul ca sa-ti ia banii.
    1 point
  16. Deci GW nou scrie pe mine. Daca e sa fac schimbari, o sa inlocuiesc si clusterul si modulul climatronic.
    1 point
  17. Sinteticul cica nu prea se amesteca cu aditivii, deasta se zice ca nu prea exista ulei de strada sintetic din ce stiu eu...
    -1 points
  18. nu are sulf ( sau are in anumite limite admise) Poti folosi fara probleme
    -1 points
  19. sunt diferite. Diesel HIGHTEC este mineral, Top tec 4100 este Semisintetic ( sau Hidrocracat) Recomand Durablend sau Vpd pt ca au pretul mai bun
    -1 points
  20. nu e nici o rusine sa oferi un pret decent, un Passat B6 se vinde cu 5-6 mii euro, al lui fiind 4Motion poti sa ii oferi 6-7 mii euro, asta in cel mai politicos mod daca nu vrea sa vanda la pretul pietei atunci inseamna ca nu vrea sa o vanda si poate sa mai astepte, dupa 2 ani de asteptare tot la 6 mii o sa o vanda urmareste rubrica de vanzari, unii stau mult si bine cu maisin la vanzare pt. ca au asteptari exagerate si supraevalueaza masina eu am vandut masina mea la pretul pietei si am avut cumparator in 30 de minute iar masina actuala am cumparat-o dupa mai putin de o saptamana de cautare unii vor sa vanda si sa cumpere masini iar altii doar se amagesc singuri punand pret foarte mare la vanzare si asteptand masina ideala aproape noua la un sfer de pret cu 9 mii euro iei Passat B7 din 2011
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!