Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.01.2016 în toate secţiunile

  1. @leW- Doar ce am zis ... Cu gandul ca toate is manarite ai sa ajungi la batranete pana iti iei masina ... Dute vezi cu ochii tai , verifici si la service si aia e !!!
    1 point
  2. Nu fac reclama la samsari , ca si eu as fi super suparat sa ma pacaleasca cu masini , da sincer am 2 masini personale , un Matiz si Passat-ul , ambele cumparate de la bisnitari / samsari , matizul il am de 5 ani ,cumparat din targ , ca NOU , am facut 100-000 km numai in strainatate cu el , B , NL , D etc , merge sotia si in ziua de azi cu ea , nu am bagat ul leu in masina , schimburile de ulei la maxim 7000km le-am facut la Matiz , le faceam afara din mers , la service ! La Passat , pe care il am din Noiembrie , cumparat din Bucuresti , de la Bisnitar garantat , nu am nici cea mai mica problema , sper sa tina 5 ani la mine la fel ca Matizul , asta in caz ca nu il schimb pentru a trece la ceva mai bun ! Concluzia - Poti cumpara si de la o persoana care nu face bisnita si sa iti iei cea mai mare teapa posibila , ca mergi pe incredere , vazand ca nu e bisnitar , ca ii cunosti rapid , dar poti cumpara si de la bisnitari sa iei cea mai mare teapa si poti cumpara si fara sa iei nici cea mai mica teapa ! La bisnitar , mi-a dat masina cu 30-000 km inapoi , dar ma repet ca nu m-a deranjat sa schimb distributia eu , ca tocmai de asta ia si dat inapoi , sa nu-i scad din pret ! Masinile trebuie verificate in service cand le cumperi , asa scapi de orice dubiu personal , parerea mea ! Eu nu am verificat in service , am cumparat-o la 8 seara , ca era ultima masina la care m-am dus sa ma uit , iar service nu era la ora aia , m-am uitat la ea , am probat-o , am cumparat-o !
    1 point
  3. Solicit personal ajutorul unui samsar care sa ne zica cum se procedeaza ca sa nu mai fie cazul sa ne dam cu parerea si sa ajungem sa ne contrazicem/certam.
    1 point
  4. Cu motorul oprit se apasa si tine apasat pe butonul 0.0 de resetat kilometrajul pe termen scurt si cand apare SOC nu mai tii apasat, daca mai tii apar km pana la service. Daca apesi scurt se reseteaza doar km in curs.
    1 point
  5. O parere despre 5w40 top tec 4100 luat in data de aprilie 2015. A facut 4000 de km in 1.8t si m-a dezamagit profund dupa 500km. Zgomotos motorul. De mancat nu a mancat gram dar avea un ton foarte urat. De ceva vreme am trecut la 0w40 mobil 1 luat din supermarket si am deja 500 de km in oras. Alta mancare de peste la pret mai bun. Este strict vorba de top tec 4100 5w40. 10w40 cu mos2 e foate fain pt pret in schimb.
    1 point
  6. da, mai nou Diesel Hightec are si aprobare 505.01, anterior multi ani a avut doare recomandare proprie LM pentru 505.01
    1 point
  7. Acum incerca si cu 225/40/18. Nu e vina ta ca n-ai anticipat despre ce e vb, cam asta e nivelul la care a ajuns forumul...interactiune multa si cunostinte mai putine
    1 point
  8. Da...se putea si mai rau. Caz in care nu cred ca era rentabil sa o mai repar; luam alt motor. Cauza este un defect comun al acestor motoare (constructia blocului motor), una din cele 3 gauri ce tin blocul pe un suport (care suport se fixeaza in tampon) se rupe. Am pus link-uri peste tot. La urmatoarea distributie , verifica suportul si daca ai toate gaurile intacte, pune suruburi noi. -N 102 0984 01 (1 buc) si N 907 124 01 (2 buc).
    1 point
  9. Am in motor cam de 4000 km Liqui Moly High Tech 5w40 505.01 si e ok si la consum motorina si la zgomot rece/cald. Nu mi'a consumat ulei deloc pana acum, la castrol mai se dadea insa.
    1 point
  10. au actualizat, multa vreme a fost la recomandare
    1 point
  11. Diesel High Tech e in lista de uleiuri aprobate 505.01, Diesel Synthoil nu are aprobare
    1 point
  12. diesel hightec nu are aprobare, doar recomandare de la LM, scrie si pe eticheta
    1 point
  13. sunt diferite. Diesel HIGHTEC este mineral, Top tec 4100 este Semisintetic ( sau Hidrocracat) Recomand Durablend sau Vpd pt ca au pretul mai bun
    1 point
  14. nu are sulf ( sau are in anumite limite admise) Poti folosi fara probleme
    1 point
  15. nu e nici o rusine sa oferi un pret decent, un Passat B6 se vinde cu 5-6 mii euro, al lui fiind 4Motion poti sa ii oferi 6-7 mii euro, asta in cel mai politicos mod daca nu vrea sa vanda la pretul pietei atunci inseamna ca nu vrea sa o vanda si poate sa mai astepte, dupa 2 ani de asteptare tot la 6 mii o sa o vanda urmareste rubrica de vanzari, unii stau mult si bine cu maisin la vanzare pt. ca au asteptari exagerate si supraevalueaza masina eu am vandut masina mea la pretul pietei si am avut cumparator in 30 de minute iar masina actuala am cumparat-o dupa mai putin de o saptamana de cautare unii vor sa vanda si sa cumpere masini iar altii doar se amagesc singuri punand pret foarte mare la vanzare si asteptand masina ideala aproape noua la un sfer de pret cu 9 mii euro iei Passat B7 din 2011
    -1 points
  16. Guys, mie la Golf 5 1.9 TDI 2007 mi-a pus prima data un service 5w40. Chiar si la service de reprezentanta VW, cand am sunat pentru oferta mi-a zis ca o sa puna Castrol Edge 5w40. Dar ulterior am descoperit ca in cartea tehnica scrie clar ca ala e doar pentru modelele fara DPF (mi-au aratat la Coso Garaj in Iasi cand am intrebat de ce mi-au pus 5w30) Au mai zis ca o data au chemat pe un tip imediat inapoi sa-i schimbe din 5w40 in cel corect (5w30) pe cheltuiala lor, intrucat si-au dat sema ca mecanicul a pus 5w40 din obisnuinta. Mi-au aratat unde scrie clar in cartea tehnica a masinii ca pentru modelele cu DPF trebuie 507 5w30. Deci cred ca cel mai bine e sa mergi pe ce scrie in cartea tehnica a masinii. Acum mai peste tot pe unde am fost, serviceurile stiu de faza cu DPF-ul si 5w30... Eu schimb la 15.000 sau 1 an, orice ar fi. Schimb totul la 1 an, chiar si cand am facut doar 7000 km, din care maxim 1000 prin oras. Cum spunea tipul de la Coso: Masina se intretine, nu se repara.
    -1 points
  17. off topic:ca sa fiu cat mai scurt si pe inteles fac o comparatie. incarcarea unui acumulator de telefon.sunt incarcatoare cu 500mAh curent si cu 1Ah .amandoua incarca bateria.dar la consumatorii gen navigatie.transfer date, cel de 500 mAh nu face fata si in timp bateria se descarca desi este la incarcat. solutia este ori o baterie mai mica ori un curent mai mare dat de incarcator. in cazul nostru curentul ramane constant ( nu poti schimba alternatorul cu unul mai mare) sigurul lucru care se poate modifica este o bateie mai mica si cat mai putini consumatorii. sper ca se intelege comparatia.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!