Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.01.2016 în toate secţiunile

  1. Off-topic: Tweety, vezi ce faci cu punctuatia ca se intelege cu totul altceva.
    2 points
  2. bagi apa cu presiune mica (apa de la robinet, pe furtun). cand pe retur iese curata, mufezi la loc furtunele si pornesti sa circule antigelul. la final ar fi bine sa verifici punctul de inghet al antigelului si sa completezi daca e nevoie.
    1 point
  3. Orice ai alege , daca te decizi sa pui led pe h7 , sfatul meu este sa iei ceva de calitate. Ledurile au tendinta sa se incinga si daca nu sunt calitative pot sa iti lase depuneri albicioase pe interiorul lupei sau mai rau pe interiorul geamului de far. Becul de led trebuie sa aibe obligatoriu element pentru a disipa caldura in exteriorul soclului (radiator) - exemplu in poza atasata. La produsele care nu au asa ceva eu as zice pass din start ( cum este tot ebay plin:) ).
    1 point
  4. Asa e, ti-a umplut kspic creierul cu informatii utile si voila, nu mai e bun 0w40 e mai bun 5w30, la un motor din 1900 toamna, uleiul ala e foarte bun, dar nu pt motorizarea ta, tu ai voie sa ai tbn mare si sulf imens, ca nu ai componente care sa nu reziste la putina funingine, in schimb la motoarele noi(2008+ si tsi-urile fragile) trebuie uleiuride genul 5w30 low ash oil, cu tbn minuscul (3-4) si depuneri cat mai mici, eco friendly. La tractoarele vechi e bun uleiul heavy duty sau uleiurile 5w40 HTBN, sa bagi 5w30 in motoare cu sute de mii de km nu e tocmai cea mai isteata idee, ai sa te convingi singur.
    1 point
  5. @SSorin , De pe www.ato24.de am cumparat eu ulei oem vw si a fost ok ! Ultimele dati am luat de pe www.autoteile-meile.de , ii face reclama si la radio, banuiesc ca nu-si strica reputatia cu contrafacute. Drumuri bune.
    1 point
  6. Dupa parerea mea, indiferent de metoda aleasa (jet sau abur) este important sa se respecte cativa pasi: motorul trebuie lasat sa se raceascaprotejarea/sigilarea zonelor de risc - acestea se vor face ulterior manual - capac baterie, cutie sigurate/relee, con admisie pentru filtrele sport, etccapitonajul capotei trebuie demontat si curatat tot manual, altfel se va deteriora si va face "burta"dupa finalizarea operatiunii tot compartimentul motor se sufla cu aer (consider acest pas esential)masina se lasa la uscat intr-un mediu uscat si cald, iar acolo unde nu se poate - dupa ce se sufla bine cu aer - se lasa cu motorul pornit 15-20 de minuteUlterior se aplica un tratament de protectie/intretinere si se "tine din scurt" ca sa nu se murdareasca din nou si sa fie nevoie de o noua spalare.
    1 point
  7. E plina piata de ulei contrafacut.Ramane sa cumparam de la poarta fabricii :D http://www.promotor.ro/masini-noi/news/cum-arata-o-fabrica-de-uleiuri-auto-contrafacute-din-rusia-care-producea-14-mil-de-euro-lunar-galerie-foto-14957725 "Aceştia produceau uleiuri contrafăcute care apoi erau vândute în întreaga Europă sub eticheta Shell, Mobil, Elf, Castrol, BP, Elf, Liqui Moly." "Uleiul contrafacut era de fapt o combinaţie de ulei de proastă calitate adus din Belarus, amestecat cu ulei reciclat."
    1 point
  8. poate sa fie o problema de alimentare - pompa din rezervor, la motoarele care au asa ceva, oringuri injectoare... sau pompa tandem - la motoarele PD
    1 point
  9. ...si totusi, se vand, pentru ca romanul n-are nimic impotriva sa fie prostit pe banii lui, atata timp cat este pacalit frumos. O parte dintre aceste discutii observ ca au fost postate si aici: http://vwforum.ro/topic/6428-km-reali/page-43 Cei care considera ca este in regula sa fie pacaliti cu 30 - 50k km, poate ar fi bine sa citeasca acel topic. Asa vor afla ca kilometrajul poate fi "ajustat" si intre revizii si despre consecintele acestei "ameliorari" in uzura masinii. Cand un astfel de cazan parcurge 60 - 100k km pe an, cei 50 de euro platiti pentru "reglaj" sunt o nimica toata raportati la costul a doua - trei revizii fentate. Multi sunt fericiti ca masina lor manarita merge ca noua, indiferent de km parcursi, insa ma intreb daca au condus o astfel de masina noua pentru a compara corect. Serbari fericite!
    1 point
  10. Salut Revin cu cateva poze dint timpul muncii depuse, aceasta fiind destul de multa ca am lucrat singur. Inca nu am poze cu treaba finala, ca m-a prins noaptea, dar o sa vina si alea. Aripa stanga e foarte greu de demontat si de remontat, din cauza suruburilor care nu au acces bun ca sunt chiar in spatele rezervorului cu lichid de parbriz. Am avut un cost de 2200€ ca sa o repar, unele piese putand fii cumparate doar din reprezentanta, iar altele le-am luat de pe internet. A iesit foarte bine, inafara de faptul ca smecherii care mi-au trimis capota si aripile au omis unele defecte, laudand piesele la telefon de parca erau noi. Am cumparat din Franta, Germania, Polonia si Romania. Va las sa ghiciti cine sunt cei care au ascuns defectele... Acestea sunt piesele care au fost inlocuite: bara fata, capota, aripa dreapta si stanga, intercooler dreapta, grila far ceata, far ceata, far dreapta si stanga, grila centrala si suportul de numar, spalator far dreapta, senzor parcare central dreapta, si doi suporti la bara fata.
    1 point
  11. Mit78 nu înțeleg de ce atâta agitație. Fiecare își ia ce masina își dorește și din ce motive poftește. Eu am anulat EGRul doar din soft și din blocarea clapetei. El este încă ok dacă doresc să-l pun la loc în funcțiune insa decizia am luat-o nu pentru ca nu am avut bani să-l schimb ci pentru ca și dacă las fi schimbat nu as fi avut garantia ca ar funcțiunea decât un an. Pt mine nu este suficient. Referitor la a cumpăra lucruri pe care nu ți le permiți doar ca sa te dai mare..tin sa precizez ca greșești. Fiecare are motivele lui pt ce își ia masina. Ca este pt lauda sau alte motive e treaba fiecăruia. Eu cel puțin am avut nevoie de o mașină mai spațioasă și mai sigura pt ca mi sa mărit familia cu un membru prețios, și nu ca sa postez la gagici poze pe moacebook. Prefer un SH în detrimentul unui Logan nou insa este o preferință personala, iar eu ca și ceilalți forumiști, incercam sa ne informam cat mai bine cum sa nu arunci cu banii când ști ca sunt și soluții alternative la diverse probleme ce apar. Și va rog sa ma scuzați de of topic insa revin asupra problemei EGR, ce se discuta aici se discuta și pe forumurile din occident un totuși nivelul de trai este mai ridicat și șoferii își permit schimbarea piesei.
    1 point
  12. Poti sa extragi uleiul in exces folosind o seringa si un tub de plastic de la o perfuzie.
    1 point
  13. Si eu la masina de la semnatura tot timpul mi-am pus intrebarea daca un 5w30 507.00 o fii mai bun? Toate configuratoarele posibile imi dau uleiuri care sa respecte 507.00 dar la ce folos? Ce am eu e generatie anii 90"... si motoarele astea merg 1 Milion km facut extern cu 10w40... Asa ca am ales cum a zis colegul DEENMAN un ulei full sapps la pretz decent. Pentru generatia asta de motoare Non-PD nu vad rostu unor uleiuri exotice. Eu am ales Ravenol VST.
    0 points
  14. Zork,iti functioneaza dazaburirea lunetei spate? In general luneta spate este actionata din acelasi buton cu incalzirea oglinzilor.Siguranta ar trebui sa fie comuna.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!