Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.01.2016 în toate secţiunile
-
Salut, am recitit ultimul an :). Nu am muncit deloc azi. Deci din ce imi dau seama in Bucuresti cel mai mult pare sa dea Avia, sper sa nu fi omis ceva. Daca am omis ceva rog a mi se da cu lingurita la ce dealer sa ma duc. Ma duc si in Timisoara daca e nevoie. De asemenea am vazut ca lumea care are stergator pe spate uraste pe cei ce nu au si vice-versa...m-a amuzat teribil de mult. Eu imi voi pune, mi se pare ca face masina mai urata dar in acelasi timp e super practic. La masina actuala nu am, dar am avut la ultimele 3 si iarna si pe ploaie e genial. Mersi frumos1 point
-
Probleme cu DPF-ul n-am avut ca sa iti zic daca masina si-a facut sau nu regenerari in mod normal, plus ca deobicei merg turat, chiar daca sunt in oras sub 2000 de ture nu scad. Din ce am citit despre DPF aici pe forum, cand el nu se regenereaza in mod normal ti se aprinde martorul in bord, la fel si a doua oara cand incearca regenerarea, iar a 3-a oara se aprinde cu rosu. Cand ti se aprinde cu galben poti sa-l ajuti mergand a in treapta a 4-a sau a 5-a intre 1800-2500 ture si el se regenereaza, daca martorul e rosu, ii trebuie regenerare fortata. Cam asta despre DPF, iar de EGR nu mi-am dat seama decat dupa tester, mi s-a aprins martorul spirala in bord, am crezut ca e vreo bujie incandescenta dar am zis sa pun vag-ul pe ea sa vad ce iese la diagnoza si voila "EGR Valve", am cautat eroare pe Google si peste tot zic toti acelasi lucru ca si aici.1 point
-
1 point
-
@SSorin , De pe www.ato24.de am cumparat eu ulei oem vw si a fost ok ! Ultimele dati am luat de pe www.autoteile-meile.de , ii face reclama si la radio, banuiesc ca nu-si strica reputatia cu contrafacute. Drumuri bune.1 point
-
Dupa parerea mea, indiferent de metoda aleasa (jet sau abur) este important sa se respecte cativa pasi: motorul trebuie lasat sa se raceascaprotejarea/sigilarea zonelor de risc - acestea se vor face ulterior manual - capac baterie, cutie sigurate/relee, con admisie pentru filtrele sport, etccapitonajul capotei trebuie demontat si curatat tot manual, altfel se va deteriora si va face "burta"dupa finalizarea operatiunii tot compartimentul motor se sufla cu aer (consider acest pas esential)masina se lasa la uscat intr-un mediu uscat si cald, iar acolo unde nu se poate - dupa ce se sufla bine cu aer - se lasa cu motorul pornit 15-20 de minuteUlterior se aplica un tratament de protectie/intretinere si se "tine din scurt" ca sa nu se murdareasca din nou si sa fie nevoie de o noua spalare.1 point
-
Ai sa fi multumit de ulei, foarte important sa-l schimbi pana in 10 000km si sa verifici mereu joja sa fie pe maxim! Drumuri bune.1 point
-
andrei, este la acelasi pret ~ ca si Ravenol sau Motul, ma refer la preturile ebay.de sau ebay.co.uk. Este aceasi discutie ca si uleiurile Amsoil/Redline din Usa, la ei pe ebay gasesti cu pana in 10 dolari litru si la noi gasesti la 20 dolari litru, adaos comercial.1 point
-
Eu il folosesc, de vreo 2 ani, este bun. Unde ai gasit tu la 20 litri cu transport gratuit?1 point
-
Daca ai gasit butonul ia-o pe urma firului si dai de unitate. Apoi 100% vei putea gasi info despre ea - ce "omoara" alimentarea cand e armata, e un releu "de dacie" de obicei pus pe langa ea, sau pe langa contact1 point
-
Eu m-am fript de doua ori cu Castrol si nu-mi mai trebuie. Prima data la G II, ulei cumparat din Bucur Obor (magazin nu taraba) am schimbat ulei / filtru si am plecat la munte. Pe drum mi s-a aprins becul si suna soneria in draci de parca nu mai aveam ulei. Am tras pe dreapta, am asteptat sa se raceasca si am plecat iar la drum. Cum se incalzea, se facea apa si se aprindea martorul. In Sinaia am bagat Aral si gata problemele. La G IV am bagat Castrol Magnatec si iarna cand am tras joja, era un fel de marmelada, nu curgea nimic. Nu-mi mai trebuie Castrol.1 point
-
nu este de la sigurante.... trebuie sa verifici butonul, sticlele de la oglinzi, etc1 point
-
Pe asfalt nu ai niciun castig, ci doar minusuri: tinuta de drum mai moale, consum mai mare (din 4x4 si CX aerodinamic mai slab fata de break) Plusuri ai daca: - frecvent mergi pe drumuri forestiere/ drumeaguri de camp / drumuri pietruite / neasfaltate. Pe langa garda la sol mai mare si tractiunea crescuta de care vei beneficia pe ud/zapada/gheata, ar trebui ca toata partea de bucsaraie si amortizoare sa fie mai "heavy duty" decat la variantele normale. Spun asta pentru ca principala problema a scosului masinilor normale in afara asfaltului, chiar si pe drumuri pietruite este deteriorarea rapida a bucselor (brate, bare stabi) + amortizoare Totusi, nu am gasit niciunde specificat cum ca Scout ar avea bucsaraie heavy duty, doar un mecanic de reprezentanta ar putea sa-ti confirme asta. - ai hobby-uri gen: foto outdoor profesional/pescuit/camping/atv/enduro - caz in care ai avea nevoie sa tractezi o remorca pentru utilajele mentionate - calatoresti in zone cu drumuri varza - gen Apuseni, Viscri, Dobrogea peisagistica, etc, locuri superbe din tara, dar in care este efectiv pacat sa te bagi cu o masina normala. Tu de fapt, la ce folosesti masina ? Asta e singura intrebare al carei raspuns iti poate justifica alegerea. Sau daca vrei neaparat ceva "altfel", caz in care si satisfacerea ego-ului / capriciului personal este o justificare pertinenta :)1 point
-
1 point
-
Asa e, ti-a umplut kspic creierul cu informatii utile si voila, nu mai e bun 0w40 e mai bun 5w30, la un motor din 1900 toamna, uleiul ala e foarte bun, dar nu pt motorizarea ta, tu ai voie sa ai tbn mare si sulf imens, ca nu ai componente care sa nu reziste la putina funingine, in schimb la motoarele noi(2008+ si tsi-urile fragile) trebuie uleiuride genul 5w30 low ash oil, cu tbn minuscul (3-4) si depuneri cat mai mici, eco friendly. La tractoarele vechi e bun uleiul heavy duty sau uleiurile 5w40 HTBN, sa bagi 5w30 in motoare cu sute de mii de km nu e tocmai cea mai isteata idee, ai sa te convingi singur.0 points
-
Am avut probleme sa ma tin de un Logan pe forestier, vara. Nu tractiunea este problema, in majoritatea cazurilor de "off-road", ci unghiurile si garda la sol. Masinile acestea sunt de "on-road", exceleaza pe panta, zapada, gheata si in curbe. Doritorii sa se gandeasca bine ce vor sa faca cu masina (daca "off-road", trebuie cautata alta marca) iar posesorii sa nu se amageasca cu ganduri la off-road.0 points
-
Eu nu sunt impotriva Castrol, am mers 30k cu acest ulei, nu am avut probleme, ideea e ca este piratat la greu si nu stii ce cumperi, este vital sa fie bun pentru PD, aici e marea indoiala, pentru mine care fac schimbul pana in 10 000km banuiesc ca nu ar produce uzuri, dar nu am certitudinea ca este la fel ca si cel din Germania, asa ca mai bine am ales un ulei german sa scap de stresul unei eventuale tepe.-1 points
-
nu stiu ce aveti voi cu Castrol dar eu folosesc de cand am masina asta si nu ,numai.daca iI schimbi la timp este totul ok.-1 points
-
A pus cineva linkul asta http://www.ato24.de/ Pare ok, cred ca o sa incerc de aici.-1 points
-
E plina piata de ulei contrafacut.Ramane sa cumparam de la poarta fabricii :D http://www.promotor.ro/masini-noi/news/cum-arata-o-fabrica-de-uleiuri-auto-contrafacute-din-rusia-care-producea-14-mil-de-euro-lunar-galerie-foto-14957725 "Aceştia produceau uleiuri contrafăcute care apoi erau vândute în întreaga Europă sub eticheta Shell, Mobil, Elf, Castrol, BP, Elf, Liqui Moly." "Uleiul contrafacut era de fapt o combinaţie de ulei de proastă calitate adus din Belarus, amestecat cu ulei reciclat."-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00