Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.01.2016 în toate secţiunile
-
Pierzi ulei pe la turbo sau segmenti , uleiul cosmic nu te ajuta , rezolva problemele motorului prima data2 points
-
In primul rand uleiul care il folosesti acuma nu respecta norma 505.01. Pune un ulei adecvat, de exemplu Liqui Moly diesel high tech 5w40.2 points
-
Cu ala anulezi alarma. E butonul "ascuns" sa opresti alarma. Urmareste-l si ajungi la cutie. Poate mai gasesti in comert alarma si cumperi una noua. Trebuie doar sa inlocuiesti modulul si ai iar alarma functionala. La mine s-a stricat ceva ca nu mai mergea cum trebuie si am gasit aceeasi alarma si am luat alta. Am schimbat modulul si de atunci pe masina a ramas pana am vandut-o1 point
-
De cati km mergi cu castrol ? Uleiul isi dovedeste calitatea pe termen lung1 point
-
https://www.google.ro/search?q=AUTO+ALARM&biw=1536&bih=740&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi51oLNyLPKAhWIlHIKHetZB98Q_AUIBigB#imgrc=_ cutia neagra cu mufa lata de obicei sub bord in stanga prin zona tabloului de sigurante1 point
-
Ceva de genul arata: https://www.google.de/search?q=modul+alarma+auto&biw=1710&bih=441&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjgntnxxrPKAhXFVywKHfLBC7sQ_AUIBigB In mod normal se pun in bord sub volan, dar daca proprietarulului i-a fost frica sa nu-i dezactiveze alarma s-a r putea sa fie pe altundeva ascunsa. Oricum are o mufa lata, si nu seamana cu nici o mufa din masina. Sa nu fie legata si la aprindere / pompa de alimentare ca atunci ai nevoie sa cauti firele unde se duc si sa o scoti si de acolo ca altfel nu porneste masina. Am pus eu o alarma AM si au legat-o la releul de la pompa de benzina. Toate releele sunt sub bord la sofer.1 point
-
vezi unde are pus modulul alarmei si sigurantele - scoate sigurantele ei si nu o sa mai sune.1 point
-
Legat de problema cu lantul, pentru prima data de cand l-am schimbat (martie 2013 si 27.000 km), saptamana trecuta, a facut ca dracu' la pornire. Zgomot de fiare in trepidatie ... Urat de tot. Urat de tot. Ca sa nu fie nici un dubiu: in mod frecvent, la pornire, motorul meu scoate un sunet accentuat, diferit de sunetul lin si bland emis de la a doua pornire. Eh ... ce-am auzit saptamana trecuta a fost cu totul si cu totul altceva. Sunetul a fost pronuntat si cumva am si simtit vibratiile generate de bataia respectiva. Masina statuse cateva zile nepornita inainte de evenimentul respectiv.1 point
-
Ok, revizie bifata la exact 30285 km. - Filtru praf si polen - Cartus filtru aer - Filtru ulei - Ulei Castrol Prof LL III Pe langa revizie si verificarile "stoc", am mai bifat codarea semnalizarii - din pacate insa sunt cu piciorul in "pioneza" De indata ce voi fi cu ambele picoare pe pamant si nu doar cu unul+2 carje voi reveni cu o filmare personala. Pe garantie au fost comandate: - butuc schimbator - pompa duza stanga far - exact termenul imi scapa, insa este pentru defectul acela la instalatie de spalare faruri Total cu manopera un pic sub 900 RON. Ce mi sa mai comunicat este ca la 60k km, pe langa filtrele schimbate acuma, va fi si filtrul de motorina. Om trai si om vedea... Saptamana faina si drumuri bune, ToniM1 point
-
Fiecare cu ce poate :) treaba era serioasa . Langa ea era si kidu cu lopata de tabla dadea si el cu spor :D1 point
-
sau switch/yala - desfa capacul hayonului si vezi sa nu ai umezeala prin mufa yalei.1 point
-
cama nu va beneficia de acceasi ungere ca in cazul unui 505.01 si uleiul va ceda mai repede.schimba-l in maxim 5000 km.1 point
-
Daca se completeaza 1L/10 000km este ok ,daca completezi 1l la 1500km ,nu este bine.Deci la citi km completezi?! Eu am 1.9 tdi pd si acum 2 saptamini cind am facut revizia i-am pus Total Quartz 9000 5W-40 adica 50500 si pina acum nu am nici-o problema ,porneste la fel,trage la fel,,nu este mai zgomotosSingura chestie mai ciudata este ca uleiul s-a pus pina la jumatatea jojei si la o saptamina cind am verificat joja ,nivelul era la max.1 point
-
cu motorul nu am avut niciun fel de problema, doar ca mi se pare exagerat consumul de ulei. completam cate 1 litru o data cu acelasi recomandat Castrol Edge, ca sa ajunga cel putin la nivelul mediu. ce probleme pot sa apara cu acest motul 505.00 ? am cam 100 de km parcusi dupa acest schimb, totul pare in regula, doar putin mai zgomotos motorul.1 point
-
Ai tot completat...cit mai exact?! Daca a avut vreun fel de problema...cu ce mai exact? cu uleiul sau motorul?!1 point
-
salut! am reusit sa-i fac trei poze la masina, pe noapte! un mic preview sa spunem asa! :D Multumesc!1 point
-
1 point
-
E interesant cit de mult s-a incins si s-a intins discutia pe tema Scout/4x4 pe o masina compacta si cred ca din acest punct de vedere, conteaza mult din ce directie privesti lucrurile. Cred ca vazind masinile din semnatura, puteti banui ca vorbesc oarecum in cunostinta de cauza. In opinia mea, avantajul major al brizbrizurilor gen 4wd/garda la sol marita pe compacte este POLIVALENȚA. Adica daca ai nevoie de o masina de sosea care ocazional sa faca si alte lucruri pentru care ai avea nevoie si de alta masina, dar nu vrei sa cheltui pe mai multe masini, atunci un vehicul gen Scout este raspunsul. De aceea aceste vehicule polivalente sunt in general breakuri sau monovolume, spatiul fiind de asemenea un atribut necesar al polivalentei. Din punctul meu de vedere, daca Cross Touranul exista si cu 4wd, atunci eu nu aveam nevoie de doua masini sau a doua era un mini de oras cu care sa-si rezolve nevasta-mea problemele de deplasare. Altfel, 4wd si garda la sol marita sunt utile: - in Bucuresti unde se deszapezeste numai pentru televiziune; - la munte unde am o locuinta si ma duc des; - in concedii cind nu stau numai pe asfalt si imi pun si imaginatia la incercare; - in multe alte situatii de provocare urbana :) Altfel Seatul ofera satisfactii pe sosea, mai ales ca are si DCC, ca o berlina rapida de aproape 200 de cai. Nu in ultimul rind, vehicule gen Scout, Experience sau Cross sunt gandite de marketingi, in opinia mea, ca joymachine, adica un obiect care sa te faca sa te simti diferit din toate punctele de vedere, fara costuri in exces major si fara sa tinteasca clienti cu gandiri gen " cit consuma" sau "sa ma duca ieftin de la a la b". Cind alegi un astfel de vehicul, alegi si cu inima. De altfel, dpdv dotari, optionale si preturi sunt adevarate varfuri de gama. Asta e parerea mea si o sustin :)1 point
-
Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, dar se pare ca din graba, neatentie sau orice alt motiv, de multe ori citim "printre randuri" si facem comentariile ca atare. Masina in cauza nu costa in nici un caz 12.000 Euro; Valoarea ei este de 12.000 euro + TVA (adica 14490 euro). Pentru o masina de 4 ani nu mi se pare un pret atat de dubios (40-50% din valoarea de nou, probabil). Daca as privi din prisma celor care cauta "full la 11.000, cu 90.000km" as zice ca este un pret exorbitant. Parerea mea este ca pretul este in piata si ca se pot gasi si variante mai dotate la pretul acesta. Sunt alti colegi pe forum cu pareri mult mai avizate care pot face o apreciere destul de corecta. Semnul de intrebare ramane intr-adevar asupra kilometrilor reali sau nu. Urmaresc activ forumul acesta de foarte multa vreme si doar atat am avut de remarcat - putin mai multa atentie la "baza" de comparatie. Numai bine!1 point
-
1 point
-
nu stiu ce aveti voi cu Castrol dar eu folosesc de cand am masina asta si nu ,numai.daca iI schimbi la timp este totul ok.0 points
-
Buna seara doamnelor si domnilor posesori de Sharan , desi va urmaresc din anomimat de un an ieri am decis sa fac cont si sa reiau cap coada subiectul incalzitorului auxiliar , ca asta are masina si nu incalzitor de stationare , cel de stationare e acela care duce jetul de aer cald in habitaclu intalnit la camioane , tractoare , etc care desi asemanatoare constructiv se bazeaza pe alte sisteme , auxiliarul incalzeste lichidul de racire al motorului , trecand prin aeroterma / climatronic pentru a incalzi habitaclu pe cand stationarea da o sursa directa de caldura catre habitaclu . Singura masina pe care am detinut Stationare a fost un BMW 525 Tds care directiona jetul de aer cald direct prin Clima , cu motorul oprit si primele 2 trepte clima pana ii permitea protectia descarcarii bateriei , care evident nu incalzea lichidul de racire , deci nu ajuta cu nimic pornirea la rece !! Revenind la Auxiliar , sunt oarecare familiarizat cu ambele sistemele , mai mult Wabesto decat Eberspacher fiind sofer de camion si evident neFERICIT posesor de un sharan 2.0 tdi 2006 ( inmatriculat ) am si eu o problema , desi hilara as putea spune , in timp ce dumneavoastra va chinuiti sa il porniti eu ma chinuii sa-l ......Opresc!! Este vorba despre Eber . Hidronic D5 WZ Sistemul functioneaza corect , fara erori , porneste corect , fara mirosuri fara fum , isi dozeaza fortele dupa cerinte , si acum vine problema , desi dupa atingerea temperaturii la drum lung sau timpi de functionare mai mari de 30 minute in care isi face treaba cum.trebuie si isi incheie treaba cum trebuie , daca merg cu masina mai putin timp , nu atinge temperatura sau timpul de lucru , desi face oprirea alimentarii cu motorina , arderea resturilor si racirea , ventilatorul ramane pornit in un regim mic de turatie , ( similar ca cel de la terninarea ciclului corect de oprire ) evacueaza pe esapament doar aer rece din ce impinge ventilatorul si nu se opreste , testat in diferite ocazii depaseste cu mult cele 2 minute , cel mai mult am rabdat 17 minute !! Problema nu ar fi deranjanta daca s-ar oprii si nu ar descarca bateria , desi dupa cum vad nu are intentia . Cum am spus pe test nu arata erori , deci in teorie in interior ca si electrica /electronica ar trebuii sa fie totul corect ,teoria ca teoria , dar practic totusi ce ar putea conduce la schimbarea de comportament intre functionari , banuiesc ca nu am fantome sau dracusori carora le place zgomotul acela sau ,, vantuletul ,, produs . Cum testul nu ofera un diagnostic al placii baze si nu am gasit un centru Eber prin jur momentam l-am tras pe ,, linie moarta ,, si ma bucur de incalzirea in scaune :D :D Dinn experienta mea cu aceste dispozitive ( mentenanta si mici reparatii ) functionatea se bazeaza pe senzatia termica simtita de termocontactul din spatele protectie de plastic de la stergatoare , degeaba senzorul de temperatura exterioara arata x grade ca el simte y , unele intalnite de mine , ce e drept cu programator mai mult , nu functioneaza in rezerva , dau eroare pe ecran si se opresc indiferent ca sunt auxiliare sau stationare si altele da , functioneaza pana la ultima picatura de motorina , iar legat de bujie , la fel ca cele incandescente de ajutor la pornire cu timpul se umplu de funingine si de aici probleme in functionare si de multe ori isi pierd din randament din cauza suprasolicitarii exemplu funinginea depusa pe ea , sita si camera de ardere , nu asigura temperatura optima , senzorul de temperatura si el poate fi ,, obosit ,, si citeste o valoare gresita si da comanda ca centrala sa dea mai multa putere in bujie , suprasolicitand intreg sistemul , motorina are si ea importanta ei , slaba calitate , slaba functionare si fara biodiesel pentru ca are multe grasimi care produc multa funingine cu.efecta asupra pornirii /opririi , aerul aspirat sa fie curat si la debitul cerut iar evacuarea libera . Ca o idee , pentru cei din tari mai ,, calde ,, unde negativ se sta in pe la 0 grade si unde pornirea motorului nu e asa de greoaie ca la -15 /20 cum ar suna un incalzitor de stationare programabil timp / temperatura gen siroco camion ?? O seara placuta !! Ps : scriu de pe mobil asa ca imi cer scuze de eventualele greseli de ortografie .-1 points
-
Doar ca la alcantara iti cam transpira fundul si te mai trezesti din cand in cand cu vopseaua de pe blugi pe ea.-1 points
-
dupa 2000-2500 km eram nevoit sa completez si de aceea am luat decizia sa il schimb cu unul 10w. temerea mea era legata de durata de viata a motorului. cheers pals!-1 points
-
Castrolul e blamat fiindca, ca un ulei utilizat de reprezentante, e vandut la suprapret. Cand imi vinzi cei 2 ani de garantie Castrol la 60-70 ron/l, normal ca pe banii mei imi iau Motul la 30-35 lei si nu mai vreau sa aud de Castrol.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00