Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.01.2016 în toate secţiunile

  1. Pierzi ulei pe la turbo sau segmenti , uleiul cosmic nu te ajuta , rezolva problemele motorului prima data
    1 point
  2. Ai incercat sa dai reset, apasand simultan pe butoanele ESP si TPMS? Mai poti sa intri pe modulul 19 CAN Gateway si debifezi din Gateway installation list modulul 65 TPMS. Sau vrei sa dezinstalezi complet? Atunci poti urma in sens invers procedurile de aici
    1 point
  3. Cele de pe interior nici nu au cum sa iasa,nu au unde iesi
    1 point
  4. Off-topic: Tweety, vezi ce faci cu punctuatia ca se intelege cu totul altceva.
    1 point
  5. atunci iti recomand Amsoil Full Saps, sau Motul Xcess.
    1 point
  6. Revin cu poze si filmulet legat de semnalizarea in oglinda. De data asta montate pe masina. Scuze daca nu am reusit sa pun filmuletul asa cum ar trebui.
    1 point
  7. Buna, Am intrebat cu cateva pagini in urma legat de modificarea semnalizari din oglinda. Iata ce am reusit sa fac: Semnalizatorul intreg fara modificari: Semnalizatorul desfacut: Marcajul si gaurirea plasticului cromat sa corespunda benzi de led: Montarea benzi de led pe plastic: Montarea elementului cromat pe corpul semnalizari: Montarea plasticului transparent: Testul semnalizarii inainte de montare pe masina: Inca nu am montat pe masina pentru ca nu am avut timp, si vremea nu prea tine cu mine :) Am sa revin eventual cu poze de pe masina. Nu stiu daca se vad pozele, e primul meu post de genul asta cu imagini, am incercat sa le fac mai mici sa ma lase sa le adaug.... Sper sa se vada.
    1 point
  8. nu exista de 6 volti... ca nu e bicicleta... :winter:
    1 point
  9. 37-navigation coding-07 long coding helper te duci la Byte3 și bifezi Bit 6 exit>do it,reset rns Dute pe 09-can gateway Byte 5 și debitezi bit 6
    1 point
  10. Dupa vreo 9 luni de la achizitie mi-am facut in sfarsit timp sa-mi prezint "mijlocul de transport". Phaeton Individual, Neagra, MY 2010, V6 3.0TDI 240CP (CEXA), Euro 5, quattro, tiptronic. Suspensie pneumatica ajustabila pe inaltime si duritate. Jante 19" "Serres", 8.5JX19H2 ET38. Anvelope Dunlop-vara / Michelin-iarna, 245/45R19 102Y. Faruri Bi-xenon adaptive cu DRL LED si cornering. Stopuri LED. Tempomat, senzori lumini si ploaie. Geamuri duble (termice). Piele bicolora (partial perforata). Insertii lemn black-pianopaint. Volan lemn cu reglaj electric. Scaunele fata ajustabile (inclusiv tetierele si centurile de siguranta) pe 18 directii cu memorii, incalzire, racire si masaj. Portbagaj soft close. Climatronic pe 4 zone. Navigatie touchscreen RNS810 (harti Europa de Est 2012) cu DVD, SD si HDD. Telefon in cotiera (bluetooth) si comenzi vocale. System audio Dynaudio 12 canale si 1000W. Parktronic fata-spate si camera marsarier. Oglinzi electrice pliabile cu memorii, incalzite si heliomate. Keyless Entry, Keyless Go. Pozele stranse pana acum sunt de slaba calitate din pacate. Cand imi fac timp o sa-i fac unele mai de bune.
    1 point
  11. De doua luni de la vanzarea mk1 caddy am intrat in posesia unui Magnum. Masina a fost introdusa in RO in 2008 si a fost caraush de colegi de lucru si scule pentru camp a fostului proprietar. Dar is multumit macar ca a folosit huse astel interiorul a fost doar murdar si masina in general usor neingrijita dpdvd al aspectului. Consumabilele macar au fost la timp. Motorizarea este un TD cu 5+1. Ce am reusit sa fac pana acum: Am comandat un adaptor de ceas comparator de pe ebay am tras si pompa (avansul) la semn, iar acum masina o ia la sfert indiferent de conditii. Am schimbat bucse fatza, telescoape, distributie, c-uri iarna, parbriz, consumabile si una doua cumparaturi cum ar fi spoilerul de pe usa culisanta care a fost si atinsa si nu mai are vopseaua originala, si ceva pantofi de vara. Ar mai trebuii sa gasesc un sirocou, dar nu ii duc lipsa momentan si perdelele pe care cred ca am sa le confectionez direct pe capse si nu pe sarma. Pana una alta poze(a). Am sa pun si cu interiorul... Am prelatit si minuscula taxa...
    1 point
  12. Asa sa fie Alex991! Mi-am mai adus aminte de un amanunt care-mi place mult, si anume: Si daca tot am deschis Photoshopul, de plictiseala, m-am jucat un pic cu doua fotografii postate anterior. L-am "solarizat" pe fiul lui Helios. Se stie! :)
    1 point
  13. Salut! Din cate stiu eu ambreiajul este hidraulic si primul lucru pe care trebuie sa il verifici este lichidul de frana. Daca nivelul lichidului este destul de scazut, nu mai poti folosi treptele de viteza decat daca opresti motorul. In caz ca ai pierderi la lichidul de frana trebuie neaparat identificata cauza deoarece daca nivelul lichidului scade si mai mult e posibil sa ramai fara frane.... Am observat in posturi anterioare probleme legate de filtrul de polen, filtrul de aer si clapeta de acceleratie; so, in cursul zilei de sambata m-am hotarat sa verific (singur, at home) filtrul de polen, filtrul de aer si clapeta de acceleratie. Clapeta de acceleratie avea depuneri insemnate si a trebuit curatata (eu am folosit pt. curatare solutie de curatat carburatoare, spray - se gaseste in comert). Toata operatiunea a durat aproximativ patru ore si mi-au fost necesare trusa de imbus-uri, criket, patent. Nu este nimic complicat dar trebuie putina atentie si rabdare. Succes!
    1 point
  14. Salutareee! Am un New Beetle 1.9TDI /1999 full, luat second din germanika! Nu am intampinat probleme deosebite. Avea 215.789 km la bord l-am luat de la o doamna din Berlin unic proprietar. acum am 230.000 . Am trecut de RAR fara pile si totzi au ramas uimitzi ca la atatzia km merge atat de fine.Ca sa verific masina m-am dus la dealer WV din targoviste si dupa ce am dat seria ,mi-a spus tot despre masina chiar si ce tip de cauciucuri am si ce firma sunt . Am schimbat pana acum filtre si ulei de calitatate! Am avut ambitzia sa pun si bucsele toate. M-au costat 280 Ron mai mult mi-a lua manopera!Are cica platforma de Golf Iv si e foarte fiabil.Recent am avut o problema care nu e mecanica ci electrica, stiu ca nu e in topic. E vb de scaunul soferului care nu se mai incalzea . Am rezolvat singur in max 2 ore! Sunt dispus sa ajut pe oricine doreste informatii! Eu am gasit tare greu informatii despre broscan! Felicit pe totzi posesorii de NB . Eu nu am gasit informatii multe le-am aflat chiar eu pe propria piele ! Dar sunt dispus sa impart orice tip de informatie ! Nu am gasit manuale de service dar m-am descurcat;).Pacat ca posesorii de NB nu se ajuta prea mult intre ei si se multumesc doar sa se laude cu grasu' lor. In rest numai de bine! Adresa mea bigam21@gmail.com.
    1 point
  15. Pana in 800 000 euro, cumperi vreo 3 ferrari 458. Motorul este mai zgomotos tocmai din cauza ca uleiul devine si mai fluid la temperaturi crescute, iar la temperaturi scazute este vascos si nu asigura o lubrifiere optima, in ambele cazuri motorul e zgomotos. Cauta un ulei cu proprietati mai bune, ai la dispozitie topicul legat de uleiuri pentru PD. Atata timp cat uleiul este fabricat de Castrol, nu are importanta in ce tara este fabrica, pentru ca se folosesc aceleasi retete. Diferenta este intre un ulei contrafacut si unul original.
    -1 points
  16. Gama sustina este si pe site-ul din Ro. Uleiul e bun nu am ce zice dar din cate tin minte are mai putin ZP ( ZDDP fara sulf ) decat un 505.01. Are molybdenum in schimb. Nu are aprobari pentru ca nu respecta un standard de aditivare dar asta nu inseamna ca nu e bun. Nu e facut pentru piata de SUA. Daca era facut pentru piata de SUA avea aprobarile lor cu multe cifre si litere.
    -1 points
  17. o masina superba....dar scumpa de antretinut,,,,succes
    -1 points
  18. Doar ca la alcantara iti cam transpira fundul si te mai trezesti din cand in cand cu vopseaua de pe blugi pe ea.
    -1 points
  19. Salut! (scuzati daca a mai fost pusa problema, dar la cele 99 de pagini ale topicului cam greu de gasit ce-mi trebuie) De 1 an de zile detin un polo 9n 2002 1.4 tdi (amf), deci PD. numarul de km este de aprx 170.000 imediat dupa achizitionare am facut schimbul de ulei cu Castrol Edge 5w-40 ( 505.01). dar de fiecare data dupa ~ 2500 km parcursi de la nivel maxim de ulei ajunge la minim si se aprinde martorul rosu de ulei. am tot completat, i-am adaugat si aditiv liqui moly. degeaba, aceeasi problema. am ajuns la ~ 10.000 km facuti intr-un an de zile ( 4 luni masina a stat in garaj). Dupa experienta asta si la indrumarea mai multor mecanici de 'garaj', i-am schimbat uleiul cu Motul 10w-40 (505.00), cu scopul de a reduce acest consum de ulei. precizez ca motorul nu prezinta scurgeri de ulei. Ce ma intereseaza: cine a mai trecut printr-o experienta asemanatoare ( nu doar pareri din citite si auzite) sa-mi spuna daca a avut vreun fel de problema !
    -1 points
  20. dupa 2000-2500 km eram nevoit sa completez si de aceea am luat decizia sa il schimb cu unul 10w. temerea mea era legata de durata de viata a motorului. cheers pals!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!