Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.01.2016 în toate secţiunile

  1. salutare! De patru luni de zile mi-am achizitionat un Golf 7 2.0TDi 150CP Sport R-Line DSG, nou nout! (versiunea Golf Edition 40) Va prezint dotarile extra: - Vopsea gri metalizata efect perla - Tapiterie negru titan - Geamuri spate negre la 65% - Scaune ERGOactive Sports cu incalzire si masaj - Geamuri electrice x4 usi - Suspensie cu reglare adaptiva - R-Line "Exterior" Volkswagen R GmbH - Pachet Sport R-Line (individual) - Jante Salvador 7J x17 Volkswagen R GmbH cu anvelope pe 225/45 R17 - Faruri Bi-Xenon Plus adaptive - Pachetul "Lumini si vizibilitate" (interior si exterior) - Cruise control - Park Pilot Si lista tot continua... In continuare ma zgarcesc si va prezint doar o poza cu jumate din Golf (nu am apucat sa-i fac poze inca...) :)
    1 point
  2. Completeaza te rog in profil masina /model/motorizare.Multumesc
    1 point
  3. Avand in familie o masina cu trapa panoramica (fixa, nu se deschide) pe 2/3 din plafon (peugeot 307 sw) iti pot spune ca arata frumos, schimba destul de mult ambianta interioara si ofera o priveliste frumoasa pt pasageri, insa, tu ca sofer nu o sa vezi privelistea si stelele, vara intra mai mult soare care te bate in cap dar si mai multa caldura, iarna tine mai mult rece in habitaclu si nu in cele din urma, dupa cateva luni, va ajunge sa stea mai mult inchisa. Masina e din 2003 si din 2006 in familie, nu am avut probleme cu sticla propriu-zisa, nu scoate sunete dubioase, nu scartaie iar mecanismul ce trage copertina (sau cum s-o numi) merge fara probleme, in ciuda faptului ca e o masina franceza de care foarte multi se feresc. Daca mai vrei sa iti mai dau detalii trimite-mi un pm. Revenind la intrebarea ta, parerea mea este sa te orientezi spre alte optiuni care le vei folosi mai des.
    1 point
  4. Top tin sa te contrazic. In UK va cumpara o masina corecta, cu km reali. Colegul a zis ca vrea sa vina cu ea in ro in vacanta, poate sa schimbe atunci distributia, ulei si mai stiu eu ce piese care nu necesita schimbare imediata. Sunt destui romani mecanici care lucreaza mai ieftin in uk, iar la sfarsitul zilei nu castiga 300 pe luna sa isi faca probleme de genul. Gasesti multe piese pe ebay din dezmembrari ieftine. Mie la crafter mi.a luat 80 manopera ptr schimbat turbo.
    1 point
  5. SI ca deobicei Cristi are dreptate gasit fir rupt in tub gofrat la prinderea pe sasiu.. Inca o data Merci!
    1 point
  6. Cine vrea sa isi cumpere masina de la scorpion exim, sa isi ia gandul. Acesti indivizi refuza sa faca evaluare a unei masini care tot de ei este pusa in vanzare. http://vwforum.ro/topic/122361-sfat-achizitie-vw-jetta/?p=2679880
    1 point
  7. Ulei doar 5w40, nu altceva! sa nu te puna dracu sa bagi 10w40, ca firme nu baga castrol, poti baga orice altceva, Motul/Ravenol/Fuchs/LM.
    1 point
  8. Norma este 505.01 nu 505 atentie.
    1 point
  9. Flavyus: nu are nicio treaba butonul ala cu o Octavia sau Scout 4x4. Butonul ala are 2 functii: - simuleaza din electronica existenta reductorului in treapta 1, pentru a permite rotatia lenta a rotii, fara patinare - simuleaza, iarasi din electronica, un HDC - hill descent control: coborarea in siguranta a pantelor abrupte pe suprafete alunecoase fara sa apesi frana, din nou exact ce face un reductor la masinile 4x4 adevarate. Ca sa mai lamurim din confuzii: OFFROAD = Jeep Wrangler, LandRover Defender, Nissan Patrol (pana in 2007), LandCruiser (pana in 2005) si G-Klasse. Adica punti rigide, diferentiale blocabile si reductoare. Restul sunt SOFTROAD, de tip SUV, sau autoturism. SOFTROAD pen intelesul general = iesit pe pajiste umeda, sau cu zapada max 10-15cm, drum forestier gen Predeal - Cabana Susai, sau parcat iarna pe bordura in Poiana sau la Sinaia. Asta o poti face intr-un ML-eu sau X5 (in special echipate cu roti de vara iarna) sau intr-un Scout, sau intr-o Octavia 4x4. Restul e can-can. O spun din perspectiva unui detinator de LandCruiser din '90. Hai sa mai lamurim cate ceva, ca iarasi sunt confuzii: Specificarea unui 4x4 pe o masina cu garda la sol normala (gen 14-16cm) NU INSEAMNA CA AVEM MASINI DE TEREN. Nu facem offroad ! Nu asta e destinatia lor. Nu va puteti sui pe mormane de zapada in Poiana sau la Sinaia, ca O PUNETI PE BURTA: adica masina se suspenda pe burta datorita ampatamentului mare coroborat cu garda la sol joasa. Rotile sapa, se invart in gol si gata. Daca ninge >15cm nu va iluzionati ca va veti aventura pentru ca aveti 4x4. Bara fata se face plug, se strange zapada sub scut si sub brate si ati suspendat masina, cu sau fara 4x4 Asa cum s-a mai spus, nu o sa se joace nimeni de-a Ken Block cu Octavia 4x4. Dar, va accelera mai repede la iesirea pe serpentinele unde te dai tare, pentru ca interveni spatele, atunci cand fata va avea tendinta naturala de a patina la iesirea pe viraj. Vorbim de drumuri libere, acolo unde stai in coloane sau dupa camioane, este fix 0. Personal, ca unul care locuieste in Brasov, as zice ca imi lipseste 4x4 maxim 4-5 zile/an, acele zile in care este gheata. In schimb as cheltui banii astia pe Columbus, sau dotari echivalente de care sa beneficiez 365 zile/an.
    1 point
  10. Pe asfalt nu ai niciun castig, ci doar minusuri: tinuta de drum mai moale, consum mai mare (din 4x4 si CX aerodinamic mai slab fata de break) Plusuri ai daca: - frecvent mergi pe drumuri forestiere/ drumeaguri de camp / drumuri pietruite / neasfaltate. Pe langa garda la sol mai mare si tractiunea crescuta de care vei beneficia pe ud/zapada/gheata, ar trebui ca toata partea de bucsaraie si amortizoare sa fie mai "heavy duty" decat la variantele normale. Spun asta pentru ca principala problema a scosului masinilor normale in afara asfaltului, chiar si pe drumuri pietruite este deteriorarea rapida a bucselor (brate, bare stabi) + amortizoare Totusi, nu am gasit niciunde specificat cum ca Scout ar avea bucsaraie heavy duty, doar un mecanic de reprezentanta ar putea sa-ti confirme asta. - ai hobby-uri gen: foto outdoor profesional/pescuit/camping/atv/enduro - caz in care ai avea nevoie sa tractezi o remorca pentru utilajele mentionate - calatoresti in zone cu drumuri varza - gen Apuseni, Viscri, Dobrogea peisagistica, etc, locuri superbe din tara, dar in care este efectiv pacat sa te bagi cu o masina normala. Tu de fapt, la ce folosesti masina ? Asta e singura intrebare al carei raspuns iti poate justifica alegerea. Sau daca vrei neaparat ceva "altfel", caz in care si satisfacerea ego-ului / capriciului personal este o justificare pertinenta :)
    1 point
  11. Am montat in primavara amortizoare KYB GAS A JUST pe spate si sunt foarte multumit. Am rulaj de peste 13 mii kilometri cu ele si se mentin la fel de rigide aproape ca noi. Acum vreau sa pun si pe fata tot KYB GAS A JUST am fost la acelasi magazin de piese si m-am interesat si mi-au zis ca pentru fata nu se fabrica respectivele... In schimb mi-au recomandat KYB EXCEL G la 220 ron/buc. care din ce am inteles de la colegi sunt mai mult comfort decat rigide. Vreau sa montez ceva mai rigid totusi dar nu sport, sa-mi clantane dintii cand trec peste denivelari. In concluzie as opta pentru amortizoare peste KYB EXCEL G ca si clasa :) Astept opiniile voastre.
    1 point
  12. Cand am cumparat masina, burduful planetara stanga era fisurat, si prima piesa schimbata asta a fost, s-a dat jos planetara, s-a curatat/inspectat/bagat vaselina noua si pus la loc burduf nou. Ceva a cedat in mod sigur, acu nu stiu ce sa zic, ca pot fi prea multe (vezi cazul lui Doomy), planetara inspre roata, planetara inspre cutie, pivot (astia nu i-am schimbat niciodata) sau caseta de directie (daca avea ceva problema dadea semne de oboseala, pierdeam lichid, se ingreuna volanul, nu mai revenea, insa nu e cazul, directie merge foarte bine, volanul revine singur in pozitia neutra. Era sa uit, am prins o promotie (reducere 60%) , si mi-am cumparat 4 anvelope Hankook 195 65 15 Vara, am zis ca renunt la rotile pe 17. http://www.hankooktire-eu.com/tires/tire-presenter-single-view/view/singleView.html?aoetirepresenter%5Boffset%5D=0&aoetirepresenter%5Btire%5D=778&aoetirepresenter%5Bback%5D=216&cHash=b9cc194a21475241cedddfe7db7acf78
    -1 points
  13. Atâta timp cât un ulei îndeplinește normele producătorului, e ok. În rest e o chestie de preferințe, în general cei mai mulți se iau după zgomotul motorului și consumul de ulei, nu știu câți merg cu probe de ulei uzat la laborator. Masina actuală a mers 230.000 Km cu castrol, și nu am avut probleme. La ultimul schimb am ales Shell C2/C3 "pentru că" GTL și V.I. 204 (cred ca cel mai mare la momentul actual), decizia am luat-o singur după ce am studiat un pic cam care este rolul unui ulei, și ce proprietăți trebuie sa îndeplinească. Nu înțeleg de ce sunt unii atât de încrâncenati împotriva Castrolului, dar un motiv trebuie sa aibă
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!