Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.01.2016 în toate secţiunile

  1. Neos, de ce nu cumperi passatul lui Andrei Tdi si rezolvati problema. Poate ma insel, insa parca e foarte putin peste bugetul tau pentru jetta.
    2 points
  2. bogdan_ cu cata lipsa de politete si usurinta faci unele afirmatii, mai ca-mi fuge scaunul de sub fund. Prima data am ramas uluit cand ai spus sa se uite la masinile aduse de afara, ca nu conteaza ca au mai multi km. Pai tu il indemni direct sa cada in plasa bisnitarilor si sa accepte produsul manarit, ceea ce nu este deloc ok. Apoi chiar tu ti-ai luat masina cu km dati inapoi, dar spui ca nu-ti pasa, ce exemplu este acesta? Daca nu aduci nici o informatie utila de ce mai postezi? Cum sa spui ca masina lui Andrei este 6-7 mii de euro, cand tocmai el a spus ca pe site-urile de afara cu km lui/dotarile lui si 4x4 nu gasesti sub 9000euro masina, iar tu vi cu oferte de 6-7mii, ori esti total dezinformat, ori postezi doar ca sa isti certuri.
    1 point
  3. Si cat timp ai folosit presurile Monster? Offf..deja vad o noua cheltuiala :))
    1 point
  4. Partea amuzanta e ca sunt identice cu cele de pe Touareg, un set aftermarket (de cauciuc) e 130 de lei ....parca totusi...de 10 ori mai mult??? nu ma lasa inima sa dau atat, cat e el de Porsche.. :P daca iau unu' in fiecare an si apoi sa le arunc si tot merita, 10 ani de-acu' in colo, ca oricum le "calc in picioare"..(scuze daca am poluat topicul :P )
    1 point
  5. Initial bugetul era 7000 si de asta banuiesc ca nu se punea problema. Daca a urcat la 8000 ... da, merita, e alt ceva deja, si masina lui Andrei_tdi arata f bine, si cred ca e exact ce isi doreste. Masina puternica, fara filtru de particule, sedan, km putini, ingrijita...mai e si in Bucuresti :)
    1 point
  6. Asa este Andrei, pretul pt golful 5 este deosebit de mare, cu cel putin 1000 euro, iar vanzatorul nu va negocia atat niciodata. Hyundai-ul este o varianta buna, masina fiind 2013. As prefera oricand un 2013 in detrimentul unui 2007, totusi vorbim de 6 ani diferenta. Hyundai-ul vine cu garantie 5 sau 7 ani din fabrica, deci dispune de garantie, ceea ce te scuteste de unele cheltuieli neprevazute. In cazul de fata este alegerea mai rationala.
    1 point
  7. Interesanta povestea asta cu AdBlue... Oarecum este inca o grija in plus. Asta ca ingheata la -11 grade, iar nu e foarte ok - pe aici avem 2-3 saptamani pe an cu temperaturi mai mici de atat. Inteleg ca atunci cand e foarte frig trebuie sa dai la demaror mai mult ? Ce faci daca rulezi iarna pe drumuri cu -25 grade? Oare se gelifiaza in mers cu pateam pe vremuri cu motorina ? Pentru mine e un motiv in plus sa trec pe benzina :)
    1 point
  8. Inteleg punctul tau de vedere si faptul ca "basculanta fiecaruia" e cea mai misto, dar nu cred ca are sens sa incercam sa ne impunem alegerile personale ca avand caracter de lema. Referitor la ceea ce spui tu, se poate rupe aderenta si la un 1.4 si 75 cai daca ii bruschezi ambreiajul si concomitent turezi suficient. Pe principiul enuntat de tine "La 184cp si 380nm cuplu rupe aderenta chiar si pe uscat. Nu vreau sa ma gandesc cum e pe ud sau zapada", inseamna ca cei care au A4 3.0 TFSI, 335i, M5, sau Porsche 911 nici nu pleaca din loc cand ploua, sau circula cu saci de nisip in portbagaj. Hai sa fim totusi realisti. Iti poti pune o suspensie sport de calitate si cauciucuri semi-slick si o sa rupi mult mai greu aderenta, pentru ca vei putea pune puterea la sosea mai bine. Repet, exceptand iesirile fortate din acele de par, 4x4 nu aduce un plus in dinamica masinii. Cu atat mai mult in virajele rapide. E simplu: ai viteza prea mare pentru acel viraj, centrifuga te duce in sant, niciun 4x4 nu te tine pe sosea. Valabil si la Octavia 4x4 de 184cai si la 335X Drive de 330cai. eu ma regasesc in descriere si am considerat columbus inutil, mai ales la costul suplimentar pe care l-am considerat urias. ne intoarcem deci la "ce vrei sa faci cu masina". Ai dreptate cu prima remarca. La fel si cu a 2-a, ti-am urmarit topicul, stiu la ce folosesti masina, chiar ai facut o alegere justificata. Chiar si Scout-ul s-ar fi justificat :)
    1 point
  9. Discurile de frana ptr Superb 2.0 tdi 190 de cai au 312 diametru su 25 grosime, 5x112 la prezoane.
    1 point
  10. Cand aveti dubii ce becuri aveti pe masina consultati site-ul acesta: http://am-application.osram.info/en
    1 point
  11. Imi cer scuze daca tonul a parut dur sau "de sus" - nu asta a fost intentia. Doar am vrut sa lamurim putin cateva detalii. Inca o data, depinde covarsitor de ce faci cu masina, ce job, ce hobby-uri ai si cum iti place sa-ti petreci timpul liber. Am mai spus si pe topicul de Scout, daca mergi la pescuit, daca iti place sa mergi in Apuseni/Viscri, sa vizitezi Dobrogea istorica, sau in locuri cu drumuri praf, merita un 4x4, chiar un Scout, pentru a nu distruge masina si pentru a avea un plus de tractiune pe ud/noroi/gheata. Dar, fara sa ne inchipuim ca urcam pe munte pe de-a dreptul cu masina. Daca nu faci nimic din toate cele de mai sus, folosesti mai bine cei aprox 1,500Eur pe optionale de care te bucuri zilnic. Ca unul care face offroad - dar nu extrem, pot spune din experienta proprie, ca in zapada mare de exemplu, gen troiene, sau pe drumuri de munte necuratate e foarte greu de razbit si cu un 4x4 cu roti de 33'' si 80cm de la sol la cel mai de jos punct al caroseriei. End of OT
    1 point
  12. In AWG nu stiu sa-ti spun ca e masura americana, dar firele au 0,5 mm patrati.
    1 point
  13. gama Sustina a fost destinat pentru piata din SUA,iar formula chimica este pastrata bine, Sustina este gama de varf la ENEOS,compatibil la toate normele chiar daca nu sant trecute pe ambalaj Datorită tehnologiei ZP, SUSTINA are o formulă de aditivi revoluţionară, fără sulf. ENEOS recomandă folosirea uleiurilor SUSTINA în orice tip de maşină care foloseşte ulei cu viscozitate 0W50, 5W30 sau 5W40 – viscozitatea produselor SUSTINA.
    -1 points
  14. si legatura cu acest topic e...? si eu unul nu inteleg pe asta: cum sa fie castroul cu aceeasi norma mai putin vascos decat alt brand cu aceleasi specificatii? daca aceeasi vascozitate pe eticheta..i mean :sly: ? Vascozitatea e ceva masurabil, nu e ca cititul in stele de exemplu.
    -1 points
  15. eu am avut Jetta cumparata de noua si am folosit-o 8 ani nu am avut nici o problema inafata ca a fost schimbata maneta de semnalizare si compresorul de AC, totul pe garantie in primul an dupa ce am rezolvat acele probleme din fabricatie totul a fost ok si e normal sa fie asa, am dat 20 mii euro pe ea fiind noua si am vandut-o cu 6 mii euro in stare tehnica impecabila, fara nici un accident pretul pietei este influentat de masinile aduse din Germania care arata incomparabil mai bine fata de una rulata la noi am avut Jetta de noua si am avut su cateva masini second si recomand una adusa din Germania cu 200 mii km pt. ca e mult mai putin uzata decat una cu 100 mii km rulati la noi
    -1 points
  16. nu e nici o rusine sa oferi un pret decent, un Passat B6 se vinde cu 5-6 mii euro, al lui fiind 4Motion poti sa ii oferi 6-7 mii euro, asta in cel mai politicos mod daca nu vrea sa vanda la pretul pietei atunci inseamna ca nu vrea sa o vanda si poate sa mai astepte, dupa 2 ani de asteptare tot la 6 mii o sa o vanda urmareste rubrica de vanzari, unii stau mult si bine cu maisin la vanzare pt. ca au asteptari exagerate si supraevalueaza masina eu am vandut masina mea la pretul pietei si am avut cumparator in 30 de minute iar masina actuala am cumparat-o dupa mai putin de o saptamana de cautare unii vor sa vanda si sa cumpere masini iar altii doar se amagesc singuri punand pret foarte mare la vanzare si asteptand masina ideala aproape noua la un sfer de pret cu 9 mii euro iei Passat B7 din 2011
    -1 points
  17. Stiti ce e haios? Ca 90% din cei care isi dau cu parerea despre utilitatea sistemului 4x4 cu Haldex nici macar nu au facut un drive test.Nu mai spun sa fi avut o masina la dispozitie cateva zile. Dar toti stiu cat de bun si de util este pentru ca "au citit pe net". Pentru curiosi exista la Avia Pantelimon o O3 2.0 TDI 4x4 care poate fi testata.Mergeti si vedeti despre ce e vorba ca macar sa vorbiti in cunostinta de cauza. In alta ordine de idei am subliniat ca utilitatea 4x4 (chiar si cu umilul haldex) apare la puteri mai mari si nu la motoare de 1.2 sau apropiate de acesta. Inainte de a-mi comanda masina eu am fost la PBN si am facut drive test cu O3 RS diesel si ce credeti? La 184cp si 380nm cuplu rupe aderenta chiar si pe uscat.Asta cu rezervorul un sfert, fara nici o persoana in spate sau vreo alta incarcatura. Nu vreau sa ma gandesc cum e pe ud sau zapada. Dar oricum daca "scrie pe net" putem sa luam de bun si de banii aia sa ne luam Columbus sau alte gadget-uri care ne traznesc prin cap.
    -2 points
  18. Atâta timp cât un ulei îndeplinește normele producătorului, e ok. În rest e o chestie de preferințe, în general cei mai mulți se iau după zgomotul motorului și consumul de ulei, nu știu câți merg cu probe de ulei uzat la laborator. Masina actuală a mers 230.000 Km cu castrol, și nu am avut probleme. La ultimul schimb am ales Shell C2/C3 "pentru că" GTL și V.I. 204 (cred ca cel mai mare la momentul actual), decizia am luat-o singur după ce am studiat un pic cam care este rolul unui ulei, și ce proprietăți trebuie sa îndeplinească. Nu înțeleg de ce sunt unii atât de încrâncenati împotriva Castrolului, dar un motiv trebuie sa aibă
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!