Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.01.2016 în toate secţiunile

  1. neos tu vrei cam multe, pana la urma cumperi o masina de 10 ani nu una noua masina se verifica usor daca a fost lovita asa de tare incat sa-i atinga structura de rezistenta, iti sare in ochi de cum o ridici pe elevator faptul ca a avut o aripa sau portiera inlocuita nu e mare pierdere iar daca s-a facut asa cum scrie la carte atunci chiar nu e nici o problema tine cont si de faptul ca au fost masini care au iesit impecabile la test la reprezentanta si in cateva luni au inceput sa apara piese uzate ca turbina, cutie de viteze, pompa de injectie si alte subansambluri destul de scumpe
    2 points
  2. Flavyus: nu are nicio treaba butonul ala cu o Octavia sau Scout 4x4. Butonul ala are 2 functii: - simuleaza din electronica existenta reductorului in treapta 1, pentru a permite rotatia lenta a rotii, fara patinare - simuleaza, iarasi din electronica, un HDC - hill descent control: coborarea in siguranta a pantelor abrupte pe suprafete alunecoase fara sa apesi frana, din nou exact ce face un reductor la masinile 4x4 adevarate. Ca sa mai lamurim din confuzii: OFFROAD = Jeep Wrangler, LandRover Defender, Nissan Patrol (pana in 2007), LandCruiser (pana in 2005) si G-Klasse. Adica punti rigide, diferentiale blocabile si reductoare. Restul sunt SOFTROAD, de tip SUV, sau autoturism. SOFTROAD pen intelesul general = iesit pe pajiste umeda, sau cu zapada max 10-15cm, drum forestier gen Predeal - Cabana Susai, sau parcat iarna pe bordura in Poiana sau la Sinaia. Asta o poti face intr-un ML-eu sau X5 (in special echipate cu roti de vara iarna) sau intr-un Scout, sau intr-o Octavia 4x4. Restul e can-can. O spun din perspectiva unui detinator de LandCruiser din '90. Hai sa mai lamurim cate ceva, ca iarasi sunt confuzii: Specificarea unui 4x4 pe o masina cu garda la sol normala (gen 14-16cm) NU INSEAMNA CA AVEM MASINI DE TEREN. Nu facem offroad ! Nu asta e destinatia lor. Nu va puteti sui pe mormane de zapada in Poiana sau la Sinaia, ca O PUNETI PE BURTA: adica masina se suspenda pe burta datorita ampatamentului mare coroborat cu garda la sol joasa. Rotile sapa, se invart in gol si gata. Daca ninge >15cm nu va iluzionati ca va veti aventura pentru ca aveti 4x4. Bara fata se face plug, se strange zapada sub scut si sub brate si ati suspendat masina, cu sau fara 4x4 Asa cum s-a mai spus, nu o sa se joace nimeni de-a Ken Block cu Octavia 4x4. Dar, va accelera mai repede la iesirea pe serpentinele unde te dai tare, pentru ca interveni spatele, atunci cand fata va avea tendinta naturala de a patina la iesirea pe viraj. Vorbim de drumuri libere, acolo unde stai in coloane sau dupa camioane, este fix 0. Personal, ca unul care locuieste in Brasov, as zice ca imi lipseste 4x4 maxim 4-5 zile/an, acele zile in care este gheata. In schimb as cheltui banii astia pe Columbus, sau dotari echivalente de care sa beneficiez 365 zile/an.
    2 points
  3. Aventura a inceput cu mult timp in urma (de cand am cumparat Golful 4), visul meu era de a avea un R32, bine inteles era doar un vis , nu am crezut ca voi ajunge sa detin unul(in special in Romania, unde toate te omoara) , stiam doar ca imi place , nu stiam la ce sa ma astept ! Nu prea eram decis sa achizitionez unul (desi unde sunt eu nu exista taxe , benzina e intre primele 10 cele mai ieftine din lume :D )...aveam masina de firma si imi parea mai mult un moft!...saptamana asta tot cautand doar de curiozitate , am vazut ca seara a aparut un anunt nou , pretul era mai mult decat ok...I-am scris in seara respectiva si a doua zi ne-am intalnit ! De la inceput nu eram convins sa o cumpar , interiorul nu arata bine , masina are o problema pe partea de directie, cutia DSG ( de care imi e si frica) avea un "clank" cand retrograda din 2-1...am zis sa mai incerc sa o vad in seara respectiva si sa imi aduca toate actele si toate verificarile ale masinii.Seara intalnit , stiam ca trebuie sa o bag in service , asa ca am zis ca daca e de acord cu pretul acordar de mine batem Palma...masina mai avea un cumparator care nici El nu era decis si care oferea o suma ceva mai mare decat mine dar doar in 5 zile...mi-a spus pe loc daca ii dau banii accepta si o suma insesibabil mai mica , dar lui ii era urgent sa vanda masina deoarece trebuia sa plece definitiv din tara(omul era si el strain)...Asadar , am devenid posesorul unui R32 cu ceva probleme speram nu grave !! De asemenea am primit un set jante in plus , cele Zolden 18" cu anvelope aproape noi (2014- Bridgestone Re-050). Urmeaza servisarea corecta si am sa va mai tin la curent !
    1 point
  4. Toti ne-am dori asta, aflandu-ne in situatia ta. Insa, ce trebuie sa intelegi, fata de ce ti-au spus si Bogdan, amoukl si altii inainte ar fi: 1. In 7-10 ani este aproape imposibil ca masina sa nu aibe macar 1 element revopsit/inlocuit. De ce? Pai f simplu: - o gasesti lovita/zgariata/infundata in parcare - oricat de atent si bun sofer ai fi, in locul si momentul nepotrivit se gaseste un neatent sa te loveasca - am patit-o si eu si multi altii - sar pietricele, vopseaua sare. mai devreme sau mai tarziu o dau in rugina. La fel, am trecut si eu prin asta si problema este larg discutata pe forum. - intr-un moment nefericit, o atingi tu insuti. Schimbi bara, capota, orice.. asta e, se intampla. * mai ales cand cineva detine si o polita CASCO, o va folosi din plin. Vor revopsi element pt orice mizilic aparut. Si uite asa, apare cumparatorul dupa si nu-i convine ca a fost revopsita. Nu va crede nimeni adevarul. 2. o masina de 7-10 ani va cere bani, inevitabil de ce? - masina e facuta din metal, cauciuc si plastic. Cu exceptia ultimului, toate imbatranesc, se degradeaza, se uzeaza. - O masina intretinuta bine si fara pb de fabricatie va tine destul, dar tot va cere si ea bani cu trecerea anilor si efectuatul km-trilor. Este perfect normal si inevitabil. *** O masina intretinuta corespunzator o vei simti de la test drive. Vei merge la test de rampa si restul doar ca o formalitate, pt a fi linistit psihic si sufleteste. Ti-o spun din proprie experienta. Am trecut prin asta cu multe masini. 3. Nu te uita dupa masinile cele mai ieftine. Vezi care e media pietei si uitate peste aceasta. Evita masinile cele mai scumpe, sunt supra-apreciate de catre vanzatori. De ce? Unii sunt de-a dreptul depasiti de problema, lacomi si irealisti. Un vanzator care stie ca are o masina buna nu o va vinde ieftin. Ma refer acum la masinile aflate imediat sub medie piatei. Nu-si va bate joc de banii lui decat daca are o situatie financiara f buna. Dar fiind vba de un proprietar de Jetta tinuta 7-10 ani, nu cred ca se pune problema de asa ceva. Masinile care se vand ieftin, se vand asa pentru un motiv. In anunt nu va specifica nimeni problemele ascunse. Multi vand masinile cand ajung in punctul in care reparatiile ce se impun nu mai merita efortul financiar pentru ei. (pentru simplul fapt ca nu isi permit) Ocaziile, in care se vand masini f bune la preturi sub media pietei, sunt extrem de rare! 4. Si nu in ultimul rand, atitudinea ta ca si cumparator. Multi cumparatori cauta perfectiunea. Unii stiu exact ce vor, fiind mai realisti si chibzuiti. Unii vaneaza dotari, alti vaneaza masini in stare tehnica f buna in detrimentul dotarilor ori, uneori, al aspectului estetic. Retusurile nu costa atat de mult pe cat costa reparatiile serioase ale unei masini prost intretinute si exploatate ani de zile. Inclusiv la mine a venit un tip convins ca el cauta o masina in stare tehnica foarte buna. Eu asta ofer in primul rand. A vazut-o, a mers cu ea..era tot numai un zambet. Dar in final, a ales-o pe cealalta. Doar pt ca avea Piele. Nu a mai contat kilometrajul aproape dublu si starea tehnica. Chiar el imi spunea ca acea masina avea nevoie de chestii sanatoase. Pretul era similar. Nu l-am judecat, i-am respectat alegerea. Insa, am vrut prin asta sa demonstrez un lucru. Am reusit?
    1 point
  5. Am vazut un post undeva pe aici pe forum in care cineva vroia sa ia o masina si se iveau tot felul de probleme la ea, mai ca nu ii cadea motorul, si omul era cat pe ce sa o ia. Pana la urma s-a linistit si a luat alta masina si a fost ok. Tare mult seamana situatiile.... Cand esti acolo zici ca hai ca nu e chiar asa grav nush ce pe masina, apoi mai observi ceva.. etc etc dar tot te bate gandul sa o iei, moment in care trebuia sa renunti de mult. Nu zice nimeni ca o masina de 10 sa fie ca noua, da nici coteț nu tre sa fie. E clar ca o masina second la un moment va cere investiții in ea... Eu acum dupa prima masina second as fi mult mai atent la achiziție, pot zice ca am avut noroc cu a mea.
    1 point
  6. Ultimul lucru care il intereseaza pe el este consumul, pretul la litru de benzina e sub 40 centi in Emirate, un polish faruri+folie o vopsire bara fata si arata ok. Ceva poze cu interiorul se poate?
    1 point
  7. O sa vezi ca zgarieturile alea care nu se vad, o sa te roada mai tarziu, macar daca luai niste bani de la vinovat pentru a-ti lua un suport de numar, nu ti se pare aiurea ca unu sa nu respecte legea, sa produca un accident si tu, cel avariat, sa nu fii despagubit ? Cum te-ai simti daca in fiecare luna ai pati o "zgarietura" d'asta, pana iti ajunge masina in ultimul hal, atunci ai fi vrut sa iei de la fiecare ce era necesar ca sa repari dauna ? Sau atunci o sa dai bani din buzunar pentru a o vopsi integral... Evident, exista oameni si oameni, fiecare cu posibilitatile lui financiare, pe unii nu ii intereseaza, altii au tras poate ani de zile sa cumpere o masina mai scumpa, o pasiune, ca mai apoi sa vina un grabit sa o loveasca si sa zica "hai ca la tine n-are nimic, iese la polish" ... eu am patit-o acum cativa ani cu masina veche, unul care a dat cu spatele in mine si mi-a replicat "hai ca tu oricum aveai kit pe bara" ... Oricum, mai presus de toate, multa sanatate si kilometri fara probleme ! :) Sper ca nu am fost prea vulcanic, dar delasarea asta are consecinte si in timp o sa realizezi asta.
    1 point
  8. Daca ati facut schimb de numere de telefon suna-i si spune-le ca amiabila este nula si dati-va intalnire la politie. Daca nu, asta e, mergi si declara-l tu la sectia de accidente usoare din sectorul in care a avut loc incidentul si o sa-i invite politia si pe ei. Si daca o lasi balta, dar respectivii isi dau seama ca amiabila este nula, se duc la politie si apoi politia te invita pe tine la sectie, s-ar putea sa primesti tu amenda, pentru nedeclarare accident in 24 h.
    1 point
  9. Ca sa fie treaba treaba. Caut Golf sau Jetta , fara glof plus sau altceva de genul care are aspect de masina de famile. Cat despre masina de care vorbeste deenman, am logan 1,4 benzina si nu mai vreau in veci motor puturos. Si la masinile din 2010-2011, diesel , exista filtru de particule care nu prea se impaca cu regimul de oras ( mai ales Bucuresti ).
    1 point
  10. Eu evit umblaturile, constatarile, programarile, statul la coada, birocratia, doar daca e o avarie serioasa, pentru o zgarietura nici nu imi pierd timpul. Asa am fost si eu la inceput cu GTI-ul, sa fie masina perfecta, imaculata, dar la ce jungla e in Bucuresti, nu mai am rabdare. Pierdeam o zi intreaga sa vopsesc un element, pe asigurare, maine o gaseam zgariata in parcare, apoi punct de usa deschisa in usa mea (infundatura), la fiecare spalat gaseam imperfectiuni, o cheie data pe usa etc...azi o reparam, peste o saptamana descopeream altceva, asa se intampla daca circuli prin oras... Nu ai cum sa o pastrezi ca pe un bibelou. Sunt multi care isi ingrijesc masinile cu tot felul de cosmetice, ceara, sute de euro etc..Daca o tii in garaj si mergi cu metroul, ramane perfecta, altfel fii sigur ca o sa se intample ceva la un moment dat si nici nu trebuie sa astepti prea mult :P Sincer, cu 100 de euro vopsesti o bara intreaga sau o portiera pe cod de culoare, eu astept sa se acumuleze mai multe zgarieturi apoi o data la 2 ani vopsesc intreg elementul, sau o rezolv din polish daca e posibil. In Romania noastra nu merita... Drumuri bune!
    1 point
  11. In primul rand nu se poate face amiabila la ce descrii tu , mergi urgent la politie pana nu expira 24 ore , amiabila nu se face cu mai mult de 2 autoturisme implicate . Daca Loganul a intrat in BMW si BMW a intrat in tine. Loganul este cel vinovat.
    1 point
  12. Daca ati fost 3 auto implicate, nu se mai poate face amiabila. Trebuie mers la politie.
    1 point
  13. Ai idee la cine au aia asigurare? Vreunul dintre cei care urmaresc topicul asta stie, conform legii, cu cine dintre cei doi ar trebui incheiata amiabila? Un coleg zice ca in cazul asta nu se incheie amiabila si ca trebuie mers la politie pentru incheierea constatarii ...
    1 point
  14. 1 point
  15. Ma scuzi domnule lupogt , pentru ,, peage ,, o sa-ti raspund eu , restul nu stiu de unde le-ai scos te uiti prea mult pe youtube , peage inseamna taxare pentru folosirea unei cai sau tradus in romana. >> peaj << ar veni si vamuire . Te rog sa ma scuzi daca termenul folosit iti zgarie retina si trezeste frustrari , departe de mine gandul de a deranja , am folosit un termen scurt si la obiect inteles de toti , iar cum vin de pe un forum al soferilor profesionisti cu precadere duc munca de lamurire cu multi soferi de camion incepatori care la tablele de ,, peage ,, se asteapta sa vina o vama . Dar na , acrii strugurii , nu ?? Ps : Scriu de pe mobil , imi cer scuze de eventualele greseli de ortografie !!
    1 point
  16. Nici afara nu alearga cainii cu colacii in coada, dar asa e maj din romania sunt samsarite. Masina care a fost adusa de afara si are nr rosii sau nici macar, din start pica pt ca: ori e adusa de samsar si km sunt garantat dati inapoi la masina de 2006 rulata in germania cu 180k ...pe bune... ori a luat-o unu de aici de la un samsar, a scos numere rosii, s-a plimbat cu ea vreo 2 sapt si s-a dat seama ca e tzeapa, si o da mai departe. pana si masina imatriculata, dar vanduta la scurt timp pune mari semne de intrebare. Nu se duce nimeni sa isi ia o masina de afara pt el si dupa ce o aduce in tara o vinde ca nu o mai vrea dar masina e "buna". Daca masina nu a fost rulata de cineva aici ceva vreme sa stii ca omul chiar a luat-o pt el si poate acum e vremea sa faca un "upgrade" ...cam greu. Adevarul e ca o masina second e loterie in cele mai multe din cazuri. Sa nu crezi ca daca o iei de afara de la turc sau bulgar sau alta natie de samsar nu e acelasi lucru, si mai e ceva, cand te duci afara si iti dai seama ca masina care ai vazut-o nu e cum ar trebui ? ce faci ? arunci pe geam 500E drumul si vi inapoi? Nu...te apuci si cauti alta cat de cat, dar clar din graba nu vei face alegere buna, plus costurile tale cresc tot mai mult. De asta prefera uni sa dea bani mai multi si sa cumpere masina mai in liniste acasa, de la un dealer gen weltauto (nu vreau sa fac reclama, era doar ca precizare a optiunilor celui care a pornit topicul). O alegere buna se face in timp si nu in graba.
    1 point
  17. discurile merg fara probleme manopera pentru demontat , recondiitonat si montat etrieri spate ar fi undeva la 100-150 lei. Acum depinde...
    1 point
  18. In cazul asta nu ai înțeles nimic. S-a pomenit si mai sus, mașina pleacă mult mult mai bine de pe loc in orice condiții atmosferice(fata de una cu tracțiune fata), subvireaza mai puțin decât fwd, cu siguranța nu o sa împingi vreodată la ea pe zăpada decât dacă ești foarte prost si te bagi unde sunt nămeții mai mari, te ajuta la urcări abrupte unde doar cu fwd nu ai reuși, te scoate rapid din acele de par fără sa patineze vreo secunda(mai ales pe zăpada sau ud, mai ales la puteri peste 150 Hp caz in care fwd patineaza f. mult),iarna te ajuta sa parchezi in locuri unde fwd ar rămâne blocat( mai ales dacă stai intr-un oraș f. aglomerat
    1 point
  19. in 90% din cazuri se pot reconditiona. Cu mentiunea ca trebuie sa vrea si nenea mecanicul. De asemenea trebuie verificat ca se mai blocheaza si parghia de care trage cablu de frana
    1 point
  20. O astfel de polemica chiar nu-si are rostul. Fiecare are felul lui de a fi si nu e gresit nici sa te manance sa faci modificari la masina, nici sa te unga pe suflet tinand-o stock. Importanta este senzatia atunci cand o vezi, cand te urci in ea, cand o conduci :) Hai ... sa fim sanatosi si sa ne bucuram de masinile pe care le avem.
    1 point
  21. O sa te contrazic: nu am intalnit inca posesori de GTI "nepasionati", daca nu o modifica nu inseamna ca nu sunt pasionati, doar ca le ajunge ce au facut in fabrica inginerii din Wolfsburg hot-hatchului, e un echilibru mai mult decat satisfacator, puterea e suficienta, ii multumeste 90% din timp, mai ales ca un GTI stock e mai rapid decat media masinilor de pe strada, are acceleratii rapide, eu personal am mers cu 240 km/h cu al meu GTI stock!...insa am intalnit baieti care fac soft si multe modificari si pe Lupo 1.2...si se viseaza "raceri"...nu vreau sa starnesc o polemica..dar GTI este o masina care te scoate din gama de "uzual" si arata ca vrei sa fii ceva mai mult decat "normal", ba chiar arata ca ai gusturi la masini, facand parte din ceva iconic legat de motorsport si istorie in ale masinilor. Cand dai peste 30 000 euro pe un Golf nou, arati ca ai o PASIUNE pentru Golf si vrei sa arati asta..nu? si cred ca iti permiti si un soft sau niste frane "racing"... altfel iti cumperi un Golf normal, cel putin in oras, face acelasi lucru ca un GTI; cunosc baieti care se duc pe Nurburgring cu GTI, GOLF R, M3, M5, 911 samd. stock! asta inseamna ca nu sunt pasionati? Tind sa cred ca toti vedem masina ca pe ceva mai mult decat un obiect care te duce din punctul A in punctul B. Pasiunea se reflecta in ceea ce simti tu pentru masina... :wub:
    1 point
  22. Forumistii se impart in 2 categorii: pasionati si posesori. Posesorul isi cumpara masina stoc, o tine stoc,face reviziile la 15.000, orice modificare i se pare ca ii scurteaza viata masinii ( de parca o tine pana la batranete) si buzunarul s.a.m.d. Pasionatul este cel cu greu inteles de catre posesori,care vede masina mai mult decat un bun care il duce din A in B. :beer: Daca iti iei un GTI, nu inseamna ca esti si pasionat in acelasi timp, te poti numii posesor. Foarte frumoasa masina ai ales, spor la modificari nu iti pot spune, asa ca iti urez multi km fara probleme :icon_thumleft:
    1 point
  23. Andrei , asta ar insemna ca toti ar trebui sa ne cumparam masini care sa nu depaseasca 0.9 cm3 , sunt foarte multi membri care mers pe circuit deci au unde sa isi exploateze puterea dupa bunul plac !
    1 point
  24. unghi torsiune -2.9*KW (am o varianta in romana)
    1 point
  25. Eu nu mai pot citi ce debiteaza samsarofilul care si-a luat teapa si acum incearca sa ii convinga si pe altii sa faca la fel ca el. Voi, moderatorii, aveti prea multa rabdare. Drept urmare, nu se poate sparge topicul asta in doua? Unul pt masini, unul pt unicorni?
    1 point
  26. Ciudat, daca e identic EGR ul la 1.6 tdi, oare de ce cade asa des comparativ cu 2.0 tdi?
    -1 points
  27. verificati va masinile aici cu incredere https://ro.autocoral.com/ amicul boditza vroia masina de 126.000 km. Ghinion , masina are 300.000 km WVWZZZ3CZBP340442 WAUZZZ8K3DA010946 avea 181,566 in 25.09 WVWZZZ3CZCE120460 avea 177,390 in 9.09 am vazut in jur de 16 masini - toate manarite
    -1 points
  28. Verificare = mers reprezentanta si verificat seria la km . Din 42 - 40 aveau mai multi sau nu aveau intrari. Asta inseamna verificare. Doar nu crezi ca am platit la fiecare. La vw e mai dezastru. Daca ai 2 3 serii si te duci la reprezentanta ( du te la skoda , aia sunt mai omenosi - cei de la vw se cred mici zei :) ) , le spui ca ai vrea sa verifici 2 3 masini sigur te vor ajuta. Lasi si tu o cafea si uite asa faci treaba.
    -1 points
  29. Caut de ceva timp o masina break din grupul VAG . Toate dar absolut toate sunt manarite. Asculta ma bine ce ti spun TOATE sunt cu km dati ' napoi. Am obosit de cautat ... Sa nu cumva sa ti masina din pitesti salaj sau constanta . In pitesti am stat 3 zile sa le vad pe toate - niciuna nu e cinstita. Succes
    -1 points
  30. S-o stapanesti sanatos. Modificari, stage 3, hau-bau. Pentru ce? Cati dintre voi ati si exploatat cum se cuvine puterile rezultate? Sau altfel spus, cati ati putut s-o faceti? Unde?
    -1 points
  31. Asta vroiam sa spun si eu dar m-am facut gresit inteles. Avand deja 200 de cai pe o masina de <1500kg, nu e musai sa simti nevoia de mai mult. Pentru o masina de uz zilnic. :)
    -1 points
  32. Te-ai "pricopsit" cu o masina excelenta comparativ cu orice A4 B7 TDI ti-ai fi luat! Acum poate nu realizezi dar soarta te-a salvat! :)) Ca sa urci mai multe poze trebuie sa le faci mai mici. :) Poti sa ne spui si un an de fabricatie si eventual un pret de achizitie. S-o stapanesti sanatos!
    -1 points
  33. Am inteles. Si cam pe unde s'a invarti pretul de manopera per etrier? La un service mi'a zis ca ei nu acorda garantie pt asa ceva si nici nu repara , nu se joaca cu siguranta.. (Abureli presupun ) P.S de discuri ce parere aveti? La fel, 2 serviceuri mi'au zis ca trebuie schimbate clar.
    -1 points
  34. Eu nu inteleg de ce tii mortis sa iti cumperi acea masina la un pret ridicol de mare.. ai intrat pe OLX http://olx.ro/oferta/volkswagen-jetta-ID5ozlc.html#f2b7c646ee http://olx.ro/oferta/volkswagen-jetta-ID5nyka.html#ee83ac8cc8 http://olx.ro/oferta/volkswagen-jetta-ID5ljQY.html#f2b7c646ee http://olx.ro/oferta/volkswagen-jetta-a5-ID5fZXA.html#ee83ac8cc8 Mergi si le vezi cu cineva care se pricepe si nu este prea entuziasmat ;) si o cumperi. Din pacate la noi in tara garantia auto este aproape un mit.. stiu .. is patit.
    -1 points
  35. are cineva idee cam cate rs`uri ultimul model sunt in romania ?
    -1 points
  36. Am schimbat deja uleiul ! Am fost la dealer deoarece sincer nu stiu cum se schimba , iar sa imi comand toate cele necesare ma ducea aproape cat un schimb la VW (pompa, ulei , filtru, transport)...ceva impresii in bine exista dar tot se aud niste "zurgalai"...problema nu stiu daca e din mecatronic...cei din reprezentanta au iesit cu ea in test si mi-au spus ca e normal , plus eu am eroarea de la senzorul de temperatura din cutie , nu exista eroare pe mecatronic ! Oricum eu sunt dezamagit de cutia DSG sau poate ca a mea nu e intr-o stare buna , oricum e prima experienta cu DSG. Ceva ciudat am observat cand ma joc din padele , dupa vreo 10 sec daca nu mai fac nimic imi sare in mod normal , adica D, iar cat priveste schimbatul treptelor in Sus e foarte precisa si rapida...in jos cand vreau sa depasesc ii ia ceva timp pana retrogradeaza...stiu ca e mai lenta in jos ,Dar in D pt mine e lenesa !...as prefera oricand un G4 R32 manual !...Robert mersi de info , am sa tin cont , sa Vad ce mai rezolv... Si dupa o spalare:
    -1 points
  37. Care probleme cu chiulasa? la revizia A si B te referi, bkd se face din 2005/2004? masinile produse in 2008 au deja revizie C la chiulasa. Suna si intreaba cat de accidentat a fost golful asta plus: http://autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-plus-ID7GfSUD.html#5935a354a2 Cea mai buna varianta ar fi asta: http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=281576214&cd=635875965000000000&asrc=st|fs http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=282356120&cd=635878553010000000&asrc=st|fs Dar nu e aceasi clasa ca si jetta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!