Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.01.2016 în toate secţiunile
-
Salutare din nou ! :) M-am intors duminica seara cu Golfuletul din Germania. Sunt super multumit de el cu o exceptie .. Dupa ce am iesit pe autostrada in Germania .. la vreo juma' de ora mi s-a stins afisajul la computerul de bord; dar nu de tot .. apare doar un fond rosu. :) Am oprit undeva si dupa ce am pornit motorul a aparut iar .. apoi iar s-a stins .. si iar am oprit si apoi a aparut din nou.. si pana la urma nu l-a mai afisat decat a doua zi dimineata cand am pornit. Apoi s-a stins din nou si nu l-am mai vazut pana azi dimineata cand am pornit. Bineinteles ca iar s-a stins. :) Am fost la 2 serviceuri VW in Germania si mi-au zis ca e posibil sa fie de la bord, si ca ar trebui schimbat tot bordul :D - distractie de 300 E. Sau poate sa fie de la un contact ceva .. insa nimic grav care sa afecteze buna functionare a masinii. Acuma nu stiu ce sa zic avand in vedere ca mai apare din cand in cand (rar) cred ca are legatura si cu temperatura de afara .. sau depinde de cat de cald e motorul. A mai patit cineva asa ? Masina e cea din semnatura. Daca aveti idee de la ce e .. poate imi ziceti si un service mai bun si ceva legat de costuri .. oricum deocamdata nu ma duc cu ea pentru asta in service .. vreau sa investesc in altele deocamdata (asta daca problema nu e serioasa). Mersi anticipat.1 point
-
A mea merge 9,10 oras si 6,5-7,5 afara,cum se face ca marea majoritate a Romanilor plecati inafara uita sa se exprime in limba lor natala,oare alte Natii procedeaza la fel,esti un fel de Vai a cui este masina asta ,,Aseize,,BSC,peage...1 point
-
Axa cu came nu se uzeaza instant, iti da semne de uzura in timp. Biela ce iese prin blocul motor la motorul BXE se produse instant si nu-ti da nici un semn.Iti urez succes daca mergi in concediu cu asa ceva la 1500km pe casa. Nu este nimic sigur la aceasta motorizare, poti sa mergi linistit 300 000km si sa nu se intample nimic, sau poti merge 50 000km si sa se defecteze motorul, cert este ca sunt mai mult cu probleme cu BXE decat sunt cu BKC, daca vrei sa comparam strict motorizarea 1.9.1 point
-
Si daca tot se discuta despre preturi mici, filtrul de polen si cel de aer ni le putem schimba pe amandoua in max. 10 min singuri-singurei. Nu ne trebuie decat doua maini pentru fltru polen si o surubelnita in stea pentru a desface cele 8 suruburi de la capacul filtrului de aer. Vorbesc despre inlocuitul filtrelor intre intervale, cand nu este necesara consemnarea in cartea de service, dar gradul de mizerie din filtre impune schimbarea lor.1 point
-
Mi-am pus și eu pe mașină Miclelin cross climate 195/65/65. Primele impresii pe asfalt ud la +4°C sunt foarte pozitive. Sunt foarte mulțumit.1 point
-
desi discutia deja e in zona SF, adaug ca: - daca intri ca boul intr-o curba pe zapada cu viteza neadaptata te vei duce in sant indiferent de cate roti motrice ai si ce marca se vede pe capota. - te poti da de-a latul si cu skoda 4x4 dar nu e fun si nici nu o sa fie ca in filmele lui Ken Block, din pacate. - ai tractiune mai buna atat pe asfalt cat si pe alte suprafete, pe drept sau in curba. Masina sta ceva mai bine pe viraje abordate mai agresiv - pleci fara eforturi semnificative pe urcari unde 4x2 nu mai urca - treci prin zone "off road" cu semnificativ mai mult aplomb - raportul de transmisie e standard (parca 90% fata) iar orice variatie apare ca urmare a sesizarii unei viteze de rotatie diferita pe una din roti - nu exista limuzina de offroad - nu va luati 4x4 daca nu stiti la ce e bun1 point
-
I-am dat si talpa cand am vazut ca nu merge la mers constant. In ultima perioada am facut drumuri scurte dar nu multe. 70% din km sunt in exterior1 point
-
De exemplu eu pe partea dreapta am reglaj manual la spatar, lombar, daca as pune unul cu reglaj electric de pe masina de anglia (ar fi scaunul soferului si as putea pune electric...) se poate monta ? Butoanele ar fi pe partea cu usa nu ?1 point
-
trebuie sa dai jos yala, sa faci o curatare a colectorului motorasului, refaci lipiturile reci pe placa electrica.... si schimbi si switch-ul - daca tot o dai jos.1 point
-
@deenman: cred ca orice anvelopa ai avea pe gheata nu vor face fata, doar daca au spike-uri. my 2 cents1 point
-
O sa te contrazic: nu am intalnit inca posesori de GTI "nepasionati", daca nu o modifica nu inseamna ca nu sunt pasionati, doar ca le ajunge ce au facut in fabrica inginerii din Wolfsburg hot-hatchului, e un echilibru mai mult decat satisfacator, puterea e suficienta, ii multumeste 90% din timp, mai ales ca un GTI stock e mai rapid decat media masinilor de pe strada, are acceleratii rapide, eu personal am mers cu 240 km/h cu al meu GTI stock!...insa am intalnit baieti care fac soft si multe modificari si pe Lupo 1.2...si se viseaza "raceri"...nu vreau sa starnesc o polemica..dar GTI este o masina care te scoate din gama de "uzual" si arata ca vrei sa fii ceva mai mult decat "normal", ba chiar arata ca ai gusturi la masini, facand parte din ceva iconic legat de motorsport si istorie in ale masinilor. Cand dai peste 30 000 euro pe un Golf nou, arati ca ai o PASIUNE pentru Golf si vrei sa arati asta..nu? si cred ca iti permiti si un soft sau niste frane "racing"... altfel iti cumperi un Golf normal, cel putin in oras, face acelasi lucru ca un GTI; cunosc baieti care se duc pe Nurburgring cu GTI, GOLF R, M3, M5, 911 samd. stock! asta inseamna ca nu sunt pasionati? Tind sa cred ca toti vedem masina ca pe ceva mai mult decat un obiect care te duce din punctul A in punctul B. Pasiunea se reflecta in ceea ce simti tu pentru masina... :wub:1 point
-
Salutare, Poti sa-mi spui si mie la ce e-mail ai scris celor din bulgaria si in cat timp ti-au raspuns? Eu am urmat sfatul tau si am scris la office@levins.com de o zi si inca nu am primit raspuns. Multumesc,1 point
-
Stii ca topic-ul tau seamana cu scenariul pentru 'A car is reborn', nu? Nota 10 pentru idei si ambitie. :)1 point
-
Asta da pasiune,ar fi bine daca si noi ceilalti am avea grija de masina macar un sfert fata de cat ai tu,eu unul am citit topicul de la a la z si am avut ceva de invatat,mai ales ca dupa ce se incalzeste voi incepe si eu sa imi montez airbagurile si abs-ul,cu airbagurile am vazut cum sta treaba,e usor,cu abs-ul am inteles ca e mai greu si sper sa il montezi si tu si sa fie tot asa detaliat. Bafta si spor la treaba!1 point
-
am avut ceva de citit in noaptea aceasta!!! sincer am ramas fara cuvinte, bafta in continuare si hai mai repede ca nu am rabdare sa "vad" cum merge, parca ar fi masina mea, nu am cuvinte, foarte tare!1 point
-
Progrese, progrese, vorba colegului Rudolf. Am fixat cuzineții de palier pe poziție Inainte de introducerea arborelui cuzineții se ung cu ulei Pozitionarea arborelui Pozitionarea cuzinetilor axiali e o treaba destul de migaloasa Str1 point
-
Mai am destul de mult de lucru. Sper ca pana la sfarsitul lunii sa urc motorul și sa termin de lucrat la puntea fata, dupa care sa trec la puntea spate. Pana una alta, am reconditionat pielea volanului: degresat, spălat cusatura, vopsit pielea1 point
-
1 point
-
Da, ai dreptate, inca nu le-am strans. Acum am vazut ca am pus o poza de 2 ori1 point
-
Forumistii se impart in 2 categorii: pasionati si posesori. Posesorul isi cumpara masina stoc, o tine stoc,face reviziile la 15.000, orice modificare i se pare ca ii scurteaza viata masinii ( de parca o tine pana la batranete) si buzunarul s.a.m.d. Pasionatul este cel cu greu inteles de catre posesori,care vede masina mai mult decat un bun care il duce din A in B. :beer: Daca iti iei un GTI, nu inseamna ca esti si pasionat in acelasi timp, te poti numii posesor. Foarte frumoasa masina ai ales, spor la modificari nu iti pot spune, asa ca iti urez multi km fara probleme :icon_thumleft:-1 points
-
Prin simplu fapt ca este 4x4 ar trebui sa elimine tendinta de subvirare al auto totul fata si sa distribuie momentul motor catre rotile aflate in nevoie. Astfel ar trebuie sa fie excelenta pe curbe abordate la o viteza mare si pe zapada putina. Dar cum nu m-am dat decat o saptamana cu Toyota Land crusier (care este conceputa pt off road), nu pot spune decat din carte cum s-ar comporta Skoda, o limuzina compact cu veleitati 4x4. La reprezentante nu am gasit-o pt drive test, dar mi-au spus ca PD nu vine la pachet cu 4x4 ci este optional. ...si ar trebui sa elimine inconvenientele solutiei totul pe fata unde datorita faptului ca avem greutate, directie si tractiune la plecari in forta sa balanseze spatele si sa simtim socuri in directie Ar mai fi si coborarea centrului de greutate datorita a + 200 kg aflate echilibrat in partea de jos. Pana insa la test drive imi dau cu parerea care ar fi avantajele idealistic. Ca dezavantaje: mase multe in agrenare, consum sporit, costuri marite de intretinere, +1350E la achizitie.-1 points
-
E electro valva de inchidere a circuitului aerotermei la auxiliarul cu sistem separat de alimentare cu tensiune , si programator , scotand din circuit aeroterma si conductele aferente , scurteaza circuitul si dozeaza lichidul cald catre motor permitand incalzirea mai rapida a motorul , iar cum sistemul e mixt ca stationare , la atingerea temperaturii de pornire permite trecerea lichidului cald prin aeroterma odata cu pornirea acesteia si asigurand un jet de aer cald din prima , asa sunt echipate si camioanele nordice , acelasi sistem cu electro valva si by-pass de flux , pentru ca este nevoie ca motorul sa se incalzeasca rapid si cu consum mic de tensiune , pentru pornirea rapida a acestuia .-1 points
-
-1 points
-
Masina este a unui client, ei doar o vand . Practic nu face parte din parcul lor auto. Actul de vanzare-cumparare o sa fie facut cu proprietarul, nu cu ei. Si prima nu mai e pentru ca a fost făcută rezevare pe numele meu dar o sa apara iar.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00