Atat la un VW Golf IV, 1.6, motor BFQ, cat si la un Mercedes-Benz E320 4MATIC, (ambele fiind benzinare), de aproximativ 3 ani folosesc uleiul LM Leichtlauf HT 5W-40, ulei de care sunt foarte multumit. Anterior foloseam Castrol Magnatec 5W-40 (adus din Germania), ulei la care am renuntat deoarece: ...inainte de a pleca la un drum mai lung am facut schimbul de ulei motor la Mercedes, a doua zi dimineata am plecat la drum, dupa aproximativ 1000 km am oprit la o benzinarie pe autostrada sa bem o cafea. Inainte de a repornii la drum am verificat nivelul uleiuli si am fost socat sa vad ca uleiul se inegrise dupa doar 1000 km, fapt care nu este normal la un motor pe benzina. Precizez ca intodeauna asist la manopera cand se face schimbul de ulei, chiar daca de ani de zile fac schimbul de ulei la acelasi service/om, totodata precizez ca intotdeauna dau drumul la uleiul vechi pe la busonul de golire a baii de ulei, NU folosesc metoda prin aspirare a uleiului vechi din baie. Dupa acest incident, inainte de a pleca din nou la un drum mai lung am facut din nou schimbul de ulei la acelasi Mercedes, insa folosind Liqui Moly Leichtlauf HT 5W40. Am plecat la drum, tot dupa aproximativ 1000 km am oprit la o benzinarie pe autostrada unde am verificat uleiuli, si am fost fericit sa constat ca uleiul nu se inegrise deloc, arata ca nou. Asta ma convins ca acest ulei Liqui Moly este bun, sau cel putin mult mai bun decat Castrol Magnatec 5W-40. Am "prostul" obicei sa fac schimbul de ulei motor la aproximativ 8.000 km, in acest interval uleiul/motorul se comporta foarte bine, nu stiu pana la maxim cati km se comporta foarte bine, ca nu am incercat.