Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.01.2016 în toate secţiunile

  1. uite ceva aici cu cablajul
    1 point
  2. Sistemul auxiliar de incalzire a fost gandit in ideea ca imediat dupa pornirea masinii se porneste de pe loc! Sistemul de management al energiei de pe masina nu va cere alternatorului sa genereze un curent mai mare (si pentru PTC) atat timp cat motorul este rece si nu poate sustine cererea de cuplu din partea acestuia (prioritatile fiind altele).
    1 point
  3. Daca ai bani si vrei sa te simti bine- benzina de 220 sau 280 CP. Daca vrei consum- dieselul de 150 CP. Pentru "viata" mai multa- 190 CP. E vesnica dilema: femeie frumoasa pentru care trebuie sa ai portofel sau gospodina care tine cu casa? Eu acum as alege prima varianta, peste 10 ani probabil ca pe a doua.
    1 point
  4. Depinde din ce postura privesti lucrurile. 13.000E pt o masina "uzata" sunt bani multi pt unii. La fel daca nu te interesează cati bani mai iei pe ea înseamnă că aia 13.000€ nu sunt un efort prea mare pentru tine. Ca dai 27.000 sau 50.000 nu e relevant atât timp cât iti permiti. Cine a avut masina de noua si a facut macar 200 k km stie ce înseamnă uzura si nu mai e nicidecum "ca noua" cum scrie asta in anunt si la km aia poate sa iti pice orice. Masini cu km multi am văzut toti, dar e cam loterie sa faci o regula ca nu ai probleme x km sau ca duce milioane de km.
    1 point
  5. ambele Taiwan. Cu un mic plus pentru Depo
    1 point
  6. Atat la un VW Golf IV, 1.6, motor BFQ, cat si la un Mercedes-Benz E320 4MATIC, (ambele fiind benzinare), de aproximativ 3 ani folosesc uleiul LM Leichtlauf HT 5W-40, ulei de care sunt foarte multumit. Anterior foloseam Castrol Magnatec 5W-40 (adus din Germania), ulei la care am renuntat deoarece: ...inainte de a pleca la un drum mai lung am facut schimbul de ulei motor la Mercedes, a doua zi dimineata am plecat la drum, dupa aproximativ 1000 km am oprit la o benzinarie pe autostrada sa bem o cafea. Inainte de a repornii la drum am verificat nivelul uleiuli si am fost socat sa vad ca uleiul se inegrise dupa doar 1000 km, fapt care nu este normal la un motor pe benzina. Precizez ca intodeauna asist la manopera cand se face schimbul de ulei, chiar daca de ani de zile fac schimbul de ulei la acelasi service/om, totodata precizez ca intotdeauna dau drumul la uleiul vechi pe la busonul de golire a baii de ulei, NU folosesc metoda prin aspirare a uleiului vechi din baie. Dupa acest incident, inainte de a pleca din nou la un drum mai lung am facut din nou schimbul de ulei la acelasi Mercedes, insa folosind Liqui Moly Leichtlauf HT 5W40. Am plecat la drum, tot dupa aproximativ 1000 km am oprit la o benzinarie pe autostrada unde am verificat uleiuli, si am fost fericit sa constat ca uleiul nu se inegrise deloc, arata ca nou. Asta ma convins ca acest ulei Liqui Moly este bun, sau cel putin mult mai bun decat Castrol Magnatec 5W-40. Am "prostul" obicei sa fac schimbul de ulei motor la aproximativ 8.000 km, in acest interval uleiul/motorul se comporta foarte bine, nu stiu pana la maxim cati km se comporta foarte bine, ca nu am incercat.
    1 point
  7. Ei, acum intelegeti de ce la o masina mare merita diesel? Benzinarul e gourmand, mai ales unul cu cai si la care te si dai, la mine RS-ul e ok daca mergi frumos, adica batraneste, iese la consumul din carte, chiar ma uitam azi si am exact consumul din carte, adica 7.8 mediu, dar sa nu va spun ca in talpa pe podea, am avut si consum de 25%, si nu ma refer la instant, deci... E drept ca si bucuria e bucurie si are pretul ei.
    1 point
  8. Folosesc anvelopele astea de aproape 10000km, am mers cu 180 km fara pb cu ele, s-au comportat bine pe ploaie, pe asfalt incins, am apucat sa le testez si pe zapada sau asfalt inghetat, pot spune ca sunt multumit de alegerea facuta. Nu am observat nicio diferenta la consum, oricum nu am nicio sansa, am talpa grea plus ca mi-am tras si soft de inca vreo 39 de cai deci nu se pune problema de economie de consum. Totusi am incercat sa vad daca este marketing sau nu treaba asta cu Energy Saver, cred ca-i doar marketing. Silentioase sunt, chiar mai silentioase ca cele de vara pe care le-am avut. Pt mine si masina mea sunt potrivite.
    1 point
  9. Ai cumva în loc de centura băgat o centura falsa ca sa nu mai beep-uie??
    1 point
  10. http://autovit.ro/anunt/volkswagen-jetta-ID7GfDx1.html Masina asta nu a fost cumparata din Romania. Eu in 2008 am citit de foarte multe ori lista de optiuni ( am si acum brosura) si nu am vazut optiunea : scaun sofer electric sau priza 12v in cotiera fata. Nu cred ca are doar 117k din 2007. Eu am 100 din iunie 2008 . LE: Daca se cere 7000 pe una cu trei elemente vopsite, o vand si eu pe a mea, fara nici o zgarietura( exagerez)si cu istoric din RO, cu 8000.
    0 points
  11. Deci fara niciun temei presupui ca eu cu Michelin Alpin sunt pericol public ca le-am luat la mana a doua si circul ocazional prin oras, si poate o singura data iarna ies din localitate, in schimb tu cu no-name-urile tale all season tot second esti ok sa circuli zilnic. Mai ramane sa vrei sa ne masuram carnea (de pe cauciuc) ca sa demonstram care-i mai barbat! Eu urmaresc acest topic nu ca sa ma conving sa nu cumpar Michelin Cross Climate, ci din contra vreau sa ma conving ca sunt exact ceea ce am eu nevoie. Altii poate au nevoie de altceva. Apoi vad ca o dai cu anvelope dedicate Nokian. De ce nu ti-ai luat Nokian noi daca te gandesti asa de mult la siguranta celorlalti. Daca aveai bani de spart, in secunda 2 aruncai cauciucurile alea all season si luai dedicate de care doreai tu. Din ce stiu cele mai multe accidente se fac din cauza vitezei, daca ai tu alta statistica te rog sa share-uiesti un link! Ai incheiat cu un clip care ofera o concluzie contradictorie cu ceea ce faci tu (mersul cu all season in conditii meteo grele) In caz ca nu ti-ai dat seama este un topic destinat cauciucurilor Michelin Cross Climate nu celor dedicate de iarna sau de vara. Se pare ca nu ai inteles nimic din ce s-a discutat aici. Noi incercam sa aflam de la colegii care au testat Michelin Cross Climate daca sunt o alternativa buna pentru soferii care nu depind zilnic de masina, adica pentru "pensionaru" de rand care daca azi ninge masiv merge la magazinul de langa casa, nu se aventureaza pana la hipermarket. E chiar asa de greu sa pricepeti ca nu toti au nevoie de cauciucuri dedicate? Si cand in toiul iernii prinzi temperaturi de 15 grade presupun ca mergi cu anvelopele de iarna? Sau faci ca in clipul postat de tine, intri la boxe si pui repede pe cele de vara. Maine in Timisoara vor fi 13 grade, ce fac schimb si pun pe cele de vara ca sa merg pana la Mall?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!