Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.01.2016 în toate secţiunile
-
În momentul în care am început sa caut mașină, m-am "uitat" puțin în spate și mi-am dat seama ca în ultimii 10 ani nu am băgat de 20 ori câte 5 persoane în mașină. Așa ca am tăiat de pe listă criteriul celor 3 locuri în spate. Nu mi-am cumpărat o mașină sa o folosesc pe post de taxi pt prieteni. La drum lung, oricum nu as recomanda 5 persoane în mașină, pt ca îmi doresc ca toți pasagerii sa se simtă confortabil. În funcție de necesitățile tale și mai ales de numărul membrilor familiei tale, poți lua decizia corecta în ceea ce privește numărul de locuri.2 points
-
Salutare, Am creat acest post gandindu-ma la faptul ca acest "dealer auto" va fi ocolit de persoanele care doresc sa face achizitii de auto de la acesta. Sa va povestesc legat de acest auto : http://autovit.ro/an...n-ID7GfiWH.html , am pus si poze, poate nu mai este valabil anuntul in momentul citirii. Dealerul a trecut in anunt ca autoturismul este fabricat in 2012, doar ca verificand dupa seria de caroserie acesta are prima intrare in service in 06.12.2010, cand a fost demontata chiulasa, pistoanele, biela, tot in 2010 este schimbat si parbrizul... in 02.08.2011 masina a superit mari reparatii, usa fata, usa spate ( inlocuite ), stalp mijloc, prag, far, capota, aripa, etc.... toate s-au reparat la numai 19936km. Ultima inregistrare in service este in data de 08.06.2012 la 63582km cand sa schimbat iar parbrizul. Nu stiu daca mai exista ceva de adaugat... Tot ce pot sa zic este ca acest dealer nu ar trebui sa exista pe piata auto sau sa existe atata timp cat isi asuma si este fair play. Aveti grija, recomand verificari la sange daca doriti sa aveti un autoturism ok sau sa stiti inca de la inceput in ce va bagati.1 point
-
Nu pare un samsar? Dar cum iti dai seama? Dupa fata omului? Nu mai bine faci un pic cercetari pe internet? Astfel puteai sa afli ca a avut la vanzare un BMW, un Nissan, sau ca dorea sa cosmetizeze putin acel Nissan, cumparand o bancheta pt el. Avand in vedere pretul pietei, cred totusi ca pretul ascunde ceva. Are ceva dotari, insa nu cele de top. Cam astea ii mai trebuiau pt a fi top: Lane assist, Front assist, Camera marsarier, Kessy Keyless Acces, Keyless Go, Keyless Trunk, scaune ventilate, scaun sofer cu masaj, padele F1, Parasolar sofer cu HomeLink, Carlig pt remorcare, sistem audio profi. Computerul de bord pare alb negru, avand in vedere ca usa aia deschisa nu e rosie. Nu se observa in poze daca scaunele din spate sunt incalzite, si nici nu e mentionat in anunt. In anunt este mentionat TV. A vazut careva un TV funcional pe CC? Nu te uita la numarul de km. Nu uita sa faci o verificare totala in reprezentanta. Inclusiv cel pt vopsea. Costa 300 lei. Nu cumpara masina fara sa stii rezultatul acelei verificari, indiferent cat de bine arata masina vizual, sau cat de multe optiuni are pe ea.1 point
-
Gata am terminat. Am fost azi si au montat cele 2 plastice dupa pragurile si au fixat si chederele. Nu le montasera cum trebuie prima data.1 point
-
- 038971600 - ~360Lei la dealer, cred Daca vrei doar mufele care intra in injectoare: - 038906231 - ~17Lei1 point
-
daca pe furtunele alea curge apa, de unde sa iasa ulei? iti trebuie 2 dopuri sau o cleme sa strangi furtunele.1 point
-
1 point
-
Problema cu returul este cu dus si intors. Ca sa primesti refund trebuie sa trimiti coletul inapoi si sa ajunga neaparat acolo. Asta binenteles daca ai acordul vanzatorului. Costurile de retur ( cu confirmare) pentru China sunt destul de mari, nu scapa sub 200ron chiar cu cea mai ieftina optiune (posta romana). Banii se vor returna numai dupa ce se face dovada ca a ajuns coletul acolo. In functie de metoda de expediere aleasa poate dura de la 2sapt la aproape 2luni.Deci banii vor fi returnati abia atunci. Dar binenteles banii pentru expedierea inapoi in China sunt paguba. Asa ca oricum o da, tot trebuie sa plateasca in plus. Daca este doar problema de touchscreen poate contacta chinezul si-l pune sa trimita alt ecran si scapa lejer. Daca sunt probleme de alta natura ...depinde ce-i acolo. Cam asa sta treaba cu produsele vandute pe aliexpress de catre tot felul de traderi. Sunt constienti ca odata banii incasati pot trimite un aparat cu probleme fara sa-i doara capul prea tare Numai transportul prin DHL costa 50usd pt un colet de 3kg. Scazut din banii ceruti pe unitate se vede de pe marte ca-i ceva necurat la mijloc!1 point
-
Salutare tuturor, Este prima mea postare pe acest forum si cu acest prilej vreau sa va impartasesc faptul ca tocmai ce am comandat un Superb in data de 7.Ian.2016. As vrea sa va fac o introducere inainte de a va spune si configuratia aleasa. Tot citind pe aici si innebunit de noul Superb aparut vara trecuta am hotarat sa cer o oferta de pret la cativa dealeri cu preturile modificate in urma reducerii de TVA. Am mers pe mana AVIA MOTORS Pantelimin intr-un final. In urma discutiilor telefonice am hotarat sa ma duc pe 7. Ian la Bucuresti sa vedem cum sta treaba, eu dorind in prealabil sa command masina undeva prin Mai cand imi facusem eu calculul financiar ca ar fi oportun, dar dealerul mi-a spus ca dureaza 6 luni de cand se face comanda. Si asa am ajuns sa dau comanda pe 7. Initial am dorit un Superb Ambition 2.0 TDI 150CP, manuala (automata nu e pt mine deocamdata) , culoare Magnetic Brown, cu urmatoarele dotari optionale: faruri bixenon, maxi-dot color, compartimente portbagaj cu capac, duze stropitoare incalzite, jante aliaj Helios, oglinzi pliabile si electrocromice, ornamente praguri usi spate, led extins spate, plase portbagaj, scaune fata incalzite, navigatie Amundsen, stergator luneta, volan cu comenzi. Toate bune si frumoase pana a doua zi cand m-a luat cu fiori gandul ca o sa-mi para rau mai tarziu de configuratia actuala. Si de ce va spun asta? Colegul Dragos, cu care sunt amic si care posteaza aici mi-a spus ca e relativ moale motorul de 150 CP. A cam avut dreptate, eu facand un test la dealer cu acest motor si am zis ca e ok in acel moment, dar stand si judecand la rece acasa mi-am dat seama ca trebuie sa fac upgradul la 190 CP (acum eu avand un RS benzina undeva la 250CP care chiar se simte). M-am mai tot uitat si la diverse teste si filmari dupa care am hotarat sa mai pun anumite optiuni si anume: am schimbat culoarea in Albastru Lava, motorul de 190 CP, DCC, sunet Canton, Alcantara plus scaun electric sofer, keyless, sunset. Toata afacerea s-a ridicat la 29.369 E cu TVA inclus si reducere dealer. Acum astept si programul rabla fiindca am acasa respective masina si oricum Superbul va ajunge undeva in Iunie probabil. Stiu ca sunt multi care ar fi configurat diferit masina, fiecare stie mai bine ce ii trebuie si cum simte. Daca as fi avut disponibil un buget si mai mare as fi luat toate optiunile posibile, dar m-am rezumat doar la ce v-am spus mai sus. Sunt curios daca mai sunt posesori de acest motor si pot spune cum se simte, cum trage, cat consuma, eu ramanand cu o doza de indoiala in ceea ce priveste motorul de 150 CP cu toate ca ei dau niste date tehnice destul de optimiste, in schimb nu se simte asa, eu mergand cu vreo doua passaturi, unul de 140 de cai 4x4 , iar altul de 170 cai DSG, ambele tragand mai bine decat Superbul de 150. In schimb ce pot sa spun este ca se simte foarte ok masina la condus, intr-adevar se simte mai usoara decat RS-ul meu, chiar daca in realitate am vazut una cantarita si avea in jur de 1630kg, deci cu mult peste ce da producatorul. Ma bucur ca acum sunt membru al acestui forum si putem impartasi pareri legate de masinile pe care le avem sau le vom avea. Astept opiniile voastre.1 point
-
1 point
-
Mai spunea lumea ca sare apa lateral la O3....acuma am reusit sa si fac ceva filmari la diferite viteze, cat si sa surprind acest fenomen, rar intalnit de mine prin tara unde de obicei, la precipitatii si conditiile noastre de carosabil, nu ajungi la astfel de viteze Ca solutie aparent, daca esti insa prin Germania, si iti permite carosabilul, mareste "pasul de deplasare" :)) Cred ca la una din filmari am tras si la luneta, unde nu ajunge nici un strop de apa , deci se foloseste luneta ca design feature la Octavia 3 Insa, in tara eu personal nu am avut acest fenomen extraordinar, si de asemenea, m-am bucurat ca apa care ajungea laterala pe geamuri a fost "curata", si astfel, nu a fost nevoie sa ma opresc Cred ca corsi se plansese la un moment dat de acest fenomen, la ce motorizare are, il cred pe cuvant :)1 point
-
Bună ziua și La Mulți Ani pt noul an.Sunt la al-4- lea schimb de ulei ravenol vpd de care sunt mulțumit,mă refer aici și la sunetul motorului și la consum(îmi consuma circa 600-700 ml la 10.000 km motor 2.0 tdi bkd).Acum doresc sa îmi dați un sfat legat de următorul lucru:astăzi am verificat uleiul și era undeva pe la mijloc dintre minim și maxim,am hotarat sa mai completez ceva iar atunci când am deschis bușonul m-am speriat văzând ca bușonul are o mâzgă maronie destul de multa și ca mai este și pe motor acolo la închidere. Menționez ca în ultima perioada de când este f rece am făcut numai drumuri scurte,abia dacă a apucat ca motorul sa ajungă la 90 grade.M-am uitat și la antigel și nu am pierdut nimic,în bord nu am nici o eroare și nici motorul nu îmi merge anormal fata de pana acum.1 point
-
Eu cand am cumparat masina avea de la reprezentanta vw pus ulei Castrol Edge 5v30 Long Lufe III. Am facut 15k km si am constatat ca nu a consumat nici un miligram. Acuma am pus tot la reprezentanta vw unde am facut revizia, acelasi ulei. Masina e VW 2.0 TDI motor CFFB de 140hp cu DPF din 2012 cumparata la doar 28.000km. Motorina folosesc numai din acel sortiment scump aditivat de la petrom/omv sau rompetrol. Oare sa schimb uleiul, daca nu consuma? Intreb pentru ca am citit topicul si Castrolul e destul de hulit. Motorul nu se aude, dar e primul diesel din viata mea, deci nu sunt experimentat in zgomote.1 point
-
Salutare tuturor... foarte multe postari, pareri. Intamplator am un atelier de montaj folii auto autorizat... sa va povestesc putin cum e cu foliile: - folia trebuie sa fie omologata in romania de importator, importator care o vinde catre atelierul de montaj - atelierul trebuie sa fie autorizat rar, pe omologarea oferita de atelier apare si nr de autorizatie a atelierului, daca nu are, omologarea nu este valabila - nu se poate omologa o folie montata anterior in alta tara pe masina pt ca nu se stie ce fel de folie este - timbrele sunt obligatorii conform legii pe toate geamurile foliate - pe spate se poate monta folie omologata cu orice trabsparenta - pe fata ansamblul geam + folie trebuie sa aiba 75% sa mai mult transparenta - transparenta se masoara cu un aparat special fara care firma nu poate fi autorizata pt montajul foliilor pe fata, dar poate monta pe spate - nu este legala montarea foliilor pe parbriz In consecinta: -nu montati folii la ateliere fantoma -nu se pot omologa folii montate in alte tari sau care nu au omologare -cei care cumpara omologari de pe net etc dau banii pe prostii, nu sunt valabile - omologarile se pot verifica la firma care a eliberat certificatul (pe langa omologare firma trebuie sa tina o anumita evidenta cu transparenta geamurilo etc) -foliile neomologate sau din bazar sunt doar niste bucati de celofan colorat care nu ofera protectie solara, care se decoloreaza in timp si care au un lipici de proasta calitatw Inca ceva pe rarom.ro se poate verifica daca o firma este autorizata rar pt montajul foliilor. Daca vreti sa va montati folii... incepeti de acolo.1 point
-
Sa mai fac si eu un bump si sa mai :mop: de prin topic...ce ne aduce anul 2016... Dupa cum poate unii au citit, cheala in 20.01 va face 1 anisor... Insa pe 18.01 vom avea si prima revizie :) Pe moment ne invartim in jur de 27.0XY km, sambata am o delegatie pana spre Stuttgart, apoi zilnic Stuttgart-Heilbronn de luni pana miercuri, joi retur. Estimez in jur de 3.000 km , + / - 200km. La revizie vom ajusta urmatoarele aspecte: - Ulei - Filtru Ulei - Filtru Aer - Filtru Polen - Verificarea instalatiei de spalare a farurilor - duza stanga-sofer nu mai intra de tot inapoi dupa actionare - Scanare erori etc - Masina va fi lasata peste noapte, cu putin noroc vor fi temperaturi mici, am observat in 2 ocazii la temperaturi de sub -10°C ca display-ul unitatii infotainment nu mai reactiona la touch - o data ce se incalzeste masina isi revine - Schimbarea butucului de la schimbator pe garantie - incepe sa se exfolieze pielea, aspect observat de dealer in urma cu cateva luni - tot respectul aici fata de eie Si voi mai adauga o codare Prima estimare este in jur de 1000 de ron cu totul, nu am si nici nu am cerut ofertare concreta. Ce aspecte am mai observat la aceasta masina: lateralele usilor fata sunt reci - probabil ca se pierde pe acolo multa caldura. Acest aspect l-am observat si la un Golf 7 GTD condus acu 2 saptamani, insa parca nu asa de accentuat. Mai sunt posesori de aceasi "generatie" cu mine care au observat acest aspect sau totusi nu este "design feature" ci "bug" :P Mersi si o saptamana superba pe albul de afara, Numai bine, ToniM1 point
-
Daca e usor de inlocuit, sunt tentat sa evit service-ul, totul e sa stiu sigur ce piesa s-a defectat. Dar daca trebuie demontat mai mult merg la reprezentanta. De regula ii evit pentru ca ei repara masina prin "inlocuirea ei".1 point
-
nu este mai uscata arderea gpl-ului fata de benzina FARA plumb ci fata de benzina CU plumb(nu mai este ).este valabil doar pt motoarele de generatie veche care erau facute sa functioneze cu benzina CU plumb.1 point
-
Astia sunt foarte tepari. Vand foarte multe masini foste daune si nu numai.1 point
-
astept cu interes comparatia cu gama 7/a8/S, dar de max 3 ani vechime si 100kkm :) Se pot gasi la pret de S3 L&K. Probabil au si interiorul mai bun :)))))1 point
-
acum depinde cati cai ai vrei sa faci...in principiu nu trebuie schimbat daca tii presiunea sub 1.6-1 points
-
@pig. Am conversie de la DMF la SMF pe ambele masini, una are 100 k parcursi iar cealalta aproape 40 k. Nu simt nici o dif.intre ele doar de...bani.-1 points
-
dennman vezi ca gresesti. Uleiul are in compozitie ca aditiv de anti-uzura ZDDP-ul care contine molecule de sulf. Moleculele de sulf in mediul de reactie din motor ( oxidare, temperaturi inalte, contaminare cu carburant ) dar si prin evaporare ( vezi testul NOACK ) formeaza acid sulfuric care ataca detergentii si baza. Uleiul are rolul de a tine in suspensie toata mizeria din el pentru ca filtrul de ulei nu filteaza toata impuritatile. Este destul de permisiv asta pentru ca uleiul sa circule. In momentul in care ai oprit motorul tot uleiul unde se duce ? Nu cumva in baie ? Si acolo ce face ? Stagneaza pana pornesti iar masina. In momentul in care uleiul iese prin baia de uleiu, antreneaza si depunerile de acolo si face o oarecare curatare. In plus poti scurge uleiul cand deja e cald si are toata mizeria acumulata in masa lui. Chestia aia cu pompa de absortie.... o alta metoda de hai sa nu ne mai murdarim pe maini si hai sa mai chelim clientul de bani revizia facandu-se doar la reprezentanta. Daca filtrul ar filtra atat de bine sludge-ul atunci nu ar mai exista depuneri in motoare. Iar daca uleiul s-ar schimba mai des nu s-ar mai face mult sludge iar motorul si circuitul de ungere ar fi perfect curat. Mai nou boron-ul face treaba mai buna decat calciul si asta in cantitati mult mai mici. De magneziu nu mai zic, doar castrolul ce il mai foloseste. In plus baza hidrocrata sufera un proces de hidrogenare pe la final de prelucrare asta pentru protectia ei la oxidare. Totusi oxideaza si in momentul in care procesul de oxidare a inceput, o buna parte din masa de sludge ramane in ulei. De asta o sa il si vezi negru. Baza PAO rezista mai bine la oxidare si formeaza sludge mai putin. Baza esterica emulsioneaza depunerile vechi din motoare si ai sa te trezesti ca un ulei de 70-80 lei litrul dupa 3-4k km e negru si gros la primul schimb. Eneos la gama sustina cu baza GTL au aditiv ZP fara sulf. Uleiurile lor raman destul de mult timp " valabile " asta din cauza lipsei sulfului. Totusi baza este afectata de contaminare si oxidare dar mai putin. Sunt curios cum ar extrage acea pompa asta : Scretul uleiului long life este canitatea mica de sulf din ulei. Sulf putin, baza care rezista mai mult dar si pachet de aditivare.-1 points
-
Legat de ESP 5w30, nu stiu ce sa zic de skodita aia. Ciudat fenomen. Tehnic nu ar avea voie sa se intample asta ci opusul. Vezi sa nu iti fi pus altceva mai ieftin in loc de ESP. Eu am peste 1k km cu ESP-ul si n-am gram de ulei papat. Mecanicul meu la fel, are gata 10k km cu el si n-are gram de ulei papat. Toti care au folosit ESP 5w30 bun nu au avut ce sa ii reproseze. @Motan - Firma mica, fara aprobari, fara ceva special cu site in italiana. Nu as avea incredere. Sunt atatea 5w40-uri bune pentru 2.0 TFS. Eneos Sustina 5w40 - nici asta nu e aprobat dar e super ulei Ravenol VST 5w40 liqui moly synthoil high tech 5w40 Doar 3 uleiuri de top 5w40 am scris. In nici un caz schimbate la 15k km ci mai devreme de preferat 8-10k km si nu te doare capul. De liqui moly synthoil high tech 5w40 stiu ca face casa excelenta cu 2.0 TFSI-ul facand uzuri putin mai mari decat gama premium Redline 5w40 care costa undeva la 70-80 lei /litru. Singurul dezavantaj este ca Liqui Moly acela ar cam trebui schimbat pe la 8k km. Un alt ulei excelent pentru 2.0 TFSI este Castrol Edge Titanium FST 0w40. Varianta nemteasca cu lot care sa fie peste 2015 decembrie. Au o noua formula de baza mult mai buna. Tot din gama 0w40, pentru ca este greu de gasit acel castrol nemtesc sau mai bine zis de adus de pe la nemti, poti merge pe Mobil1 New Life 0w40 care este peste orice alta 0w40 pe care il poti gasi la noi in comert.-1 points
-
@CristiM: La rezervor ce scrie ? 95 sau 98 ? Eu n-am mai vazut motor turbo pe benzina care sa mearga cu 95 pana acum ... @Somoi1989: Esti sigur ? O masina ce merge cu minim 98 mai mult ca sigur o sa dea in nas la 95 sau o sa mearga mai prost. In acelasi timp, o masina cu minim 98 si soft, o sa-ti dea puteri diferite daca o testezi cu 99, 100, 100+-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00