Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.01.2016 în toate secţiunile

  1. contactezi vanzatorul si te intelegi daca iti da banii inapoi....
    2 points
  2. Într-adevăr prețul este atrăgător de pe dincolo... Merită sau nu riscul și bătaia de cap... Eu unul am preferat să dau la dublu, cu garanție și suport tehnic de nota 10... Băieții recomanda bine, retur... Reparat nu se știe cat tine și ce mai pică... Am un amic care a reparat o rasnita din asta de vreo doua ori, ecran, butoane, iar ecran... La final a schimbat-o de tot.
    1 point
  3. Chiar ai nevoie de 3 locuri in spate? cu greu gasesti una cu 3 locuri. Spatiul din spate este dificil pentru cei inalti (>1.90) , trebuie sa stea putin coborati spre scaunele din fata. Succes!
    1 point
  4. Recomandarea a fost mai sus, retur si banii inapoi.
    1 point
  5. Folosesc anvelopele astea de aproape 10000km, am mers cu 180 km fara pb cu ele, s-au comportat bine pe ploaie, pe asfalt incins, am apucat sa le testez si pe zapada sau asfalt inghetat, pot spune ca sunt multumit de alegerea facuta. Nu am observat nicio diferenta la consum, oricum nu am nicio sansa, am talpa grea plus ca mi-am tras si soft de inca vreo 39 de cai deci nu se pune problema de economie de consum. Totusi am incercat sa vad daca este marketing sau nu treaba asta cu Energy Saver, cred ca-i doar marketing. Silentioase sunt, chiar mai silentioase ca cele de vara pe care le-am avut. Pt mine si masina mea sunt potrivite.
    1 point
  6. Pt. bibinutu, da jos roata si bate putin in aparatoarea de noroi de pe fata, apoi asigurate ca roata stanga fata este stransa corect. Rulmentul nu ajunge in starea de care zici tu, sa faca asa urat. Pt. giamgiu, la tine a intrat o mizerie/piatra intre disc si aparatoare noroi spate : problema des intalnita la masinile astea, am patit-o si eu de 2 ori, ca sa rezolv fie dai cu spatele repetat fie cu o surubelnita, impingi usor aparatoarea de noroi de disc sa cada jos piatra/mizerie, se poate fara sa dai jos roata.
    1 point
  7. | Noi incercam sa aflam de la colegii care au testat Michelin Cross Climate daca sunt o alternativa buna pentru soferii care nu depind zilnic de masina, adica pentru "pensionaru" de rand care daca azi ninge masiv merge la magazinul de langa casa, nu se aventureaza pana la hipermarket" inchei citatul. Crossclimate-urile sunt foarte bune, asta reiese si din teste, si din parerile utilizatorilor de pe forum si aici si in alte tari. Sunt solutia ideeala pentru ce ai tu nevoie. Sunt compromisul ideal pentru oamenii care nu folosesc intensiv masina si nu depind de ea in fiecare zi (iarna). Sa-ti raspund scurt, eu vorbeam de masina de firma, cu anvelope all-season, dar am si masina mea aici, echipata cu nokian wr d3 cumparate de noi in 2014 cand au iesit pe piata. Nu pot sa compar crossclimate-urile cu anvelopele allseason de pe masina de servici, pentru ca nu am testat inca crossclimate-urile ca sa ma pronunt. Si inca ceva, in comportamentul unei anvelope fie ea pt orice anotimp, un impact puternic il are masina pe care sunt puse, un logan dupa cum am specificat, in conditii de zapada si iarna pierde mult mai usor aderenta, decat o masina mai grea cu vreo 150-200kg. Bafta la condus.
    1 point
  8. asa a fost si la mine,incerca sa l scoti toate mufele de la motor,curata daca e necesar sau dai cu un sprey de contact(la mine facea figuri la un mufa,care vine la carburator)
    1 point
  9. In Germania unde gasesc Ravenol ?
    1 point
  10. Este o intreaga poveste, imi e greu sa ma abtin. Sunt persoane cu masini cumparate de noi, schimb de ulei in regim longlife, duc masina reprezentanta- la revizie si nu se schimba pe bune uleiul, se schimba doar pe foaie, si astea nu sunt povesti din auzite. De asta ajunge uleiul in starea in care il vezi in filmulet, nu este cazul la masinile noastre, daca il schimbi des si vezi ca iti este schimbat (mereu sa fiti de fata cand va este schimbat uleiul, ca sa vedeti ca-l schimba).. Apropo Kspic nu crede tot ce vezi pe internet, drept dovada omul care a luat pozele de pe topicul masinii mele si le-a postat pe profilul lui de facebook si pe alte forumuri zicand ca tocmai si-a facut revizia.
    1 point
  11. Pana va lamuriti voi cu stergatorul as vrea sa va zic ca azi am intrat in posesia masinii si sunt foarte happy :) Am luat masina de la pbn cu 8km in bord si am deja 80km facuti in Bucuresti, ma gandesc cu interes la prima revizie :))
    1 point
  12. Stii ca mai exista oameni care fac delegatii si depind de masina pt deplasari in tara, in orice conditii meteo? Marti la ora 7 am pornit din Faurei spre Braila, ningea puternic, cod de ninsoare, gheata,utilajele de dezapezire nu au facut nimic. Am intrat cu 65km putin cu roata dreapta pe niste zapada de pe margine ca sa evitam un tir, si a inceput distractia, masina facea stanga dreapta, dar am redresat-o. Masina evident, are all season-uri insa nu-s xclimate, sunt altceva. Daca accelerez mai tare pe zapada, imi intra esp-ul, la 15km pe ora pe ghetus se duce 2-3 m in fata la franare usoara. Anvelopele sunt la jumatatea vietii.uzurii sa intelegi ca nu merg cu anvelope uzate (sunt produse in 2014 all season probabil sunt ceva |Debica ca masina a fost luata noua in 2014 decembrie). Cu anvelope de iarna Nokian, si cu o masina mai grea decat loganul de 1100kg, nu se intampla fenomenul prezentat mai sus. Cand ne-am intors din Braila spre Faurei marti pe la ora 10:30, la podul de la Ianca, 6 politisti au inchis drumul nationat Buzau-Braila, asta ca sa pricepi ce inseamna conditii de iarna, nu 10 cm de zapada in Bucuresti. Unii oameni depind de masina si circula mai mult de 5 -10km pe zi in conditii vitrege, si trebuie sa fi pregatit pentru ce e mai rau. Este destul o singura data sa inghete o noapte si sa fii tu cu anvelopele tale SH prin oras, sa derapezi si sa produci un accident. Eu inca nu sunt convins ca sunt anvelopele potrivite pentru clima din Romania, poate merg pentru oras si cand e vreme urata si vrei sa faci drum lung sa-l amani. Ca sa impaci si vara si iarna cu un singur set de anvelope trebuie sa sacrifici din performantele anvelopei, si asta nu necesita argumente. Uite niste diferente, aviz oamenilor care circual si vara cu anvelope de iarna:
    1 point
  13. Ar fi interesant sa pui si tu niste virgule in posturile astea, ca sa inteleaga lumea ce vrei sa zici. On topic - crezi ca e chederul de vina sau pur si simplu nu au fost puse bine?
    1 point
  14. bai cate alte chestii se pot face cu 20 mil la o bora ... :)
    1 point
  15. @kthor: sincer cred ca ti-am mai spus ca ori esti norocos de un consum mai apropiat de datele oficiale, ori exploatezi extrem de bine motorul. Spre exemplu la un drum de intoarcere din Ungaria (de altfel primul mai lung cu aceasta masina), avem un consum mediu de 7,4% in conditiile in care am mers cu viteze peste limita legala, depasiri , etc., dar nimic spectaculos. Cand am intrat pe Pitesti - Bucuresti, am mers destul de tare pana in Bucuresti (stiu ca regulamentul nu permite mentionarea vitezelor ilegale), iar la iesirea de pe A1 consumul era de 9,9%. Cand am spus adrenalina nu m-am referit la reprize de viteza crescuta (spre exemplu depasiri), ci la mers constant cu o viteaza foarte mare.
    1 point
  16. La 1,8 TSI consumul pe distante scurte pana in 10 km, bara la bara, eu il am intre 11 si 12/100 km. Peste 10 km am 10 - 11/100 km, iar cand e liber orasul cel mai putin am avut 9/100 km in oras. In afara este intre 7 si 8/100 km la viteze normale, depasiri, etc. Daca sar calul si vreau adrenalina, se duce la 9, chiar 10/100 km.
    1 point
  17. la octavia sunt 3 dimensiuni de discuri : 1. moorizarild e 1.4, 1.6, 1.9 TDi, 1.6TDI (pana la 105 CP) - 280 mm fata si 255 mm spate 2. motorizarile 2.0 TDI, 1.8TSI, 2.0FSI, 1.9 TDI automata sau 4x4 - 288 mm fata si 260 mm spate 3. RS 2.0 TDI 170 cp sau RS 2.0 TSI 200 CP - 312 mm fata si 282 mm spate
    1 point
  18. Salut sevenn, Da, ai dreptate in ceea ce priveste faptul ca unele coduri ale motoarelor 2.0 TDI prezinta anumite probleme. Cu toate ca s-a tot discutat aici, am sa incropesc un rezumat pentru a te scuti atat pe tine cat si pe alti viitori colegi interesati de o lectura indelungita si presarata pe alocuri de usoara dezinformare. Lururile stau in felul urmator: 2005-2008 - Motoare PD ( ca si 1.9-ul de l-ai avut anterior) - coduri BMP, BKP, BMR - BMP - 1 axa cu came si 8 supape - DPF - 140cp . Problematica tipica( dar nu neaparat generala): tacheti, axa came, dpf(rulaj mai mare). - BKP - 2 axe cu came, 16 supape, fara DPF- 140cp - Injectoare piezzo(cele care picau) DAR deja de cativa ani a inceput actiunea de inlocuire a acestora gratuit in reprezentante WORLDWIDE. Sansele sa mai gasesti una cu injectoare originale sunt minime. In afara de asta, BKP-ul este un motor destul de ok. Eu am un astfel de motor de 8 ani. In afara de injectoare, pe care le-am inlocuit si eu ulterior, nu am avut nimic in plus fata de orice alt motor TDI. - BMR - 2 axe cu came , 16 supape - 170cp - Identic cu BKP-ul la capitolul problematica tipica. Mai sus am enumerat problematica tipica a fiecarui cod motor in parte. La acestea se adauga problematica generala a 2.0 TDI-urilor PD(din nou, nu inseamna ca toate cele de mai jos vor pica prematur - din nou, sunt foarte multi factori la mijloc): - pompa motorina din rezervor - cele stock au picat foarte des in primii ani, inclusiv eu numarandu-ma printre norocosi. Din nou, sanse minime de a gasi una cu pompa originala, acestea cedand de regula repede. - turbina - aici este o discutie mai lunga, viata turbosuflantei depinzand de mult prea multi factori - calitatea si prospetimea uleiului, utilizarea necorespunzatoare a motorului, resoft-ari ECU facute prost, utilizarea preponderent urbana la care se adauga si factorul noroc/ghinion. - ambreiaj + volant - de regula, cel din urma incepe sa dea semne de oboseala. Cazuri dese dar nu o regula. Atentie insa la zgomote suspecte la ralanti, rece si nu numai. - pompa ulei pe lant - dupa 2007 s-a trecut pe pinioane. Insa, nici in cazul primei variante, rezolvarea este ieftina acum. Axul costa in jur de 50 de lei. - caseta de directie - de slaba calitate, atentie la jocuri si trosnituri. Piesa foarte scumpa pe original - ~1000E. Se poate si reconditiona, cu preturi ce variaza intre 150 si 300E, oferindu-se si garantie de 1 an sau 2, in fucntie de atelierul ce realizeaza operatiunea. - problema blamata peste tot, consumul de ulei - absolut normal, pentru un motor PD si pentru conditiile de drum din RO. Un consum de 1l la 15.000km este foarte in regula. Nu te lasa intimidat daca x sau y iti arata cu degetul problema asta. Si apoi, daca faci schimbul de ulei si filtru cum ar trebui in RO, la 10-12 mii de km, rar ajungi sa completezi cu ulei. Vorbesc strict din experienta proprie. 2008-2010, motoare CR. Multa lume intoarce capul imediat unui motor PD cand vine vorba de un motor "nou" CR. E drept, avantajele ori altfel spus, plus-urile se observa rapid: motor mai silentios, mai rafinat, vibratii mai putin pronuntate, chipurile un consum mai redus si o mult laudata fiabilitate. Dar lucrurile nu stau tocmai asa, cum poti vedea si pe forum si nu numai. De ce spun asta? Voi argumenta pe scurt. Aparent, la rpima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt? Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR. Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari "span"), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia. Rezultate? Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu ai, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu ai, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste. Nu este o rpoblema intlanita doar in RO. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent.. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate. Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei - gen uleiul de motor in 2timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri. Daca te hotarasti la un CR, fa o verificare relativ simpla (dar nu 100% sigura). Goleste comaprtimentul filtrului de motorina si filtrul intr-un pahar limpede. Ia un magnet, lipeste-l pe fundul sau si vezi daca la fund, in dreptul magnetului se strang ceva particule - atentie, caci sunt foarte foarte mici. Daca vezi ceva acolo, nu e de bine. Asadar, poate parea ca ma opun evolutiei firesti a tehnologiei. Dar, tinand cont de cele de mai sus, recomand pentru B6 un motor PD. unul intretinut, respectat care sa sune si sa mearga foarte bine, rotund. Nu vana dotarile, masinile pregatite de vanzare si nu te uita dupa masinile cele mai ieftine. Uita-te la cele de mijloc sau imediat peste. Si verifica bine orice masina ti-a atras atentie. 150-250 de lei investiti in verificari atente pot face diferenta! Aspect clar,concret: B6 PD 2008 BUN nu vei gasi sub 7500-8000 (si asta la un rulaj de 150.000km). B6 CR 2009-2010 in aceleasi conditii, sub 9000-9500 greu. Stiu, la "baniia stia" se gasesc multe "masini" premium. Dar eu vorbesc de o masina de proprietar respectata si buna. Una de genul nu o va da nimeni ieftin. Vor fi mereu cu cel putin 500E mai scumpe ca media. In concluzie, repet, tot ceea ce am mentionat mai sus nu reprezinta aspecte clare, probleme categorice care vor aparea sigur la un moment dat - ma refer aici la repere de timp premature. La o masina de 7-8+ ani si 200.000km deja sunt oarecum normale astfel de probleme si investitii implicite. Citeste si tu te rog ceea ce am scris mai sus.
    1 point
  19. Septembrie , octombrie sau noiembrie , iar pozele sunt in albumul de la profilul meu , sunt la marime reala Sper ca aceste Link-uri sa ajute : http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_1126621.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_943480.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_49364.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_702584.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_627320.jpg
    1 point
  20. Rezolvat... sorry asa tarziu raspund... am fost intr-o deplasare... Deci, dupa cum va spuneam la roata spate-sofer, nu functiona "Parking brake"... dat fiind roata scoasa... am mai scos motorasul, am pus un simplu bec la cele doua contacte care vin p/u alimentarea rotii cu electricitate... bag cheia in "ignition"... pornesc motorul... (caci numai astfel se activa frana de "buton" la acel moment, si plus la toate numai cea din dreapta)... si apas butonul "magic" - "P" si observ ca becusorul se aprinde timp de o sec. si apoi se stinge... dupa cateva sunete pe la niste mesteri in domeniu... ei imi spun ca asa si va fi atit timp cat calculatorul nu va recunoaste motorasul... numai ca sursa de consum la acea alimentare cu electricitate... am pus motorasul scos, la direct, apas iarasi butonul "P"... si observ ca el face doua rotatii (360) intr-o parte, iar apoi isi schimba sensul rotatiei, si se roteste in directie opusa timp de vreo 20-25 sec. INTREBARE: De ce nu a functionat de la bun inceput? fiindca l-am mai scos odata... RASPUNS: Fiindca cand l-am scos, am desprins frana manual cu o cheie tip "steluta" rotind pana la capat (adica, deschis de tot)... de aia cand am instalat motorasul la loc... fiindu-i dat comanda de "brake"... el incepea sa faca cele doua rotatii (360) in directia desprinderii, iar daca l-a mine era deja desprinsa pana la capat cu totul?!? El se oprea si se bloca automat... si-mi arata eroare... SOLUTIA: Am facut cele doua rotatii inapoi cu mana p/u a i le permite motorasului sa le invarte el... zis si facut... Am pus, a facut rotatiile cuvenite... intr-o directie, apoi in alta... s-a actionat frana de mana si mi-au disparut erorile automat fara ajutorul VAG-COM-ului... Sper sa nu vi se intample astfel de situatii... dar in caz ca vi se intampla... caci cu aceasta masina multe lucruri ciudate vi se pot intampla... sper ca informatia data sa va fie de folos... FITI ATENTI LA DRUM !!!
    1 point
  21. Deci fara niciun temei presupui ca eu cu Michelin Alpin sunt pericol public ca le-am luat la mana a doua si circul ocazional prin oras, si poate o singura data iarna ies din localitate, in schimb tu cu no-name-urile tale all season tot second esti ok sa circuli zilnic. Mai ramane sa vrei sa ne masuram carnea (de pe cauciuc) ca sa demonstram care-i mai barbat! Eu urmaresc acest topic nu ca sa ma conving sa nu cumpar Michelin Cross Climate, ci din contra vreau sa ma conving ca sunt exact ceea ce am eu nevoie. Altii poate au nevoie de altceva. Apoi vad ca o dai cu anvelope dedicate Nokian. De ce nu ti-ai luat Nokian noi daca te gandesti asa de mult la siguranta celorlalti. Daca aveai bani de spart, in secunda 2 aruncai cauciucurile alea all season si luai dedicate de care doreai tu. Din ce stiu cele mai multe accidente se fac din cauza vitezei, daca ai tu alta statistica te rog sa share-uiesti un link! Ai incheiat cu un clip care ofera o concluzie contradictorie cu ceea ce faci tu (mersul cu all season in conditii meteo grele) In caz ca nu ti-ai dat seama este un topic destinat cauciucurilor Michelin Cross Climate nu celor dedicate de iarna sau de vara. Se pare ca nu ai inteles nimic din ce s-a discutat aici. Noi incercam sa aflam de la colegii care au testat Michelin Cross Climate daca sunt o alternativa buna pentru soferii care nu depind zilnic de masina, adica pentru "pensionaru" de rand care daca azi ninge masiv merge la magazinul de langa casa, nu se aventureaza pana la hipermarket. E chiar asa de greu sa pricepeti ca nu toti au nevoie de cauciucuri dedicate? Si cand in toiul iernii prinzi temperaturi de 15 grade presupun ca mergi cu anvelopele de iarna? Sau faci ca in clipul postat de tine, intri la boxe si pui repede pe cele de vara. Maine in Timisoara vor fi 13 grade, ce fac schimb si pun pe cele de vara ca sa merg pana la Mall?
    -1 points
  22. Eu cand am cumparat masina avea de la reprezentanta vw pus ulei Castrol Edge 5v30 Long Lufe III. Am facut 15k km si am constatat ca nu a consumat nici un miligram. Acuma am pus tot la reprezentanta vw unde am facut revizia, acelasi ulei. Masina e VW 2.0 TDI motor CFFB de 140hp cu DPF din 2012 cumparata la doar 28.000km. Motorina folosesc numai din acel sortiment scump aditivat de la petrom/omv sau rompetrol. Oare sa schimb uleiul, daca nu consuma? Intreb pentru ca am citit topicul si Castrolul e destul de hulit. Motorul nu se aude, dar e primul diesel din viata mea, deci nu sunt experimentat in zgomote.
    -1 points
  23. Eu acum am niste Michelin de iarna, dar sunt seconduri aduse din Germania. Au carne pe ele bine bine, si cand am prins acum 3 ani gheata sticla la un semafor printre blocuri unde nu prea se circula, am plecat doar impins. Apoi la alt semafor dupa ce practic oprisem, am simtit cum se "scurge" masina intr-o parte, eram pe o platforma de gheata. In rest m-am bagat peste tot in zapada si n-am avut nicio problema. Asadar pe mine ma intereseaza doar comportamentul pe zapada, ca pentru situatii extreme ai nevoie de lanturi, nisip, lopata si daca te duce buzunaru niste material special de topit gheata rapid, banuiesc ca exista pe la marile magazine. Plus de asta ma intereseaza mai degraba comportamentul pe timp de vara, pentru ca sincer eu iarna ies cu masina foarte rar, o data la 2 saptamani iar atunci merg precaut. Vara in schimb circul mai des, cu viteze mai mari, toamna si primavara prinzi mereu ploi. Cred ca aceste anvelope pentru mine isi vor face treaba perfect. M-am tot saturat de tipii care o tot dau ca dedicatele sunt miezu. Da voi ce faceti frate ca la F1? Cand da un val de caldura in miez de iarna si ai 7-8-9-10 grade ce cauciuc e mai bun ala dedicat sau ala all season? Dar in martie daca ai temperaturi de 15 grade, schimbi pe cele de vara? Si daca te trezesti cu ninsoare la final de martie sau chiar in aprilie cum a mai fost? Sincer exagerati cand va puneti gaj viata in niste cauciucuri, sau chiar in masina.
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!