Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.01.2016 în toate secţiunile
-
Export Only, insemna ca ei au incasat deja taxa de lux, cazul NL, sau cum o fi in Germania, si nu poate fi inmatriculata in DE, sau NL, BE, dupa caz.. Masina trebuie inscrisa in alta tara.., nu ca nu are voie sa circule. De ex, masinile din Olanda, daca le dau inapoi la dealer, buyback, pe langa suma de bani de la licitatie, sau pers fizica, statul le da taxa de lux inapoi, dar trebuie sa o faca pana in 4 ani, si un anumit nr de km, max 40.000 km pe an, dar nu sunt sigur.. De aceea o sa gasiti foarte multe masini aduse, inclusiv de la cars on the web, cu acte de DE, de 1-2 saptamani, masina fiind pana atunci inscrisa in Olanda.., asa am si eu masina.., a venit cu brief de Germania, dar era din NL.. Prefera sa faca chestia asta, pt ca romanii, dupa ce le iau, nu se mai preocupa sa le trimita actele ca s-a inscris masina in RO, asa prefera si ei sa treaca granita cu actele 2-300km ,, Astfel se explica si de ce masinile de la carsontheweb, nu le poti lua pe roti, ca nu poti lua numere din Olanda, Belgia, ca au fost inscrise temporar in Germania.. PS: la Autohus.de, sunt profesionisti, dar tot vanzatori sunt, nu scad nici 10 euro la pret, trebuie sa mergi la primarie tu, sa faci actele de export, 70 euro, sa platesti tu numerele doar pe 1 luna, 250 euro, asta insemna cel putin 1 zi sa stai in Bockel sau Bremen, poti pleca pe la 17-18, daca ajungi la 9 acolo, eu asa am facut, am dorit in Hanovra, si am plecat la 6,30 dimnineata, la 9 eram la Bockel. De asemnea, afisul cu pretul masinii si dotarile era lipit pe parbriz, unde avea o spartura maricica, care nu am vazut o si nici nu ne-a spus de ea decat dupa ce am achitat masina, 18.000 euro.. A doua zi, am plecat la 16.30 cu masinile spre casa, dormit la Munchen , ajuns la 23.30.. Garantia care o dau ei, e cam fix pix, am mai povestit, pe drum a picat turbina, platisem garantie, 450 euro pt motor, cutie, si ei au zis ca turbina nu e acoperita.., ca nu era trecuta separat, parca n ar face parte din motor... Noroc ca masina iesise doar de 2 luni din garantie, si cei la BMW, au recunoscut ca e o pb de la ei, cu turbinele, au schimbat producatorul, si ne au schimbat turbina pe garantie, am platit manopera, 400 euro, stat 3 zile cu masina in reprez Munchen, nu aveau loc liber si aveau nevoie de aprobarea de la centru.., luati in calcul si 3 nopti de cazare, mancare.. Dupa ce am stat 1 zi in reprez BMW, si ne spuneau sa asteptam raspunsul de la centrul BWM, am dat 50 euro la un consultant si s-a rezolvat mai repede..,conculuzia trageti o voi cu nemtii..2 points
-
Salutari la toti.Am intrat in posesia unui GOLF V 4Motion de care sunt super multumit.Din cate am vazut masina are un nivel de echipare foarte bun,dotari frumoase si care ajuta.Masina a fost luata din intamplare,planul initial fiind un Audi A4 B7,dar tipul nu a mai raspuns la telefon si m-am pricopsit cu asta. Ca dotari enumar: -jante 18" pentru vara -Interior de piele cu scaune incalzite in fata -Navigatie+Cd+Radio+Cd Changer(acesta din urma facand ceva probleme,dar va fi reparat in curand) -Senzori lumini+ploaie -Pachet lumini ambientale(am inceput procesul de inlocuire a lampilor normale cu cele cu LED"work in progress") -Clima pe doua zone+incalzire auxiliara -Alarma cu protectie la interior si cu protectie la tractare -Pachet depozitare(sertare in scaune+tot felul de spatii prin bord si nu numai) :)) -Scaune cu reglaj lombar -Daca nu ma insel din punct de vedere al sunetului e varianta premium cu 10 speakere. -Oglinzi exterioare electrice,incalzite,heliomate si pliabile -Puddle light la oglinzi(as dori sa fac conversia in led dar nu stiu cum sa le dau jos,daca aveti idee sau sugestii le accept cu cea mai mare placere) -Oglinda interiora heliomata Posibil sa mai fie ceva optiuni dar care imi scapa in momentul de fata.Masina are 175k cu carte service,fiind al doilea proprietar,dupa neamt. Postez niste poza ca sa vedeti masina.Am reusit doar pozele astea sa le urc. Am reusit pe site-ul asta sa postez ceva imagini.Am atasat si doua poze cu monstrul care il conduc in afara!Sper sa nu deranjeze pe nimeni.Toate cele bune1 point
-
:) pai vazui asta dar asta e efectul(ca s'au separat )...eu ziceam de cauza...Din nefericire e destul de intalnita situatia.Uite ce am gasit la o cautare rapida : http://vwforum.ro/topic/3677-suport-motor-rupt-la-tdi/ http://vwforum.ro/topic/89873-filet-stricat-in-bloc-motor/1 point
-
2006 fara discutie, model nou DSG alt concept, cat despre fiabilitate ambele sunt bune, nu se pune problema, faci o proba si vezi cum raspunde la comenzi, vezi cum lucreaza cutia , sa nu smuceasca, sa schimbe in toate treptele...1 point
-
1 point
-
Este o intreaga poveste, imi e greu sa ma abtin. Sunt persoane cu masini cumparate de noi, schimb de ulei in regim longlife, duc masina reprezentanta- la revizie si nu se schimba pe bune uleiul, se schimba doar pe foaie, si astea nu sunt povesti din auzite. De asta ajunge uleiul in starea in care il vezi in filmulet, nu este cazul la masinile noastre, daca il schimbi des si vezi ca iti este schimbat (mereu sa fiti de fata cand va este schimbat uleiul, ca sa vedeti ca-l schimba).. Apropo Kspic nu crede tot ce vezi pe internet, drept dovada omul care a luat pozele de pe topicul masinii mele si le-a postat pe profilul lui de facebook si pe alte forumuri zicand ca tocmai si-a facut revizia.1 point
-
acum nu trebuie neaparat sa scoti senzorul de temperatura din bara.il poti raci cu pistolul cu aer sau cu un spray. senzorul de temperatura este pozitionat in bara fata langa proiectorul din stanga.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
acum 2 luni am luat din Timisoara de la Ciclop VMO din august 2015.. deci se gaseste VMO recent1 point
-
Nu stiu daca mai gasesti VMO cu data cat de cat recenta de fabricatie, din aceasta cauza m-am mutat pe 5w40 VPD. Reviziile le fac singur la 10k km, cand schimb aproape toate filtrele (mai putin cel de motorina, care e schimbat la 20k km, in loc de 30k cat spune manualul). Am motor 1,9 TDI BJB.1 point
-
Recomand in cunostinta de cauza pentru tipul tau de motor( si al meu) Ravenol VPD sau putin mai bun VMO, sunt la al 3 lea schimb super multumit, este superior Castrol cu mult.1 point
-
Poate au mai spus-o si alti colegi inaintea mea. Dar nu strica sa iti mai spun si eu o data: Audi A4 B7 dintre toate modelele de A4, a fost un esec pe partea de motoare diesel in 4 cilindri. Daca vrei A4 B7 musai si iti permiti impozitul, iti recomand sa nu te uiti mai jos de 3.0tdi. Poate doar 2.5! De ce spun asta? Pai uite cateva aspecte: 1. Motoarele de pe B7 nu au nici o legatura cu cele de pe B6. NICIUNA! 1.9-ul legendar de pe B6 a murit odata cu modelul ala la Audi. 2. Fie ca vbim de 1.9/2.0 tdi, ambele sunt problematice. Mai problematice decat oricare dintre 2.0-urile sau 1.9-urile de pe alte VAG-uri. 3. Motoare transversale, "magarul de teste" pt astfel de dispunere. In primii ani(adica viata lui B7), motoarele transversale de la VAG au avut pb de ungere, din proiectare acceptat si trecut cu vederea. Pe principiul "masina oricum va avea viata scurta pe linia de productie". As putea continua dar nu are rost. Ca vor aparea cativa care vor nega, e absolut normal. Nu arunca nimeni cu mizerie in propria masina din orgoliu si nu numai. Iar de au fost cativa norocosi, iarasi valabil. Si cum ti-au mai spus si altii. Nu fii Gica Contra si asculta-ne. Audi A4 in 5000 Euro BUN sau macar DECENT nu ai sa pupi nici la sfantu' asteapta! Masinile astea sunt oricum pricinoase, la 5000E nu vei prinde decat o gaura neagra pentru buzunarul tau. Faptul ca un B6 intretinut costa si acum 7000+ Euro, nu-ti spune nimic? E una chiar pe forum la vanzare, a colegului bancaru. Nu cunosc masina personal, dar ca idee spun. Pretul cerut de el nu este unul mic. http://vwforum.ro/topic/121519-vand-audi-a4-b6-19-tdi-q-u-a-t-t-r-o/ vrea 6900 si n-are nici taxa platita. Deci sare de 7500! sia cum..hmm.. B7 la 5000? :) Nu se pune problema ca poate iei teapa. E cert faptul ca teapa iei sigur! La banii astia. Si bani vei baga-n reparatii. Si inca bine. Un calcul asa, ideologic: 5000masina + ce te poate lasa cel mai degraba: 1. kit ambreiaj - minim 2500ron cu manopera 2. turbo - reconditionata 1200ron, noua 5000 ron 3. banuiesc ca pentru sufletul tau ii faci o revizie, o distributie, un set de placute - 2000ron 4. daca bate ceva pe la suspensie, mai naspa. cam multe brate .. si uite asa se mai aduna cateva sute bune de lei. 5. daca bate ceva pe la motor(motoare renumite pt astfel de aptitudini) - atunci cireasa de pe tort. nu vrei sa stii. Pot usor sa ma duc pana la punctul 10 sau mai sus. Are rost? In concluzie, reorienteaza-te. Lasa sigla deoparte, e o prostie, si uita-te la un Superb modelul vechi. Pt RO si per ansamblu, o masina mult mai completa. Spatiu, comfort, fiabilitatea renumita VAG. Oricum, presimt ca nu te intoarcem din drum. De fapt tu doar ai vrut sa ne spui ca-ti iei A4 B7 cu 5000 Euro, nu sa ne ceri sfatul. :) Cel putin asta e parerea mea vazand atitudinea ta fata de ceilalalti colegi care au incercat sa te sfatuiasca. P.S. Incearca te rog sa fii mai atent cand scrii. Mie unul imi este greu sa te urmaresc sau sa inteleg exact ceea ce vrei sa spui.1 point
-
Vrajeala. Martorul se aprinde de la o valoare mica a incarcarii filtrului, un max 30%, si in functie de asta si de tipoul motorului se face regenerare pe loc sau in mers.1 point
-
In concediu din vara asta am avut parte de o intamplare total aiurea. Undeva la munte (voineasa), baterie slaba, casetofon pornit, lada frigorifik conectata la bricheta si m-am trezit k nu mai portneste masina. Noroc k a avut o baterie de rezerva cu mine. usile inchise (nu incuiate) cheile in contact, schimb bateriile. Cand am montat bornele pe cealalta baterie mi s-a activat inchiderea centralizata si toate usile s-au incuiat :D Singura usa deschisa a fost capota de la motor. am sunat acasa si cineva mi-a adus (tocmai in varful muntelui) cheia de rezerva (noroc k am avut asa ceva). Mai era alta varianta sa am acces cumva la cheile din contact? Advice: "Don't try this at home !"1 point
-
Indiferent cum il schimbi poti masura cantitatea extrasa. La motorul tau (nu vad codul motor) ies ~ 3.8 litri (o mica parte din ulei ramane in zona filtrului de ulei, daca ai depuneri in motor, nu mai intra si ies cat zice manualul ci o cantitate mai mica, in orice caz niciodata nu or sa fie 3.8 litri, ci aproximativ. Or sa vina desteptii sa zica ca prin extractie cu pompa nu se curata impuritatile, ca asta gasesti scris pe toate forumurile. Ei bine desteptii de la Mercedes Benz, dar si altii, fac revizie cu pompa pe la joja de ulei prin extractie. Impuritatile raman in filtru de ulei, nu in baia de ulei. Mazga, depunerile sau sludge-ul nu se elimina prin curgerea pe la buson, ci altfel. Bafta.0 points
-
Salut, Revin cu un update. Eu am folosit metabond eco pe un passat din 2000 motor 1,9 tdi atj. Sunt foarte foarte multumit. Motorul se simte ca are mai multa putere... La detalii mecanice si ce va urma nu ma pricep, dar pentru moment sunt foarte multumit.-1 points
-
Asa si daca se scurge direct pe luneta care e pb??? Nu ai si oglinzi laterale, sau acelea te incurca. Ca ai apa pe ea, ok, nu ai vizibilitate maxima dar asta nu inseamna ca daca nu ai stergator nu poti conduce acea masina. Si la passat se scurge pe luneta si...nu are stergator.-1 points
-
Si politia nu considera importanta oglinda retrovizoare din interior, de aia te lasa sa-ti pui folie intunecata pe luneta,-1 points
-
Imi cer scuze. Am facut confuzia intre AEE si AEA. AEE este multipunct. Dar totusi sugerez sa fie si instalatia electrica schimbata, astfel exclizi din ecuatie posibilitatea sa nu functioneze in parametrii din cauza instalatiei electrice.-1 points
-
Eu acum am niste Michelin de iarna, dar sunt seconduri aduse din Germania. Au carne pe ele bine bine, si cand am prins acum 3 ani gheata sticla la un semafor printre blocuri unde nu prea se circula, am plecat doar impins. Apoi la alt semafor dupa ce practic oprisem, am simtit cum se "scurge" masina intr-o parte, eram pe o platforma de gheata. In rest m-am bagat peste tot in zapada si n-am avut nicio problema. Asadar pe mine ma intereseaza doar comportamentul pe zapada, ca pentru situatii extreme ai nevoie de lanturi, nisip, lopata si daca te duce buzunaru niste material special de topit gheata rapid, banuiesc ca exista pe la marile magazine. Plus de asta ma intereseaza mai degraba comportamentul pe timp de vara, pentru ca sincer eu iarna ies cu masina foarte rar, o data la 2 saptamani iar atunci merg precaut. Vara in schimb circul mai des, cu viteze mai mari, toamna si primavara prinzi mereu ploi. Cred ca aceste anvelope pentru mine isi vor face treaba perfect. M-am tot saturat de tipii care o tot dau ca dedicatele sunt miezu. Da voi ce faceti frate ca la F1? Cand da un val de caldura in miez de iarna si ai 7-8-9-10 grade ce cauciuc e mai bun ala dedicat sau ala all season? Dar in martie daca ai temperaturi de 15 grade, schimbi pe cele de vara? Si daca te trezesti cu ninsoare la final de martie sau chiar in aprilie cum a mai fost? Sincer exagerati cand va puneti gaj viata in niste cauciucuri, sau chiar in masina.-1 points
-
Asa e, dar parca nu pica asa la final, are continuitate la curs, nu se intrerupe.-1 points
-
Conteaza si de unde ai luat uleiul. Daca ai prins un contrafacut atunci sa iti fie de bine :) Daca cu un ulei ok cum este cel vapsoil ti-a papat 300 ml si cu un ulei care vrea sa atinga un segment superior ti-a papat 1l ... ar cam da cu virgula.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00