Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.01.2016 în toate secţiunile

  1. @ initiatorul topicului: Iti recomand sa citesti aici: https://inspectorauto.ro/ro/blog/pasul-doi-alegerea-masinii-potrivite-in-functie-de-nevoi-si-scopul-utilizarii-acesteia . Poate te vor ajuta. https://inspectorauto.ro/ro/blog/cum-pot-sa-mi-dau-seama-ce-masina-imi-doresc-de-fapt Discutiile de aici devin subiective. Cum este si normal pe un astfel de topic. Daca ti-ai stabilit corect criteriile, o sa iti fie usor sa alegi. Probleme au toate masinile. Deci nu vad asta un criteriu. 1.Tu ar trebui in primul rand sa te hotarasti din ce categorie vrei sa faca masina ta parte. 2.Apoi ce motorizare sa aibe: diesel sau benzina? 3.Si abia apoi incepi sa cauti in detaliu, analizand modele care rezulta in urma "filtrelor" de mai sus. Opinia personala(poate iarasi una subiectiva, tu apreciezi): Ai mentionat ca vei merge 80% sau mai mult in regim urban. Pentru asta nu ti-as recomanda diesel-ul in oras, in special intr-unul aglomerat, precum Bucuresti. Nu neaparat din pdv al fiabilitatii ci al aspectelor specifice: incalzire grea, vei parcurge distante scurte si de cele mai multe ori cu motorul rece(asta le omoara cel mai tare), zgomot pronuntat la rece si un mers usor ingreunat - simti ca opune o foarte usoara rezistenta pana uleiul se incalzeste si lubirifiaza totul corespunzator. Iarna e cel mai greu. iar la voi in Galati, aveti ierni tata, nu gluma. Si orasul nu e mare. Il cunosc. DIstantele pe care le parcurgi chiar sunt reduse. Fiind masina de familie si tinand cont de faptul ca nici cu 307-le nu ti-a fost atat de greu, in locul tau m-as uita tot la un hatchback dar la versiunea lui Combi/berlina - portbagajul mai mare fiind de fapt ceea ce iti trebuie in plus. Monovolumurile mici sau medii ori berlinele ce bat deja spre limuzine nu sunt necesare in cazul tau. Avantajul unui Golf Variant sa spunem ar fi pretul, care va fi bun in raport cu anul de fabricatie. Vei lua o masina mai noua intr-un pret mai avantajos. Iar cu 13.000 de euro, cred ca iti vei gasi ceva ok. Uita-te la Golf Variant, Jetta, Octavia/Octavia Combi, Opel Astra, s.a.m.d. Majoritatea ofera o gama de motorizari pe benzina atractiva. Un 1.4 TSI sau 1.8TSi (sau echivalentele de la competitie) cred ca ti-ar satisface nevoile mai mult decat ok. Esti obisnuit deja cu o masina pe benzina, stii s-o conduci, consumul nu ti-este strain, etc. Daca circulai mai mult extraurban, si faceai macar 25.000 km/an, iti recomandam mai mult ca sigur diesel. Dar in situatia ta, e pacat. Te mai lovesti apoi si de "superofertele" din Germania manarite la km. Ca idee, de ce ai vrea un tdi vechi de 2-3 ani si cu un rulaj de 150-200.000 km? Te va costa tot bugetul si inevitabil, va cere bani in viitorul apropiat. Uzura compenentlor nu poate fi evitata, indiferent de tara in care a fost rulata. Acum am vazut ca ai avut Golf 4 Variant 1.9 tdi. Deci stii cum sta treaba cu dieselul. Insa, tine cont ca diesl-urile noi, chiar daca sunt mai economice si mai rafinate, nu mai sunt insa la fel de fiabile ori durabile. Nu este o regula generala. Insa, statistic vorbind, asa stau lucrurile.
    4 points
  2. Incerca sa suni la numarul de Telefon din adresa trimisa de mine. http://www.gdv-dl.de/zentralruf.html
    2 points
  3. Salutare tuturor... foarte multe postari, pareri. Intamplator am un atelier de montaj folii auto autorizat... sa va povestesc putin cum e cu foliile: - folia trebuie sa fie omologata in romania de importator, importator care o vinde catre atelierul de montaj - atelierul trebuie sa fie autorizat rar, pe omologarea oferita de atelier apare si nr de autorizatie a atelierului, daca nu are, omologarea nu este valabila - nu se poate omologa o folie montata anterior in alta tara pe masina pt ca nu se stie ce fel de folie este - timbrele sunt obligatorii conform legii pe toate geamurile foliate - pe spate se poate monta folie omologata cu orice trabsparenta - pe fata ansamblul geam + folie trebuie sa aiba 75% sa mai mult transparenta - transparenta se masoara cu un aparat special fara care firma nu poate fi autorizata pt montajul foliilor pe fata, dar poate monta pe spate - nu este legala montarea foliilor pe parbriz In consecinta: -nu montati folii la ateliere fantoma -nu se pot omologa folii montate in alte tari sau care nu au omologare -cei care cumpara omologari de pe net etc dau banii pe prostii, nu sunt valabile - omologarile se pot verifica la firma care a eliberat certificatul (pe langa omologare firma trebuie sa tina o anumita evidenta cu transparenta geamurilo etc) -foliile neomologate sau din bazar sunt doar niste bucati de celofan colorat care nu ofera protectie solara, care se decoloreaza in timp si care au un lipici de proasta calitatw Inca ceva pe rarom.ro se poate verifica daca o firma este autorizata rar pt montajul foliilor. Daca vreti sa va montati folii... incepeti de acolo.
    1 point
  4. Ca sa depasim momentul, cred ca pe subiectul Octavia III, trebuie intersiza prin regulament intrebarea este sau nu util stergatorul de luneta. :) De departe aceasta intrebare nu isi are rostul, iar raspunsul intotodeauna este subiectiv, asa cum bine am anticipat inca de ieri. Si eu m-am numarat printre sustinatorii stergatorului de luneta pe forum, dar dupa o alta discutie care a degenerat, m-am abtinut sa mai dau sfaturi cu privire la acesta.
    1 point
  5. La mine a functionat si merg si acum fara eroare si cu motorasul in parametri (99.94%) verificati cu testerul pe masina dupa ce am facut reparatia dar fiecare stie cum vrea sa cheltuie banii lui. Este o varianta poti sa o iei sau nu in calcul iti spun doar ca la mine a functionat
    1 point
  6. La golf 6 minim 1.6 la benzina. Sa ai si consum decent ai putere in depasiri. Motoare de 1.0 sau 1.2 exclus din cauza de fiabilitate si consum. In oras aglomerat astea mici ajung si chiar sar de 12l la suta. Acuma pentru Octavia ar fi un 1.8 TSI sau 1.4 TSI. Ca sa ai putere si consum decent, mai ales ca sunteti 4 pers.in masina. La passat nu stiu cam ce motoare pe benzina se gasesc pe piata. As merge pe un 1.8 TSI. Cap.cil mica nu e ok pt.o masina grea. Hămăleşte saracul motor si consuma de rupe, sa traga dupa el o huidumă de masina gre si cu 4 oameni. Gandeste.te cand dai drumul la AC. http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=18436 http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=16821
    1 point
  7. salut! am citit discutiile voastre, chiar daca sunt in contradictoriu se poate extrage substanta din ele. masina va fi pe benzina si cel mult de marimea passat, ocatavia, de preferat golf. nu ma incanta alte marci in afara de grupul vw, nu se compara per total cu nici o alta alternativa concurenta (in bugetul meu). cea ce va rog este sa-mi recomandati un motor ok pentru o masina precum octavia/passat si golf. masina o voi cumpara din germania din zona hamburg. cum fac deosebirea pe siturile gen mobile intre alti vanzatori si dealeri vw? Multumesc! @ionut - sunt zile cand nu apuc sa ma uit nici pe mail, iar de raspuns, am raspuns dupa ce am citit tot ce au scris colegii.
    1 point
  8. da, un fel de conserve pe roti.... :winter: piesele cum de sunt mai ieftine ?... ca sunt unele de te lesina, peste cele de VW...Audi...etc.
    1 point
  9. Buna, Am intrebat cu cateva pagini in urma legat de modificarea semnalizari din oglinda. Iata ce am reusit sa fac: Semnalizatorul intreg fara modificari: Semnalizatorul desfacut: Marcajul si gaurirea plasticului cromat sa corespunda benzi de led: Montarea benzi de led pe plastic: Montarea elementului cromat pe corpul semnalizari: Montarea plasticului transparent: Testul semnalizarii inainte de montare pe masina: Inca nu am montat pe masina pentru ca nu am avut timp, si vremea nu prea tine cu mine :) Am sa revin eventual cu poze de pe masina. Nu stiu daca se vad pozele, e primul meu post de genul asta cu imagini, am incercat sa le fac mai mici sa ma lase sa le adaug.... Sper sa se vada.
    1 point
  10. Salut, Din punctul meu de vedere , as merge tot pe o Skoda Superb !! Orice alegere o sa faci, sa o stapanesti sanatos si sa ne povestesti si noua. Bafta !!
    1 point
  11. am patit'o cu wahler la golful anterior(de nou nu inchidea)...apoi un amic(tot de pe forum)cu care tin legatura mi'a povestit tot o situatie asemanatoare plus ca rasfoind topiccul legat de temperatura motorului am vazut cazuri asemanatoare cu producatorii mentionati de mine...in schimb cu Behr,nu am avut nici o problema (la actuala masina inlocuindu'l la o revizie mai detaliata,preventiv). Culmea e ca pe cel care l'am dat afara era schimbat cu 2 ani in urma cand a fost banuit ca ar fi vinovat de supraincalzirea motorului...de fapt se rupsese elicea pompei de apa.Culmea,pompa Hepu,paleti metalici,noua,schimbata cu nici 100 km in urma.A cedat pe dyno(totusi nu e scuzabil).La fel si cu pompa,acum ma abtin cand vine vorba de Hepu. In fine dupa ce am rezolvat problema de atunci,am pus un termostat ce mi'a cazut in mana(era graba mare) si m'am procopsit cu un vernet(nou)Si aici o istorie intreaga cu garnitura termostatului care pe original nu e un simplu Oring,ci "imbraca"termostatul pe ambele parti.Mi s'a parut mie apoi ca furtunele se "incordau" cam tare dupa ce se incalzea motorul dar am zis piticilor de pe creier sa ma mai lase in pace :) Abia dupa ce am pus Behr am observat ca furtunele sunt mai relaxate(moi)... Iar am vorbit prea mult :))
    1 point
  12. bgd_b92 sunt n topic-uri pe n forumuri explicate dc motoarele mici nu sunt fiabile si sunt bine de evitat. Nu mai reiau n explicatii. Acuma poate cauta si el singur pe ele. Sau vezi pe weltauto. http://m.dasweltauto.ro/m/start#detail?brand=T3BlbA**&carId=1017100128&carIndex=1&maxPage=2&modelgroup=T3BlbHxPcGVsIEluc2lnbmlh http://m.dasweltauto.ro/m/start#detail?brand=T3BlbA**&carId=1012502664&carIndex=2&maxPage=3&modelgroup=T3BlbHxPcGVsIEluc2lnbmlh http://m.dasweltauto.ro/m/start#detail?brand=Vlc*&carId=1010500954&carIndex=38&maxPage=9&modelgroup=Vld8VlcgUGFzc2F0 http://m.dasweltauto.ro/m/start#detail? brand=xaBrb2Rh&carId=1021702478&carIndex=6&maxPage=6&modelgroup=xaBrb2RhfMWga29kYSBTdXBlcmI*
    1 point
  13. In nici un caz motor de 1.0. Exclus. Fiabilitatea este tot de nota 1.0.
    1 point
  14. Revin cu intrebarea urmatoare: Ce parere aveti de uleiul 5W40 Ultra S Havoline ? Multumesc.
    1 point
  15. Pana in 2006 recomand Lt cu motor de 109 cp ANJ recunoscut pentru fiabilitatea sa.dupa 2006 Sprinterul cu motor de 3000 V 6 nu are rival.
    1 point
  16. Woaw..7000€ pt un golf 5? La banii aia iei un focus 2011-2012, un astra J, o honda civic, peugeot 308, oricare alta masqina peste care nu a trecut un deceniu+...daca esti setat pe golf, as opta pt masina cat mai noua, si cu o motorizare decenta pe benzina ( 1.4 tsi 122 cp ).
    1 point
  17. Ca fost proprietar de Golf 6 GTI DSG, pot spune ca e o alegere foarte buna, masina in cauza e un hot hatch veritabil, ofera senzatii frumoase si nu trebuie sa mai incerce cineva sa te convinga asupra alegerii. Avand in vedere intretinerea, nu cred ca difera cu intretinerea unui Passat 2.0 TDI DSG. Personal eu sunt anti service in reprezentante autohtone, si nu datorita preturilor umflate in mod nesimtit ci doar pentru ca am intampinat caz concret intr-un centru autorizat in care s-a platit revizia si nu s-a efectuat nimic, (facusem cu carioca o dunga pe filtrul de ulei doar sa vad daca se schimba...surpriza...filtrul a ramas neschimbat) asa ca prefer si acum sa fac reviziile in service pe care il cunosc, sa cumpar piesele de schimb personal, sa stau langa masina cand se intervine asupra ei si cel mai important, la preturi reale. Asa ca pentru mine, o masina care are "istoric in reprezentanta" in Romania, nu are nici o valoare. Legat de bugetul de care dispui, o sa gasesti masini echipate cum doresti tu, doar ca au un rulaj de peste 100 000 km la bord. Ca exemplu, cea mai ieftina oferta de pe mobile, cu un kilometraj decent se afla in Romania, dar depaseste bugetul de 15 000 euro. Neavand poze mai detaliate in interior, mi se pare un pic suspect..de aceea as prefera sa ma uit la masini SH din Germania, anul de fabricatie l-as recomanda dupa 2011. http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Golf-GTI/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25200%3B-29%3Bgti,frn:01-2010,ful:petrol,mlx:100000,ger:automatic_gear,pwn:147,drc:four_or_five,xhl:true/pg:vipcar/217866909.html Ai avea doua posibilitati ca sa te incadrezi in buget: Sa alegi o masina cu dotari mai putine, un an mai bun si kilometri mai putini (ceea ce iti recomand), decat o masina dotata cu optionale mai multe, an mai prost dar si cu kilometri mai multi. Bafta!
    1 point
  18. Problema este de la firele can de la alternator .... La mine au fost întrerupte fix la mufa de pe lonjeron. La fel ca la voi nu aveam decât simptomul cu ESP off
    1 point
  19. Salutare. Odata cu venirea frigului bujiile incadescente nu mai functioneaza. Bujiile au fost verificate si sunt bune, insa fisele nu primesc curent. Am facut o testare nu a rezultat nicio eroare legata de bujii, sau vreun releu al acestora. Singura eroare este o eroare permanenta si veche ce mai apare din cand in cand, din cauza imobilizatorului (martorul de cheie din bord). Ulterior am trecut la verificarea releului de bujii, sub axa volanului. Panoul este unul foarte simplist, contine doar 6 relee, fara sa aibe anexat la fiecare vreo siguranta. Acestea sunt 53, 100, 167, 103 , 109, 377. Dupa o mai buna documentare am trecut la verificarea releului 103, insa acesta arata ca nou si functioneaza perfect. Urmatoarea verificare a fost sa verific releul de control al bujiilor, cel in forma paralelipipedica, extrem de scump care ar fi trebuit sa fie amplasat sub capacul de plastic in compartimentul mecanismului stergatoarelor. Dupa zeci de minute de cautari nu am gasit niciun astfel de releu. Dupa propriile mele convingeri am aflat ca doar ALH-urile si ATD-urile din 2004 au un astfel de releu. Acesta nu exista la modelele pana in anul 2002. (Masina este cea din semnatura, ATD anul 2000). Ma poate ajuta cineva sa rezolv aceasta problema?
    1 point
  20. Daca folosesti frana de motor, consumul instant este 0. Asa cum mergi tu, cu masina ruland din inertie, consumul instant va fi egal cu consumul de ralanti. Deci nu este mai economicos. Oricum, rularea in inertie cu maneta de viteze in punctul mort nu e recomandat pe teren alunecos. Si poate cand vei tine in loc o coloana de masini in spatele tau vei auzi parerea lor. Tot indicat este si apasarea ferma a pedalei de frana, nu mersul cu ea patinata.
    1 point
  21. E posibil,eu asa fac,e mult mai simplu,parerea mea....
    -1 points
  22. La mine la dieselarul vechi era invers. Motorina ieftina zbura repede. Aveam si 3.8 l /100 km cu motorina de 55 dar ... cu ceva aditiv in plus. Iarna motorina premium da se consuma ceva mai repejor din cauza aditivarii de iarna. In schimb am preferat sa o consume mai repede si sa fie mai fluida nu de alta dar la Brasov am pornit masina si la -28 grade :)) Posibil ca si harta de injectie pentru extra caluti si cuplu sa fi influentat in mod pozitiv motorina premium.
    -1 points
  23. La fel cum sunt N topic-uri despre cele N probleme ale motoarelor " mari " de la vw? Chiar vreau sa vad discutiile alea multe in care 1.0 ecoboost de la ford e asa slab la capitalol fiabilitate. Defapt personal pe mine nu ma intereseaza ( pt ca parerea nu mi-o poti schimba doar cu 2 vorbe ), problema este ca parerea ta poate influenta decizia altora..eu as merge cu incredere pe 1.0 / 1.4 ecoboost de la ford in detrimentul tsi-urilor de la vw.
    -1 points
  24. Astfel de pareri te rugam sa le tii acasa. La Octavia3 limuzina apa de pe plafon se SCURGE DIRECT pe luneta spate, TOATA! Ah, cine conduce doar cu ochii in fata, fara sa foloseasca ogl retrovizoare, as sugera sa o dea si p-aia jos, ca e greutate in plus.
    -1 points
  25. Asa si daca se scurge direct pe luneta care e pb??? Nu ai si oglinzi laterale, sau acelea te incurca. Ca ai apa pe ea, ok, nu ai vizibilitate maxima dar asta nu inseamna ca daca nu ai stergator nu poti conduce acea masina. Si la passat se scurge pe luneta si...nu are stergator.
    -1 points
  26. Si politia nu considera importanta oglinda retrovizoare din interior, de aia te lasa sa-ti pui folie intunecata pe luneta,
    -1 points
  27. Afirmatia ta este insa OK??? Chiar nu iti inteleg deranjul? Poti configura sedan-ul si fara acel stergator. Din ce afirmi tu daca nu am stergator de spate nu pot sa conduc in siguranta???
    -1 points
  28. Indiferent cum il schimbi poti masura cantitatea extrasa. La motorul tau (nu vad codul motor) ies ~ 3.8 litri (o mica parte din ulei ramane in zona filtrului de ulei, daca ai depuneri in motor, nu mai intra si ies cat zice manualul ci o cantitate mai mica, in orice caz niciodata nu or sa fie 3.8 litri, ci aproximativ. Or sa vina desteptii sa zica ca prin extractie cu pompa nu se curata impuritatile, ca asta gasesti scris pe toate forumurile. Ei bine desteptii de la Mercedes Benz, dar si altii, fac revizie cu pompa pe la joja de ulei prin extractie. Impuritatile raman in filtru de ulei, nu in baia de ulei. Mazga, depunerile sau sludge-ul nu se elimina prin curgerea pe la buson, ci altfel. Bafta.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!