Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.01.2016 în toate secţiunile

  1. Va salut! Desi parasisem forumul ca si "membru detinator de VAG" (dar l-am urmarit in continuare cu mare interes), (avand in vedere ca am vandut fostul Golf 6 GTI DSG Tornado Red, de care imi este dor si acum :icon_cry: , ramanand fidel marcii BMW) am decis sa ma "intorc" cu un model mai deosebit si anume un Porsche Cayenne, sub capota caruia bate o inima VAG. Masina a fost cumparata de noua din reprezentanta Porsche Pipera si a fost configurata dupa bunul plac al unei persoane de sex feminin din anturajul meu. Asadar, cunoscand masina si modul in care a fost intretinuta, am asteptat oportunitatea sa pun mana pe ea, visand de mult cu ochii deschisi la un Porsche. :wub: Dealerul a mentionat ca masina este unica in Europa ca si configurare, datorita culorilor alese atat pentru interior cat si pentru exterior. O mica descriere: *An de fabricatie 2009 (inmatriculata in 2010) model facelift *Motor: V6, 3.0 TDI, 240 bhp, 550 NM *Tractiune integrala permanenta *Transmisie automata Tiptronic *Culoare exterioara: RED GTS *Trimuri aluminiu *Interior imbracat integral in piele Sand Beige (volan, scaune, tetiere, bancheta, bord, fete de usi, consola centrala si cotiera) *Suspensie pneumatica reglabila pe nivele si pe duritate *Diferentiale autoblocante (low/high) pentru offroad (functie care nu a fost folosita niciodata, masina fiind condusa doar pe asfalt) *Navigatie profesionala+mp3 player cu touchscreen+USB *Sistem audio surround BOSE 12 difuzoare (subwoofere inlcuse de fabrica) *Bixenon cu autoleveling, spalator faruri si functie cornering (proiectoare)+stopuri LED *Climatronic pe 2 zone *Senzori de ploaie *Senzori de lumina *Senzori de parcare fata/spate optic si acustic *Senzori de presiune anvelope *Servotronic (directie adaptabila in functie de viteza) *Comenzi pe volan *Volan incalzit *Oglinzi incalzite, heliomate, rabatabile electric *Scaune reglabile electric cu memorii+incalzire *Airbaguri frontale, laterale (torace+cortine) *ABS si sistem de control al tractiunii *Bancheta rabatabila *Geamuri electrice fata/spate *Computer de bord *Bluetooth *Geamuri fumurii din fabrica *Alarma *Rezervor 100 litri *Roti de vara 275/40/20 *Roti de iarna 235/65/17 *Mod sport (raspuns promt al acceleratiei si al cutiei de viteze, intarirea suspensiei, garda la sol coborata) Masina are aproape 120 000 km, insa arata si merge ca una noua, nu a suferit nici un fel de interventii inafara de revizii si schimbat cateva ornamente zgariate. Sper sa va placa! :cheers:
    1 point
  2. @ initiatorul topicului: Iti recomand sa citesti aici: https://inspectorauto.ro/ro/blog/pasul-doi-alegerea-masinii-potrivite-in-functie-de-nevoi-si-scopul-utilizarii-acesteia . Poate te vor ajuta. https://inspectorauto.ro/ro/blog/cum-pot-sa-mi-dau-seama-ce-masina-imi-doresc-de-fapt Discutiile de aici devin subiective. Cum este si normal pe un astfel de topic. Daca ti-ai stabilit corect criteriile, o sa iti fie usor sa alegi. Probleme au toate masinile. Deci nu vad asta un criteriu. 1.Tu ar trebui in primul rand sa te hotarasti din ce categorie vrei sa faca masina ta parte. 2.Apoi ce motorizare sa aibe: diesel sau benzina? 3.Si abia apoi incepi sa cauti in detaliu, analizand modele care rezulta in urma "filtrelor" de mai sus. Opinia personala(poate iarasi una subiectiva, tu apreciezi): Ai mentionat ca vei merge 80% sau mai mult in regim urban. Pentru asta nu ti-as recomanda diesel-ul in oras, in special intr-unul aglomerat, precum Bucuresti. Nu neaparat din pdv al fiabilitatii ci al aspectelor specifice: incalzire grea, vei parcurge distante scurte si de cele mai multe ori cu motorul rece(asta le omoara cel mai tare), zgomot pronuntat la rece si un mers usor ingreunat - simti ca opune o foarte usoara rezistenta pana uleiul se incalzeste si lubirifiaza totul corespunzator. Iarna e cel mai greu. iar la voi in Galati, aveti ierni tata, nu gluma. Si orasul nu e mare. Il cunosc. DIstantele pe care le parcurgi chiar sunt reduse. Fiind masina de familie si tinand cont de faptul ca nici cu 307-le nu ti-a fost atat de greu, in locul tau m-as uita tot la un hatchback dar la versiunea lui Combi/berlina - portbagajul mai mare fiind de fapt ceea ce iti trebuie in plus. Monovolumurile mici sau medii ori berlinele ce bat deja spre limuzine nu sunt necesare in cazul tau. Avantajul unui Golf Variant sa spunem ar fi pretul, care va fi bun in raport cu anul de fabricatie. Vei lua o masina mai noua intr-un pret mai avantajos. Iar cu 13.000 de euro, cred ca iti vei gasi ceva ok. Uita-te la Golf Variant, Jetta, Octavia/Octavia Combi, Opel Astra, s.a.m.d. Majoritatea ofera o gama de motorizari pe benzina atractiva. Un 1.4 TSI sau 1.8TSi (sau echivalentele de la competitie) cred ca ti-ar satisface nevoile mai mult decat ok. Esti obisnuit deja cu o masina pe benzina, stii s-o conduci, consumul nu ti-este strain, etc. Daca circulai mai mult extraurban, si faceai macar 25.000 km/an, iti recomandam mai mult ca sigur diesel. Dar in situatia ta, e pacat. Te mai lovesti apoi si de "superofertele" din Germania manarite la km. Ca idee, de ce ai vrea un tdi vechi de 2-3 ani si cu un rulaj de 150-200.000 km? Te va costa tot bugetul si inevitabil, va cere bani in viitorul apropiat. Uzura compenentlor nu poate fi evitata, indiferent de tara in care a fost rulata. Acum am vazut ca ai avut Golf 4 Variant 1.9 tdi. Deci stii cum sta treaba cu dieselul. Insa, tine cont ca diesl-urile noi, chiar daca sunt mai economice si mai rafinate, nu mai sunt insa la fel de fiabile ori durabile. Nu este o regula generala. Insa, statistic vorbind, asa stau lucrurile.
    1 point
  3. Da o sa ii fac maine si o poza din diagonala .
    1 point
  4. cu 13.000 eu unul as lua un tiguan
    1 point
  5. MRC este de 7x la rand TUNARUL nr 1 in lume pentru marca AUDI ! PS : Scuze de OFF si sper sa nu se considere Reclama
    1 point
  6. Eu unul as merge pe un Volkswagen Touran 1.6 TDI DSG. Cred ca ai sanse sa gasesti un 2013-2014 dotat binisor pe la 125.000 - 150.000 km in bugetul tau.
    1 point
  7. trist rau ... uite aici ceva mai usor de inteles
    1 point
  8. condens. Apare mai ales daca faci multe drumuri scurte
    1 point
  9. Fara nici o suparare, dar eu sunt de parere ca astia care vin cu explicatii de genul asta, ar trebui sa fie sanctionati! Adica astia mai cu experienta: Florin, Al Bundy, Pronet, si altii sunt Habarnisti d Domle. Stai vine unul, care pun pariu ca are masina de 1-2luni, are cont pe forum de 1 luna si ne invata el ce inseamna Power Drain si altele. Pe pune, poluam topicul asa ca sa ne aflam in treaba?!
    1 point
  10. codul incepe cu cu 1Z1 ... pentru cele de Europa si cu 1Z2 pentru cele de Anglia. de asemenea , pentru Anglia sunt doar cu lentila ( chiar si cele cu halogen)
    1 point
  11. Va salut. Ca posesor de Passat B6 CR CBA(B) de 140cp, ma declar foarte multumit de comportamentul si performantele masinii. Am avut si un Vectra C TDI de 150cp, dar Passatul de 140 cp mi se pare (ESTE) superior si la zgomotul redus produs de motor, cum raspunde la acceleratie si la cum "fuge". La 90-100 km/h nici nu se aude motorul. Faptul ca la CR nu accelereaza brutal mi se pare foarte OK, mai ales pentru ce ofera CNADNR - e doar parerea mea. Cu respect.
    1 point
  12. Pai vcds-ul meu e o chinezarie care nu ma lasa sa fac toate setarile printre care si setari sau teste la motor.Eu sunt in Spania si masina era in garaj la subsolul blocului unde locuiesc, motiv pt care nu o pute-am scoate sa o duc la casa vw care este la 2 strazi de unde locuiesc si nici bulangii de la service nu vroiau sa vina la mine cu calculatorul acasa, plus ca azi e sarbatoare la astia si e inchis cam peste tot si aveam nevoie urgenta de masina. Am zis pe sistem dacia in spirit de gluma :)
    1 point
  13. S-o stapanesti sanatos. Modificari, stage 3, hau-bau. Pentru ce? Cati dintre voi ati si exploatat cum se cuvine puterile rezultate? Sau altfel spus, cati ati putut s-o faceti? Unde?
    1 point
  14. Parcarea este de efect :)
    1 point
  15. Recomand in cunostinta de cauza pentru tipul tau de motor( si al meu) Ravenol VPD sau putin mai bun VMO, sunt la al 3 lea schimb super multumit, este superior Castrol cu mult.
    1 point
  16. Un ulei pt 1.9 tdi bxe revizia de 90000km.Am pus castrol vreau sa incerc si altceva..
    1 point
  17. Masina a circulat in Hamburg si zonele limitrofe, asa se explica folosirea uleiului 10W40 . M-am orientat spre un Ravenol 5W40 VMO sau VST si filtre Mann. Va rog sa-mi recomandati si mie un site sau distribuitor de incredere pentru ulei si filtre.
    1 point
  18. 1 point
  19. From the album: probleme antigel

    APA PE PRAG
    -1 points
  20. FA toate verificarile descrise de mine in DiY, diagnosticare instalatie AC.
    -1 points
  21. Nu stiu ce sa zic. Stiu ca ambreiajul la automata este diferit. Are dublu ambreiaj si este uscat. Eroarea de la ambreiaj 2 cred ca a fost data din cauza celei de la pompa hidraulica.
    -1 points
  22. Castrol 5w30,recomand si eu...il folosesc de mult timp,niciodata n-am avut probleme cu el,sau sa fie nevoie sa completez!!! este un ulei bun,in special pt cei care au DPF pe masina,,
    -1 points
  23. tarox asa zic si eu, dar sa vezi ce scandal am cu tatal meu, de cand am luat masina imi zice ca asta consuma ulei, loganul lui nu consuma neam, degeaba ii zic la tdi si 1 litru intre schimburi e normal, tot degeaba . Adevarul ca acum m-am uitat mai bine cand s-a schimbat uleiul si s-a facut la 320000, deci se pare ca s-a aprins uleiul la 5000, asadar a papat acum Castrolul la jumate de schimb, dar m-am si dat la ea destul de grozav de cand am reparat geometria si trage super bine motorul . Totusi avand in vedere ca fac 1000 de km cu un plin as zice ca uleiul ala nu se duce pe la segmenti ceea ce e bine . Mie Castrol imi place ca e subtire si porneste ok la temp joase, de ex cand am completat erau -20 afara, si uleiul din sticla curgea asa ca mierea de salcam cand e calda, probabil altele sunt si mai vascoase .
    -1 points
  24. Forumistii se impart in 2 categorii: pasionati si posesori. Posesorul isi cumpara masina stoc, o tine stoc,face reviziile la 15.000, orice modificare i se pare ca ii scurteaza viata masinii ( de parca o tine pana la batranete) si buzunarul s.a.m.d. Pasionatul este cel cu greu inteles de catre posesori,care vede masina mai mult decat un bun care il duce din A in B. :beer: Daca iti iei un GTI, nu inseamna ca esti si pasionat in acelasi timp, te poti numii posesor. Foarte frumoasa masina ai ales, spor la modificari nu iti pot spune, asa ca iti urez multi km fara probleme :icon_thumleft:
    -1 points
  25. Salut, ma apropii de "revizie " am inteles ca Metabond Gold nu se mai fabrica si nu prea se mai gaseste , Metabond Eco il inlocuieste , desi este mai ieftin ? Mersi
    -1 points
  26. Eu chiar metabond eco am folosit. Foarte multumit....
    -1 points
  27. Ford B-max. 1.0 125 cai cu foarte multe dotari. Chiar merita luat in seama. Portbagajul e cam mic dar se rezolva cu un thule.
    -1 points
  28. bgd_b92 sunt n topic-uri pe n forumuri explicate dc motoarele mici nu sunt fiabile si sunt bine de evitat. Nu mai reiau n explicatii. Acuma poate cauta si el singur pe ele. Sau vezi pe weltauto. http://m.dasweltauto.ro/m/start#detail?brand=T3BlbA**&carId=1017100128&carIndex=1&maxPage=2&modelgroup=T3BlbHxPcGVsIEluc2lnbmlh http://m.dasweltauto.ro/m/start#detail?brand=T3BlbA**&carId=1012502664&carIndex=2&maxPage=3&modelgroup=T3BlbHxPcGVsIEluc2lnbmlh http://m.dasweltauto.ro/m/start#detail?brand=Vlc*&carId=1010500954&carIndex=38&maxPage=9&modelgroup=Vld8VlcgUGFzc2F0 http://m.dasweltauto.ro/m/start#detail? brand=xaBrb2Rh&carId=1021702478&carIndex=6&maxPage=6&modelgroup=xaBrb2RhfMWga29kYSBTdXBlcmI*
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!