Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.01.2016 în toate secţiunile

  1. stai linistit.e comportament normal,asa se misca mai lent cand opresti motorul.cand o pornesti ,tija se trage/pozitia turbo on/vacuum maxim pe actuator/zona in care vanele geometriei sunt apropiate.apoi cand tu dai blana(ca se aude pe filmare) ,prima miscare pe care o face geometria e sa deschida/turbo off/vacuum putin/zona de repaus a actuatorului/zona unde turbina nu genereaza presiune.iar apoi se vede cum se trage tija iar catre actuator(turbo on/etc/etc/etc).si se misca f repede din ce vad pe fimare. acum k o paranteza: deci prima miscare a geometrie la wot e de a se deschide pt a nu restrictiona esaparea gazelor din belsug(pt ca ii ceri sarcina max/debit mare motorina/gaze multe de esapament,daia dau si un pic de fum la inceput de sarcina),iar apoi se strange pt a micsora sectiunea de curgere a gazelor de esapament/pt a accelera jetul de gaze/pt a genera turbina boost,iar apoi iar se deschide treptat pana spre final de log sa zic asa (spre 4000 rpm), tocmai ca in turatie mare sunt suficiente gaze sa invarta turbo. de ex:daca ar ramane vanele inchise la 3500 rpm ,la fel ca la 2000 rpm,ar exploda turbina(de aia exista limp-ul). asta se intampla si cand se ancraseaza geometria,ori miscarea de deschidere e lenta si nu are timp sa corecteze in timp real ori geometria ramane "sudata" intr-un loc ,de regula catre turbo on unde face boost mare. si oricum niciodata nu putem obtine boostul max stand pe loc.
    1 point
  2. Nu sunt 100% sigur de data, asta am gasit pe net... nu m-am uitat la producator pe site.
    1 point
  3. Mie iarna imi baga destul de greu caldura (in vreo 10 min), noroc ca am scaunele incalzite, dar ar fi prins bine si un volan incalzit.
    1 point
  4. Job done! :D Si o poza de seara :)
    1 point
  5. Eu chiar metabond eco am folosit. Foarte multumit....
    1 point
  6. Am scris cu un post mai sus... Îmi făceam autocritica...
    1 point
  7. Cax are chargecooler/aftercooler, nu intercooler.
    1 point
  8. Asa este. Se incalzeste foarte foarte greu iarna. Am inteles ca e ceva voit dat fiind ca nu are intercooler si vara ar gafai mult...dar ca side effect, cum am spus, iarna trebuie sa bagi lemne pe foc :))
    1 point
  9. Andrei , asta ar insemna ca toti ar trebui sa ne cumparam masini care sa nu depaseasca 0.9 cm3 , sunt foarte multi membri care mers pe circuit deci au unde sa isi exploateze puterea dupa bunul plac !
    1 point
  10. Am tinut masina pana la 102 000km. 1.4tsi CAXA 2010. Nu am avut nici o problema cu motorul pana atunci. Dar mi se prezicea ceva la wastegate si un schimb de distributie. In schimb a fost un motor bun. Trebuie luat in considerare ca iarna se incalzeste mai greu ca un diesel modern. Drept dovada in familie a mai intrat un tsi la tata dar cel de 150 CP pe curea care fata de cel vechi se incalzeste superrepde ...
    1 point
  11. 1.4 tsi de pe golf 5 sunt foarte ok, mult mai rezistente decat cele de pe golf 6.
    1 point
  12. 110 k km 1.4 tsi blg my2006 soft de un an jumate aprox ... Am schimbat eu lanțul și întinzătorul când am început sa citesc pe forum :d ..nu aveam nici o problema erori în acest sens .... doar missfire cunoscut ...care după soft aproape au dispărut ..nu țin minte sa fi apărut de maxim 2 ori ..și atunci când am schimbat benzina ...îl consider un motor Bun ..nu e pt racing " și alte liniuțe " ...cu o întreținere corespunzătoare mers decent și tras el când ai nevoie este ok
    1 point
  13. S-o stapanesti sanatos. Modificari, stage 3, hau-bau. Pentru ce? Cati dintre voi ati si exploatat cum se cuvine puterile rezultate? Sau altfel spus, cati ati putut s-o faceti? Unde?
    1 point
  14. Bebeee , buna asta ori la bal ori la spital :))
    1 point
  15. Da, este clapeta de pe traseul de admisie. Bafta cu masina, sper sa rezolvi cat mai usor.
    1 point
  16. Multumesc pentru urari :D @ vetrea_bogdan, vreau sa o las stock. Pentru mine este suficient.
    1 point
  17. 7M3920841 - au maxidot 7m7 920 800 G - sunt fara BC
    1 point
  18. Buna, Dupa 33 de pagini si cateva experiente cu acest senzor G2/G62 vreau sa fac un rappel ptr cei care inca nu au intales tot. Deci, Senzorul de lichid racire pe masinile diesel VAG este in general amplasat aici . Eroarea apare astfel pe vagcom . Daca acul de la turometru oscileaza la prima pornire sau cand accelerezi nu raspunde masina la acceleratie atunci partea senzorului G62 ii problema. Daca acul ce indica temperatura apei indica 90°c si scade brusc la 70°C dupa care urca greu inapoi la 90°C atunci partea senzorului G2 ii problema. Aveti aici o schema ptr a efectua un control rapid cu un Ohmmetru. Pini 1 si 3 verifica G62 si pini 4 si 2 verifica senzorul G2 Postez si" valorile de lucrare" Pe vcds daca vlorile de pe Instrument 17 -08--001 difera cu mult de pe 01 Motor -08--001 atunci ii o problema cu senzoul. Mai verificati si temperatura carburantulu G81 (problema daca ii de ex -5.4°C-- scurti circuit) si ceea al aerului aspirat G42 (problema dac mai marede 136°C)
    1 point
  19. -pai daca zgomotul nu e influentat de turatia motorului atunci nu are treaba nici motorul nici accesoriile de pe el (alternator ,pompe ,..) -daca nu e influentat nici de "viteza selectata" nu prea are treaba nici cutia - daca face asa doar in acel interval (40-60) are treaba cu transmisia ,incepand de la cardan ,diferentiale ,rulmenti roata .
    1 point
  20. Deci nu ai inteles ce am spus...pe capatul tijei de la telescop e un filet, sub piulita care strange tija in flansa/tamponul care se prinde in caroserie pui 2 saibe apoi strangi.
    1 point
  21. Merci @DRI@N pentru informatii. Reprezentantele oricum au niste preturi (adaosuri) de-a dreptul nesimtite. Daca era un Bang & Olufsen, intelegeam preturile exorbitante... Desi nici Dynaudio nu este de lepadat, dar preturile mi se par prea mari, adica 700 lei o boxa este MULT prea mult dupa parerea mea. Maine revin cu verdictul, sper sa fie nasoala fata de usa :)
    1 point
  22. boxa - era bucata SH - 700 lei, nu merita. irelevant cat costa una noua.. lasa-l intai sa demonteze, sa vedem exact unde este problema
    1 point
  23. AkaManah , masina despre care vorbesc , circula in italia , prietenul meu vrea sa puna castrol edge profesional 5w30 , pentru mine castrolul nu este in top 10 , asa cum spui tu valvoline xtreme 5w30 , sau dupa cum a spus Kspic mobil1 esp formula , sant variante foarte bune , si eu am spus cu schimbul la 20000km , tinand cont de exploatarea de aici , in romania sigur la 15000, multumesc mult
    1 point
  24. @tarox pune Valvoline 5w30 cu norma 504/507. Desi este long life nu recomand sa il tii mai mult de 15.000 in masina. 30.000 este enorm in conditiile de exploatare de la noi. Cred ca nici la nemti motorului nu ii merge grozav la intervale extinse de schimb.
    1 point
  25. multumesc , deci sa inteleg , daca are norma 507 .00 , este long life si trebuie schimbat la 25-30 mii
    1 point
  26. Daca puneti lichid de iarna si mai este din cel de vara pe instalatie si pana acum nu ati actionat spalatoarele de faruri, nu este logic de ce ingheata ?
    1 point
  27. Am auzit de la multe persoane ca Varta s-au cam stricat, in acelasi timp am citit review-uri exact despre Varta Silver care spun ca i-a tinut 2 ani... acum.. ce sa mai crezi (depinde foarte mult de la persoana la persoana ce masina e, cum o foloseste, ce optiuni are.. etc). Am comandat Exide 77Ah, maine sper sa o am si o sa scriu un review mic. Am citit review-uri pe site-uri externe destul de bune despre Exide. Va tin la curent, multumesc !
    1 point
  28. super apropo,am ascultat bose in mazda 6 din 2006,foarte slabut,sunetul harsh si basul tare,plat....nu mi-a placut
    1 point
  29. Vezi pe net ca unii si-am montat, altii au reparat. Vezi si aici: http://www.ukpassats.co.uk/phpbb/viewtopic.php?f=9&t=69861&p=567958
    1 point
  30. Nu știu dacă am postat în aria corespunzătoare. http://autoblog.md/atentie-soferi-la-uleiul-de-motor-iata-cum-acesta-este-contrafacut-in-rusia-foto/?utm_campaign=shareaholic
    1 point
  31. Da...e ciudat...pentru ca si eu cand aveam CC-ul la vanzare m-a sunat cineva si ma intreba daca e Euro6... Eu eram gen "wtf o.O"... si el cica din 2010 toate is euro6...eu nu vazusem/auzisem nimic despre asa ceva :)) O fi Euro6 cu 2 soft-uri pe el :))
    1 point
  32. @Dulau Andrei .. Bine ca nu este Euro 7.... In caz ca nu stiai, standardul Euro 6 a intrat in vigoare din septembrie 2014...Poate masina ta, vine din viitor .. https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards Euro 6 September 2014 1.0 0.10 0.068 0.060 - 0.005** 6×1011***
    1 point
  33. Salutare. Am mare nevoie de ajutorul vostru. După un lung drum până la Praga fără nici un fel de problema, cu 10 minute înainte de a ajunge la destinație am simțit o căldură puternică și un miros de plastic încins ce a pătruns în habitaclu. Imediat a urmat și avertizarea în bord cum ca am rămas fără lichid de răcire. Vasul de expansiune era gol. Am completat cu apă ( asta aveam la îndemână) însă am observat ca se golea treptat din nou. Am tot completat câte puțin până am ajuns la destinație și am oprit motorul. Din ce pot observa, lichidul se scurge undeva pe sub motor, în spate. Nu am acces acolo..și nici pe dedesubt nu se vede pt ca am scut. Spuneti-mi va rog cam ce ar putea fi,ceva furtune trec pe acolo? Pompa de apa...la ce sa mă aștept? Mulțumesc
    1 point
  34. Codul 1K0 953 513 G nu are fire, mai trebuie cumparate separat si alea. Eu tot din 2009 am masina si cand am vrut sa cumpar mi s-a zis ca e doar maneta fara fire, asa ca am cumparat 1k0054960B (chit complet). In 10 min Al Bundy l-a montat si a mers perfect. Intreaba inainte de a cumpara daca are si fire
    1 point
  35. Ceasurile din poza sunt de golf, cel putin asa arata. La Passat ai cele doua indicatoare (carburant, temp) incadrate in doua cercuri separate. Se poate lua placa, cu folii, si montate in carcasa de golf, dar o sa se vada urma de la cele 2 cercuri in dreptul indicatoare. Plus ca trebuie sa schimbi dump-ul. Si trebuie sa vezi ce immo au ceasurile si ce ai tu pe masina.
    1 point
  36. A mea este Euro 6 si este din a 10a 2010
    -1 points
  37. A mintit RAR-ul si ai tu dreptate. Intereseazate prima data si apoi comenteaza ca incurci lumea doar. Examplu: http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-CC-2.0-Blue-TDI-DSG/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25200%3B4%3B,emc:euro6/pg:vipcar/217810022.html# Trebuie doar sa fie bluemotion si este euro 6 Sunt destule euro 6 pe mobile.de
    -1 points
  38. Sal., Doar originale Dynaudio . Altceva nu se potriveste in loc . Boxele de pe Bass ale sistemului Dynaudio sunt pe 8 Ohmi . Ca sa nu mai zic ca : cele de bass au o putere de 100 W / Bucata * 4 = 400 cele de medii din fata au 50 W / Bucata * 2 = 100 cele de inalte au 25 W / Bucata * 4 = 100 Iar acum ca sfat eu zic sa le iei pe alea cu 700 Ron (asta daca sunt perechi) pentru ca o boxa de fata la reprezentanta costa undeva pe la 22-2500 Ron / Bucata, iar cea de spate costa undeva pe la 18-2000 Ron / Bucata . Nu mai am ETKA ca-ti ziceam pretul exact . O zi buna .
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!