Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2016 în toate secţiunile

  1. salut, am avut si eu o problema asemanatoare. pune contactul de 10-15 ori, dar cand il pui sa lasi sa bage motorina pompa. dupa incearca sa pornesti dar sa ti mai mult putin la automat. succes!
    1 point
  2. Deci nu ai inteles ce am spus...pe capatul tijei de la telescop e un filet, sub piulita care strange tija in flansa/tamponul care se prinde in caroserie pui 2 saibe apoi strangi.
    1 point
  3. Pentru cei care vor sa verifice data fabricatiei la bateriile VARTA! Pana in 2015: Incepand cu 2015: Pe partea de jos a bateriei sunt stantate doua ceasuri. Cel din stanga indica anul fabricatiei, iar cel din dreapta luna.
    1 point
  4. Daca la dimensiune sunt ok , atunci cred mai ai nevoie de ceva inele adaptoare,in poza nu vad cum arata partea din spate a boxelor.
    1 point
  5. AkaManah , masina despre care vorbesc , circula in italia , prietenul meu vrea sa puna castrol edge profesional 5w30 , pentru mine castrolul nu este in top 10 , asa cum spui tu valvoline xtreme 5w30 , sau dupa cum a spus Kspic mobil1 esp formula , sant variante foarte bune , si eu am spus cu schimbul la 20000km , tinand cont de exploatarea de aici , in romania sigur la 15000, multumesc mult
    1 point
  6. Iar la cele cu suspensie sport (FR) inca 15 mm mai jos decit cele normale ...
    1 point
  7. nu... ce cod motor ? L,E. - vezi la pozitia 21, in diagrama
    1 point
  8. da, g62-ul este oricum, vezi si cum se prezinta bateria.....
    1 point
  9. senzor de temperatura influenteaza timpul de alimentare a bujiilor. daca masina crede ca motorul e cald, le "aprinde" mai putin timp. se testeaza prin scoaterea mufei de la acel senzor (masina ia implicit o valoare f mica = > bujiile stau alimentate mult). motorina de iarna (sa nu se ingroase de la frig), baterie, electromotor, pompa/furtune motorina...pot influenta pornirea. probabil se inchide topicul, se discuta in alte parti despre pornirea la rece.
    1 point
  10. Nu, nu se poate face nimic din VCDS. ideea este cand le deschizi, sa le si repari - problema ta este de la colectoarele motoraselor din yala - care necesita inlocuire, precum si de la lipituri reci, etc - asa cum, daca ai citit, am postat de multe ori. bate in usa in zona yalei, concomitent actioneaza incuiat/descuiat - si vedem daca se descuie.
    1 point
  11. Incape 100%.Fix asa sunt dimensiunile la a mea si incape la fix. Incape 100%.Fix asa sunt dimensiunile la a mea si incape la fix.
    1 point
  12. Salutare. Nu am mai postat de ceva vreme. Revin cu un update la ceasuri. Motorizare 1.8cmc monopunct, 0-220km/h, 0-7000rpm. Intamplator am gasit un ceas de seat care avea si mfa dar cu motorizare 1.4 multipunct 0-220km/h, 0-7000rpm. Mfa-ul functiona perfect, s-a transferat pe golf, avantajul meu este ca aveam sonda de temperatura ulei si suport dublu pentru senzori temperatura apa, asta mi-a usurat munca si mi-a redus fondul alocat update-ului. Am preferat sa renunt la martorii ceasului de seat in detrimentul unor martori de pe un ceas marca VDO pentru golf, astfel sa vad martorii colorati. Am schimbat culoarea la semnalizari in rosu, kilometrajul si ceasul am preferat sa le las asa pentru a face un contrast mai bun intre alb si rosu. Acele sunt iluminate: cele mici - 3 leduri 3mm, cele mari 6 leduri 3mm. Nu mai tin minte exact de pe ce masina sunt, dar sustin ca orice ac care la origini a fost iluminat se poate adapta (cu rabdare si mult youtube, vwvortex etc). Atasez si o poza cu produsul final.
    1 point
  13. E oficial. Gata! Ignoranta si ambitia proasteasca sunt contagioase! :dry: :vaidecapulmeu: Rog asadar foarte frumos un moderator daca poate da startul unui nou topic, dedicat celor de aici care de cateva pagini incoace o ard off-topic la greu, folosindu-se de subiectivism 100% si argumente mai putin. Acolo ar putea linistiti sa se contrazica-n ipoteze personale si sa liciteze in liniste cifra sau, in curand, numarul ce arata de cate ori este mai mare uzura masinilor din Romania fata de cele echivalente din Germania.
    1 point
  14. repet inca odata ca sa fiu mai bine inteles masina 100.000 km luata de noua in ro la km reali este in stare tehnica mai proasta decit una cu 300.000 km din germania la km reali o spun din experienta si jetta chiar se compara cu a4 adica aceeasi directie,etc.Adica nu este a4 un zeu iar jetta un plebeu... P.S.am intretinut exemplar masina luata din ro dar...slabeste rau.Binenteles si masina din germania dupa 100.000 km in ro este slabita.
    1 point
  15. Touran-ul este facut pentru un scop anume, persoane multe, bagaje, calatorii, travel tour e un minibus stilizat. Passat este alta liga, nu se compara, elegant, limuzina, comfort, calitate, arata mult mai bine, revanzare rapida. In functie de ce trebuinta ai, nu te uita la km. ca oricum nu sunt reali, vezi uzuri interioare, retusuri, Touranele sunt luate sa fie rulate mult. La 70k. reali ar trebui sa aiba interiorul impecabil, plus un rulaj fara probleme. O spun din propria convingere, vad cum arata masina mea dupa 67k. nu are in interior nici cea mai mica uzura, plastice, volan, tapiterie, nu mai vorbesc cum ruleaza sau cum se aude motorul.
    1 point
  16. Daca nu-ti cuplezi centura, sigur nu se mai dezactiveaza frana de mana la plecare nici chiar daca apesi pe buton in jos. Frana de mana se mai poate decupla doar manual, fara centura cuplata, NUMAI cu conditia sa ai piciorul pe frana destul de ferm apasat in momentul in care apesi pe buton.
    1 point
  17. Pe un site de la Rusi de unde am tot facut rost de analize de ulei virgin sau uzat s-a postat un test de ulei virgin la uleiul OEM VW Long life3. Uleiul acela pentru un 5w30 avea asa TBN undeva la 4 ( extrem de mic ) V100 grade sub 11. Punct de congelare -39 grade 3 valori care spun clar cat de original este uleiul. Cand va cumparati uleiurile, nu luati de unde e mai comod sau mai ieftin, luati de la surse sigure care au contract cu importatorul. Revizieaudi de la care am luat eu uleiul Mobil1 ESP au contract cu lubexpert - importatorul. Uleideulei la fel.
    1 point
  18. Asa cum zicea si Bebeee pretul pe care il vei primi de la Welt va fi foarte mic. Si daca are timbru de mediu neplatit nu cred ca se baga. Cel mai bine vinzi singur masina daca nu te grabesti si ai timp sa stai. Un alt avantaj este ca poti sa negociezi mult mai bine cu ei daca vii cu cash. Asa te fura si la masina ta si la cea pe care o cumperi :) Ar mai fi masinile de la licitatii de pa alcopa sau carsontheweb dar sa ai tu cont si sa urmaresti si sa licitezi. Majoritatea masinilor respective au fie raport dekra fie alte rapoarte de inspectie atasate si iti poti face o idee despre masina. Costurile ar fi undeva la 800-900 euro cu tot cu taxe si adus in Ro. Atentie insa ca preturile pe care le vezi pe site-urile alea sunt fara TVA. Ar mai fi solutia sa cauti o masina la un dealer renumit pe mobile.de (il cauti pe google). Te feresti de turci, albanezi etc. Vezi sa fie pe mobile de cel putin 5-6 ani. O sa fie masina putin mai scumpa dar asta este. Poti sa ii ceri si o verificare Dekra. ATENTIE!!!! Nu lauti masini pe care scrie export only pentru ca acelea au probleme si nu pot fi vandute in DE, doar la export. :)
    1 point
  19. ... astea sunt pistol cu apa - verifica bine motor, cum merge, etc... cutia, volant, elemente caroserie - lonjeroane... etc
    1 point
  20. 2.0 TDI sau 3.0 TDI (204) cu tractiune fata vin cu multitronic. 3.0 TDI quattro vine cu S-tronic. Cea mai proasta alegere, 3.0 TDI cu tractiune fata :-)
    1 point
  21. ca forma, sunt la fel. deci este ok. intr-adevar cel de la Odorhei (nu stiam ca nu e facut la noi) rugineste repede.
    1 point
  22. Am schimbat fulia, am luat de la INA. Cureaua, pana la urma, a fost Dayco, rulmentii de la FAG astfel:.....pentru alternator VALEO (140A/14V) 06F903023C - este nevoie de un rulment 6303 si unul 6202 (60 RON). Ce e ciudat, am sunat la o fabrica de rulmenti si mi-au spus ca cele cu terminatie ZZ sunt pentru fortaj, avad capsula din metal, iar cei de tip RS, 2RS au o protectie de plastic, nefiind recomandati pentru turatii mari!....eu am primit, conform codurilor de prin computere, varianta plastic. Am mai schimbat si colectorul de pe rotor (vreo 25 RON), periile cu releu cu tot erau vreo 200 RON (am zis pas).
    1 point
  23. Aceeasi problema amm avuto si eu. Cand motorul era rece intra fara pbme in viteza, la incalzirea acestuia si mai ales la rulrea cu viteza mare, imi intra mai greu in viteza si schimbatorul parea mai dur, parca nu era asa de precis ( nu se mai pozitiona cu mare acuratete in dreptul pozitiei vitezelor asa cum e pe nuca schimbatorului). Problema a fost rezolvata prin ungerea ansamblului de parghii (timoniera) ce sunt in compartimentul motor cu vaselina, precum si ungerea nucii afata sub mansonul schibatorului cu vaselina alba. Vaselina folosita la ungerea timonierei am luato de la dealerul vw, avand codul G 052 142 A2. Vine intrun tub de 400gr, purtand denumirea de ulei polyfeet. Are culoarea maro deschis si a costat 150 ron. Desigur, inaintea aplicarii noii vaseline, am inlaturat-o pe cea veche si am curatat parghiile cu spray pentru curatare. Nu am consumat decat max un sfert din tub, nefiind zgarcit in a unge absolut tot ce e pe acolo si intrun strat destul de gros. Vaselina folosita pentru nuca schimbatorului este un pray cu vaselina alba, care nu ataca plasticul, neavand in componenta ei produse petroliere. Pentru ungerea nucii este necesara scoaterea husei schimbatorului. Aceasta se scoate f usor, tragand in sus de partea dinspre frana de mana, unde vom debloca clipsuri. Dupa aceea trebuie tras in plan orizontal pentru eliberarea partii dinspre scrumiera, dinspre aceasta inspre frana de mana, unde nu mai avem clipsuri, mansonul fiind fixat de o ureche ce intra sub carcasa. Dupa aceste operatii, schimbatorul functioneaza perfect, si in tot acest timp de 4 luni decand am efectuat operatiunea nu am mai intampinat nici un fel de probleme. Recomand totusi si schimbarea uleiului din cutie, mai ales la masinile ce au trecut de 100k de km, lucru ce il voi efectua si eu zilele urmatoare. Uleiul folosit este original vw, norma G 070 726 A2. Sunt necesare 2 bidoane a 1l, costand in total 69 ron. Cutia de viteze are codul ERT. Am optat pentru ulei original, deoarece nu am gasit aftermarket pe stoc nicaieri in bacau, insa fiind usor offtopic, precum bobinele de inductie pe care leam gasit la reperezentanta cu aprox 50 ron ma ieftine decat la cel mai ieftin magazin din oras, multe subansambluri si consumabile pot fi obtinute la pret f bun si de la reprezentanta. Succese si la cat mai multi km.
    1 point
  24. Se dezactiveaza automat indiferent daca autohold este on/off. Vreau sa nu se dezactiveze automat pentru ca asta este scopul franei de mana, sa poti avea controlul asupra ei, nu sa actioneze ca un autohold, adica pentru asta exista autohold, sa tina masina pe loc pana in momentul in care accelerezi.Frana de mana = autohold, as prefera sa nu fie asa..In manual explica intr-un mod foarte neclar cum poti seta frana de mana sa nu se mai dezactiveze automat, eu nu am reusit.Si mai am si eroarea aceea in bord atunci cand tin butonul ridicat mai mult de 10 secunde, nu stiu daca este normal, poate ma ajutati cu un test la masinile voastre.
    -1 points
  25. tarox asa zic si eu, dar sa vezi ce scandal am cu tatal meu, de cand am luat masina imi zice ca asta consuma ulei, loganul lui nu consuma neam, degeaba ii zic la tdi si 1 litru intre schimburi e normal, tot degeaba . Adevarul ca acum m-am uitat mai bine cand s-a schimbat uleiul si s-a facut la 320000, deci se pare ca s-a aprins uleiul la 5000, asadar a papat acum Castrolul la jumate de schimb, dar m-am si dat la ea destul de grozav de cand am reparat geometria si trage super bine motorul . Totusi avand in vedere ca fac 1000 de km cu un plin as zice ca uleiul ala nu se duce pe la segmenti ceea ce e bine . Mie Castrol imi place ca e subtire si porneste ok la temp joase, de ex cand am completat erau -20 afara, si uleiul din sticla curgea asa ca mierea de salcam cand e calda, probabil altele sunt si mai vascoase .
    -1 points
  26. Daca puneti lichid de iarna si mai este din cel de vara pe instalatie si pana acum nu ati actionat spalatoarele de faruri, nu este logic de ce ingheata ?
    -1 points
  27. pentru un passat cc din anul 2009, 2000 cm , 103 kw, cod motor cba , ma poate ajuta cineva cu un ulei long life ce norma trebuie? ceva de la castrol ?
    -1 points
  28. multumesc , deci sa inteleg , daca are norma 507 .00 , este long life si trebuie schimbat la 25-30 mii
    -1 points
  29. @kthor: sincer cred ca ti-am mai spus ca ori esti norocos de un consum mai apropiat de datele oficiale, ori exploatezi extrem de bine motorul. Spre exemplu la un drum de intoarcere din Ungaria (de altfel primul mai lung cu aceasta masina), avem un consum mediu de 7,4% in conditiile in care am mers cu viteze peste limita legala, depasiri , etc., dar nimic spectaculos. Cand am intrat pe Pitesti - Bucuresti, am mers destul de tare pana in Bucuresti (stiu ca regulamentul nu permite mentionarea vitezelor ilegale), iar la iesirea de pe A1 consumul era de 9,9%. Cand am spus adrenalina nu m-am referit la reprize de viteza crescuta (spre exemplu depasiri), ci la mers constant cu o viteaza foarte mare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!