Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.01.2016 în toate secţiunile

  1. Nu imi vine sa cred ca lumea inca mai urca masinile pe borduri. Mai ales ca sunt din ce in ce mai mari peste tot prin RO, in timp ce prin vest sunt foarte joase. Daca vrea cineva sa ia o masina de urcat borduri aia trebuie sa fie un Duster ceva, cu anvelope cu flan inalt. Ideea e ca in nici un caz un RS nu il alegi pentru asta, zau asa...Iei o masina rapida, de viteza, te apuci si dai cu ea in borduri, ii xxxx directia si apoi tremura si trage cand o pui sa merag pe drumurile pe care ar trebui sa mearga. Concluzia, luati masini pentru ceea ce le folositi si filositi-le adaptat la cum si pe unde umblati cu ele. Da-le naibi de fitze...ca vedeti si voi atatia in jurul vostru. :tomato: Parerea mea :censur:
    1 point
  2. nu exista asa ceva, sa fie de incredere. oamenii vand masini. cu siguranta au masini bune la vanzare si masini proaste. degeaba spun eu ca am luat o masina ff buna de la ei daca tu o sa iei un cazan. iti recomand aceeasi atentie pe care trebuie sa o ai cu absolut orice masina sh. testare la sange. propune-le sa duci masina intr-un service autorizat.... din punctul meu de vedere km care sunt pe siteul ala sunt niste glume, dar repet, trebuie vazuta si testata fiecare masina in parte. :)
    1 point
  3. Mazda e prima alegere pentru cei care cauta o anumita placere in a conduce (atat cat poate fi gasita in clasa medie, non premium) si pentru cei care vor o masina frumoasa. In continuare arata cel mai bine atat sedan cat si break, formele nu s-au demodat deloc. Passat/Superb sunt masini gandite pentru flote, vin cu un design nepretentios/de duzina, dar pluseaza la ergonomie, materiale, configurare. Alegerea e simpla, depinde ce iti doresti. Eu aleg oricand o Mazda 6, benzina, aspirata, cu cutie manuala. Rosie, pentru ca arata demential. Va puteti imagina un Passat sau un Superb rosu? Nici eu :) Comparatiile cu BMW seria 3 sunt puerile, masina asta nu are nicio legatura cu Passat/Superb. Ca dinamica o Mazda vine mai aproape, dar tot nu e acolo.
    1 point
  4. Interiorul Touran-ului mi se pare mai urat si mai slab calitativ decat al B7-lui. De asemenea am observat niste zgarieturi si uzura pe plasticul de sub volan, din zona comutatorului pt blocul de lumini. Interiorul Passat-ului pare mai intretinut, dar parca se observa o imbinare proasta la usa soferului cu cealalta usa. Poate e doar o iluzie. Cel mai important : Du-te sa le vezi si sa le conduci pe amandoua si alege cu inima nu cu ceea ce se spune aici. Decat sa tii in fata blocului ceva ce nu-ti place, mai bine fa alegerea dupa capul tau.
    1 point
  5. Ca spatiu intre ele nu vad o diferenta chiar atat de mare incat sa poarte cuvantul decisiv. Insa, avand in vedere ca vei merge preponderent urban, as vedea urmatoarele avantaje ale touran-ului: - Pozitie usor inaltata fata de Passat - Vizibilitate mai buna - dimeniuni mai reduse - mai facil de manevrat, cel putin la parcaje - e precum un hatch mai mare - per ansamblu o masina ce se preteaza mai bine utilizarii urbane Avantaj Passat: - confort ceva mai bun - ambianta interioara mai "classy" Cat despre motorul 1.6TDI in general.. Ambele's masini greute. Motorul ala nu va fi sprinten pe niciuna dintre cele 2 caroserii. Consumul urban va fi similar cu cel oferit de un 2.0TDI. (diferente infime). Daca mergi cuminte, mersul sportiv si depasirile nu sunt deliciul tau, poti sa-l alegi linistit. Concluzionand, parerea mea personala: As alege Touran-ul. Si o spun in calitate de proprietar de Passat.(chiar daca B6 - am mers si cu B7-uri. Si in afara de motoarele mai silentioase si mai "bune", fetele de usi redesenate, scaunele mai urate si feeling-ul general aferent unei masini cu cativa ani mai noua, nu mi se pare nici o diferenta intre cele 2).
    1 point
  6. Salut si la multi ani! Pentru mine DSG7 de pe superbul meu a fost o bucata prea mare de înghițit desi al meu l-au schimbat (toata cutia) pe banii fabricii. Asa ca eu am vandut recent masina desi ultimii 10000 de km a mers perfect. Asta doar ca sa aflati cum s-a rezolvat la mine probema cu DSG7. Numai bine in noul an!
    1 point
  7. I am spus acelasi lucru intr un alt topic, vad ca acum a deschis unul nou. La multi ani Andrei, vorbim la anul de acum. Scuze de off topic.
    1 point
  8. exact dragi colegi . NU mai generalizati ca in Romania sunt masini bune de cumparat si afara sunt praf sau invers . Citesc topicul zilnic precum si cele referitoare la achizitii sau sfaturi cumparare . Unele comentarii sunt de-a dreptul ridicole, altele ating subiectul, exact ca si masinile . va pot spune ca datorita jobului pe care il am si care imi ofera foarte mult timp liber in ultimii 8 ani am adus personal sau pentru diferite cunostinte, amici cateva sute de masini . Din romania, germania, franta, marea majoritate . Toate masinile dar absolut toate aveau vechimea de 2 max 3 ani la data achizitiei cu rulaj 50 -200 k max . Masinile erau din grupul wag (vw70%, sk si audi) si erau achizitionate de la firme mari, chiar, multinationale altele de la urmatoarea mana gen utilizator sau intermediar cu relatii mai mari . Peste 95% au fost aduse la cta pe roti . La inceput prin 2008-2012 daca masina avea vreo piesa revopsita refuzam achizitia, cu timpul insa am mai inchis ochii la o aripa sau portiera vopsita . Ce vreau sa spun ca sa nu lungesc vorba . 99% din masini s-au dovedit in timp a fi excelente achizitii, ma sunau cumparatorii si dupa 1-2 ani sa imi multumeasca pentru masina si sa imi spuna ca mai vor si pentru alte cunostinte . Consider ca o masina rulata 1 sau 2 ani e mai putin riscanta decat una cu ciolofan pe scaune . Am avut 3 ciolofane cumparate personal insa nu as mai face greseala asta . Prima in '95 o dacie 1310 cand am ajuns cu ea de la pitesti la cta dupa 342 km am parcat direct in service sa ii schimbe motorul deoarece tot uleiul ajungea in borcanul cu antigel !!! Am asteptat 1 sapt cu injuraturi si nervi, tot tacamul . Ultima o Sk Octavia 2 Edition 100 ceva mai reusita dar tot cu schimbat destule in garantie in primii 30k km. Vorbim de o masina de 25k euro la vremea aia. Acum prefer sa dau cu 10k mai putin si sa o iau dupa 1-2 ani .
    1 point
  9. Absolut de acord ! Am adus personal 2 masini din Germania, dar ambele luate din Mahag. Nicio surpriza cu niciuna, totul curat si pe bune. Dar, nu am plecat cautand chilipiruri, ci am alocat un buget corect, cum spuneai si tu.
    1 point
  10. In momentul de fata am o jetta 2013 65000 km cumparata de noua la noi si un a4 2009 260000 km rulati germania Masina din germania este mult mai legata decit a mea de care am avut grija aici....adica a mea a inceput sa troncane la gropi,cea din germania nu simte nimic concluzia este a voastra dar km in romania vs km reali din germania dupa parerea mea este 1 la 4.....cel putin
    1 point
  11. +1 b97dmt @75NOR: dar esti de acord cu mine ca daca iti permiti sa aloci un buget CORECT gasesti si super masini in Germania? Adica, nu e corect sa spunem ca tot ce e din 'afara' sunt niste epave. Sunt epave pe toate drumurile si in Romania, daca nu ai un buget suficient, tot cu un chilipir te alegi.
    1 point
  12. Eu am cumparat ambele masini de la proprietari romani, masini cumparate din reprez.romania de proprietari, cu un istoric care sa putut verifica dar..am platit cu 1300/1500 de euro in plus fata de pretul pietii insa a meritat pe deplin.
    1 point
  13. Ooooo, imi pare foarte rau, am patit si eu la fel cu fosta masina Octavia 2 ...in 2011 cand masina nu avea nici macar un an...m-a lovit unul lateral urat de tot, s-au schimbat multe dar totul s-a facut la reprezentanta si a iesit perfect, efectiv nu imi venea sa cred cat de bine!!!! Si sa stii ca pana cand mi-am vandut masina nu am avut probleme cu masina din cauza acelei lucrari . Dar te cred ca asa ceva iti poate strica definitiv sarbatorile si mai ales perceptia de masina noua si virgina... Un an nou mai fericit! Fierul se reapara, noi sa fim bine...
    1 point
  14. Este neplăcut, însă se repara si cum a spus si colegul, nu se va cunoaște ca a fost lovită. Si eu am reparat mașina la PBN si a ieșit bine, sunt mulțumit. Sa ne spui când se face constatarea, ce anume este afectat. Bafta! PS. Dacă ai Casco, poate ar fi mai bine sa faci pe Casco al tău cu regres. La RCA mai fac figuri la schimbat piese.
    1 point
  15. Acum 4 ani eram în concediu la o verișoară în Germania. Curte, soare, frumos. Vizavi, un dentist, cu un copil de-o vârstă cu al nostru. Ne-am împrietenit și am stat la vorbă. Omul avea un BMW E65 de vânzare, se plictisise de el și voia modelul nou. Mașina avea sub 20.000km în bord, făcuți în doi ani. Voia 25.000€ pe ea. La plezneală, sun un prieten care în perioada aia căuta un seria 5 și îi povestesc, îi trimit poze, în două zile omul era în avion și a luat-o. Povestea de aici începe. Nimeni nu l-a crezut niciodată când povestea că el are seria 7 luat cu 25.000€ și cu kilometri puțini în bord. Sigur, pe lângă asta, am văzut zeci de mașini cu "doar 120.000km, șefu" și ele băteau spre 300.
    1 point
  16. Nu s-ar speria nimeni de un kilometraj mare, daca masina nu s-ar vinde de regula cand ar cere bani, bani ce urmeaza a fi investiti de catre viitorul proprietar - sa fim seriosi, cati vand masinile intr-o stare tenica foarte buna, fara ceva de ascuns? Fiti realisti si sinceri - faceti abstractie de voi sau inca 1 sau 2 cunoscuti de-ai vostri care le respectati, ingrijiti, oferiti totul la timp si nu faceti carpeli de 2 bani- ganditi-va direct la PIATA AUTO din Romania la modul general. Tocmai de aceea, lumea se abtine si de a se uita ori lua in considerare macar o masina ce are kilometrajul apropiat de 200.000km. Sa nu mai zic peste. Aici e loteria lor. Poate fi o masina super ingrijita, care la rulajul ala sa aibe foarte multe piese noi sau poate fi o cazatura carpita pentru vanzare, cele din urma reprezentand majoritatea cazurilor. Daca n-ar exista oameni de genul, aferenti cazului 2 de mai sus, sunt convins ca nici la noi nu ar conta. Desi, cazatura poate fi si una la 90.000km - dar exceptiile sunt rare; n-or fi masinile facute ca altadata dar nici sa cada, fie ele si prost intretinute, la 90.000km. Si apoi, mai sunt si factorii ignoranta, ori prostie imbinata cu ambitie si lipsa de cunoastere.
    1 point
  17. Eu cand am pus un E39 cu peste 480.000 de km la vanzare am fost sunat doar de samsari care vroiau sa imi dea 700-1000 de euro pe el, masina care la -25 de grade porneste la sfert si nu are nici-o problema. Nu conteaza KM din bord, conteaza cum a fost intretinuta.
    1 point
  18. +1 marculescu postarea ta ar trebui sa fie piatra de temelie de la care sa plecam,apoi chestia cu km reali...hm,am o masina audi cu 260000 km si nu o cumpara nimeni ....toata lumea vrea sa aiba km dati inapoi si apoi se vinde imediat. asta este cererea majoritatii clientilor din romania sa aiba masina km dati inapoi si apoi sa nu fie lovita... desigur daca vrei sa afli adevarul poti verifica siteuri ca inspectorauto sau autodna platesti 50 ron si afli tot ce vrei
    1 point
  19. filaov, da mi te rog o adresa de email sa ti trimit cartea in ro pe format pdf, daca masina ta este passat B7 2.0 tdi cr
    1 point
  20. Problema ta se rezolva mult mai simplu. Tu nu ai senzor de presiune pe valva anvelopei. CB citeste pres din anveloe cu ajutorul senzorilor ABS. Cu cat roata are pres mai mica diametrul ei este mai mic si face un nr mai mare de ture la km. Asa stie CB sa interpreteze pres mica sau mare. Pentru a seta presiunea , de fapt diametrul anvelopei, trebuie sa faci urmatoarele: cu motorul pornit, fara sa te deplasezi cu masina, apasa si tine apasat butonul de senzor pres de langa schimbatorul de viteze pana indicatorul din bord clipeste si apoi se stinge. Acum ai setat presiunea.
    1 point
  21. xxnelu cred ca vrea sa spuna ca, combustibilul nears ajunge in catalizator si poate sa ia foc, de fapt bubuie la propriu. Stateam o data langa o dacie papuc diesel care era oprita si pur si simplu a explodat catalizatorul. In spiritul topicului: Eu am dat curent pana acum cred ca de peste 10 ori numai iarna asta si bateria mea nu era tocmai in regula. Se procedeaza dupa cum urmeaza: Prin intermediul CABLURILOR ALEA SPECIALE DE DAT CURENT CU CLESTI se leaga bateriile intre ele, cu motorul mergand(evident al masinii aleia care porneste :) ) se asteapta intre 5-10 minute ca sa isi ia destul curent si bateria moarta si abia apoi se incearca pornirea motorului. Daca incercati sa porniti imediat, electromotorul n-are cum sa primeasca destul curent. Asa ca stati, fumati o tigara si pe urma incercati ca altfel incercati jumatate de ora fara folos. Succes!
    1 point
  22. 1 point
  23. Codul de Centrala Electrica cu 3C este de Vw Passat B6 (sau 3C). Eu cred ca va fi foarte greu sa o faci sa ii mearga toate functiile pe masina ta! :icon_thumright:
    1 point
  24. @Al Bundy - eu mi-am activat al doilea stop de ceata pt simetrie si in plus sa "deranjez mai tare " pe cei care "uita" lunga aprinsa in spatele meu..e foarte simplu,la Octavia mea cablajul + becul erau deja trase,m-am documentat de pe forum (adica de pe la pagina 6) si a decurs totul perfect. Vreau sa setez si eu tear drop wiping pt parbriz si luneta dar mi-a spus Pisicutza ca nu e chiar ok functia asta.. @chr - Proiectoarele cu cornering daca le comandati din fabrica (cel putin la O2 facelift) vine cu 2 becuri in proiector (unul pt ceata,unul pt cornering).Pt cele care nu au cornering din fabrica se poate activa cu ajutorul Vag Com aprinderea la virajele sub 30km/h a proiectorului.
    1 point
  25. Nu cred c a reusesti cu gura sa faci depresiunea necesara.
    1 point
  26. Acum merg si atasamentele Din surubul 1 se regleaza lumina farului lateral - in plan orizontal (mai dificil fara standul de reglaj al farurilor sau alta masina similara) Din surubul 2 se regleaza lumina in plan vertical (vezi imaginea)
    1 point
  27. Castrol 5w30 ll da clasa la toate.nu mai spuneti ca nu e bun ca eu am 2 masini si merg cu acest ulei de ani de zile plus masinile de la firma.daca il schimbi la timp ca orice ulei masina te duce mult si bine. salutari
    0 points
  28. Si autohausurile din De si samsarii din Ro achizitioneaza masinile la licitatii. Samsarii aduc masinile pe trailer , sa vedeti de ex seara, pe la Careffour Militari ,in spate, spre Centura, ce descarca baietii la greu, sau pe Bd Timisoara , spre Cet . Acolo sunt si centrele de vopsire :) , se repara si se vopseste la greu . Nu renteaza ,pt ei sa mearga personal ,sa le aduca pe roti , e prea scump ...bilet avion , mancare , oboseala ,etc. Se aduc masini cu pret bun pt EI , NU pt Cumparator , castigul este la TVA . O iau fara TVA , repet, de la licitatii. Nu vreti sa stiti cum miroase/arata , o masina de la licitatii , majoritatea necesita vopsit , indreptat . Toate sunt coafate la km , sunt oameni care traiesc din asta , este o intreaga industrie : km , vopsit , mecanica , aranjare km , polishare , fotograf, plus cei care vand caiete de service. Dupa care se apeleaza la un fotograf si el face parte din lant , niste poze "oau" dupa care anunt - targ. Preturi la nivel de Logan nou, pt BMW , Audi, Vw,vechi de 1-3 ani,sunt masini care au trecut, prin ce am scris eu. Nu exista chilipiruri :).
    -1 points
  29. Pentru cei care cumpara de la samari: lol
    -1 points
  30. e ok pretul e chiar putin cam mare . Masinile noi pierd de cum ai iesit pe poarta dealurului . La pret de nou de 16-20 k euro cu cat sa o vinzi dupa 1-2 ani ani si sa mai fie si rulata ? Si daca statea in showroom si o luai la 0 km tot asta cred ca era pretul . Se ofera discounturi la aceste masini de noi . Nimeni nu cumpara la pret de lista ca sa faci comparatia . PS am depus actele pentru calculatia la taxa auto si acolo m-a pus sa dau declaratie ptr nr de km . I-am aratat ca nr de km sunt trecuti in factura externa si in foaia de la RAR si nu a mai fost nevoie . Acum zice ca mai nou daca nu sunt km trecuti in factura externa (99,99% au trecuti km) te pune sa dai declaratie cu nr de km ai masinii . E FFFFBINE inseamna ca lucrurile incep sa se miste in sensul bun .
    -1 points
  31. Sunt modele complet diferite, Touran-ul mi se pare f.mare doar daca ai nevoie de spatiu la maxim, familie numeroasa, bagaje multe.....Passat-ul e limuzina alt concept mai elegant , comfort sporit, spatiu decent pentru o familie de 2-5 persoane, ambele cu aceasta motorizare sunt cam limitate avand in vedere marimea si greutatea as opta pentru 2.0 l, diferenta la consum este mica, dar castigi la putere, avand in vedere ca ambele sunt voluminoase. Acum numai tu stii de ce ai nevoie, dar in conditii normale eu as opta pentru Passat.
    -1 points
  32. Touran-ul este facut pentru un scop anume, persoane multe, bagaje, calatorii, travel tour e un minibus stilizat. Passat este alta liga, nu se compara, elegant, limuzina, comfort, calitate, arata mult mai bine, revanzare rapida. In functie de ce trebuinta ai, nu te uita la km. ca oricum nu sunt reali, vezi uzuri interioare, retusuri, Touranele sunt luate sa fie rulate mult. La 70k. reali ar trebui sa aiba interiorul impecabil, plus un rulaj fara probleme. O spun din propria convingere, vad cum arata masina mea dupa 67k. nu are in interior nici cea mai mica uzura, plastice, volan, tapiterie, nu mai vorbesc cum ruleaza sau cum se aude motorul.
    -1 points
  33. mda, noua moda de samsari cu acte. daca sunt luate din franta, belgia, olanda nici sa nu iti faci vreo speranta ca km aia ar fi reali. de curiozitate, de ce nu cauti o masina de la proprietar? eventual prim proprietar care sa o fi cumparat el de noua? sau daca cauti o masina mai scumpa de ce nu mergi in Germania sa iti aduci personal ceva cum trebuie :).
    -1 points
  34. cu parere de rau te dezamagesc.egr.ul este acelasi
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!