Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.01.2016 în toate secţiunile

  1. Concluzia este ca trebuie umblat la mentalitatea romanului. Cum bine a scris cineva acum cateva pagini, la noi sunt mai multe masini asa zis scumpe si premium decat in vest, mai ales raportat si la puterea noastra de cumparare. Am spus asa zis scumpe pt ca multe de fapt sunt luate sh cu preturi sub nivelul pietei, doar ca sa aiba omul un BMW. Cate X5 si Q7 ati vazut pe strazile noastre? Am facut 2000km prin europa, inclusiv cu plimbat prin capitale europene si nu am vazut asa aglomeratie de masini premium plus mult mai putine SUV-uri si considerabil mai multe break-uri. De ce? Pentru ca noi cumparam ce nu ne permitem cu adevarat ca sa ne afisam. Complexul asta al nostru, forma fara fond. Nu conteaza cine esti, conteaza cu ce masina te afisezi la prieteni/vecini.
    3 points
  2. Legat de compararea masinilor din Vest versus celor din Ro, eu zic sa comparam 100 de masini luate la intamplare atat din Ro cat si din Vestul Europei si abia atunci putem trage o concluzie. Masini vandute dupa 1-2 ani de zile sunt de obicei acele masini rulate in cadrul companiilor/firmelor care sunt achizitionate exact in acest scop. Mai exista si cazuri in care in familie intervin anumite schimbari si nevoit fiind de situatie, persoana fizica trebuie sa vanda/schimbe masina, chiar daca e abia luata si e constient ca pierde. Caz concret, masina achizitionata la 1 an si 30000 km, pret achizitie 36000 euro, vanduta dupa 1,5 ani cu 45000 km si 22000 euro(la buy back I s-a oferit 17000 chiar de catre vanzator). Pentru cei care nu ati iesit din Ro, nu ati vizitat parcuri auto din afara tarii si va place doar sa va dati cu parerea din spatele monitorului, de la caldurica, v-as ruga sa o lasati mai "moale". Nu e chiar asa cum auziti la scara blocului sau prin targuri. Toata lumea blameaza samsarii, dar cati din cei care vor sa cumpere o masina, se uita bine in buzunar, apoi verifica pretul modelului dorit pe site-urile din afara ca apoi sa compare cu ce la vanzare in Ro? Daca nimeni nu ar mai cumpara masini ce au km manipulati, ce ar face samsarii? Cati sunt dispusi sa se deplaseze personal dupa masina? Nu vreau sa iau apararea sau sa acuz pe nimeni, dar daca romanul vrea corectitudine, ar trebui sa stie valoarea reala a unei masini si nu al unei cifre scrisa pe un bord. In final traditionalul, La multi ani!
    1 point
  3. Masina mea, sta in curte, in garaj, spalata cand e necesar, interor curatat la cateva zile. Motorina, folosesc doar de cea mai scumpa. Motorina standard, nu pun nici daca o primesc gratis. Am doar 45600km, si am luat.o la 28.000, cu un brat de acte, carti service, carduri de service, ce mai la deal la vale, un sertar cu acte. Cumparata de la o firma de profil, din Romnia. Le.am dat peste nas la toti samsarii, din orasul meu, carora le.am aratat clar ca vreau masina, doar asa sa-i vad cum se repad ca porcii, cand le umpli troaca. Adica intentionat m.am dus la ei, am cautat impreuna pe mobile.de, dar in sine mea doar ma distram copios, deoarece am citit de pe net, de pe forumuri, ca toti sunt tepari. Si apoi, dupa ce am luat masina, am trecut pe langa ei, anume sa vada ca planul lor, pe teapa data mie nu sa infaptuit. Putem fi mai multi si sa procedam asa, si atunci poate vom avea mafra mai de calitate. Dar am gasit la firma de profil, auto cu garantie 1 an de zile plus un set de anvelope de vara noi noute, Continental. Masina a fost de la o firma de leasing operational si este ca noua. Dar a costat mai mult, decat la piata de tepari. Oricum trebuie sa ne orientam la masinile pe care ni el permitem, cu tot cu taxe, impozite, intretinere si eventuale reparatii, care pot fi inerente. Nu sa nascut nimeni in masina de lux cu full de full, fara piele. Dar in strainatate, voi ati vazut atatea masini de lux, ca in Romania? In nici un caz. Nu exista asa ceva, acolo oamenii au masini normale, conform nevoilor fiecaruia. Si nimeni, nu vinde o masina din 2013, 2014 sau chiar 2015, cu putini km si bani putini, de buna ce este. Si astea sunt tot tepe maxime. Ori e vreo dauna aproape totala,
    1 point
  4. posibil - senzor temperatura g62 - oringuri injectoare - pompa tandem
    1 point
  5. 1 point
  6. Ah, stai ca acum realizez ce vrea Cristian sa zica. Punand lucrurile in perspectiva nu pot sa spun ca greseste sau ca are dreptate deplina. @deenman: maroul ala nu e cea mai fericita alegere, asta e clar. Nu am de ce sa ma supar ca nu e mea. Si daca era, fiecare are dreptul la o parere fie ca rezoneaza sau nu cu a mea. Tocmai d-asta am intrebat, sa aflu si parerile voastre.
    1 point
  7. APIA a publicat statisticile la IULIE 2015: 1. Octavia 2244 (din care 79% pe motorina) - 395/iulie, o luna super pentru O3 2. Rapid 1491 - 168/iulie 3. Golf 1410- 214/iulie (mai are sanse de locul II) 4. Fiesta 1295 (creste doua locuri) 5. Clio 1285 6. Focus 1212 (prima intrare in top anul asta, scoate Captur-ul) prin insumare diesel + benzina de mai jos ar mai urma 7. Captur 8. Passat 9. Fabia 10. i20 DIESEL: 1. Octavia 1770 2. Golf 943 3. Fiesta 898 4. Captur 849 5. Rapid 844 6. Passat 840 BENZINA: 1. Polo 697 2. Rapid 647 3. Clio 568 4. Focus 553 5. Fabia 515 (noua intrare in top) 6. i20 511 Nici Octavia nici Golf nu prind topul pe benzina, ciudat, pe strada vad destule Octavii si Golfuri pe benzina. La primul trimestru, pe marci de import: 1. VW 9.6% (+0.1%) 2. Skoda 9.0% (+0.1%) 3. Ford 6.3 (+0.2%) revine pe 3 4. Renault 6.2 (-0.1%) 5. Opel 3.6% (+0.1%) 6. Hyundai 2.9% (-) 7. Toyota 2.8% (-) 8. Fiat 2.7%(-) 9. MB 2.4%(+0.1%)
    1 point
  8. APIA a publicat statisticile la IUNIE 2015: 1. Octavia 1849 (din care 82% pe motorina) - 360/iunie, o luna excelenta pentru O3 2. Rapid 1323 3. Golf 1196 - 174/iunie, la jumate cat O3 4. Captur 1086 (urca inca un loc pe locul 4 !! cea mai buna clasare pentru Captur de la lansare in Romania, peste Focus, peste Clio, un succes, probabil vom vedea anul viitor si Kadjar in top, vom avea Clio, Captur si Kadjar in top 10) 5. Clio 1078 6. Fiesta 1033 (scade doua locuri) prin insumare diesel + benzina de mai jos ar mai urma 7. Passat (are priza la companii noul Passat) 8. Polo 9. i20 DIESEL: 1. Octavia 1515 2. Golf 786 3. Captur 783 (urca pe locul 3!!) 4. Rapid 777 5. Fiesta 710 6. Passat 702 BENZINA: 1. Polo 624 2. Rapid 546 3. i20 467 4. Clio 446 (urca 2 locuri) 5. Focus 431 (intra in top) 6. Golf 410 (gata sa iasa din top, ma mir la cate tsi-uri am vazut) Octavia pe benzina nu prinde topul pe benzina, ciudat, nu ma gandeam ca 82% din Octavii sa se vanda diesel. La primul trimestru, pe marci de import: 1. VW 9.5% (-) 2. Skoda 8.9% (-0.3%) 3. Renault 6.3 (+0.1%) urca pe 3 4. Ford 6.1%(-0.3%) 5. Opel 3.5%(+0.2%) 6. Hyundai 2.9% (+0.1%) 7. Toyota 2.8% (+0.2%) 8. Fiat 2.7%(+0.1%) 9. MB 2.3%(-0.1%) Hai Mazda, Nissan, Mitsubishi, Kia ce fac importatorii si dealerii acestor marci?
    1 point
  9. Spre comparatie la APRILIE 2015 in Europa topul arata asa (sursa): 1 Volkswagen Golf 47.881 49.214 -2,7% 2 Renault Clio 30.061 26.037 15,5% 3 Ford Fiesta 26.688 28.283 -5,6% 4 Volkswagen Polo 24.969 23.182 7,7% 5 Opel/Vauxhall Corsa 22.850 20.052 14,0% 6 Ford Focus 21.095 20.131 4,8% 7 Volkswagen Passat 19.922 13.659 45,9% 8 Audi A3 / S3 / RS3 19.814 18.834 5,2% 9 Peugeot 208 19.448 19.469 -0,1% 10 Nissan Qashqai 18.446 19.567 -5,7% 11 Skoda Octavia 18.085 17.442 3,7% 12 Peugeot 308 17.546 12.064 45,4% 13 Renault Captur 16.103 13.427 19,9% 14 Opel/Vauxhall Astra 15.673 14.390 8,9% 15 Dacia Sandero 15.602 12.822 21,7% 16 Fiat 500 15.181 15.670 -3,1% Am pus pana la 16 ca sa se vada unde este Fiat 500 in Europa (nu sta rau) si ca Sandero este cea mai vanduta Dacie (fiind cea mai ieftina), vanzarile fiind de 10 ori mai mari decat cat s-a vandut Sandero in Romania in aceeasi perioada, Dusterul fiind pe locul 26 cu 12.078 bucati (de 6 ori cate Duster-uri s-au vandut in Romania in aceeasi perioada !!) si Loganul pe 79 cu 4.999 bucati (cam cate s-au vandut si in Romania). Renault Captur sta bine, la fel si Nissan Qashqai si Peugeot-urile 208/308. Clio este nr.2!! Dupa cum se vede primele 9 in afara de Passat sunt masini compacte, nu se cauta portbagaj pentru sarsanale, Octavia e pe 11, insa Qashqai este primul crossover pe 10, Captur al doilea, prognozez un loc bun pentru Kadjar care e pe platforma de Qashqai dar cu unele plusuri (130cp la 1.6dci in loc de 115cp pe Qashqai, 40litri in plus la portbagaj, alt design interior, alt design exterior).
    1 point
  10. APIA a publicat statisticile la MAI 2015: 1. Octavia 1489 (din care 82% pe motorina) 2. Rapid 1086 3. Golf 1022 (in mai a recuperat locul 3 de la Fiesta) 4. Fiesta 879 5. Captur 857 (locul 5 !! cea mai buna clasare pentru Captur de la lansare in Romania, peste Focus, peste Clio, un succes, probabil vom vedea anul viitor si Kadjar in top, vom avea Clio, Captur si Kadjar in top 10) 6. Clio 832 prin insumare diesel + benzina de mai jos ar mai urma 7. Passat (are priza la companii noul Passat) 8. Polo 9. i20 10. Fiat 500 DIESEL: 1. Octavia 1224 2. Golf 691 (creste doua locuri) 3. Rapid 676 (inca o pozitie in sus) 4. Captur 652 (doua pozitii in sus) 5. Fiesta 637 (trei pozitii in jos) 6. Passat 544 (vine peste Focus) BENZINA: (!! e ceva foarte ciudat in primul trimestru asta la masinile pe benzina !!) 1. Polo 475 (luna mai il propulseaza nr.1 la benzina) 2. Rapid 410 3. i20 338 (surpriza mare !! se pare ca e functionala masinuta asta, la un pret bun) 4. Golf 331 (isi revine un pic) 5. Fiat 500 317 (tot peste Polo, Clio, Fiesta si Focus dar nu pentru mult timp) 6. Clio 310 Octavia pe benzina nu prinde topul, ciudat, nu ma gandeam ca 82% din Octavii sa se vanda diesel. La primul trimestru, pe marci de import: 1. VW 9.5% (+0.3%) trece in fata Skodei !! 2. Skoda 9.2% (-0.7%) 3. Ford 6.4%(-0.9%) 4. Renault 6.2% (+0.3%) ataca pozitia 3-a 5. Opel 3.3%(-) 6. Hyundai 2.8% (+0.3%) trece peste Fiat 7. Toyota 2.6% (+0.1%) 8. Fiat 2.6%(-0.1%) scade doua locuri 9. MB 2.4%(-0.1%) Ma astept la o crestere in vanzarile Renault si Ford, vedem la finele trimestrului 2. Cu uimire vad ca Mazda nu reuseste sa apara pe nicaieri, probabil din cauza preturilor, ca masinile sunt interesante fabricate in Japonia, Mazda 6 are un pret prohibitiv, Mazda 3 e mai scumpa decat Polo sau Rapid si aproape cat un Golf deci nu se vinde, Mazda 2 poate mai salveaza ceva marca, altfel nu vad cum poate ramane Mazda cu vanzari de sub 500 de masini pe an!!
    1 point
  11. APIA a publicat statisticile la APRILIE 2015: 1. Octavia 1112 (din care 84% pe motorina) 2. Rapid 882 (clar va fi numarul 2 in Romania cel putin anul acesta, au reusit inca o data cei de la Skoda/VAG cu modelul asta nici cal nici magar) 3. Fiesta 765 (!! in martie a livrat 213 bucati .. ce se intampla de ce se cumpara in draci Fiesta?) 4. Golf 684 (un pic cam scump pentru Romania, ar trebui sa inceapa ofertele) 5. Focus 661 (mai are putin si depaseste Golful, la fel, pentru ca in Romania pretul raportat la spatiu vinde) 6. Clio 606 (cel mai vandut Renault in Romania, se apropie de Focus si Golf, ma asteptam sa se vanda bine Clio si Captur) prin insumare diesel + benzina de mai jos ar mai urma 7. Captur (primul crossover care urca in top, Renault are sanse de crestere in anii urmatori cu Clio, Captur si Kadjar) 8. Polo 9. Fiat 500 (ma intreb ce cauta aici si cat va sta in top, nu prea mult cred) 10. i20 DIESEL: 1. Octavia 931 2. Fiesta 611 3. Rapid 567 ( !! salt de 3 pozitii .. 241 bucati diesel in luna aprilie - cred ca este cea mai buna luna a Rapid-ului ) 4. Golf 491 5. Focus 467 6. Captur 452 BENZINA: (!! e ceva foarte ciudat in primul trimestru asta la masinile pe benzina !!) 1. Rapid 315 2. Polo 292 ( perioada de gratie a acestui model, probabil oferte bune ) 3. Fiat 500 269 (cum sa vinzi mai multe Fiat 500 decat Golf sau Octavia??) 4. i20 228 5. Focus 194 ( !! trece peste Golf si Octavia, nasol moment, ce fac amatorii de TSI .. tradeaza la EcoBoost ) 6. Golf 193 Octavia pe benzina nu prinde topul, ciudat, nu ma gandeam ca 84% din Octavii sa se vanda diesel, dar se pare ca 60% din vanzari in Romania raman diesel. La primul trimestru, pe marci de import: Skoda 9.9% (+0.3%), VW 9.0% (-), Ford 7.3%(-0.1%), Renault 5.9% (0.3%), Opel 3.3%(-0.6%), Fiat 2.7%(-), Hyundai 2.5%(-0.1%), Toyota 2.5%(-0.1%), MB 2.5%(+0.2%). Ma astept la o crestere in vanzarile Renault si Ford, vedem la finele trimestrului 2. VAG castiga cota de piata cu Skoda Rapid.
    1 point
  12. sa schimbi EGR-ul......asa e normal.
    1 point
  13. Cred ca merge 100 de ani la relanti un TDI. Ungerea nu este deficitara la relanti, caldura motorului se mentine, compresia nu are nici o treaba. Turbina si catalizatorul sufera mai degraba la acceleratie, cand amestecul e mai bogat sau cand motorul este rece si in mod cert la acceleratii puternice cand motorul este rece. In ceea ce priveste mizeria din EGR e posibil ca aceasta sa creasca la relanti.
    1 point
  14. Marius, nu confunda typo-urile cu lipsa de control a i-urilor sau a dezacordurilor gramaticale. :)
    0 points
  15. Eu aș evita să cumpăr mașini de la agramați și analfabeți. Mă uit pe topicul ăsta, cum credeți că își întreține mașina un om care nu are decența să învețe să scrie în limba maternă?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!