Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.12.2015 în toate secţiunile

  1. Masina buna de afara nu o va aduce niciodata un samsar. De ce? Pentru ca e scumpa a dracului! Facem un calcul simplu, rapid: - Luam drept exemplu masina mea, ca tot am pus-o la vanzare: Passat B6 2.0tdi 4motion 2008 - 136.000km In Germania, ca m-am uitat de curiozitate vazand mofturile, pretentiile si flatulentele de pe meleagurile noastre.. stupoare! Una "identica" se apropie de 10.000. Si spun "identica" pentru ca nu garanteaza nici sulea ca masina aluia este ca a mea si ca nu va cere investitii(exceptand revizii si consumabile uzuale) pentru cel putin 2 ani. Si vreti unii din voi sa spuneti ca un samsar autohton va merge sa ia o masina ca asta de acolo? Pai da 9500 minim pe masina. Adauga drum, taxe, haleala + parleala si unde ajunge? O pune la 11500 pe autovit? Evident ca prefera sa ia un 2010 la 3-4 sute de mii km+ la 6000, care sa arate bine , sa-i dea kilometrajul la 150.000 si sa-l arunce in piata la 7990E negociabil. Ca doar asa, toata lumea-i fericita. Si el ca are masa bogata de revelion si romanu' ca si-a tras super masina si l-a apucat pe D-zeu de picior vis-a-vis de pret. Si acum pe bune. Chiar si dintre voi, cei care va bateti cu pumnii-n piept pentru masinile din Germania, cati v-ati duce sa luati o masina de genul? (hai, nu 2008, 2010 sa fie! Pretul creste exponential oricum!). Cati v-ati duce sa dati 11.000 cu tot cu drum pe o masina din 2008, super OK, cu 130.000 reali, din DE, cand gasiti aceeasi masina , "dar rupta, vai de steaua ei" din Romania, de la un proprietar.. dar la 9000E cu totul, sau chiar mai putin? CATI?! :dry: :banghead:
    5 points
  2. Aici s-a generalizat gresit. Nu a spus nimeni ca in Germania nu exista si masini bune. Din contra. Exista, dar la preturi mari! Cine si le permite, fuga acolo. Eu sau majoritatea celor de aici, ne refeream la masinile samsarilor, aduse din Germania sau Franta si asa mai departe. Acelea nu le vad ca fiind ok si nu le recomand. Argumente excelente s-au adus mai sus, recent! Asadar, versus-ul ramane tot unul singur, fara alte abateri: * " masina importata dar vanduta frumos impachetata de catre samsar ori masina de proprietar, "echivalenta pe bune" dar la un pret mai mare." Scopul meu nu este de a creea un nou subtopic sau vreun flame. Insa vad ca deviem de la subiect datorita perceptiilor gresite.
    3 points
  3. Si autohausurile din De si samsarii din Ro achizitioneaza masinile la licitatii. Samsarii aduc masinile pe trailer , sa vedeti de ex seara, pe la Careffour Militari ,in spate, spre Centura, ce descarca baietii la greu, sau pe Bd Timisoara , spre Cet . Acolo sunt si centrele de vopsire :) , se repara si se vopseste la greu . Nu renteaza ,pt ei sa mearga personal ,sa le aduca pe roti , e prea scump ...bilet avion , mancare , oboseala ,etc. Se aduc masini cu pret bun pt EI , NU pt Cumparator , castigul este la TVA . O iau fara TVA , repet, de la licitatii. Nu vreti sa stiti cum miroase/arata , o masina de la licitatii , majoritatea necesita vopsit , indreptat . Toate sunt coafate la km , sunt oameni care traiesc din asta , este o intreaga industrie : km , vopsit , mecanica , aranjare km , polishare , fotograf, plus cei care vand caiete de service. Dupa care se apeleaza la un fotograf si el face parte din lant , niste poze "oau" dupa care anunt - targ. Preturi la nivel de Logan nou, pt BMW , Audi, Vw,vechi de 1-3 ani,sunt masini care au trecut, prin ce am scris eu. Nu exista chilipiruri :).
    3 points
  4. Tu compari o mașină ieftină cu una premium și spui că aia premium se ține mai bine?
    2 points
  5. Masini corecte si bune se gasesc in fiecare tara....doar ca noi suntem aia care avem impresia ca din Germania, Elvetia,..... sunt mai bune, mai cinstite, mai ieftine, etc. Primul criteriu, si cel mai important, este pretul de achizitie. Masinile bune costa peste media pietei (indiferent de tara) sau sub pretul pietei doar daca sunt ocazii (sigur nu ocaziile din Vitan). Avem impresia ca doar la noi sunt masini masluite si aranjate pentru vanzare? Eu va spun ca nu este asa. In urma cu aproximativ 3 ani imi cautam o masina rulata in Germania si aceasta cautare a durat aproximativ 2 luni deoarece nu gaseam mai nimic in bugetul meu (am cautat personal doar la vanzatori autorizati si nu la privati, acum gasesc asta o prostie dar atunci asa a fost sa fie). Cred ca in acest timp am vazut peste 10 masini (avem ca tinta Skoda Octavia, Vw Golf sau Vw Passat toate combi si cu dotari de bun simt). Am vazut masini in doua culori (in poze aratau bine), masini care nu aveau dotarile scrise corect (a se intelege ca masina avea in realitate dotari mai putine decat in anunt), masini doar pentru Export (desi telefonic am comunicat ca vreau sa inmatriculez masina in De la "locul faptei" mi-au zis ca nu imi mai vand masina deoarece este pentru Export), masini care aratau jalnic atat interior cat si exterior, etc toate acestea in Germania (adica acolo unde samsarii gasesc "oferte"). Am ales intr-un final un Passat din 2008 cu 137k (un Confortline cu ceva dotari extra si motorul CR de 2 litri ) la un pret putin peste 9500 Euro (am verificat masina personal, am verificat si la vw). Chiar si asa mi-am luat o mica teapa cu vanzatorul. Dupa ce am achitat masina mi-a oferit doar o cheie a masinii cu promisiunea ca a doua cheie este inca la Leasing si o primesc in cateva zile, eu fraier l-am crezut pe cuvant si nu am scris nimic in contractul de vanzare-cumparare. Binenteles ca nu am primit nici o cheie si el nici macar nu mai raspundea la telefon sau mail, asta a fost o lectie pentru mine.Pretul masinii a fost clar peste pretul din ro dar asta nu a contat pentru mine (am auzit si eu pareri de genul "la banii aia aici in targ iti cumperi una din 2010-2011" sau "in banii aia gasesti BMW") deoarece nu fac nici o "intrecere" cu nimeni si nici nu vroiam o masina sa ma laud. Pretul pentru Germania a fost ok, nu am platit peste pretul pietei din momentul respectiv. Ceea ce se discuta de cateva zile pe acest topic cred ca este foarte util pentru cei care inca mai cred in Mos Craciun din Vitan, piata de masini din Cluj, etc. Despre comparatia unei masini reluate din Romania versus Germania.......cred este o discutie destul de vasta si fara nici un rezultat clar deoarece vorbim f mult teoretic si mai putin practic, de aceea cred ca adevarul este undeva la mijloc referitor la calitate / uzura / intretinere / drumuri / exploatare etc. Ma bucur cand citesc pareri competente si experiente personale si nu doar pareri auzite, inchipuite, auzite de la vecinul, etc. despre acest subiect. Din pacate si aici pe forum sunt multi care devin membri doar pentru a cauta o solutie la problema lor apoi abandoneaza forumul. Acesta este motivul pentru care gasim pe forum multe probleme fara a cunoaste cu adevarat sursa problemei, rezolvarea ulterioara etc. Ceea ce citim pe forumuri mai trebuie si filtrat.
    2 points
  6. Ne place sa generalizam pana cand devine absurd. Toate masinile rulate in afara sunt ingrijite si bibilite si servisate la timp si se vand cu toate schimbate. Germania, Franta, Italia si Spania sunt, au fost si vor fi raiul masinilor second. Pe bune ? Adica chiar si in 2015, chiar si pe forumul asta inca mai credem asa ceva ? Fara suparare pentru colegul @soila, dar in 2015 sa spui ca 100k rulaj in Germania = 200k rulaj in Romania este o mare...eroare. Las' ca face bine motorului sa mergi 5 ore cu 3500rpm la diesel si apoi intri in benzinarie si tai contactul. Sau inca mai credeti ca neamtul sta 2-3 minute la ralanti sa scada temperatura uleiului sub 100grade si sa apuce sa se raceasca turbina ? Sigur ca da, exact asa face neamtul. Si italianul. Si spaniolul. Dar am vazut romani care fac asta. Si nu unul - doi. In fond, noi toti care muncim sa platim masinile noi pe care le-am luat din Romania suntem niste fraieri. Sunt masini facute pentru Europa de Est (din fericire "placa" asta a cam murit in ultima vreme, macar pe forum), iar noi toti sarim borduri cu ele si mergem cu ele prin aratura sa vedem stadiul recoltei de porumb de la bunica. Marea majoritate a celor care isi cumpara masini noi din Romania si le ingrijesc mult mai mult decat o fac cei de afara. Si le serviseaza pe oficial, la reprezentanta. Si nu umbla cu gumele pana la sarme, etc, etc. Am vazut in vama in Cenad "baieti" care veneau cu X5-uri pe roti, cu numere de Zoll si cauciucuri ce calcau pe markerul de uzura. Sigur o sa-si permita cel care o sa ia masina aia sa-si cumpere cauciucuri RFT pe 19'' Mai bine ne cumparam noi toate masinile ex-company car ale nemtilor, de 4-5 ani vechime, alergate fara mila pe autostrazi, masini cu 60-70k rulaj anual, in tot felul de configuratii ciudate (gen DSG si climatic), in fond sunt mult mai ingrijite decat ale celor care le-au luat de noi din Romania si le vand dupa 4-5 ani de leasing. Am prieteni cu Superb - company car ce fac 150-160k km in fix 3 ani de zile, rulati 100% in Romania. Singura defectiune a fost intinzatorul de la cureaua de accesorii, rupt la 155k. Amortizoare originale, bucse originale. Exceptand urmele de pietricele de pe capota si bara fata, nu ai fi zis ca masina are peste 50k km. Vorbim de o masina alergata prin toata Romania, vara-iarna Dar deh..infrastructura din Romania e praf, iar masinile rulate aici niste troace. Problema e ca acele masini "company car" de Romania, cu rulaje de 150k in 3 ani sunt vandute la licitatii organizate de firmele de lasing operational. Masinile ajung la samsari cu staif, adica baieti la costum, care au si ceva relatii, cumpara cate 20-40 masini la o licitatie. Fiecare isi ia partea, iar masinile ajung mai jos in lantul trofic la samsarii ordinari. Sunt praduite de navigatii, de anvelope (in cazul in care sunt bune), presuri, tot ce e ok pe masina, caci masinile de leasing operational sunt servisate doar in Reprezentante si doar cu piese OEM. Mai departe se dau inapoi km si ajung in piata la 50-60k pe bord, masini de 3 ani. Si povestea tine apa: "Hai boss, ca a fost masina lu' fiimea, e director la multinationala si mergea putin cu ea, doar ici-colo" Sunt o groaza de masini company car in Ro, care au discurile, placute, stergatoare si buscaraie schimbata cu 10-15k km inainte de vanzare. In niciun caz nu se intampla asa ceva in De, in ultima 1/3 a duratei de leasing operational, masinile de acolo primesc doar strictul necesar, ca sa functioneze pana la finele contractului de leasing Cine vrea o masina ingrijita, company car, poate sa gaseasca si in Ro, trebuie doar sa caute cu grija. Iar daca e masina cu prim proprietar in CIV firma de leasing operational, sa cumpere doar de la persoana care a rulat masina aia, sunt cazuri de angajati care efectiv primesc gratis/pe nimic masina la finele perioadei de leasing. De obicei, cei care primesc masinile astea si le iau doar in evidenta la Fisc, le vand repede, fara sa apuce sa si le transcrie in CIV Dovada se face cu CIV + talon + legitimatia de servici a persoanei respective Si asa ai garantia ca ai cumparat o masina curata... Hai sa cascam putin ochii si sa fim putin mai deschisi si dispusi sa renuntam la clisee :)
    2 points
  7. Salutare, Am creat acest post gandindu-ma la faptul ca acest "dealer auto" va fi ocolit de persoanele care doresc sa face achizitii de auto de la acesta. Sa va povestesc legat de acest auto : http://autovit.ro/an...n-ID7GfiWH.html , am pus si poze, poate nu mai este valabil anuntul in momentul citirii. Dealerul a trecut in anunt ca autoturismul este fabricat in 2012, doar ca verificand dupa seria de caroserie acesta are prima intrare in service in 06.12.2010, cand a fost demontata chiulasa, pistoanele, biela, tot in 2010 este schimbat si parbrizul... in 02.08.2011 masina a superit mari reparatii, usa fata, usa spate ( inlocuite ), stalp mijloc, prag, far, capota, aripa, etc.... toate s-au reparat la numai 19936km. Ultima inregistrare in service este in data de 08.06.2012 la 63582km cand sa schimbat iar parbrizul. Nu stiu daca mai exista ceva de adaugat... Tot ce pot sa zic este ca acest dealer nu ar trebui sa exista pe piata auto sau sa existe atata timp cat isi asuma si este fair play. Aveti grija, recomand verificari la sange daca doriti sa aveti un autoturism ok sau sa stiti inca de la inceput in ce va bagati.
    1 point
  8. Acum m-am uitat din nou. Corect. Ma uit maine pe laptop si caut si diagramele ptr O II.
    1 point
  9. Frana de dest' poate fi folosita dupa voie numai daca e dezactivat auto hold-ul. Asta e tot. :D
    1 point
  10. E rau, tu ce zici e bun 10w40 iarna?:
    1 point
  11. aia e o mare abureala... are o fisura, nu pierde lichid, insa blocheaza roata ? Cum a vazut mecanicul fisura? Si e extrem de putin probabil sa se fisureze pe acolo etrierul. Roata infranata are cauze pistonasul relativ blocat in etrier. Care se rezolva cu kit de reparatie.
    1 point
  12. Quad mi se pare un pic cam mult. Mai degraba ceva de genul asta sau doar pe stanga, parerea mea
    1 point
  13. Nu vreau sa par ipocrit, dar analiza cost-beneficii o faci cu banii pe masa. Depinde cat vrei sa tii masina respectiva. Daca e cel putin 5 ani in mod cert o voi lua pe cea cu km mai putini. Si daca are 60k dar e tavalita ce afacere ai facut? Crede-ma ca am vazut la diagnoza zeci de masini, unele din Ro cu km relativi putini-pana in 10k dar pe care proprietarii efectiv isi batusera joc de ele-uzura excesiva interior, motor neinretinut, scugeri de ulei si lichide etc. Repet-depinde de starea tehnica a autoturismului. Eu unul daca mi-as lua masina noua nu m-as hazarda la revizii de colt de bloc sau cine stie ce Dorel-doar ptr a minimiza costurile de intretinere.
    1 point
  14. Cam grea decizie privind datele oferite. As opta cred ptr cel din DE in cond in care am unde sa stau acolo iar diferenta de bani-2k ar acoperi eventualele pb ce pot apare inerent la o masina sh. Depinde acum si de ce dotari au, de stare tehnica-in special incarcare dpf, culoare etc. Daca as avea banii acum in mod cert as vedea-o intai pe cea din RO, dar asa...just search and test the market. Decizia cel mai probabil se va materializa cand ma voi hotara sa schimb masina.
    1 point
  15. Cine vinde o masina buna, nu prea lasa la pret..
    1 point
  16. Hmm...o sa ma ocup si de asta. La scanarea cu Vag-Com nu-mi arata voltii nu? Am schimbat bujiile si parca mai aiurea face. Alea vechi erau NGK cu 3 electrozi iar astea noi sunt Bosch cu 1 electrod. Mi-a zis ala de la magazin ca ar fi mai bune astea pentru gpl. Problema e ca sunt mai subtiri si nu intra bine fisele pe ele. Cum as putea remedia situatia? Ma gandeam sa infasor un cauciuc in jurul lor ca sa intre bine fisele pe ele. Asa as opri si umiditatea, ca sa nu bata la masa. Cineva mi-a mai zis ca in varful care intra in fisa ar trebui sa aiba un fel de bulb, incat sa se faca mai bine contactul. M-am uitat in fisa si intradevar acolo e prevazut un spatiu pentru asa ceva. Edit 1 : acum am rasfoit un pic pe net si am observat ca sunt bujii NGK cat si Bosch prevazute cu bulbul ala. Ciudat e ca fostele bujii nu aveau asa ceva si nu tin minte ca si cele dinaintea lor sa fi avut. Se vand separat oare? Astea care le-am avut erau fix asa : http://olx.ro/oferta/bujii-ngk-v-line-vw-audi-seat-noi-ID1LnjP.html
    1 point
  17. + 1 Andrei. Daca nu aveam un B6 la a ta ma opream. Sincer. Ai perfecta dreptate. Ma uitam zilele trecute dupa un B7 sau un Superb-in jur de 15-16k iar km in jur de 120-130k. Iau ca referinta un dealer serios gen Autohus.de sau Mahaag. De pb cu km toti sunt constienti dar si-o asuma in mod involuntar. Noi stam prost la capitolul mentalitate si...finalizare. Toate bune si frumoase pana apare "super oferta" si omul uita/isi calca toate principiile-ca, deh, alta nu mai prinde.
    1 point
  18. butoanele imping in lateralele bordului? pe spate cum sunt?
    1 point
  19. Iar sa comparam Sh cu masini noi? Cine cumpara o masina de peste 80 k EUR, nu merge doar 30 k km pe an si o vinde la 100 k cu 35k EUR. Nu are sens decat daca e si o dauna totala la mijloc... Presupunand ca totul e OK, cat costa CASCO la un A8 din 2013, cat costa la un Superb nou? Dar un schimb de ulei la diferential sau la cutie sau cei 8 litri de la motor? Dar un schimb de discuri si placute? Sau cauciucuri pe 19-21"?
    1 point
  20. Salut! Sa o folosesti sanatos fara evenimente neplacute! Cati km are? Sau crezi ca are? Ciudati nemtii rau: pune DSG si pachet sport, dar isi ia 1.6TDi, nu tu un climatronic, incalzire scaune...de bolero nici sa nu mai pomenesc... Altfel arata bine masina :)
    1 point
  21. Petrom si Omv cele scumpe (+ ++) se consuma mereu mai repede decat cele standard, daca bagi vreodata omv maxxmotion o sa ai consum la drum lung cu pana la 1 litru in plus la 100km, testat de mine.
    1 point
  22. Dacă e cineva interesat de codul pentru capacul care este pe nuca manetei de viteza, pe care sunt inscriptionate treptele de viteza, cromat, model cu 5 trepte, pentru Octavia II (normală) : 1Z0 798 001 (achiziționat săptămâna trecută de la reprezentanța din Bacău, preț 42 de lei).
    1 point
  23. 1 point
  24. 1 point
  25. Pentru TSI-ul tau este ok 502-ul.
    -1 points
  26. Ai citit de la inceput si ai vazut ca nu sint pareri?? Nu as mai pune SMF,trepideaza dar nu rau, la urcarea in ture se simte o vibratie cum ''traverseaza'' toata caroseria, la rece agata usor in mai toate treptele pina se incalzeste,si la relanti are acel ratlle care am inteles ca este din cauza discului.In rest ok,sper sa tina cit mai mult.
    -1 points
  27. La mine la dieselarul vechi era invers. Motorina ieftina zbura repede. Aveam si 3.8 l /100 km cu motorina de 55 dar ... cu ceva aditiv in plus. Iarna motorina premium da se consuma ceva mai repejor din cauza aditivarii de iarna. In schimb am preferat sa o consume mai repede si sa fie mai fluida nu de alta dar la Brasov am pornit masina si la -28 grade :)) Posibil ca si harta de injectie pentru extra caluti si cuplu sa fi influentat in mod pozitiv motorina premium.
    -1 points
  28. Ulei ieftin fara aprobari. Nu recomand mai ales ca ai si remap.
    -1 points
  29. Caut de ceva timp o masina break din grupul VAG . Toate dar absolut toate sunt manarite. Asculta ma bine ce ti spun TOATE sunt cu km dati ' napoi. Am obosit de cautat ... Sa nu cumva sa ti masina din pitesti salaj sau constanta . In pitesti am stat 3 zile sa le vad pe toate - niciuna nu e cinstita. Succes
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!