Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.12.2015 în toate secţiunile

  1. Poate au mai spus-o si alti colegi inaintea mea. Dar nu strica sa iti mai spun si eu o data: Audi A4 B7 dintre toate modelele de A4, a fost un esec pe partea de motoare diesel in 4 cilindri. Daca vrei A4 B7 musai si iti permiti impozitul, iti recomand sa nu te uiti mai jos de 3.0tdi. Poate doar 2.5! De ce spun asta? Pai uite cateva aspecte: 1. Motoarele de pe B7 nu au nici o legatura cu cele de pe B6. NICIUNA! 1.9-ul legendar de pe B6 a murit odata cu modelul ala la Audi. 2. Fie ca vbim de 1.9/2.0 tdi, ambele sunt problematice. Mai problematice decat oricare dintre 2.0-urile sau 1.9-urile de pe alte VAG-uri. 3. Motoare transversale, "magarul de teste" pt astfel de dispunere. In primii ani(adica viata lui B7), motoarele transversale de la VAG au avut pb de ungere, din proiectare acceptat si trecut cu vederea. Pe principiul "masina oricum va avea viata scurta pe linia de productie". As putea continua dar nu are rost. Ca vor aparea cativa care vor nega, e absolut normal. Nu arunca nimeni cu mizerie in propria masina din orgoliu si nu numai. Iar de au fost cativa norocosi, iarasi valabil. Si cum ti-au mai spus si altii. Nu fii Gica Contra si asculta-ne. Audi A4 in 5000 Euro BUN sau macar DECENT nu ai sa pupi nici la sfantu' asteapta! Masinile astea sunt oricum pricinoase, la 5000E nu vei prinde decat o gaura neagra pentru buzunarul tau. Faptul ca un B6 intretinut costa si acum 7000+ Euro, nu-ti spune nimic? E una chiar pe forum la vanzare, a colegului bancaru. Nu cunosc masina personal, dar ca idee spun. Pretul cerut de el nu este unul mic. http://vwforum.ro/topic/121519-vand-audi-a4-b6-19-tdi-q-u-a-t-t-r-o/ vrea 6900 si n-are nici taxa platita. Deci sare de 7500! sia cum..hmm.. B7 la 5000? :) Nu se pune problema ca poate iei teapa. E cert faptul ca teapa iei sigur! La banii astia. Si bani vei baga-n reparatii. Si inca bine. Un calcul asa, ideologic: 5000masina + ce te poate lasa cel mai degraba: 1. kit ambreiaj - minim 2500ron cu manopera 2. turbo - reconditionata 1200ron, noua 5000 ron 3. banuiesc ca pentru sufletul tau ii faci o revizie, o distributie, un set de placute - 2000ron 4. daca bate ceva pe la suspensie, mai naspa. cam multe brate .. si uite asa se mai aduna cateva sute bune de lei. 5. daca bate ceva pe la motor(motoare renumite pt astfel de aptitudini) - atunci cireasa de pe tort. nu vrei sa stii. Pot usor sa ma duc pana la punctul 10 sau mai sus. Are rost? In concluzie, reorienteaza-te. Lasa sigla deoparte, e o prostie, si uita-te la un Superb modelul vechi. Pt RO si per ansamblu, o masina mult mai completa. Spatiu, comfort, fiabilitatea renumita VAG. Oricum, presimt ca nu te intoarcem din drum. De fapt tu doar ai vrut sa ne spui ca-ti iei A4 B7 cu 5000 Euro, nu sa ne ceri sfatul. :) Cel putin asta e parerea mea vazand atitudinea ta fata de ceilalalti colegi care au incercat sa te sfatuiasca. P.S. Incearca te rog sa fii mai atent cand scrii. Mie unul imi este greu sa te urmaresc sau sa inteleg exact ceea ce vrei sa spui.
    5 points
  2. Ne place sa generalizam pana cand devine absurd. Toate masinile rulate in afara sunt ingrijite si bibilite si servisate la timp si se vand cu toate schimbate. Germania, Franta, Italia si Spania sunt, au fost si vor fi raiul masinilor second. Pe bune ? Adica chiar si in 2015, chiar si pe forumul asta inca mai credem asa ceva ? Fara suparare pentru colegul @soila, dar in 2015 sa spui ca 100k rulaj in Germania = 200k rulaj in Romania este o mare...eroare. Las' ca face bine motorului sa mergi 5 ore cu 3500rpm la diesel si apoi intri in benzinarie si tai contactul. Sau inca mai credeti ca neamtul sta 2-3 minute la ralanti sa scada temperatura uleiului sub 100grade si sa apuce sa se raceasca turbina ? Sigur ca da, exact asa face neamtul. Si italianul. Si spaniolul. Dar am vazut romani care fac asta. Si nu unul - doi. In fond, noi toti care muncim sa platim masinile noi pe care le-am luat din Romania suntem niste fraieri. Sunt masini facute pentru Europa de Est (din fericire "placa" asta a cam murit in ultima vreme, macar pe forum), iar noi toti sarim borduri cu ele si mergem cu ele prin aratura sa vedem stadiul recoltei de porumb de la bunica. Marea majoritate a celor care isi cumpara masini noi din Romania si le ingrijesc mult mai mult decat o fac cei de afara. Si le serviseaza pe oficial, la reprezentanta. Si nu umbla cu gumele pana la sarme, etc, etc. Am vazut in vama in Cenad "baieti" care veneau cu X5-uri pe roti, cu numere de Zoll si cauciucuri ce calcau pe markerul de uzura. Sigur o sa-si permita cel care o sa ia masina aia sa-si cumpere cauciucuri RFT pe 19'' Mai bine ne cumparam noi toate masinile ex-company car ale nemtilor, de 4-5 ani vechime, alergate fara mila pe autostrazi, masini cu 60-70k rulaj anual, in tot felul de configuratii ciudate (gen DSG si climatic), in fond sunt mult mai ingrijite decat ale celor care le-au luat de noi din Romania si le vand dupa 4-5 ani de leasing. Am prieteni cu Superb - company car ce fac 150-160k km in fix 3 ani de zile, rulati 100% in Romania. Singura defectiune a fost intinzatorul de la cureaua de accesorii, rupt la 155k. Amortizoare originale, bucse originale. Exceptand urmele de pietricele de pe capota si bara fata, nu ai fi zis ca masina are peste 50k km. Vorbim de o masina alergata prin toata Romania, vara-iarna Dar deh..infrastructura din Romania e praf, iar masinile rulate aici niste troace. Problema e ca acele masini "company car" de Romania, cu rulaje de 150k in 3 ani sunt vandute la licitatii organizate de firmele de lasing operational. Masinile ajung la samsari cu staif, adica baieti la costum, care au si ceva relatii, cumpara cate 20-40 masini la o licitatie. Fiecare isi ia partea, iar masinile ajung mai jos in lantul trofic la samsarii ordinari. Sunt praduite de navigatii, de anvelope (in cazul in care sunt bune), presuri, tot ce e ok pe masina, caci masinile de leasing operational sunt servisate doar in Reprezentante si doar cu piese OEM. Mai departe se dau inapoi km si ajung in piata la 50-60k pe bord, masini de 3 ani. Si povestea tine apa: "Hai boss, ca a fost masina lu' fiimea, e director la multinationala si mergea putin cu ea, doar ici-colo" Sunt o groaza de masini company car in Ro, care au discurile, placute, stergatoare si buscaraie schimbata cu 10-15k km inainte de vanzare. In niciun caz nu se intampla asa ceva in De, in ultima 1/3 a duratei de leasing operational, masinile de acolo primesc doar strictul necesar, ca sa functioneze pana la finele contractului de leasing Cine vrea o masina ingrijita, company car, poate sa gaseasca si in Ro, trebuie doar sa caute cu grija. Iar daca e masina cu prim proprietar in CIV firma de leasing operational, sa cumpere doar de la persoana care a rulat masina aia, sunt cazuri de angajati care efectiv primesc gratis/pe nimic masina la finele perioadei de leasing. De obicei, cei care primesc masinile astea si le iau doar in evidenta la Fisc, le vand repede, fara sa apuce sa si le transcrie in CIV Dovada se face cu CIV + talon + legitimatia de servici a persoanei respective Si asa ai garantia ca ai cumparat o masina curata... Hai sa cascam putin ochii si sa fim putin mai deschisi si dispusi sa renuntam la clisee :)
    4 points
  3. Nu stiu câți dintre voi chiar ați condus în orașele mari din vest la ore de vârf, dar am senzația ca vorbiți doar din auzite. Și acolo traficul e infernal, ce difera într-adevăr e calitatea asfaltului, asta se vede în faptul ca noi schimbam mai des piese la trenul de rulare, dar motoarele întreținute corect nu sunt afectate de gropile din asfalt. Cred ca într-un final e vorba de standardele fiecăruia dintre noi. Depinde ce așteptări ai de la o mașină. De exemplu, eu observ diferența la mașina mea intre ziua când avea 100km la bord și acum când are 110000km. Sunt lucruri minore dar pe care nu ai cum sa nu le observi. În același timp, toți cei care nu au condus o mașină nouă ci doar mașini aduse din afara, când se suie în ea spun ca mașina mea merge ca noua. Nimic mai fals, e o mașină uzata, se prezintă foarte bine, dar nu e nici pe departe la nivelul la care era când era noua. Numărul de km se simte. Depinde doar fiecare dintre noi ce așteptări are de la mașină.
    3 points
  4. Masina buna de afara nu o va aduce niciodata un samsar. De ce? Pentru ca e scumpa a dracului! Facem un calcul simplu, rapid: - Luam drept exemplu masina mea, ca tot am pus-o la vanzare: Passat B6 2.0tdi 4motion 2008 - 136.000km In Germania, ca m-am uitat de curiozitate vazand mofturile, pretentiile si flatulentele de pe meleagurile noastre.. stupoare! Una "identica" se apropie de 10.000. Si spun "identica" pentru ca nu garanteaza nici sulea ca masina aluia este ca a mea si ca nu va cere investitii(exceptand revizii si consumabile uzuale) pentru cel putin 2 ani. Si vreti unii din voi sa spuneti ca un samsar autohton va merge sa ia o masina ca asta de acolo? Pai da 9500 minim pe masina. Adauga drum, taxe, haleala + parleala si unde ajunge? O pune la 11500 pe autovit? Evident ca prefera sa ia un 2010 la 3-4 sute de mii km+ la 6000, care sa arate bine , sa-i dea kilometrajul la 150.000 si sa-l arunce in piata la 7990E negociabil. Ca doar asa, toata lumea-i fericita. Si el ca are masa bogata de revelion si romanu' ca si-a tras super masina si l-a apucat pe D-zeu de picior vis-a-vis de pret. Si acum pe bune. Chiar si dintre voi, cei care va bateti cu pumnii-n piept pentru masinile din Germania, cati v-ati duce sa luati o masina de genul? (hai, nu 2008, 2010 sa fie! Pretul creste exponential oricum!). Cati v-ati duce sa dati 11.000 cu tot cu drum pe o masina din 2008, super OK, cu 130.000 reali, din DE, cand gasiti aceeasi masina , "dar rupta, vai de steaua ei" din Romania, de la un proprietar.. dar la 9000E cu totul, sau chiar mai putin? CATI?! :dry: :banghead:
    2 points
  5. Adevarul este ca multi cauta masini rulate doar in strainatate pentru ca acolo umbla cainii cu covrigi in coada, masini care merg prin aer si proprietari care schimba uleiul la 5000km. Cele care circula la noi din start sunt considerate inferioare, harburi, de asta multi se uita stramb cand aud de cineva ca si-a luat masina noua decat una mai de brand adusa recent din Germania. Mai e o meteahna pe care eu nu pot sa o inteleg. De ce sa preferi sa stii ca vine cu discurile, flansele, bucsele etc de fabrica la 150.000km (reali sau nu) decat sa iei una din Ro unde omul a dovedit ca a schimbat aceste piese cu ceva de calitate in urma cu 20.000km sa zicem. In primul caz va trebui sa le schimbi tu mai repede, asadar alti bani, alta distractie. Bordura in care intri cu 50kmh si strici articulatiile arata la fel si in Germania si in Romania. Parerea mea este ca la o masina SH nu trebuie sa domine subiectivismul pt ca sunt sanse mult mai mari sa fie o decizie proasta. E si un grad de snobism pe care noi mereu l-am avut. Depasirea conditiei cand mergi la risc doar pt ca e cam ce ti-ai dori nu ce ti-ai permite cu adevarat.
    2 points
  6. Sper ca nu am uitat ceva. Cred ca anumite pozitii vor ramane libere ... insa nu se stie. Sper sa ne ajute sa avem o statistica mai buna. Forumuri similare cu al nostru au asa ceva. Am facut numai pentru fabia ca un experiment. Daca prezinta interes rog colegii cu celelalte modele skoda sa faca ceva similar.
    1 point
  7. :offtopic: Conteaza si ce stergator cumperi/montezi, dar si cum iti ingrijesti masina. Din 2 in 2 zile puteti sterge geamurile cu o carpa, inainte de a pleca la drum. Asa fac eu si cu toate astea, tot afecteaza praful care se depune. La fel de bine puteti sterge lamelele stergatoarelor la cateva zile cu o carpa umeda, pentru a elimina praful lipit pe suprafata de contact. Dupa aceea puteti actiona maneta "stropitorilor" linistiti, fara sa va ganditi ca dauneaza geamului. Pe luneta se stie ca se depune mai mult praf, deci trebuie sa aveti in vedere uzura prematura a lamelei :offtopic: Sarbatori fericite!
    1 point
  8. + 1 Andrei. Daca nu aveam un B6 la a ta ma opream. Sincer. Ai perfecta dreptate. Ma uitam zilele trecute dupa un B7 sau un Superb-in jur de 15-16k iar km in jur de 120-130k. Iau ca referinta un dealer serios gen Autohus.de sau Mahaag. De pb cu km toti sunt constienti dar si-o asuma in mod involuntar. Noi stam prost la capitolul mentalitate si...finalizare. Toate bune si frumoase pana apare "super oferta" si omul uita/isi calca toate principiile-ca, deh, alta nu mai prinde.
    1 point
  9. Sa ai noroc de masina, pt ca Sharanu-ul este intr-adevar o masina. Cred ca nu-i Family ca are 6 locuri. Multi km si tine-te de ea, n-o lasa sa pice. Nu te duce la BG, parca nu nu stau bine nr de BG pe Sharan, ii scade valoarea. Taxa asta, n-o sa mai fie la anul pt ca este recent declarata: 'ilegal impusa' de catre Curtea Europeana de Justitie. Multa bafta si la multi ani!
    1 point
  10. Ingrijite/bibilite/cu sute de mii de km(da rulate pe drumuri bune)servisate cu ulei si filtre la 30 mii cum spune cartea, cu turbine incinse pe autobanda, etc dar...IEFTINE/POLISATE. Haideti dragi colegi sa recunoastem..atati bani avem, de aia cumparam. Cine sustine ca nu e ok o masina care a fost in leasing 3/4ani cu, carte service si in general sub 100 de mii de km, cu o CI in care e trecuta firma de leasing apoi SINGURUL proprietar, un istoric care SE POATE verifica atunci..fara suparare dar nu stie ce vorbeste. Eu in asa conditii mi le am luat pe amandoua(bani de una noua nu am) dar urmatoarea tot asa va fi cumparata. Inca un lucru vreau sa l mentionez 90% din masinile aduse de afara sunt de la autohause, restul procentelor de 10% sunt romanii care isi cumpara masinile de la proprietari/istoric ce se poate verifica dar mai scumpe cu 2000/2500 fata de celelalte.
    1 point
  11. limba aceea comanda si partea electrica - mai departe - despre asta era vorba. oricum - se pot face N lucruri sa nu mai blocheze volanul, in situatia de fata - dar nu recomand asa ceva... se poate cumpara un contact SH... se pune butucul original al masinii... totul iese curat si frumos - asa cum trebuie. P.s. - haideti sa intram incheiem an, in pace, prietenie...s.a.m.d...
    1 point
  12. Bison Epoxy Metal - era mai ok. Altfel, jos pompa, desfacuta bucati, mers la strungar, dar filet, facut stut cu filet - si s-a rezolvat problema definitiv.
    1 point
  13. 186000km , am pus si testeru si arata la fel , da si eu mi-as fi dorit macar scaune incazite...dar asta e .
    1 point
  14. Mi-au sosit si sertarele culisante, de mult le tot cautam pe net, asa ca nu am ratat ocazia cand s-a ivit. In stanga e unul dintre alea care le-am avut pe masina, in dreapta e unul dintre alea care le-am cumparat recent. Am pus talonul masinii in sertare, ca sa se vada diferenta intre cele doua tipuri. Precizez ca alea ce le aveam inainte se blocau cateodata cu chestii si era foarte greu sa le deblochez, plus ca nu incapea mare lucru in ele. In sertarul nou. Sertarul vechi cu portmoneul meu. Sertarul nou cu portmoneul meu. Montajul este foarte simplu, dar cere rabdare. Trebuie deplasate piulitele marcate cu rosu in poza de mai jos in locul marcat de sagetile verzi. Poza a fost dacuta sub scaunul din stanga. sertarele sunt marcate cu L - stanga si R - dreapata. Sertarele care le-am montat eu, care culiseaza: 8304938 L5R - droit 8304939 L5L - droit Sertarele care erau pe masina mea, care basculeaza: 4F0 882 601 et 4F0 882 602
    1 point
  15. Weekendul ce a trecut am pus gumele de iarna. In vederea weekendului prelungit de 1dec, cand prevad niste plimbari pe la munte, si nu vreau surprize. Poze nu pun, ca-i trista cu tablele cu capace. Mi-am luat si compresor - d-ala OE VAG. Scumput, insa merita, merge extraordinar, nu ma asteptam sa umfle atat de repede... Nu se compara cu jafurile din comertul socialist.
    1 point
  16. Eneos Sutina 5w40 gasesti usor la cel putin 2 magazine mari de piese auto. Un bidon de 4 litri costa 180 Ron. Intra pe compari.ro si da search Eneos 5w40 sau Eneos sutina si gasesti berechet cu livrare gratis.
    1 point
  17. generalizati inutil... comparati cat vreti masina rulata in romania cu cea rulata in germania, ca nu va iesi castigatoare cea din romania NICIODATA :) am cumparat personal 4 masini din germania, gasesti si masini proaste, si bune, depinde cum te uiti si unde te uiti... sunt si in romania masini bune, intretinute... etc, dar procentul lor este infim de mic in comparatie cu vestul masina e ca un loz, indiferent ca e noua sau rulata... poti sa ai noroc sau ghinion :))
    0 points
  18. Fa-i intai o scanare. posibil pb la senzorul de turatie.
    -1 points
  19. butoanele imping in lateralele bordului? pe spate cum sunt?
    -1 points
  20. te contrazic, in romania stim cu totii ce infrastructura exista, si ce conditii de trafic in orasele mari avem, unde se sta cu orele la semafoare. prin vest isi dau silinta sa fluidizeze traficul, e aglomerat si prin munchen sau viena, dar se merge constant, prinzi un semafor apoi toata coloana merge inca 3-4 semafoare cu aceiasi viteza constant.. de autostrazi nu mai vorbim.... masina merge lin, iar prin afara cat scrie pe limita atata merg.. daca apare 110 km/h ei franeaza si merg cu 110, la noi romanul ii da cu 200 ca doar are masina.. nu ? :D 100.000 km uzura in romania = 200.000 km in germania de exemplu
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!