Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.12.2015 în toate secţiunile

  1. Adevarul este ca multi cauta masini rulate doar in strainatate pentru ca acolo umbla cainii cu covrigi in coada, masini care merg prin aer si proprietari care schimba uleiul la 5000km. Cele care circula la noi din start sunt considerate inferioare, harburi, de asta multi se uita stramb cand aud de cineva ca si-a luat masina noua decat una mai de brand adusa recent din Germania. Mai e o meteahna pe care eu nu pot sa o inteleg. De ce sa preferi sa stii ca vine cu discurile, flansele, bucsele etc de fabrica la 150.000km (reali sau nu) decat sa iei una din Ro unde omul a dovedit ca a schimbat aceste piese cu ceva de calitate in urma cu 20.000km sa zicem. In primul caz va trebui sa le schimbi tu mai repede, asadar alti bani, alta distractie. Bordura in care intri cu 50kmh si strici articulatiile arata la fel si in Germania si in Romania. Parerea mea este ca la o masina SH nu trebuie sa domine subiectivismul pt ca sunt sanse mult mai mari sa fie o decizie proasta. E si un grad de snobism pe care noi mereu l-am avut. Depasirea conditiei cand mergi la risc doar pt ca e cam ce ti-ai dori nu ce ti-ai permite cu adevarat.
    3 points
  2. Eu am cumparat ambele masini de la proprietari romani, masini cumparate din reprez.romania de proprietari, cu un istoric care sa putut verifica dar..am platit cu 1300/1500 de euro in plus fata de pretul pietii insa a meritat pe deplin.
    3 points
  3. Cum de ce ? Pentru ca sunt IEFTINE ;) altfel de lauzi la prieteni si altfel esti vazut cand spui ca ai dat cu 1000€ sub pretul pietei pe un cazan :) si daca dai prea mult..intervine vorba aia " de banii aia luam altceva ", chiar daca nu au bani de intretinere :)))) tipic
    3 points
  4. The-Ego sustin ceea ce ai afirmat mai sus. Sute de mii de km in Germania, unde masinile ruleaza la turatie cat mai inalta??? Am zis PAS si am gasit ceva bun la noi. Eu am cumparat masina mea de la o firma din Romania, ce vinde masini rulate, avand proprietar si fiind cumparata de noua din Romania de la reprezentanta. Am ales sa platesc mai mult cu 1500/2000 e, dar sa am istoricul la fix si sa nu am probleme. Am platit si faptul ca masina avea 28.000 km si ceva, dar a meritat. Garantie 1 an de zile si un set de anvelope noi de vara Continental. Am calculat cat ar fi ajuns drumurile, mecanicul mers cu mine, teste la reprezentantele auto, bataia de cap, stresul, si toate cheltuielile si am ales sa ma duc direct la tinta la o firma auto de profil. Nu regret si o sa repet. Vecinul meu samsarul s/a ofticat si sa suparat ca nu am luat masina de la el, deoarece stia ca vreau asa ceva si am banul cash. Nu ma intereseaza comenturile de genul, ca am dat mai mult si de banii aiai imi luam nu stiu ce harb. Linistea mea personala si timpul castigat costa si merita. Puneti in balanta sii alegeti intelept cand luati o masina. Nu va pacaliti cu iluzii.
    2 points
  5. Am si eu 2 curiozitati: 1. De ce cumparati de la intermediari ? Prima intrebare trebuie OBLIGATORIU sa fie: Proprietar in CIV si Talon ? Daca nu - PA ! Daca da: De cat timp proprietar in CIV si cati proprietari a mai avut inainte ? Deja de aici iti poti face o idee de masina "postita", chinuita, etc. Faze de genul: stai ca vind pentru cineva, ca n-am avut timp sa o inscriu, sunt toate abureli de samsar. Niciun proprietar de buna credinta, care isi ingrijeste lucrurile nu sta cu masina neinmatriculata in CIV. Si uite asa, ai un bun criteriu de triere. 2. De ce va place sa va mintiti singuri ? Nu pornesc de la premisa ca romanul e prost, dar asa cum spunea colegul Andrei, chiar asa de ambitiosi si orgoliosi trebuie sa fim incat sa ne mintim singuri ? Cred ca mai mult de 50% din oameni stiu in sinea lor ca masina e "manarita" macar dpdv km, dar insista sa o cumpere, pentru motive care imi scapa... Si nu inteleg obsesia asta nationala de a-ti misca dosul doar in masini facute preponderent in Munchen si Ingolstadt, chiar daca sunt ultimele cazaturi. Ok, vorba piesei: "are alt gust intr-un bemveu", dar totusi... ? My 2 cents
    2 points
  6. Din câte știu eu, zăvorul e strict mecanic, acționat mecanic de cheia de contact. Nu are legătură cu imobilizatorul mașinii. Dar e posibil să mă înșel, să așteptăm părerea unui mecanic.
    1 point
  7. În locul tău aș demonta zăvorul complet și așa aș lăsa-o. La ce bun blocajul volanului, nu fură nimeni un Polo din 2003 și chiar dacă ar vrea să o fure, hoțul nu se oprește într-un blocaj. Decât să pui un zăvor nou de calitate îndoielnică, chiar dacă e așa-zis OEM, mai bine fără. Siguranța pe primul loc.
    1 point
  8. Tu ai pus dot 4 in instalatie...adica lichid de frana ?
    1 point
  9. Pe deplin a meritat !! Noi romanii fugim de masini rulate in rom.dar..fiecare cu "pasarica" lui, a mea a fost ca, mai bine rulata 80/90 in rom.decat cateva sute de mii afara(uzura e uzura).
    1 point
  10. Cred ca este mfd2. Ok dar ce bluetooth pot conecta la el?
    1 point
  11. Iar sa comparam Sh cu masini noi? Cine cumpara o masina de peste 80 k EUR, nu merge doar 30 k km pe an si o vinde la 100 k cu 35k EUR. Nu are sens decat daca e si o dauna totala la mijloc... Presupunand ca totul e OK, cat costa CASCO la un A8 din 2013, cat costa la un Superb nou? Dar un schimb de ulei la diferential sau la cutie sau cei 8 litri de la motor? Dar un schimb de discuri si placute? Sau cauciucuri pe 19-21"?
    1 point
  12. Nu s-ar speria nimeni de un kilometraj mare, daca masina nu s-ar vinde de regula cand ar cere bani, bani ce urmeaza a fi investiti de catre viitorul proprietar - sa fim seriosi, cati vand masinile intr-o stare tenica foarte buna, fara ceva de ascuns? Fiti realisti si sinceri - faceti abstractie de voi sau inca 1 sau 2 cunoscuti de-ai vostri care le respectati, ingrijiti, oferiti totul la timp si nu faceti carpeli de 2 bani- ganditi-va direct la PIATA AUTO din Romania la modul general. Tocmai de aceea, lumea se abtine si de a se uita ori lua in considerare macar o masina ce are kilometrajul apropiat de 200.000km. Sa nu mai zic peste. Aici e loteria lor. Poate fi o masina super ingrijita, care la rulajul ala sa aibe foarte multe piese noi sau poate fi o cazatura carpita pentru vanzare, cele din urma reprezentand majoritatea cazurilor. Daca n-ar exista oameni de genul, aferenti cazului 2 de mai sus, sunt convins ca nici la noi nu ar conta. Desi, cazatura poate fi si una la 90.000km - dar exceptiile sunt rare; n-or fi masinile facute ca altadata dar nici sa cada, fie ele si prost intretinute, la 90.000km. Si apoi, mai sunt si factorii ignoranta, ori prostie imbinata cu ambitie si lipsa de cunoastere.
    1 point
  13. Salutare, Vad ca nu prea sunt detalii din partea vestica a tarii, asa ca o sa vin eu cu cateva detalii. Oradea-Huedin-Cluj Napoca - DN1/E60 - nota 9, drumul e bun, dar e f aglomerat Oradea-Sacueni - Carei - Satu Mare-Baia Mare - E671- nota 10, drum perfect Oradea-Salonta-Chisineu Cris-Arad-Timisoara - E671 - nota 10, drum perfect si aici Pe drumul de Oradea-Beius: Oradea-Baile Felix-Pocola -E79 a fost terminat in decembrie anul acesta, dar in stil romanesc. Drumul e bun, inca nu e pus stratul de uzura, ultima data cand am fost nu era trasata linia alba peste tot(mijloc, si pe margine) nota 8 De la Pocola-Beius nu a fost reparat inca, dar nu e chiar dezastru, se poate circula incetisor si cu grija, nota 6 Beius-Stana de Vale - e bun si el, nota 8 Beius-Stei, in august am fost pe el, si erau vreo 7 semafoare, dar se mergea doar pe drum asfaltat, fara gropi, aici am inteles ca s-a mai asfaltat si au reduse semafoarele la 4. Am facut si eu traseul Oradea-Deva pe ruta, Oradea-Tinca-Beliu-Buteni-Gurahont-Varadia de Mures-Deva, il faceam cam in 4 ore Alesd-Nusfalau - s-a refacut complet anul trecut, deci e de nota 10. Peisajele sunt superbe pe traseu In vara am avut de facut Oradea-Suceava, si am ales traseul: Oradea-Alesd-Nusfalau-Zalau-Jibou-Dej-Bistrita-Vatra Dornei-Suceava. Fiindca Oradea-Cluj e f aglomerat am salvat mult din timp, mai ales ca am prins cand se intorceau romanii la lucru, iar drumul este tot bun. Sper sa fie de folos informatiile. Drumuri bune
    1 point
  14. Se pare ca uitatit unde se afla masina, Germania nu Romania...motorul si interiorul nu se umplu de praf/noroi/jeg mergand pe strada...faptul ca este jegoasa mie imi sugereaza ca masina a fost folosita pentru munca pe cine stie ce santiere sau coclauri...deci "intretinuta", proprietarul n-a dat 2 bani pe ea, macar s-o spele odata pe luna, ca-l costa 10 E si sa dea cu o carpa pe capacul la motor ca si asta dura vreo 5 minute.... in plus, are 2 poze la anunt si nici alea prea clare cu toate ca pe siteul ala 5 poze se pot pune gratuit, deci mai intrau inca 2 poze cu interiorul+1 cu motorul sau cum vroia el si nu costa nimic. Cine vrea sa ma contrazica in legatura cu cele spuse de mine in legatura cu aspectul masinii, sa-mi ceara si postez poze cu motorul masinii mele care n-a vazut niciodata spalatorie si arata fix cum era cand am cumparat masina, curat, fara praf in exces, noroi sau alte nebunii, putin stropit in partea din fata cu ce se da pe strada pentru ca sa nu inghete, o solutie cara ramane alba pe plasic, nimic tragic sau inestetic. Inca o chestie, pentru cine nu stie...in Germania, cand masina ajunge in service, la reprezentanta ( cei care au grija de lucrul lor, acolo merg cu masina la revizie), motorul, plasice, furtune se curata de orice si la sfarsit siliconeaza...
    1 point
  15. Salut tuturor, Poate ar trebui deschis un topic separat, dar voi posta intai solutia mea aici, fiind vorba de amortizoare. Dupa 11 ani in care amortizoarele de pe Golful meu 4 au rezistat cu succes (bine, 10 ani in Germania, 1 an in Romania), am hotarat ca la o revizie mai mare sa-i schimb si amortizoarele toate. Dar, avand un mecanic bine pregatit si pasionat de ceea ce face, am mers pe solutia lui, si asfel am economisit o suma frumusica de bani. Cum a procedat? A dat toate telescoapele de pe masina jos si a vazut in ce stare sunt. Cele de pe fata erau moi, iar cele de pe spate unul avea axul stramb, iar celalalt avea un por in ax, dar cursa amortizorului nu ajungea pana la el. Apoi a gaurit telecopul cu o bormasina si cu un spiral, facand o gaura mica, cat sa incapa capatul unei seringi medicinale. A scos uleiul vechi din el si apoi le-a reincarcat cu o seringa cu ulei special in functie de telescop (vascozitate diferita). Toata aceasta procedura dureaza pentru toate telescoapele intre o zi jumatate si doua zile, dar va spun pe deplin ca merita. ATENTIE! Nu incearcati asta decat daca stiti cum se face, pentru ca riscati sa distrugeti amortizorul. Nu toate amortizoarele se pot reincarca. Cele care au semeringurile si garinturile uzate foarte tare, nu mai pot fi reincarcate. De asemenea, diversi prieteni cumpara telescopul nou si il reincarca inainte de al pune pe masina. Am vazut Dacii, care dupa 3 ani cu telescoape reincarcate aratau extraordinar si nu "topaiau" deloc cand te lasai pe ele...de asemenea, am mai vazut pe Tico, pe Opel, pe Logan si pe Chevrolet. La ceea ce avem pe piata, va spun eu ca nu sunt foarte stralucite : Sachs, Monroe, KYB, chiar si Koni FSD (foarte scumpe) nu vor rezista pe "mizeriile" de drumuri pe care le avem. Singurele telescoape la care raportul calitate/pret este destul de bun si sunt destul de rezistente sunt Boge pe ulei (am gasit doar la un tip din Tulcea, pentru ca stiti ca UE a limitat producerea celor pe ulei). Un set de telescoape Boge pe ulei noi si reincarcate era solutia de rezerva a mea in cazul in care telescoapele originale nu mergeau reincarcate. Uneori nici telescoapele noi nu au mers reincarcate, si la fel, daca vazcozitatea uleiul nu este bine aleasa pentru tipul de telescop, acesta ceda dupa un anumit interval de timp. Cineva mi-a spus ca aceasta metoda era una "comunista", pentru ca pe timpuri nu se gaseau telescoape la tot pasul - metoda veche, dar fiabila. Concluzie: Golful meu acum este stabil, ma apas pe el, se lasa in jos si revine usor in sus, nu mai "topaie" si nu mai este barcuta cand trec peste denivelari, si asta cu ajutorul mecanicului meu. Poate o sa am mai mult timp liber si o sa pozez tot procedeul la un telescop, punandu-l ca tutorial pe site. Iar pe cei din judetul Constanta, ii pot ajuta personal. Cu stima, Costel Popa
    1 point
  16. te contrazic, in romania stim cu totii ce infrastructura exista, si ce conditii de trafic in orasele mari avem, unde se sta cu orele la semafoare. prin vest isi dau silinta sa fluidizeze traficul, e aglomerat si prin munchen sau viena, dar se merge constant, prinzi un semafor apoi toata coloana merge inca 3-4 semafoare cu aceiasi viteza constant.. de autostrazi nu mai vorbim.... masina merge lin, iar prin afara cat scrie pe limita atata merg.. daca apare 110 km/h ei franeaza si merg cu 110, la noi romanul ii da cu 200 ca doar are masina.. nu ? :D 100.000 km uzura in romania = 200.000 km in germania de exemplu
    0 points
  17. Se mai aduc masini din Germania pe rotile lor ? Eu in drumul spre RO doar platforme cu 2-3 masini cu nr de RO sau MD vad, normal majoritatea accidentate mai mult sau mai putin . E un risc major sa cumperi o masina sub pretul pietei (care e oricum peste cea din RO) din DE, 100% are un defect, macar sa fie defect fizic adica lovita zgariata infundata merita, stii ca ai sanse sa nu aiba alte belele ca la ei sa vopsesti o aripa te costa mii de euro . Cel putin eu prefer o masina zgariata decat una cu turbina sau injectoare duse . Si ca sa fiu si in tema, Golful meu 330000 reali, adusa prin 2007, eu am luat-o in 2009 la 198000, fara defecte majore zic eu, schimbat un PD la romytaxy la 300000, si o curatare de geometrie tot la 300000 pe turbina originala, in rest intretinere obligatorie si cam atat . Eu nu as lua masina circulata din RO din cauza drumurilor si a mizeriei de la noi care efectiv distrug o masina in 2-3 ani cat nu se uzeaza in Germania in 10 ani poate . Poate doar o masina la care as sti exact pe ce drum s-a mers cu ea zilnic .
    0 points
  18. Aprox 1600 ron luate direct de la importator. La magazin de piese costau 2300 ron. :blink:
    -1 points
  19. S-a mai discutat faptul ca ravenol VMO este peste VPD.
    -1 points
  20. Uleiurile PD respecta o anumita cantitate de zinc, fosfor, calciu, magneziu..... Au anumite vascozitati. Aditivarea este direct proportionala cu intervalul de service. ZDDP ( complexul format de zinc, fosfor, sulf..... ) putin = uzuri ZDDP la nivelul care trebuie = uzuri mici ZDDP mult = se poate atinge un prag de abrazivitate = uzuri Producatorul a considerat ca un anumit nivel de aditivare corespunde uzurilor minime. Pe langa asta producatorul a considerat ca o anumita vascozitate a uleiului este cea corespunzatoare. Pe langa toate, baza folosita in uleiurile PD este in general cea de grupa3 pe care producatorul o considera cea corespunzatoare. Nu toate motoarele sunt facute din aceleasi aliaje de aici si norme diferite. Evita uleiul amsoil. Eu am folosit amsoil european car formula cel cu 504/507 si este o gluma nu un ulei. E atat de prost incat un motor cu 56k km a papat din el in timp ce cu Mobil1 acelasi motot n-a papat gram de ulei. Norma C3 are aceleasi cerinte minime de uzura ca si A3/B4. Deci nu trebuie sa iti faci griji de asta. Atata timp cat uleiul respectiv, fie el si C3 are norma 505.01 este 100% ok pentru PD. Fuchs, Ravenol, Liqui Moly, Valvoline, uleiuri de " duzina " cum zic unii " experti " sunt uleiurile de calitate din comert care fac treaba excelenta in motoare. Ma mir ca acel expert nu s-a legat si de Mobil1 dar na.... Si acel M1 TDT este un ulei exceptional. L-am folosit la Y17DT. Nu este ulei de camioane :)) Este ulei american iar ei la dieselare le spun camionete asta pentru ca marea parte a dieselarelor din perioada in care uleiul a fost conceput erau sub forma unor camionete.
    -1 points
  21. Ravenol VST este ulei de super calitate. Este ok si pentru motoarele cu injectie directa.
    -1 points
  22. Pentru diesel nu e topic dar cu îngăduință voastră postez aici. Primi 10 000 de km când s-a făcut schimbul de ulei nu a păpat nici un milimetru pe joja. La 15 000 de km,deci cu 5000 de km rulați cu undelemn de la bunica, a scăzut pe joja 4 milimetri.La 20 000 de km îl schimb.Voi face revizia la Focșani, unde au spus ca îmi pun ravenol. Ca o paranteza la pompe en duse un motor cu peste 300 000 de km la bord aveam un consum de 1 litru la 10 000km.Foloseam ravenol, rheinol,etc.Deci nu umblam cu bidonul la mine ca atunci completam la 5000 de km cu 1/2 litru de ulei. Nu îmi place perspectiva de a umbla cu bidonul de ulei la mine.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!