Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.12.2015 în toate secţiunile

  1. In anii ~2000 in statele unite se comercializau TDI si acolo habar nu se stia in randul utilizatorilor de norme VW. Nici macar nu se prea comercializau uleiuri cu norme europeene VW. Am citit pe vreo 2 forumuri scrieri de prin 2006-2007 in care Americanii discutau problema normelor VW si erau multi utilizatori care erau trecutzi cu masina de 150 000 mile si declarau ca au folosit de la inceput uleiuri destinate diesel de genul Shell Rottela, Mobil Delvac si Amsoil.. uleiuri de-a lor practic. Nu cred ca exista un ingredient sau un aditiv anume pe care producatorii sa il puna special pentru PD. La fel cum cred ca un ulei fara aprobare PD de genul Ravenol SSL 0w40 sau Eneos Sustina 5w40 e mai ok intr-un PD decat uleiuri de 25 roni L cu aprobare PD.
    2 points
  2. Adica tu ai mers 5 minute cu martorul de ulei aprins in bord??!
    1 point
  3. Pe my-gti.com gasesti fw 5238 orig. Eu pe acela il folosesc
    1 point
  4. Și cu 5w40 completezi. Contează mult stilul de mers. E ceva normal.
    1 point
  5. Eu cred ca tu nu stii ce vorbesti, sau nu stapanesti bine termenii si normele, uleiurile 5w40 cu norma 505.01 inglobeaza grupa c3 deoarece acolo se incadreaza. mai sus ti-am dat uleiuri testate zeci de mii de km care NU SUNT C3, uleiuri testate in motoare 1.9/2.0 tdi Vw cu analize de uleiuri dese si nu apare uzura in motor. Noi nu intelegem ce problema ai tu, si daca ai una tehnica, nu uleiul C3 este de vina, ci ai o alta problema, care nu se rezolva aici. Poate tin eu ca orbul de bata, vum se spune, dar vreau un 5W40 PD fara C3 =Amsoil 5w40/ mobil 1 TDT 5w40/ mobil 1 Delvac 5w40, si daca ai inteles din fisa ca astea is doar pt camioane atunci e clar, punete pe citit. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=280366 http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/1335539/2004_golf_TDI_PD_motor,_Non_50 http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=235624
    1 point
  6. Apropo Madanel tu n-ai treaba cu uzura motorului din cauza uleiului, ai cama/e pe role. foloseste ce ulei iti permiti. Doi: iti trebuie norma 505.01 sau 507 longlife, la toti producatorii enumerati de tine gasesti ulei ce respecta norma 505.01/507 (motul 5w40 specific/ravenol 5w40 vpd/lm 5w40 toptech, castrol 5w40 edge profesional, mobil 1 5w40), da oricum astea sunt uleiuri de duzina. Titlul acestui topic nu e cel mai fericit, cel mai bun ulei pentru fiecare e acela pe care si-l permite. Multi citesc pe forum, insa cand vad cat de greu se procura un tipde ulei renunta si isi cumpara fie de pe emag si alte site-uri online cu transport gratuit si livrare a 2a zi, fie de la magazinul de cartier, ca e mai comod asa.
    1 point
  7. toate 505.01 sunt C3 Ce martor se aprinde la forja? rosu de presiune sau galben de nivel? poate problema vine de la lipsa presiune ungere. Se intalneste uneori datorita filtrului de ulei montat necorespunzator
    1 point
  8. Salut, daca vrei un ulei de top si nu conteaza bugetul poti incerca Amsoil 5w40 Diesel. Ai toate informatiile acolo, inclusiv uzuri si fisa tehnica, bineinteles, pretul il face exclusivist, e scump. http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/diesel/premium-api-cj-4-synthetic-5w-40-diesel-oil/ alternativa ceva mai ieftin, mobil 1 turbo diesel truck/delvac 5w40 cu tbn mare si protectie buna. Daca nu ai bani multi de aruncat pe ulei, poti cumpara evident de duzina, fuchs/motul/ravenol. Bafta.
    1 point
  9. Q8 din linkul de mai sus este un ulei foarte slab, nu e indicat deloc sa-l folosesti mai ales in perioada asta (temperatura cea mai joasa la care poate fi pompat -32 grade) majoritatea uleiurilor au -45/-55 grade punct de inghet, asta ca sa nu intram in detalii. Si tot odata, ma leg inca odata de acest Q8 (daca-l foloseste cineva de pe forum, sa renunte la el in favoarea altor uleiuli la acelai pret dar mai bune) are recomandare pt 505.01 NU APROBARE, Poti incerca o tura de Ravenol VMO 5w40 asa cum zice Kspic, daca nu esti multumit de el incerci altceva.
    0 points
  10. Nu vreau de la primele mele postari pe acest forum da devin un "flamer" dar crede-ma ca nu acum am vazut prima oara motoare. Sa recapitulam putin: - motor PD - n-am DPF - vreau SAE 5W40 pt ca uzura nu-mi permite W30 - cartea spune 505.01 De ce n-as sti ce vorbesc ? Pentru ca nu vreau sa inghit norma C3 ? Nu vreau si gata ! Adica cum, intre un motor cu DPF si fara, e fix totuna ce bagi ? Scuza-ti-ma, nu cred ! ....si pt mine "truck" = toata ziua "camion". Ok....chiar daca am stat 24 ore de la inreg sa pot posta ( si crede-ti'ma, mi-am pus mari spetante in ajutorul vostru ) , ma vad silit sa ma descurc singur. Oricum va multumesc tuturor care ati incercat sa ma ajutati. Toate bune !
    0 points
  11. Iti faci griji degeaba. Exista motorul asta si cu DPF. Pe BKD sub forma de kit retrofit oficial si pe BMN din fabrica. BMN are acelasi bloc, pistoane, came, chiulasa aceleasi coduri tot ca BKD. E acelasi motor. Doar ca e echipat cu injectoare siemens cu debit mai mare.
    -1 points
  12. Da VPD ce'i drept. Acum doi ani parca. Si eu am un motor zici ca'i nou :) am si poze.
    -1 points
  13. Multumesc de informatie si promtitudine, am aruncat o privire pr fisa si m-a multumit valoarea TBN dar eu deocamdata tin masina in parcare de 2 zile pentru ca mi groaza sa umblu cu acel ulei C3. Avand in vedere ca sintem intre sarbatori, as avea nevoie de un ulei "mai comun" care sa-l gasesc cu usurinta si care sa nu fie chiar atat de scump. Ce-i drept, n-am urmarit de unde mi-as putea procura acest Amsoil si la ce pret insa nu cred ca mi-ar veni pe comanda internet prea curand de aceea as insista pe un ulei care sa'l gasesc relativ usor si evident la un pret de maxim 200 lei/ 5 litrii. Ps - m'am uitat la M1 "truck" dar nu ma multumeste. Eu nu tractez, n-am camion ci un autovehicul comercial de larg consum. Nu se poate, firme consacrate ca si Castrol, Motul, LM, Ravenol, Valvoline, etc, chiar "m-au uitat" ?
    -2 points
  14. Mai grav pentru motor este folosirea unui ulei non PD.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!