Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2015 în toate secţiunile

  1. Daca a primit uleiuri bune si la timp un motor ALH tine si 500 k km fara mari probleme, poate si mai mult. E parerea mea , cam orice masina din grupul VAG tine minim 400 k km fara mari probleme , depinde pe ce maini este. Am vazut (mers) cu Audi A6 cu 600 k km bord , adus de afara taxi (acelea culoare crem) , avea carte service pe la 300 k km si masina avea 585 000 km . Mergea brici. Acum e la cineva , are vreo 630k km si functioneaza perfect. Estetic si tehnic perfect Turbina, EGR intra la consumabile. Astea cam cedeaza cand masina ajunge in Romanica, multa lume se sperie de aceste costuri insa sunt cheltuieli normale. In rest ,orice cedeaza se repara sau se schimba.
    1 point
  2. fara consumatori si la mine tot pe acolo e 14.4-14.5. Cand bag consumatori scade, dar niciodata sub 14
    1 point
  3. Aral 431 era foarte ok pentru Vag. Ce este acum e pipi de fata mare. Au aparut norme de poluare mai stricte, calitatea a scazut, trebuie sa recicleze cat mai mult ulei..
    1 point
  4. ce intrebare .... deplasata (sa ma exprim frumos) ce inseamna cat mai duce? poate sa nu mai duca nici 1000km nu ai de unde stii cum a fost intretinuta masina. de asemenea nu stii nici daca pana la km astia motorul a fost reparat (la asa mare vechime exista si posibilitatea asta destul de mare); oricum nu motorul este cel mai important la km astia poate pica orice si oricum. la km astia si 15 ani vechime asteapta-te sa ai destule de reparat, mai mici sau mai mari.
    1 point
  5. La reprezentantele VW din Germania, Castrolul a fost inlocuit de Aral. Am cerut oferta de pret la 10 reprezentante, si de la toate am primit oferta cu Aral.
    1 point
  6. Am fost contactat acum cateva saptamani pe facebook de noul proprietar ce a luat masina din Irlanda (probabil de la dealerul de unde am lasat eu masina). E un roman si intentia lui e de a o duce in Romania; deci masina se intoarce acasa. Sper sa n-aiba niciun fel de probleme cu ea si sa-l multumeasca masina. Topicul asta poate fi inchis. Daca cineva e interesat de jurnalul mazdei, poate urmari aici.
    1 point
  7. Aceeasi dilemă o am si eu. Ce sa aleg între VMO și VPD pentru un AXR fără DPF din 2007 CU 140.000km si care are un consum de 1l la 12000 km de Castrol edge. Din cate am citit pe forum, VPD este dedicat motoarelor PD, iar VMO poate fi folosit si la motoare pe benzină, avand un pachet de aditivi mai bun ca VPD.Dacă cineva le-a incercat pe amândouă poate mă lămurește cu un feedback.
    1 point
  8. Nici unul de acolo. mult prea scumpe pt ce ofera.
    1 point
  9. Eu cred ca a fost pus la panarama anuntul. Dc cred asta: anuntul din germania era valabil. Pozele identice si poza cu km reali nu a fost scoasa deloc.
    -1 points
  10. ...sunt total dezamagit de suspensie...pe 5 ianuarie sunt programat la dealer sa-mi schimbe toata suspensia spate, absolut tot. Nu au fost prea fericiti sa o faca, dar m-am plans pana la boss-ul vw uk, am trimis email-uri peste tot. ...sunt total dezamagit de suspensie...pe 5 ianuarie sunt programat la dealer sa-mi schimbe toata suspensia spate, absolut tot. Nu au fost prea fericiti sa o faca, dar m-am plans pana la boss-ul vw uk, am trimis email-uri peste tot. ...sunt total dezamagit de suspensie...pe 5 ianuarie sunt programat la dealer sa-mi schimbe toata suspensia spate, absolut tot. Nu au fost prea fericiti sa o faca, dar m-am plans pana la boss-ul vw uk, am trimis email-uri peste tot. Mi-au spus ca daca sunt tot nemultumit si dupa aceea, imi dau banii, + inca ceva in plus, inapoi sau pot sa imi aleg alt vw. Aici, dupa tot scandalul, sunt extrem de precauti cu clientii.
    -1 points
  11. daca imi aduci masina ta si ii pun niste placute cu alte litere (facute din carton sau la un centru specializat in placute) si dau cu flexul peste seria de sasiu, sunt eu vinovat de ceva? sau tu ca circuli cu masina si te opreste la un eventual control? la fel si cei care vand cablu pt citit/modificat memoria, ce vina au ei ca tu folosesti cablul pt a rescrie (in minus de cele mai multe ori) km unei masini?
    -1 points
  12. A 3-a tura cu afirmatia asta.... VMO este mai bun pentru PD decat VPD. Respecta niste norme mai dure fata de VPD asta pentru ca dpdv calitativ este superior. In mare ambele uleiuri au aceeasi baza cleansynto, singura diferenta consta in cantitatea de baza grupa 4 care este mai buna dar si in cantitatea de zinc, fosfor, boron, calciu, ... Dpdv al sunetului motorului diferentele pot fi de la foarte mici spre 0 dar la nivel de uzuri VMO va face treaba mai buna.
    -1 points
  13. Incearca Fuchs Titan GT1 5w40 cu norma 505.01. Tehnic nu poate nimeni sa spuna care ulei e mai bun in cazul de fata. Trebuie incercate cat mai multe uleiuri si sa ramai la cel pe care il papa cel mai putin. Foarte curios e faptul ca aral-ul nu a fost pe gustul motorului.
    -1 points
  14. Tu ca si client ai dreptul sa nu cumperi El ca vanzator are dreptul sa faca tot ce ii sta in putinta sa te faca sa cumperi Vezi ?? asta e capitalismu' , jungla frate Pe ce lume esti ? Stiai ca medicamentele dau dependenta ? Dar jocurile de noroc ? Dar Coca Cola ?? Cele mai nocive chestii sunt si cele mai costisitoare ... , e orasul plin de ele . De ce nu-i certi pe aia ?? Cine te obliga sa cumperi harbu' altuia ? I-ati noua frate ca e O km Masina veche e ca femeia tuturor.. :D :10[1]: Poate vrei si Mercurial ca pe timpul lui Ceasca :frigbaitata:
    -1 points
  15. Da si asta e adevarat. Ziceam ca nu e pe gustul motorului in sensul ca nu il papa :))) Despre aral nu cunosc multe lucuri. Stiu ca la vechea masina varianta mai slaba de aral dupa un transfagarasan s-a facut apa.
    -1 points
  16. astept cu interes comparatia cu gama 7/a8/S, dar de max 3 ani vechime si 100kkm :) Se pot gasi la pret de S3 L&K. Probabil au si interiorul mai bun :)))))
    -1 points
  17. Nu sunt blocate, au fost testate fiecare in parte. Am folosit diferite presiuni, de la 1.8 la 2.8 , peste 2.2 scutura rau. Impreuna cu 2 tehnicieni (maimutoi) de la vw, am plecat in road test cu alta masina nou-nouta si : nici o problema. Au admis intr-un final ca am dreptate, dar nu au fost in stare sa puna un diagnostic, asa ca cel mai usor pt ei a fost sa-mi ofere variantele postate anterior. Am fost zilele trecute in franta, 4 adulti in masina si ceva bagaje, absolut nici o zgaltaiala. Nu mai stiu ce sa zic. Nu le spun nimic, nu au decat sa schimbe tot pe spate Nu sunt blocate, au fost testate fiecare in parte. Am folosit diferite presiuni, de la 1.8 la 2.8 , peste 2.2 scutura rau. Impreuna cu 2 tehnicieni (maimutoi) de la vw, am plecat in road test cu alta masina nou-nouta si : nici o problema. Au admis intr-un final ca am dreptate, dar nu au fost in stare sa puna un diagnostic, asa ca cel mai usor pt ei a fost sa-mi ofere variantele postate anterior. Am fost zilele trecute in franta, 4 adulti in masina si ceva bagaje, absolut nici o zgaltaiala. Nu mai stiu ce sa zic. Nu le spun nimic, nu au decat sa schimbe tot pe spate
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!