Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.12.2015 în toate secţiunile

  1. La reprezentantele VW din Germania, Castrolul a fost inlocuit de Aral. Am cerut oferta de pret la 10 reprezentante, si de la toate am primit oferta cu Aral.
    1 point
  2. Tu ca si client ai dreptul sa nu cumperi El ca vanzator are dreptul sa faca tot ce ii sta in putinta sa te faca sa cumperi Vezi ?? asta e capitalismu' , jungla frate Pe ce lume esti ? Stiai ca medicamentele dau dependenta ? Dar jocurile de noroc ? Dar Coca Cola ?? Cele mai nocive chestii sunt si cele mai costisitoare ... , e orasul plin de ele . De ce nu-i certi pe aia ?? Cine te obliga sa cumperi harbu' altuia ? I-ati noua frate ca e O km Masina veche e ca femeia tuturor.. :D :10[1]: Poate vrei si Mercurial ca pe timpul lui Ceasca :frigbaitata:
    1 point
  3. daca imi aduci masina ta si ii pun niste placute cu alte litere (facute din carton sau la un centru specializat in placute) si dau cu flexul peste seria de sasiu, sunt eu vinovat de ceva? sau tu ca circuli cu masina si te opreste la un eventual control? la fel si cei care vand cablu pt citit/modificat memoria, ce vina au ei ca tu folosesti cablul pt a rescrie (in minus de cele mai multe ori) km unei masini?
    1 point
  4. Verificare = mers reprezentanta si verificat seria la km . Din 42 - 40 aveau mai multi sau nu aveau intrari. Asta inseamna verificare. Doar nu crezi ca am platit la fiecare. La vw e mai dezastru. Daca ai 2 3 serii si te duci la reprezentanta ( du te la skoda , aia sunt mai omenosi - cei de la vw se cred mici zei :) ) , le spui ca ai vrea sa verifici 2 3 masini sigur te vor ajuta. Lasi si tu o cafea si uite asa faci treaba.
    1 point
  5. @bogdan: nu toata lumea cauta tigai pe care sa le revanda dupa un an de zile... stiu ca e craciunu' acum, e cu lumina, cu nebunii... da' lasa-ne in bezna, te rugam, nu ne mai lumina!!!
    1 point
  6. Eu cred ca a fost pus la panarama anuntul. Dc cred asta: anuntul din germania era valabil. Pozele identice si poza cu km reali nu a fost scoasa deloc.
    1 point
  7. ai bujia arsa.ai egr blocat pe inchis.ecu cere 290 mgr si ea baga 510.atentie asta e aerul curat citit de maf. cand avem valoarea mare de 510 inseamna ca egr e inchis si in motor intra doar aer proaspat.cand ecu cere 290 ,inseamna ca in motor intra doar 290mgr aer proaspat si diferenta pana la 510/e reprezentata de gazele arse recirculate .acel max de 510 reprezinta un aproximativ al volumului de aer ce intra intr-un cilindru. 1900/4=475 mgr. referitor la turbo ,ecu cere o pres de 2029 mbar si turbi baga doar 1600.deviatie negativa adica.posibil in cele mai multe cazuri ,lipsa de vacuum.daca vrei detalii ne vedem pe topicul loguri si interpretarea lor.dar sa vi inarmat cu bs003,bs011(asta sa ai turbina f bn incinsa inainte) si un log in mers.ai acolo pe topicul ala la best answer cum sa faci aceste teste.si incarci acolo logurile si te ajut. verifica egr sa tina vacuum,verifica actuator turbo sa tina vacuum.cu un alt furtun infigi in ele si " sugi" si vezi daca tin vacuum.posibil o lipsa de vacuum ...de aia nici egr nu deschide,si nici turbo nu functioneaza.fara acele teste ,ce am zis eu sunt doar presupuneri.nu le lua de bune.
    1 point
  8. VMO si VPD sunt peste cerintele ALH, de aceea se recomanda cel mai ieftin dintre cele 2, adica VPD
    1 point
  9. O sa incerc in cateva cuvinte sa explic ce problema am avut si eu cu trepidatiile la relanti. A inceput cu un trepidat finut la rece dupa vreo 6 luni s-a accentuat adica extrem de rau atat la cald cat si la rece. Am curata EGR, Galerie Admisie, Geometrie Variabila, schimbat Senzor G62, schimbat N18, Toate aceste lucruri nu au schimbat nimic, ca sa descopar ca EGR este de vina 100%, am pus garnitura redusa sub EGR si acum totul este ok. Pentru cei ce au trepidatii la relanti nu vreau sa influentez intr-un mod negativ pe nimeni cu ceea ce am patit eu, mai bine testati inainte de mai multe ori si schimbati odata, principalele lucruri ar putea fi: Debitmetru, G62, EGR, si vreo problema la injectoare, A sa nu uit vedeti ca in momentul in care va trepideaza motorul la relanti pe tester o sa va influenteze un injector adica o sa aveti o valoare de 2.99 adica blocat dar sa incercati sa deconectati EGR sa vedeti ca isi revine (asta am patit eu). Aceste lucruri au fost din pataniile mele si stiu cum e cand nimeni nu stie sa iti spuna de la ce e exact deasta postez aici cu speranta ca poate ajut pe cineva.Multumesc.
    1 point
  10. eu l-am schimbat pe al meu de 70A cu unul de 90A - nu a trebuit sa modific nimic (era luat tot de pe un golf 3)
    1 point
  11. Sa dea Domnul sa se aprobe acest proiect de lege. Ae fi minunat.
    1 point
  12. http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Proiect+Inchisoare+pentru+modificarea+kilometrajului+la+masini. Poate ca o astfel de lege iar face sa se gandeasca de doua ori inainte sa manareasca kilometrajul.
    1 point
  13. Nu cred ca motorul de Tiguan se spala cumva și cel de Passat se spala altfel, cel de Polo altfel. Sunt niște reguli de respectat, indiferent de motor. Dacă spui ca ai citit ce s-a scris pana acum nu rămâne decât sa aștepți un posesor de Tiguan 2014 tdi sa îți povestească ce și cum a făcut... Oricum, la o mașină de 1 an, cum poate arata motorul ala de vrei sa îl speli? Nu e de ajuns sa ștergi cu o cârpa?
    1 point
  14. Deja a scos anuntul de pe olx. Probabil citeste forumul. Trist este ca am avut inclusiv pe forum anunturi - incercari de vanzare de Passaturi de genul asta. Evident, au fost retrase dupa 2-3 zile
    0 points
  15. anuntul a fost sters. oricum, si eu am dat report catre olx. va reaparea, sunt sigur. alaturi de multe altele.
    0 points
  16. Este mai silentios cu new life. 8100 xcess este HC pur cu pp la -38 grade. New life este mai fluid la rece si are cantitati mai mari de boron dar si molybdenum ( care la xcess este 0 ). Este totusi un 0w este normal sa fie mai bun la rece. O alta alternativa mai ok pentru valvele noastre de admisie este m1 esp 5w30 cu pp de -46 grade si fp de 254. Moly pe la 200-250 ppm si boron tot pe acolo. Am citit recent niste uoa-uri legate de esp, uoa-uri de 2015. Bun ulei nu gluma. Pennzoil euro l 5w30 este alt ulei excelent. M1 esp 5w30 este ulei de prima umplere la unele masini din grupul vag care costa cat o casa. Un aspect interesant legat de calitatile lui. Pe langa sunet si uzurile sunt mai mici la new life dar si la esp.
    -1 points
  17. Cea mai mare tampenie si tentativa de prosteala cu legea asta,...adica toate sunt bune si frumoase in tara asta si ne apucam sa facem legi de km inapoi..., avem autostrazi in lung si-n latul tarii si ne doare de km altuia.. !! Vad ca prinde subiectul cu km inapoi , alte treburi cu adevarat importante nu voteaza/propun , asa sa ne legam de km masinii Km masinii multi sau putin nu sunt criteriu de cumparare, daca are 600 000 km poate sa fie mult mai buna decat una care are 80k, .Daca nu era intretinuta nu ajungea la km aia, aspectul exterior nu poate fi masluit, ala vb despre starea masinii . Cine cumpara masina si se uita doar la bord , ala are sanse mari sa si-o "fure". Toparlan. De aia exista atatea service-uri de testare stare auto, diagnoza si test peste test , am vazut aparate si scule de ultima generatie dar romanu'... , vine el cu "mecanic" si cumpara masina doar dupa ce citeste in bord. Daca ii ceri 300 ron pt o diagnoza si evaluare completa a starii masinii zice ca n-are bani, e scump. Sarac si prost . Asa ca lasati naibii tot felul de legi idioate in proiect si cand cumparam o masina mergem frumos la service auto, acolo un specialist va face o evaluare , pe date certe nu pe km masinii, nici nu ii intereseaza pe aia km bord. Nu inlocuit doctorii cu babele de la colt
    -1 points
  18. Ce face acel vinzator aka''samsar'' se numeste INSELACIUNE.Daca el a cumparat-o la 600k in germania si in romania a ajuns la 60k atunci este bun de trimis la PUSCARIE,intre 2 si 5 ani conf proiectului de lege.
    -1 points
  19. Ok, mâine dimineața ma apuc de treaba, sper sa și iasă, bun deci ceea ce înțeleg eu, este ca: pentru a le putea controla de la șofer, si pentru a nu-mi tăia alimentarea trebuie sa le leg la can'urile mașini care ies din centrala electrică...asta presupune ca nu trebuie sa înlocuiesc modulul de confort? sau controlul efectiv al geamurilor se face prin acest modul, si la centrală electrică ma leg( la can-bus)ca sa adaug modulele geamuri in "rețeaua mașinii"? Ps: va mulțumesc pentru ajutorul/sfaturile acordate!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!