Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.12.2015 în toate secţiunile

  1. Am mai scris aici, dar văd că cineva a șters. Pentru a beneficia de prioritate generală, trebuie să aibe în funcțiune și semnalele sonore. Deci stroboscop sau girofar fără sirenă nu obligă la nimic. Art. 61. - (1) Au regim de circulatie prioritara numai autovehiculele prevazute la art. 32 alin. (2) lit. a) si b), atunci cand se deplaseaza in actiuni de interventie sau in misiuni care au caracter de urgenta. Pentru a avea prioritate de trecere, aceste autovehicule trebuie sa aiba in functiune semnalele luminoase si sonore.
    3 points
  2. VMO si VPD sunt peste cerintele ALH, de aceea se recomanda cel mai ieftin dintre cele 2, adica VPD
    1 point
  3. merg pe ravenol de vreo 2 schimburi , e ok VPD
    1 point
  4. Ravenol VMO .... am facut doua posuturi identice acum....
    1 point
  5. Sunt ALH cu peste 500 000km ce merg pe 5w40 si nu consuma mai mult de 500ml intre schimburi. Liqui Moly e un ulei foarte scump iar tu ai un motor total nepretentios care nu cere o norma foarte stricta. Intreb si eu s-ar justifica un ulei de 50 ron L?
    1 point
  6. Masina are peste 350 de mii km 5w40 liqui moly?
    1 point
  7. NOIEMBRIE 2015 raportat la 11 luni/2014 vanzarile in Ro au crescut cu 18,6%, dupa ce in 2014 au crescut cu 21% fata de 2013. Vanzari pe marci: VW 10.1%, Skoda 9.1%, Ford 6.2%, Renault 6.2%, Opel 3.7%, Toyota 3.0%, Hyundai 2.9%, Fiat 2.5%, MB 2.4% Dupa cum spuneam in #90 de mai sus, previziunile mele pentru 2016 sunt: Skoda 9%, VW 8%, Renault 7.5%, Ford 7%, Opel 4%, Hyundai 4%, Toyota 4% si o crestere a pietei cu 10-15% 1. Octavia 3602 (din care 77% pe motorina) 2. Rapid 2440 (277/nov si trece pe locul 2, dupa ce in 2014 a fost locul 4 si in 2013 locul 5, deci Romania este fan Skoda) 3. Golf 2348 (doar 176/nov, vanzari slabe pt Golf, nu au stiut sa faca campania de reduceri, o sa mai incerce la anul daca vor sa mai vanda Golful acum cu Astra K si Megane 4, plus Clio si Focus concurenti, ca sa nu mai zic de Rapid care i-a luat fata, Golf risca sa ajunga in a doua jumatate a top 10 anul viitor daca nu se umbla la preturi) 4. Clio 2320 (are sanse sa termine pe locul 3) 5. Polo 2073 (inca 498 bucati, dupa 450 / oct, iar au dat la politie) 6. Focus 2073 (egalitate cu Polo, nu este o eroare) prin insumare diesel + benzina de mai jos ar mai urma 7. Passat 8. Fabia (se pare ca se vinde bine noul model, probabil va ramane in top 10 si anul viitor, spre mijlocul topului, doar este Skoda) n.r. Fiesta a disparut, nu apare nici in top general nici in topul benzina sau motorina, erau cca 1000 diesel dar au fost intrecute de Clio DIESEL: 1. Octavia 2775 2. Golf 1555 3. Passat 1336 4. Rapid 1253 5. Clio 1223 (scoate Fiesta) BENZINA: 1. Polo 1735 (politia sa traiasca) 2. Rapid 1187 (a doua Dacie a Romaniei, e drept la o alta calitate) 3. Clio 1097 (nu stiu de unde apare dar cifra asta e, direct pe locul 3 la benzine) 4. Focus 1024 5. Fabia 934 6. Octavia 827 n.r. nici 1000 de Golfuri pe benzina intr-un an, rusine
    1 point
  8. Salut, Eu cand eram in cautarea unui Golf 6 , dupa mai multe saptamani/luni de cautari si multi vanzatori care nu prezentau nici un fel de credibilitate macar la telefon si alti vanzatori care incercau sa vanda masini ce nici macar nu erau pe numele lor sau sa aiba vreo procura in acest sens, am dat peste un anunt al unui baiat din Focsani. Masina parea sa aiba cam tot ce imi doream, mai putin volan multifunctional (meh il pun eu eventual, gandeam eu) . Am stabilit sa vin sa vad masina, impreuna cu tatal meu (eu am 25 ani, taxele ma cam omoara, masina cumparata din banii mei) . El lauda masina in fel si chip " Este impecabila " era raspunsul lui la toate intrebarile mele, "Doar niste urme de pietricele pe capota" etc "Dar sa veniti sigur ca ma mai suna altcineva sa o cumpere, sa nu ma incurcati" . L-am intrebat daca este propietar in acte (masina fiind inmatriculata) "DA" a fost raspunsul. Ma rog, am plecat din Constanta spre Focsani (Drumul pana acolo este criminal de prost fyr) dar inainte de asta l-am rugat sa ne astepte cu masina "rece" , sa ii dau eu prima cheie din ziua aia (Masina este Golf 6 2.0 TDI 110HP) . Omul a inteles si a venit si ne-a luat cu masina lui de munca si ne-a condus pana la parcarea in care se afla masina de care eu eram atat de interesat . Asa... Acum el o ia inainte siiiiiiii porneste motorul pana sa ma apropii eu de masina , in mintea mea era doar "am batut 300+ km si asta isi bate joc de mine" , deja nu mai avea rost sa ma iau la cearta cu el, motorul nu parea sa fie cald. In anunt interiorul era BEJ dar in realitate era GRI (m-am uitat iar la anuntul de pe OLX , el era mai interesat ce fac eu cu telefonul decat sa imi arate masina) , in mintea mea am zis ca nu e mare tragedie. Ma uit la caroserie : -Plafonul masini avea numeroase lovituri "E de la portbagajul ce se pune deasupra, il folosim in vacanta" zise el -Proiectorul stanga era spart "A? DA? Lasa-l domle asa, masina este buna" -Capota avea urme de pietricele dar bara fata era impecabila.(dupa logica lui pietrele sar direct pe capota, ma rog) -Avea xenoane neomologate "Dar sunt alea mai slabe si nu se prinde nimeni" zise el -Usa dreapta spate avea o lovitura in forma de punct "Am lovit-o usor cu caruciorul de la Billa" . Inapoi la interior : -Desfacatorul de capace din cup holder lipsea "Ce? Trebuia sa fie asa ceva aici?" -Suportul de pahare al pasagerilor din spate lipsea (nici n-am mai intrebat) -In rest parea ok interior. Eu incercasem sa fac o rezervare de testare electrica/mecanica la reprezentanta VW din zona, din pacate era full. Vanzatorul a propus sa mergem la Skoda , am fost de acord desii niciodata nu e bine sa mergi unde vrea vanzatorul. Am pus masina pe tester: -o pozitie de la far nu mergea (far ars) "Ah ca sa vezi" zice el. -necorelare intre servo si ceasuri de bord -ceva de sonda lambda Am ridicat masina pe elevator: -urme de rugina pe la diferite piese (mecanicul zice ca cica masina a stat mult intr-un loc) -discurile de frana din fata mai duc vreo 5000km -in rest nimic notabil din punctul de vedere al mecanicului. Intreb de istoric, masina avea cam 150.000 in bord, ultima intrare in service o avea la 130.000 si cu interventii minore de gen :Schimbat suport de pahare (care culmea lipsea) . Precizez ca din momentul cand a dat prima cheie la masina si pana a iesit masina din service, doar vanzatorul a condus-o . El a vrut asta cand l-am intrebat daca ma lasa sa o conduc eu masina. Deci am iesit din service cu o diagnoza mai mult decat confuza si oamenii nu imi pareau deloc de incredere. I-am zis sa ma lase sa fac cateva ture de parcare..mi-a dat-o. Am dat viteza prin parcare + masalier , cateva intoarceri etc. Las masina la relantii si observ ca a inceput sa sughite cu intervale exacte..chiar daca nu sunt mecanic am stiut ca ceva e dubios. In mintea mea, cea luata de val ca mecanici au zis ca e ok si parca nici o problema intampinata nu parea sa ma opreascam, am zis ca o cumpar dar cu inima indoita si cu gandul ca am batut atata drum. Pretul era 7550 euro, ii zic ca am 7400 la mine "Eh am vorbit de 7550" , i-am zis ca diferenta o dau in lei, dar mergem pana la un bancomat. In drum spre primul bancomat ING a condus tot el , cred ca maxim 10min a facut drumul. Tatal meu a ramas in masina, eu am mers cu el la bancomat. In 10 minute ne-am intors iarrrrrrrrrrr taicamiu ne asteapta langa masina si il pune sa ridice capota. Iesea fum de la turbosuflanta... "Poate a cazut o frunza, o pata de ulei, nu imi explic" "Mecanici v-au confirmat ca este buna, daca pe ei nu ii credeti.." . Am zis binee, hai inapoi la locul de intalnire (unde aveam masina noastra) sa vedem daca mai se intampla. Cand ajungem tot aceasi problema iar motorul ardea deci frigea! dupa 10 minute de mers, i-am propus sa mergem la service iar dar pe banii lui de data asta. A strambat din nas si tot pe " Mecanicii au zis ca e buna, nu e masina noua, aveti asteptari prea mari " ai lui le tinea. In momentul ala i-am strans mana si cu parere de rau ca am batut atata drum...i-am zis ca nu facem nici o afacere. Am fost atat de aproape de teapa vietii mele, incat nici acum nu imi vine sa cred ca am trecut cu vederea atatea lucruri si a trebuit sa iasa fum efectiv din masina ca sa imi deschida ochii .. aaa... si am uitat sa va zic ca masina nu era pe numele lui era pe numele unui unchi deoarece el cica nu avea voie sa aiba propietati pentru a primi locuinta ANL. Poza din service'ul Skoda: (daca cunoasteti masina, trimitetii salutari de la mine, anuntul de pe OLX a fost sters a doua zi) In drumul nostru inapoi spre Constanta , am contactat alt vanzator din Braila. Masina nu avea navigatie, geamuri electrice spate, oglinzi rabatabile electric, incalzire scaune , la naiba nici macar pilot automat nu avea dar era la aceasi bani neinmatriculata (7500e) tot GOLF 6 2.0 TDI 110HP . Am zis ca merita macar sa o vedem, era vorba de doar cativa km deviere de la drumul initial. Am ajuns acolo, am intalnit un domn foarte placut, ne-a lasat sa facem ce vrem cu masina, aceasta rula exemplar, tabla era impecabila (in limita a 6 ani de exploatare). Mi-a explicat tot ce a schimbat la masina deoarece o cumparase pentru el dar era nevoit sa o vanda . Am cumparat-o si nu imi pare rau deloc. Vanzatorul se plangea ca toti care il suna, incearca sa traga de pret ca nu are optiunile celorlalte.. si asta am vazut-o pe pielea mea : Nimeni nu vinde ieftin masina buna si cu multe optiuni . Sper ca nu am abramburit prea mult pe aici, dar poate ajut pe cineva sa nu isi ia o teapa cum eram eu atat de apoape sa fac...
    1 point
  9. @DariusD pai din cauza acestor mentalitati, situatia pe care o descrii tu ar fi un paradox pentru ca dupa cum am stabilit, atata timp cat pe piata vor exista masini cu km dati inapoi, mare majoritate a cumparatorilor nu vor mai suna la cele cu km multi si onesti. Doar cei care aleg o masina rational si fac asta si acum. Este o chestiune de educate, dar trebuie sa ia parte la proces atat cumparatorul cat si vanzatorul. Problema este insa ca educatia costa mult si se pare ca nimieni nu isi asuma aceste costuri. Cine ar trebui sa si le asume? Hmmmm aici sunt multe de discutat. In primul rand guvernul si marii jucatori din piata auto care invart bugete de milioane de euro. Si sa o luam pe rand acum: 1. Guvernul si ANAF-ul poate si Consiliul Concurentei ar trebui sa se implice activ in acest fenomen pentru ca evaziunea fiscala prin neplata de impozite, tva cat si fraudarea TVA-ului intracomunitar sunt la nivel astronomic. Sute de milioane de EURO poate chiar peste un miliard de EURO.!!!! Pana cand poate Gigi Duru sa vanda 50 de masini pe an pe persoana fizica fara sa il intrebe nimeni nimic? Pana cand un parc cu 30 de masini care se ruleaza la cateva luni poate sa declare pe acte doar o masina pe luna? Pana cand se mai pot face fraude cu TVA-ul intracomunitar? Chiar nu invatam nimic din asta? Sau nu vrem pentru ca sunt foarte multi bani in jos si o parte din ei intra si in buzunarul nostru? 2. Importatorii si dealerii de masini + APIA Oamenii astia au o problema reala dar pe care nu stiu sau nu vor sa o trateze corespunzator. Principala lor problema sunt fix aceste masini ferchezuite si cu km putini vandute la preturi mici, pentru ca le face concurenta neloiala. Si atata timp cat un cumparator sarac si needucat va avea alternativa mai ieftina, va merge acolo fara prea multe discutii. Ce nu inteleg ei este ca nimeni nu o sa le salveze business-urile si o sa le aduca mult dorita crestere, trebuie sa o faca chiar ei cu manuta lor. De ce nu vor sa directioneze o parte din bugetele de publicitate si in campanii sau programe de educare? Am mai vazut chestiuni punctuale facute de cativa dealeri, dar nimic sustinut care chiar sa produce efecte. O fi el romanul mai ingust la minte dar prost nu este. Daca ii deschizi ochii data viitoare se va intreba inainte sa faca acel lucru. De asemenea de ce nu sunt dealerii cooperativi cand vine vorba de transparenta pe care pot sa o ofere? Daca le ceri sa iti dea niste date, in contra partida cu ceva, nu gratis, fug de rup pamantul? Pai ce protejeaza? Fix lipsa de transparenta care le permite samsarilor sa prospere. Oameni buni, intr-o tara civilizata comertul cu masini noi dar mai ales SH se face de dealeri si foarte putin de persoane private si nu invers. Putini dealeri au inteles asta si cei care au facut-o au dat lovitura, vand masini pe banda rulanta. Din pacate unii dintre ei, au intrat in jocul murdar al samsarilor si au inceput sa faca tot felul de magarii. De ce? Pentru ca sursa de masini SH bune este mica pentru ca nu exista o traditie in buyback, trade-in etc, iar multi dealeri sunt inca reticenti la aceste aspecte. Eu vad o rezolvare asa: 1. Guvernul modifica ordonanta privind codul rutier sau dau o ordonanta noua prin care: a) contractul de vanzare cumparare sa contina obligatoriu numarul de km, numarul de chei, starea masinii descrisa de vanzator si de care cumparatorul sa ia la cunostinta prin semnatura, pretul masinii (nu ca acum cand pentru a se evita taxele si impozitele, se trece pretul doar pe exemplarul cumparatoului iar pe exemplarul care ramane la vanzator si cu care merge la ANAF sa scoata fiscalul nu se trece nimic la pret). Cumparatorul va semna pe proprie raspundere ca va cumpara masina asa cum este descrisa, iar vanzatorul va fi direct raspunzator pentur viciile pe care nu le-a trecut pe contract si sunt descoperite ulterior. 2. Certificatul de autenticitate sa fie obligatoriu la incheierea contractului de vanzare-cumparare si sa fie consemnat in contract cu seria lui. Cumparatorul sa nu dea banii fara sa primeasca acest certificat. 3. Dovada de la ANAF privind timbrul de mediu sa aibe o serie unica ce se poate verifica pe site-ul ANAF. Acum se falsifica la greu acele dovezi ca taxa nu a fost recuperata. 4. Manopera de interventie asupra odometrului sa fie cosiderata INFRACTIUNE si pedepsita ca atare. 5. Toate service-urile auto autorizate de R.A.R. sa fie obligate in autorizate sa incarce in sistemul R.A.R. rulajul fiecarei masini care se prezinta pentru o lucrare la ei in service. Sanctiunea nerespectarii va fi retragerea licentei/autorizatiei. 6. O persoana fizica daca vinde mai multe de 3 masini pe an va trebui sa plateasca impozit pe venitul din masina respectiva de 1-3% ca la microintreprinderi. In principiu ar fi doar cateva modificari care nu necesita 10 doctorate pentru a fi elaborate. Trebuie doar sa se vrea acest lucru. Daca nu are cine sa le redacteze si sa le gandeasca ma ofer eu si sunt sigur ca mai gasim useri aici pe forum care se baga.
    1 point
  10. Am cateva intrebari pentru cei care au masini diesel si le folosesc preponderent in oras. Raspunsurile la aceste intrebari vor fi utile cumparatorilor care au dilema intre a alege benzina sau diesel. Vreau sa raspundeti cat se poate de obiectiv. 1. Care au fost motivele/ratiunile pentru care ati ales diesel si nu benzina pentru o masina preponderent de oras? 2. S-au confirmat sai infirmat acele motive/ratiuni ? 3. Urmatoarea masina ce motorizare va avea benzina sau diesel? 4. Ce ai sfatui un incepator care este la prima masina vis a vis de acest aspect? Multumesc si astept cat mai multe pareri.
    1 point
  11. OCTOMBRIE 2015 1. Octavia 3298 (din care 77% pe motorina) 2. Golf 2172 3. Rapid 2163 (vanzari foarte mari [282] pe oct., va fi probabil locul 3 sau 2 pe 2015, dupa ce in 2014 a fost locul 4 si in 2013 locul 5) 4. Clio 1997 5. Focus 1852 6. Fiesta 1721 (interesanta lupta intre Focus, Clio si Fiesta) prin insumare diesel + benzina de mai jos ar mai urma 7. Polo 8. Passat 10. Fabia (se pare ca se vinde bine noul model, probabil va ramane in top 10 si anul viitor, spre mijlocul topului) DIESEL: 1. Octavia 2525 2. Golf 1472 3. Passat 1244 4. Rapid 1165 5. Fiesta 1135 6. Clio 1037 (scoate Captur) BENZINA: 1. Polo 1250 (revine pe primul loc, oct 450 masini, cele de politie) 2. Rapid 998 3. Focus 891 4. Fabia 797 (urca pe 4) 5. Octavia 773 (urca pe 5 si scoate Clio) Golf nu prinde topul pe benzina, ciudat, pe strada vad destule Golfuri pe benzina. La septembrie, pe marci de import: 1. VW 10.0% (-) 2. Skoda 9.1% (+0.1%) 3. Ford 6.3 (-) 4. Renault 6.1 (+0.1%) 5. Opel 3.7% (-0.1%) 6. Toyota 3.0 (+0.1%) 7. Hyundai 2.9% (-) 8. Fiat 2.5%(-0.1%) 9. MB 2.4%(-)
    1 point
  12. SEPTEMBRIE 2015 .. luna izbucnirii scandalului "dieselgate" .. deci efectele se vor vedea in lunile urmatoare .. VW vinde in septembrie cu 30% mai putin decat in luna precedenta .. dar in august a fost ceva cu raportarea vanzarilor de Passat deci nu cred ca scaderea respectiva este consecinta scandalului. 1. Octavia 2841 (din care 77% pe motorina) 2. Golf 2003 3. Rapid 1881 (va fi probabil locul 3 sau 2 pe 2015, dupa ce in 2014 a fost locul 4 si in 2013 locul 5) 4. Clio 1666 (trece peste Focus) 5. Focus 1622 6. Fiesta 1510 (interesanta lupta intre Focus, Clio si Fiesta) prin insumare diesel + benzina de mai jos ar mai urma 7. Passat 8. Captur 9. Polo 10. Fabia Anul viitor ma astept sa vad in top Kadjar, se va vinde bine intreaga gama, eu zic ca mai bine decat concurentul principal pe segment Qashqai, amandoua au sanse sa atinga vanzari de volum, dupa cum ne arata Captur care cel putin pe inceputul anului 2015 s-a vandut bine. DIESEL: 1. Octavia 2178 2. Golf 1369 3. Passat 1116 4. Rapid 1022 5. Fiesta 1011 6. Captur 931 BENZINA: 1. Rapid 859 (revine pe primul loc) 2. Polo 800 3. Focus 792 4. Clio 772 5. Fabia 708 6. Octavia 663 Octavia intra, Golf nu prinde topul pe benzina, ciudat, pe strada vad destule Golfuri pe benzina. La septembrie, pe marci de import: 1. VW 10.0% (-0.1%) 2. Skoda 9.0% (+0.1%) 3. Ford 6.3 (-) 4. Renault 6.0 (-) 5. Opel 3.8% (-) 6. Hyundai 2.9% (-) 7. Toyota 2.9% (+0.1%) 8. Fiat 2.6%(-) 9. MB 2.4%(-0.1%) Previziunile mele pentru anul viitor: Skoda 9%, VW 8%, Renault 7.5%, Ford 7%, Hyundai 4%, Toyota 4%, Opel 4% Renault cea mai mare crestere bazata pe Clio+Captur+Kadjar. Noul Opel Astra nu pare mare branza deocamdata. Skoda Rapid va fi bestseller. Si Fabia va creste in clasament, Polo iese. VW s-ar putea sa scada sub 8% daca flotele vor alege Ford in locul VW sau poate chiar Toyota (am sperante de la Corolla ca va avea vanzari mai mari). In general s-ar putea sa vedem flote pe benzina. Nissan va vinde multe Qasqhai daca va lasa la pret, cu Pulsar nu atrage pe nimeni desi pretul este jos. Peugeot si Citroen vor inlocui Fiat si MB in top, Fiat nu vinde nimic in afara de 500. Proportii vanzari diesel / benzina / hibride + electrice: YTD 2014: diesel 55.3% / benzina 44.5% / hibride + electrice 0.3% YTD 2015: diesel 53.9% / benzina 45.6% / hibride + electrice 0.5% (anul viitor eu zic ca vedem 1% din vanzari pe hibride + electrice, insemnand aproape 1000 de masini ceea ce ar fi un inceput)
    1 point
  13. APIA a publicat statisticile la AUGUST 2015: 1. Octavia 2536 (din care 78% pe motorina) 2. Golf 1770 (360/august, cea mai buna luna din 2015, prima data locul II in 2015) 3. Rapid 1668 (va fi probabil locul 3 sau 2 pe 2015, dupa ce in 2014 a fost locul 4 si in 2013 locul 5) 4. Focus 1442 (creste doua locuri, dupa ce in iulie deabia intrase in top 7) 5. Clio 1420 6. Fiesta 1361 (interesanta lupta intre Focus, Clio si Fiesta) prin insumare diesel + benzina de mai jos ar mai urma 7. Passat 8. Captur 9. Polo 10. Fabia Anul viitor ma astept sa vad in top Kadjar, se va vinde bine intreaga gama, eu zic ca mai bine decat concurentul principal pe segment Qashqai, amandoua au sanse sa atinga vanzari de volum, dupa cum ne arata Captur care cel putin pe inceputul anului 2015 s-a vandut bine. Asteptam si preturile noului Astra in Romania, Opel n-a miscat nimic decat noul Corsa ce a mai vandut si cateva Insignii. Astra este concurentul Golfului si Focusului in segmentul compact, dar ar trebui sa vina cu un pret mai bun, deocamdata motorizarile par ok. DIESEL: 1. Octavia 1968 2. Golf 1236 3. Passat 979 (sare trei locuri pana la locul III diesel, flotele sa traiasca) 4. Rapid 933 5. Fiesta 924 6. Captur 895 BENZINA: 1. Polo 760 2. Rapid 735 3. Focus 658 4. Clio 638 5. Fabia 598 6. Octavia 568 Octavia intra, Golf nu prinde topul pe benzina, ciudat, pe strada vad destule Golfuri pe benzina. La august, pe marci de import: 1. VW 10.1% (+0.5%) 2. Skoda 8.9% (-0.1%) 3. Ford 6.3 (-) 4. Renault 6.0 (-0.2%) 5. Opel 3.8% (+0.2%) 6. Hyundai 2.9% (-) 7. Toyota 2.8% (-) 8. Fiat 2.6%(-0.1%) 9. MB 2.5%(+0.1%)
    1 point
  14. In momentul cand a iesit prin bloc....a facut capoeira :lol: . Cunosc si eu un caz de golf 5 cu biela iesita prin bloc,masina inainte de patanie functiona perfect si dupa ce a fost achizitionata din un park auto din germania...la cateva sute de km a patit beleaua. Parcul a ,,despagubit'' cumparatorul....si masina a primit un motor sh cu km foarte putini.
    1 point
  15. cauciucuri de iarna mi-am luat acu' doua ierni. Da, sunt foarte scumpe, aprox. 7000ron pentru 4 buc. Michelin Alpin 245/45R19 102Y XXL . N-am auzit de amortizoare (perne) cazute la Phaeton. Din cate stiu pica foarte rar. Nu cumpar decat pe original or better. Placutele le voi comanda pe ebay din Germania, la fel ca si celelalte consumabile pentru revizie. E muuuult mai ieftin! Impozitul e mare pentru capacitatea asta (la fel ca A6-le anterior), respectiv 1944ron cu reducerea de 10% inclusa deja! Piesele sunt scumpe intra-adevar, dar sunt fiabile. Multumesc tuturor de aprecieri. PS. Dupa aproape 2 ani inca ma felicit ca am ignorant "sfaturile" multora si am optat pentru acest model destul de rar.
    1 point
  16. Full cu piele, km reali, fara accident. Merita vazuta ! https://home.mobile.de/KFZHANDELRAHIMIZI#des_218039826 http://olx.ro/oferta/volkswagen-passat-variant-2-0-tdi-dsg-bluemotion-highline-full-option-ID5gpbA.html
    0 points
  17. ....sau New Life 0W40. Eu ma intorc la asta.
    -1 points
  18. Asa este, fara nici un dubiu, ti-ai luat masina noua cu 6900euro. Bafta. A dat pe ea afara 6000 euro +-, 400-500 euro adusul si restul profit, 400-500 euro. Ai 158 000km, sunt reali! http://www.autoscout24.ro/ListGN.aspx?vis=1&state=A&atype=C&make=74&model=-100&fregfrom=2009&fregto=2010&pricefrom=5000&priceto=7000&powerscale=PS&powerfrom=80&powerto=82&page=1&results=20&ustate=N,U&sort=price&mmvco=1&mmvmk0=74&mmvmml0=100&flzh=1
    -1 points
  19. http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Proiect+Inchisoare+pentru+modificarea+kilometrajului+la+masini. Poate ca o astfel de lege iar face sa se gandeasca de doua ori inainte sa manareasca kilometrajul.
    -1 points
  20. Sa dea Domnul sa se aprobe acest proiect de lege. Ae fi minunat.
    -1 points
  21. Pana acum de aproximativ 2 ani am mers pe castrol si sunt nemultumit de el. Pana la urma o sa merg pe ravenol VMO sau VPD 5w40? CARE SA ALEG
    -1 points
  22. Parca este necesar ca langa discutii sa aducem si ceva dovezi legat de ceea ce spunem. Pe scurt motorul meu de 1.4 TFSI 64.7xx km cu ulei Mobil1 ESP 5w30 pus acum cateva ore :) La mers pe oras cu cozi infernale si aglomeratie la greu, temperatura uleiului era pe la 92 grade. Fata de M1 New Life motorul este o idee mai galagios, foarte putin sesizabil. In masina motorul la mers economic nu se aude deloc iar in turatii suna foarte foarte frumos. Asta ca o prima impresie.
    -1 points
  23. Un pic cam mult, nu? La 160km/h turometrul la cat este?
    -1 points
  24. Nici unul de acolo. mult prea scumpe pt ce ofera.
    -1 points
  25. Cea mai mare tampenie si tentativa de prosteala cu legea asta,...adica toate sunt bune si frumoase in tara asta si ne apucam sa facem legi de km inapoi..., avem autostrazi in lung si-n latul tarii si ne doare de km altuia.. !! Vad ca prinde subiectul cu km inapoi , alte treburi cu adevarat importante nu voteaza/propun , asa sa ne legam de km masinii Km masinii multi sau putin nu sunt criteriu de cumparare, daca are 600 000 km poate sa fie mult mai buna decat una care are 80k, .Daca nu era intretinuta nu ajungea la km aia, aspectul exterior nu poate fi masluit, ala vb despre starea masinii . Cine cumpara masina si se uita doar la bord , ala are sanse mari sa si-o "fure". Toparlan. De aia exista atatea service-uri de testare stare auto, diagnoza si test peste test , am vazut aparate si scule de ultima generatie dar romanu'... , vine el cu "mecanic" si cumpara masina doar dupa ce citeste in bord. Daca ii ceri 300 ron pt o diagnoza si evaluare completa a starii masinii zice ca n-are bani, e scump. Sarac si prost . Asa ca lasati naibii tot felul de legi idioate in proiect si cand cumparam o masina mergem frumos la service auto, acolo un specialist va face o evaluare , pe date certe nu pe km masinii, nici nu ii intereseaza pe aia km bord. Nu inlocuit doctorii cu babele de la colt
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!