Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.12.2015 în toate secţiunile
-
Sal., Ce fel de panou de climatronic ai ? Daca este ca cel din film : https://www.youtube.com/watch?v=sOfxT5dZI0g fa o setare de baza la clapete asa cum arata acolo . Daca asa ca-n film nu merge parerea mea este ca sa dus motorasul de la clapeta ce da drumul la caldura din calorifer sa intre in habitaclu (trebuie dat jos si schimbat) sau fai un basic settings cu VCDS . Ai pus si tu mana pe cele doua furtune ce intra si ies din calorifer ca sa vezi daca mecanicul nu te-a aburit ? Pentru ca din ce stiu eu caloriferul de la masinile VAG nu ai robinet de inchidere (apa circula nonstop) . Ori ai schimbat recent antigel-ul si nu au aerisit bine instalatia (iar acum ai aer pe instalatie) ori ai bagat tu vreo solutie in antigel ce a dus la infundarea caloriferului - caci asa din senin sa se infunde de capul lui nu prea cred . Acum daca este doar motorasul sa zicem ca ai sanse sa-l schimbi pe sub bord, dar caloriferul daca chiar este infundat nu prea vad cum poate fi schimbat fara demontarea bordului . Ai cumva WEBASTO pe masina ? O seara buna .1 point
-
1 point
-
se noteaza dar nu poate fi consultata baza de date cu cati km are fiecare masina. e posibil sa nici nu existe o baza, se noteaza doar sa apara pe hartia aia care e in romana si engleza si care se elibereaza de 2 ani doar. plus ca ar fi necesar sa fie facuta poza la nr de km care sa fie incarcata(cum se face poza cu farurile aprinse de ex!).1 point
-
1 point
-
@Blebea pana la urma tot masina de samantar ai luat,numai ca era unu cumsecade.Oricum masina daca merge ok n-are rost sa-ti faci griji de numarul real al km. As vrea sa fac o propunere si anume SCHIMBAREA regulilor de la rubrica VANZARI AUTO. Mi se pare jenant ca EFECTIV pe un forum de pasionati sa fie incurajati toti samantarii!Sa se lase liber la discutii despre masina respectiva,deoarece un vanzator trebuie sa-si asume riscul de a primi intrebari 'incomode' atunci cand vinde masina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu acum mult timp am vrut sa vand masina personala. Cea din semnatura. Am cerut 8200E negociabil.(la momentul respectiv, raportat la piata, pe o scara de la 1 la 10, pretul s-ar fi incadrat la un 7-7.5). Am studiat piata si asta l-am considerat eu a fi un pret corect raportat direct la starea si varsta masinii. Motivul nu era vreunul ascuns. Ci pur si simplu ma batea gandul sa trec si eu la altceva dupa mai bine de 7 ani. Am primit in mare oferte jenante, de 6500-7000E pe baza unor argumente gen: - e cheala domnule, n-are piele, n-are nimic! - e scumpa tare, dumneata nu vezi ca in 8000E imi iau passat din 2010 din Germania, aproape full daca nu chiar full?! - aaahh, pai daca nu ai totul trecut in carte nu ma intereseaza! (asta in masura in care, totul este trecut mai putin reviziile periodice - ulei si filtre - pe care le fac la 10.000km si nu le-am trecut pe toate, riscand sa raman fara rubrici libere in scurt timp) Au fost si doua cazuri in care doi tipi au fost interesati mai serios cum s-ar spune. Unul a vazut-o, cu celalalt am corespindat pe mail, oferindu-i poze detaliate&co. Ambii spuneau ca au in target si alte masini similare, urmand sa aleaga una. Au ales probabil, caci nu am mai azuit de ei. Ambii au mentionat ca a mea ar fi fost cea mai scumpa. Insa nu au incercat sa traga de pret, desi am mentionat in anunt ca este negociabil. Si apoi, inevitabil, cativa tematori vis-a-vis de modificarile tehnice aduse masinii. Oameni care in mare, nu se pricepeau deloc in ale mecanicii. Dar i-am inteles, nu am incercat sa-i conving de nici un fel. Si acum, intrebarea mea este (vis-a-vis de ce spunea colegul SergiuD), sunt eu irealist cerand pretul acela stiind care sunt preturile pietei? Nu are rost sa detaliez starea masinii. Cert este ca de ar fi sa o dau maine chiar si pe pretul cerut, alta similara care sa mearga cum merge asta, in bugetul rezultat, nu voi gasi . Poate chiar niciodata. Si nu, nu sunt deloc visator. Sunt ipocrit ca gandesc asa? Apropo de banii investiti. Totusi nu poate fi ignorat aspectul asta. Unul cere 7500 pe o masina care cere bani(probabil de aia o si vinde, nu stii niciodata) si eu ceream 8200 pe o masina luata din tara, km reali si relativ putini si cu facturi pe ultimul an de ~3000E(nu, nu defectiuni. Ci anvelope noi, revizie generala - discuri, brate, amortizoare, placute, turbo nou si multe altele - care nu era necesara ori urgenta, ci pur si simplu pt ca am considerat eu ca dupa 7 ani e cazul sa le schimb). Deci, o masina in care potentialul cumparator nu ar fi avut de investit nimic macar 1,2 ani. (exceptand factorii ghinion/neatentie/nepasare). Si asta, pt 500E in plus. Asadar, repet. Sunt ipocrit? L.E. De fapt, toata treaba asta este o rpoblema generala, generata de o multitudine de factori: interesele samsarilor, nesimtirea samsarilor, blandetea legii, prostia si ignoranta cumparatorului si asa mai departe. Prostii pot fi prosti, isi vor gasi mereu samasarul potrivit. Si se vor alege, inevitabil, cu o masina "pe masura". Dar, culmea, pe bani multi, mult prea multi pentru ceea ce au primit de fapt. Si cu toate astea, nu se invata. Partea proasta in schimb este ca, eu, tu sau altfel spus, noi, cei care suntem seriosi si punem pe piata o oferta buna dar la un pret corect (se stabileste pe baza multor criterii, nu doar prin prisma preturilor de dumping practicate de catre samsari si ale lor poame) suntem inevitabil prinsi in acest joc vicios creat de prostia, ignoranta si viclenia unora, a multora de fapt. Suntem astfel fortati sa vindem ieftin, greu sau deloc. Iar eu nu pot sa nu-mi exprim nemultumirea si gustul amar lasat in gura cand vad ca sunt destui care, intr-un fel sau altul, intr-o maniera mascata, sustin drojdia masei. Pacat.. E usor sa vorbesti despre munca, banii si grija altuia. Dar incercati sa ganditi si ca atunci cand v-ati afla de aprtea cealalta a baricadei. Topicul asta a fost creat pe baza unei initiative foarte bune. Dar din pacate, aici nu e vorba doar de factorul fizic, tehnic, material. Ci de cel uman, social si intelectual. Si de spiritul civic. Care tinde sa lipseasca din ce in ce mai mult. Nu poti cere oricui sa aiba idei despre mecanica. Unii nu pot, multi nu vor si nici nu art rebui sa fie obligati de circumstante. Ca atunci cand te duci sa cumperi o masina noua. O cumperi de buna credinta ca e OK si pleci linistit. Dar nu toti isi permit luxul asta. Piata SH este mai mare. Si aici ar trebui ca lucrurile sa mearga intr-o maniera similara. Categorii de produse, de calitate si implicit de pret. Omul sa stie din start la ce sa se astepte. Dar e greu. Orice gura trebuie hranita, din pacate chiar si cu pretul onestiei. Oricum ar fi, oricine ar trebui sa stie ca nu exista nimic care sa fie in acelasi timp si ieftin dar si bun. In orice arie comerciala ori domeniu. In special cand vine vorba de produse deja utilizate.1 point
-
Domnilor cu tot respectul propun sa ne focusam pe tema acestui topic. Sa incercam sa venim cu sfaturi utile despre cum sa cumperi in siguranta o masina rulata. De exemplu hai sa gasim un set de 6-10 intrebari pe care sa si le puna orice cumparator cand cumpara o masina. Scopul fiind ca sa il ghidam spre o optiune cat mai corecta din punct de vedere: financiar (ce masina isi permite de un buget dat), benzina sau diesel, hatckback/break/sedan/suv/monovolum , 4x4 sau nu, 75 cp sau 180 cp, etc. Ce ziceti reusim sa facem aceasta lista? Multumesc.1 point
-
1 point
-
da, alta treaba.... dar repara bara aia, ii strica toata imaginea...1 point
-
Cum de poti sta cateva luni cu ele in cutie ? :) eu daca le luam in 2 ore erau pe masina :D Stiu cum e cu cautatul si eu am cautat faruri OEM xenon pentru golf 4 care sunt mult mai rare ca cele pentru passat , si in fiecare noapte inainte de culcare search google - faruri xenon golf :)) deci te inteleg Chiar au fost aici pe forum cineva din Roman care vindea astfel de faruri la 600 lei + faruri fara xenon. Bine ca le-ai gasit pe astea in stare foarte buna !1 point
-
Super farurile si super pretul , cat ai stat sa le gasesti ? :) o vei scoate din anonimat cu farurile astea :icon_thumleft: Ca protectie o folie si un tratament hidrofob sa stea ploaia departe de ele :)1 point
-
Frumoasa, dar mai ai cate ceva de lucru la ea.... poate la primavara, cand vine vremea frumoasa... un polish la faruri plus folie, tapiteria merge sa o mai aranjezi un pic... si sa aliniezi bara fata.... ca nu e pusa cum trebuie. spor la treaba ! :icon_thumleft:1 point
-
1 point
-
In functie de anul de fabricatie ,producatorul (vw) ,stabileste intervalul de schimb.In cazul de fata ,ALH, distributia se schimba la 90 mii km (ex an 2000) si 120 mii (ex an 2006) sau.....150 mii-1 points
-
Multumesc pentru raspuns. Adevarul este ca nu am bagat mana sa simt temperaturile de la tur si retur. Am vazut cum 2 persoane de la service au facut aceasta operatiune de a simti temperatura caloriferului. Apoi am vazut toate incercarile inclusiv cea din filmuletul de pe youtube. Voi repeta si eu operatiunea din how to-ul de pe youtube. Daca este acel motoras cred a voi scapa mai ieftin. :) Sarbatori fericite!-1 points
-
Salut, Am eroarea asta: 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 ...... 1 Fault Found: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 000 - - - Intermittent Nu mai baga aer cald in interiorul masinii. Tiguan 2009. Cei de la service spun ca e caloriferul dus ... am pus si eu mana pe el - frige pe tur ... e rece pe retur. Aveti idee de vreo resuscitare pana duc masina in service. Ca acum sunt in concediu si am plecat cu masina fara aer cald in interior :). Merci-1 points
-
Pana acum de aproximativ 2 ani am mers pe castrol si sunt nemultumit de el. Pana la urma o sa merg pe ravenol VMO sau VPD 5w40? CARE SA ALEG-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00