Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.12.2015 în toate secţiunile

  1. Am scos iarasi la vanzare masina. A venit saptamana trecuta cineva sa o vada si cu ocazia asta mi-a atras atentia ca nivelul lichidului de racire este scazut. Initial am pus pe seama faptului ca motorul era cald si probabil ca din cauza caldurii se modifica si nivelul. Mi-a ramas totusi in minte ideea si am verificat si dupa cateva ore, cand motorul se racise. Mai crescuse putin nivelul insa era tot sub minim. Am desfacut capacul vasului de expansiune, a suflat putin, semn ca era inca presiune dar tot nu s-a ridicat la nivel. M-a luat ameteala. Imediat am verificat nivelul uleiului, stiind ca BKD-urile au probleme cu chiuloasele care crapa. Din fericire nivelul uleiului este normal. Nici urme de mazga sau chestii dubioase nu sunt. Am completat la rece cu antigel si mi se pare ca iar a disparut o parte. Pe unde ar putea curge? Eu parchez masina la subsol unde este uscat si nu am vazut sa curga ceva. M-am uitat, atat cat se poate si prin motor si nu se vede nimic suspect. Ce sa mai caut? As putea sa o duc la Porsche sa o verifice? Mai ales ca am si un voucher pentru manopera la mecanica pe care l-as putea folosi. Exista vreun test?
    1 point
  2. Colegi este vorba de Dc din bihor la reprezentanta am mai cumparat de la ei puese de plastic mi sa furat duza de spalare luneta spate si am cumparat de la ei si capac de protectie si plastice din usa (haion) din spate si la toate pieseau avut reducere.Eu stiu ca la masinile care au vechime mai mare de 10 ani acorda reduceri de 10 pana la 20% acum depinde probabil si dw piesa si valoare.Deocamdata multumit de serviciile lor cat am vorbit la tel ata au avut pret dar sa te intelegi bine care este reperul(cod piesa).Pot aduce atat original cat si AM.Toate bune.
    1 point
  3. se reflecta blitul in lupa, nu e bec ars. ai o masina frumoasa si deosebita, felicitari!
    1 point
  4. Cel mai ieftin e pe Uleideulei.
    1 point
  5. Asa-i, bine ca nu a fost grav... o secunda mai tarziu ma prindea din plin in lateral stanga. Urmeaza trecerea la frane S6, 385x36mm. :lol:
    1 point
  6. Ti-am raspuns pe privat. Ca tot e vorba de istoric de service aici, cam asa a plecat Octavia de la mine dupa 4 ani si 45k km:
    1 point
  7. Sincer sa ti spun intre motul specific 505.01,x clean si castrol edge toate 5w-40 nu am facut nici o diferenta.Din toate a mancat in 10kkm maxim 300ml, cu toate a sunat motorul la fel.DUpa 6-7000km motorul a devenit cu toate mai galagios.Astea le am folosit in 1.9pd ATD. Daca il tii 15kkm poate e o diferenta asta nu stiu pt. ca nu am lasat atat uleiul si nici nu l voi lasa. Singura diferenta a fost pretul in cazul meu.
    1 point
  8. Salut, Am in motor ulei Castrol 5w30. Pot sa completez cu ulei Castrol EDGE 5w40, 300 ml? Multumesc
    1 point
  9. Salut sevenn, Da, ai dreptate in ceea ce priveste faptul ca unele coduri ale motoarelor 2.0 TDI prezinta anumite probleme. Cu toate ca s-a tot discutat aici, am sa incropesc un rezumat pentru a te scuti atat pe tine cat si pe alti viitori colegi interesati de o lectura indelungita si presarata pe alocuri de usoara dezinformare. Lururile stau in felul urmator: 2005-2008 - Motoare PD ( ca si 1.9-ul de l-ai avut anterior) - coduri BMP, BKP, BMR - BMP - 1 axa cu came si 8 supape - DPF - 140cp . Problematica tipica( dar nu neaparat generala): tacheti, axa came, dpf(rulaj mai mare). - BKP - 2 axe cu came, 16 supape, fara DPF- 140cp - Injectoare piezzo(cele care picau) DAR deja de cativa ani a inceput actiunea de inlocuire a acestora gratuit in reprezentante WORLDWIDE. Sansele sa mai gasesti una cu injectoare originale sunt minime. In afara de asta, BKP-ul este un motor destul de ok. Eu am un astfel de motor de 8 ani. In afara de injectoare, pe care le-am inlocuit si eu ulterior, nu am avut nimic in plus fata de orice alt motor TDI. - BMR - 2 axe cu came , 16 supape - 170cp - Identic cu BKP-ul la capitolul problematica tipica. Mai sus am enumerat problematica tipica a fiecarui cod motor in parte. La acestea se adauga problematica generala a 2.0 TDI-urilor PD(din nou, nu inseamna ca toate cele de mai jos vor pica prematur - din nou, sunt foarte multi factori la mijloc): - pompa motorina din rezervor - cele stock au picat foarte des in primii ani, inclusiv eu numarandu-ma printre norocosi. Din nou, sanse minime de a gasi una cu pompa originala, acestea cedand de regula repede. - turbina - aici este o discutie mai lunga, viata turbosuflantei depinzand de mult prea multi factori - calitatea si prospetimea uleiului, utilizarea necorespunzatoare a motorului, resoft-ari ECU facute prost, utilizarea preponderent urbana la care se adauga si factorul noroc/ghinion. - ambreiaj + volant - de regula, cel din urma incepe sa dea semne de oboseala. Cazuri dese dar nu o regula. Atentie insa la zgomote suspecte la ralanti, rece si nu numai. - pompa ulei pe lant - dupa 2007 s-a trecut pe pinioane. Insa, nici in cazul primei variante, rezolvarea este ieftina acum. Axul costa in jur de 50 de lei. - caseta de directie - de slaba calitate, atentie la jocuri si trosnituri. Piesa foarte scumpa pe original - ~1000E. Se poate si reconditiona, cu preturi ce variaza intre 150 si 300E, oferindu-se si garantie de 1 an sau 2, in fucntie de atelierul ce realizeaza operatiunea. - problema blamata peste tot, consumul de ulei - absolut normal, pentru un motor PD si pentru conditiile de drum din RO. Un consum de 1l la 15.000km este foarte in regula. Nu te lasa intimidat daca x sau y iti arata cu degetul problema asta. Si apoi, daca faci schimbul de ulei si filtru cum ar trebui in RO, la 10-12 mii de km, rar ajungi sa completezi cu ulei. Vorbesc strict din experienta proprie. 2008-2010, motoare CR. Multa lume intoarce capul imediat unui motor PD cand vine vorba de un motor "nou" CR. E drept, avantajele ori altfel spus, plus-urile se observa rapid: motor mai silentios, mai rafinat, vibratii mai putin pronuntate, chipurile un consum mai redus si o mult laudata fiabilitate. Dar lucrurile nu stau tocmai asa, cum poti vedea si pe forum si nu numai. De ce spun asta? Voi argumenta pe scurt. Aparent, la rpima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt? Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR. Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari "span"), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia. Rezultate? Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu ai, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu ai, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste. Nu este o rpoblema intlanita doar in RO. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent.. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate. Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei - gen uleiul de motor in 2timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri. Daca te hotarasti la un CR, fa o verificare relativ simpla (dar nu 100% sigura). Goleste comaprtimentul filtrului de motorina si filtrul intr-un pahar limpede. Ia un magnet, lipeste-l pe fundul sau si vezi daca la fund, in dreptul magnetului se strang ceva particule - atentie, caci sunt foarte foarte mici. Daca vezi ceva acolo, nu e de bine. Asadar, poate parea ca ma opun evolutiei firesti a tehnologiei. Dar, tinand cont de cele de mai sus, recomand pentru B6 un motor PD. unul intretinut, respectat care sa sune si sa mearga foarte bine, rotund. Nu vana dotarile, masinile pregatite de vanzare si nu te uita dupa masinile cele mai ieftine. Uita-te la cele de mijloc sau imediat peste. Si verifica bine orice masina ti-a atras atentie. 150-250 de lei investiti in verificari atente pot face diferenta! Aspect clar,concret: B6 PD 2008 BUN nu vei gasi sub 7500-8000 (si asta la un rulaj de 150.000km). B6 CR 2009-2010 in aceleasi conditii, sub 9000-9500 greu. Stiu, la "baniia stia" se gasesc multe "masini" premium. Dar eu vorbesc de o masina de proprietar respectata si buna. Una de genul nu o va da nimeni ieftin. Vor fi mereu cu cel putin 500E mai scumpe ca media. In concluzie, repet, tot ceea ce am mentionat mai sus nu reprezinta aspecte clare, probleme categorice care vor aparea sigur la un moment dat - ma refer aici la repere de timp premature. La o masina de 7-8+ ani si 200.000km deja sunt oarecum normale astfel de probleme si investitii implicite. Citeste si tu te rog ceea ce am scris mai sus.
    1 point
  10. Salutare tuturor!Adesea de vreo doi ani de cand pretul motorinei a luat-o razna cu cresteri saptamanale am ajuns la concluzia ca este din ce in ce mai dificil sa-mi fac plinul la o singura alimentare costul ajungand la 360-380ron.deseori apar cheltuieli neprevazute(aniversari,nunti,iesiri spontane,petreceri) care diminueaza bugetul.Asa am zis sa tin rezervorul plin mereu prin a completa consumul saptamanal in weekend.Uneori motorina este mai proasta si cu un plin te chinui mult pana o aduci la ceea ce trebuie,asa se completeaza cu mai putin si nu se simte prea tare.Intrebarea mea este daca sistemul de alimentare,de injectie este supus vreunui stres din aceasta cauza.Stiu ca motorina la PD se incalzeste si este bine sa fie cat mai rece,ca are un radiator de racire pe traseu,ca nu face condens iarna cand este plin,nu se geluieste asa repede,nu se dezamorseaza asa usor circuitul si cam atat ce imi vine in minte.Astept pareri de la dvs.cei cu diesel.
    -1 points
  11. La dube reprezentanta merge pe 5w40 cu norma 505.01, este OK si la consum.
    -1 points
  12. salut colegi. urmeaza sa schimb uleiul la masina din semnatura si nu stiu daca urmatorul ulei este bun (am ales un ulei mai vascos pt ca imi papa uleiul 10w40). Asta este: http://www.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-formel-super-sae-15w-40-5l. Merci pt pareri.
    -1 points
  13. E cel mai bun ulei pentru motorul tau nu doar ca se potriveste. De fapt e cel mai bun 504/507 aprobat.
    -1 points
  14. Full saps-ul nu e chiar ok pentru injectia directa. Murdaresti valvele de admisie mult mai repede. Eu am new life in motor si o sa trec pe esp.
    -1 points
  15. New life are indice de evaporare mai mare si din pacate asta este una din cauzele murdaririi valvelor. Cautati pe youtube filmulete legate de valvele de admisie la injectie directa si o sa spuneti wow :)) Motoarele MPI au injectorul in admisie inaintea valvelor de admisie. La DI injectorul nemafiind in aceeasi pozitie nu mai spala valvele deci apar depuneri. In cazul acesta sunt bune uleiurile low saps iar 504/507 sunt mai bune. Uleiul full saps mai ales new life ofera protectie mai buna dar vei fi nevoit sa cureti mai repese admisia. Asa cum am spus mai sus eu am new life in motor de cam 6k km. Un ulei de exceptie caruia nu am ce sa ii reprosez. Pentru TSI 1.2 -1.4 daca vreti sa nu va doara capup M1 esp sau M1 new life ( cu precizarea de mai sus ) De ce ma tot repet cu uleiurile acestea de atatea ori ? Pentru ca in prezent au pachet de aditivare extrem de bun. Molybdenum suficient, zddp in cantitati foarte bune fiecare in limita normelor, boron ca aditiv solid pentru curatare, calciu tot pentru curatare, toate in limita normelor. Cand zic limita aditivarea chiar se atinge limita. Ambele uleiuri sunt folosite la greu in grupul VAG. New life este uleiul oficial porsche a40 fiind de prima umplere si revizie iar esp ulei oficial bentley, folosit si de catre dieselarele porsche. Nu mai zic de abt motorsport care le recomanda dupa stage 1 din prima. Voi bagati ce uleiuri vreti, nu va bag pe gat eu mobil1 dar eu pentru a3-ul aleg doar ce e mai bun. Am stat destul de mult timp sa citesc despre fiecare, m-am sfatuit cu o anume persoana, tatic al uleiurilor si la concluzia asta am ajuns.
    -1 points
  16. Eu pentru masina de la semnatura , pentru un Vw LT35 si pentru un Suzuki Swift am comandat 20L rheinol primus hdc 5w40 http://www.swdrheinol.com/data/%23download_____/5GtnB3Oh.pdf Avem in familie 4 masini si mai nou nu facem multi km cu ele.. facem cu un Smart asa ca am decis sa cumpar un ulei apartinand un ulei care m-a satisfacut 100% in trecut cu sortimentul Primus DXM am ales Primus HDC din considerente financiare e doar 100 roni 5L si v-a fii schimbat anual in masini undeva la 6 max 9 000km de drum predominant extern . E putin cam vascos din specificatii dar sper sa fie ok. Ahh si e full SAPS.. masinile mele nu au DPF si nu sunt nici PD.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!