Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.12.2015 în toate secţiunile

  1. GTI 16V 4 usi ! http://olx.ro/oferta/vand-volkswagen-golf-ii-gti-16-v-ID5cm4q.html#f42eabdb83
    1 point
  2. Ti-am raspuns pe privat. Ca tot e vorba de istoric de service aici, cam asa a plecat Octavia de la mine dupa 4 ani si 45k km:
    1 point
  3. Eu am citit articolul pe care l-ai scris. Cred ca ar creste preturile masinilor verificate drastic si ar scadea numarul masinilor sh vandute cu multe procente. Multi samsari ar ramane fara paine de mancat. Se poate face la noi? Se poate si retroactiv ca sa incepem de la 0? Presupun ca este foarte greu, desi la majoritatea masinilor diesel si automate se poate vedea usor numarul real.
    1 point
  4. Am un material privind posibile solutii de rezolvare a problemei kilometrilor publicat recent pe blog si as vrea sa va cer parerea vis a vis de propunerile facute acolo. Stiti de programul Car Pass din Belgia?
    1 point
  5. Sincer sa ti spun intre motul specific 505.01,x clean si castrol edge toate 5w-40 nu am facut nici o diferenta.Din toate a mancat in 10kkm maxim 300ml, cu toate a sunat motorul la fel.DUpa 6-7000km motorul a devenit cu toate mai galagios.Astea le am folosit in 1.9pd ATD. Daca il tii 15kkm poate e o diferenta asta nu stiu pt. ca nu am lasat atat uleiul si nici nu l voi lasa. Singura diferenta a fost pretul in cazul meu.
    1 point
  6. Codul cu M provine de la Audi, pe celelalte (C, D) nu le-am identificat. Si codul M se transforma in N din 01.12.2006, mai apoi in Q. Totusi, recomandarea este sa iei o pompa tandem cu un cod de pompa de generatie cat mai noua.
    1 point
  7. cauta in aria cu Prestari servicii - vezi cine este mai aproape de tine....
    1 point
  8. Salut Revin cu cateva poze dint timpul muncii depuse, aceasta fiind destul de multa ca am lucrat singur. Inca nu am poze cu treaba finala, ca m-a prins noaptea, dar o sa vina si alea. Aripa stanga e foarte greu de demontat si de remontat, din cauza suruburilor care nu au acces bun ca sunt chiar in spatele rezervorului cu lichid de parbriz. Am avut un cost de 2200€ ca sa o repar, unele piese putand fii cumparate doar din reprezentanta, iar altele le-am luat de pe internet. A iesit foarte bine, inafara de faptul ca smecherii care mi-au trimis capota si aripile au omis unele defecte, laudand piesele la telefon de parca erau noi. Am cumparat din Franta, Germania, Polonia si Romania. Va las sa ghiciti cine sunt cei care au ascuns defectele... Acestea sunt piesele care au fost inlocuite: bara fata, capota, aripa dreapta si stanga, intercooler dreapta, grila far ceata, far ceata, far dreapta si stanga, grila centrala si suportul de numar, spalator far dreapta, senzor parcare central dreapta, si doi suporti la bara fata.
    1 point
  9. N-ai treaba cu mufele alea...alea le scoti si montezi calculatorul pe masina.Cablajul din volan trebuie sa-l iei...
    1 point
  10. Nu cred ca este cazul sa se puna problema de bisericute. De principiu, simplul fapt ca un om si-a creat un cont pe un forum destinat marcii, implicandu-se in discutii pentru a se informa, prezenta anumite aspecte,probleme intampinate si intamplari si nu in ultimul rand, pentru a cauta raspunsuri si solutii arata cat de cat ca acesta se intereseaza de "binele" masinii sale. Si in acest caz vorbim de "prima treapta" pe care se poate afla membrul/utilizatorul unui forum auto. Totul creste exponential cu implicarea acestuia si plauzibilitatea ori pertinenta afirmatiilor, argumentelor si comentariilor generale formulate si postate de catre acesta pe parcursul intregii sale perioade de activitate. Nu spun ca, in cazul postarii in aria "anunturi auto" a vwforum de ex., un utilizator "anonim" sau imediat langa si un utilizator vechi pot inspira aceeasi incredere. Nu are rost si nici nu vreau sa dau exemple concrete. Sunt ferm convins ca va puteti forma singuri o idee despre acest subiect. In ultima vreme, multi indivizi - inclusiv samsari - care s-au prins de acest aspect au inceput sa-si creeze conturi pe forumuri pentru a-si afisa marfa, in speranta ca le va creste astfel increderea. Nu fac referire strict la Vwforum, ci dimpotriva, la marea majoritate a forumurilor monomarca si nu numai.
    1 point
  11. Bun versusul asta si realist, chiar daca...ne cam doare realitatea. Pot sa-ti spun asa: Am condus Astra J timp pe 1 an si mi-a placut, a fost fiabil, in ciuda abuzului - company car - Calitatea interiorului a fost ok, dar suferea de greutate si M6 cu rapoarte lungi. Astra K a rezolvat atat problema greutatii si problema ergonomiei. La Opel problema este daca vrei o automata. Am condus Insignia automata si e o gluma proasta, e o cutie clasica, lenesa si greu responsiva. Din ce am vazut la prezentarea lui Astra, in continuare merg pe automata clasica si doar pentru 2-3 motorizari. Pentru cutia slaba eu scot Opel din lista de posibilitati personale... Aceeasi problema si la Focus, Powershiftul e slab, se balbaie. Desi...e dublu ambreiaj.
    1 point
  12. BMW seria 1 am vazut ca are oferte de pret bune pentru motoarele de 1.5l benzina in 3 cilindri (118i e cam cu 4000E mai ieftin decat 118d si trebuie luat in calcul si faptul ca 5 ani de zile reviziile sunt gratuite). Mazda 3 nu are benzina turbo, dar 2.0 SkyActiv-G de 165CP cu raportul de compresie 14:1 si vreo 210Nm cuplu de la 4000RPM nu-i rau. (eu pe asta l-as fi luat daca ar fi fost vandut in Irlanda (aici in schimb vand doar Mazda 3 diesel)) Daca e in schmb sa pui un filtru dupa automata cu dublu ambreiaj, raman foarte putine modele.
    1 point
  13. Inainte de a face orice verificare a masinii in sine, se gugaleste numarul de telefon, sa apara toate anunturile, afland astfel daca este sau nu samsar.
    1 point
  14. Activarea "staging/needle sweep" nu tine de motorizare. Ca sa il poti activa, trebuie sa ai maxidot.
    1 point
  15. Nu ca as vrea sa ma bag in seama, dar Klanmc chiar NU ai dreptate. Toate acele sisteme de siguranta sunt foarte bune, binevenite si pt mine au prioritate in fata altora gen: scaune full piele ventilate sau alte prostii.. Tine minte ca e o vorba..." Niciodata sa nu zici niciodata" !!!
    -1 points
  16. New life are indice de evaporare mai mare si din pacate asta este una din cauzele murdaririi valvelor. Cautati pe youtube filmulete legate de valvele de admisie la injectie directa si o sa spuneti wow :)) Motoarele MPI au injectorul in admisie inaintea valvelor de admisie. La DI injectorul nemafiind in aceeasi pozitie nu mai spala valvele deci apar depuneri. In cazul acesta sunt bune uleiurile low saps iar 504/507 sunt mai bune. Uleiul full saps mai ales new life ofera protectie mai buna dar vei fi nevoit sa cureti mai repese admisia. Asa cum am spus mai sus eu am new life in motor de cam 6k km. Un ulei de exceptie caruia nu am ce sa ii reprosez. Pentru TSI 1.2 -1.4 daca vreti sa nu va doara capup M1 esp sau M1 new life ( cu precizarea de mai sus ) De ce ma tot repet cu uleiurile acestea de atatea ori ? Pentru ca in prezent au pachet de aditivare extrem de bun. Molybdenum suficient, zddp in cantitati foarte bune fiecare in limita normelor, boron ca aditiv solid pentru curatare, calciu tot pentru curatare, toate in limita normelor. Cand zic limita aditivarea chiar se atinge limita. Ambele uleiuri sunt folosite la greu in grupul VAG. New life este uleiul oficial porsche a40 fiind de prima umplere si revizie iar esp ulei oficial bentley, folosit si de catre dieselarele porsche. Nu mai zic de abt motorsport care le recomanda dupa stage 1 din prima. Voi bagati ce uleiuri vreti, nu va bag pe gat eu mobil1 dar eu pentru a3-ul aleg doar ce e mai bun. Am stat destul de mult timp sa citesc despre fiecare, m-am sfatuit cu o anume persoana, tatic al uleiurilor si la concluzia asta am ajuns.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!