Din pacate e asa cum zice EGO. Am ales motorizarea asta pe baza informatiilor primite de la posesorii de G5 (forum si chiar prieteni). Mi-am zis ca e o rata de erori asumata si ca n-am cum sa am ghinion.. din pacate am avut. La 51000 Km in urma unor trepidatii semnificative la ralanti am dus masina la service. S-a constata compresie scazuta pe 3 cilindrii. in ordinea lor (1-4) motorul avea 5.0 ; 10.2 ; 10.2 ; 12. S-a desfacut motorul si s-a constata ca 3 cilindrii aveau oglinda pistonului si blocul morot zgariate, preponderent cilindrul nr 1. S-a decis inlocuirea motorului, long block, operatiune efectuata pe garantie (spre norocul meu). PBV nu stie si chipurile/nu poate determina cauza defectiunii. Masina a fost service-sata la ei cu uleiul recomandat de ei si respectand toate recomandarile de intretinere date de producator. Regimul de utilizare a fost unul chiar prietenos/grijuliu. Ca si simptome intrerupea la accelerari progresive in jurul turatiei 1400 rpm, se simtea in treptele superioare 4,5,6,7 si consuma cam 500 ml de ulei la 7-8000 Km. Pierderi de putere nu se simteau...cel putin nu evident. Ca si concluzie, pacat de motor si de masina, baietii au tras tare pe carca noastra ca sa faca profit. Personal nu intetionez sa vand masina dupa evenimentul acesta, dar totusi nu pot sa nu ma intreb daca nu o sa crape si motorul asta dupa alti 50000 KM. Intentionez sa schimb modelul de ulei dupa ce iese din garantie. Apropos, garantia motorului nou este cat si cea a masinii adica inca 4 luni, deoarece nu are factura. Motorul nu are serie si a fost o intreaga distractie la RAR din cauza asta (8 ore pierdute in 2 zile, detalii pe PM daca are cineva nevoie) Pun si 3 poze cu "piesa"pe box palet