Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.12.2015 în toate secţiunile

  1. ma bag eu primul:langa b5.5 am condus si conduc b6,octavia III rs,si octavia tour! si am mai condus si altele,da astea s principalele:) concluzia e doar una,si cosmin o va confirma: intr un fel nimic nu se compara cu feelingul si ffedback ul pe care le transmite b5,5 ul. pentru unii dintre noi e mai mult decat o masina,e o prelungire a soferului si a pasionatului de masini din noi! cu grija si putin sentiment pot fi tinute in viata ani buni de aici incolo,pentru ca am convingerea ferma ca nici un model vag nu va re-transmite senzatia de a conduce a batranului b5.5... concluzia:aveti grija de ele! :wub:
    2 points
  2. Saru`mana ! Deci tre` sa caut sub saltea :D
    1 point
  3. Pai cornering e altceva fata de adaptativ. La cornering se aprinde un bec in far, la viteze mici. Adaptativul face, la peste 30km/h, stanga/dreapta cu fascicolul de xenon. Altceva fata de cornering...
    1 point
  4. nici una din erori nu are legatura cu activarile facute . - erorile legate de terminal S, X, D , inseamna ca partea electrica a contactului este defecta, problema cunoscuta la modelul acesta - switch-ul manetei de stergatoare pentru operare intermitenta - defect in maneta de stergatoare - bec ars la olginda retrovizoare pe partea pasagerului ( daca ai Elegance cu iluminare a spatiului de intrare in masina)
    1 point
  5. Din pacate e asa cum zice EGO. Am ales motorizarea asta pe baza informatiilor primite de la posesorii de G5 (forum si chiar prieteni). Mi-am zis ca e o rata de erori asumata si ca n-am cum sa am ghinion.. din pacate am avut. La 51000 Km in urma unor trepidatii semnificative la ralanti am dus masina la service. S-a constata compresie scazuta pe 3 cilindrii. in ordinea lor (1-4) motorul avea 5.0 ; 10.2 ; 10.2 ; 12. S-a desfacut motorul si s-a constata ca 3 cilindrii aveau oglinda pistonului si blocul morot zgariate, preponderent cilindrul nr 1. S-a decis inlocuirea motorului, long block, operatiune efectuata pe garantie (spre norocul meu). PBV nu stie si chipurile/nu poate determina cauza defectiunii. Masina a fost service-sata la ei cu uleiul recomandat de ei si respectand toate recomandarile de intretinere date de producator. Regimul de utilizare a fost unul chiar prietenos/grijuliu. Ca si simptome intrerupea la accelerari progresive in jurul turatiei 1400 rpm, se simtea in treptele superioare 4,5,6,7 si consuma cam 500 ml de ulei la 7-8000 Km. Pierderi de putere nu se simteau...cel putin nu evident. Ca si concluzie, pacat de motor si de masina, baietii au tras tare pe carca noastra ca sa faca profit. Personal nu intetionez sa vand masina dupa evenimentul acesta, dar totusi nu pot sa nu ma intreb daca nu o sa crape si motorul asta dupa alti 50000 KM. Intentionez sa schimb modelul de ulei dupa ce iese din garantie. Apropos, garantia motorului nou este cat si cea a masinii adica inca 4 luni, deoarece nu are factura. Motorul nu are serie si a fost o intreaga distractie la RAR din cauza asta (8 ore pierdute in 2 zile, detalii pe PM daca are cineva nevoie) Pun si 3 poze cu "piesa"pe box palet
    1 point
  6. Am in motor cam de 4000 km Liqui Moly High Tech 5w40 505.01 si e ok si la consum motorina si la zgomot rece/cald. Nu mi'a consumat ulei deloc pana acum, la castrol mai se dadea insa.
    1 point
  7. Verificati cele 2 bolturi sa culiseze usor in "calaret".
    1 point
  8. Da e foarte dotata si are km.putini. Sa nu te iei dupa altii care vor spune ca la banii astia iti iei altceva de pe nu stiu unde, adica vreun harb cu sute de mii km. Eu am luat tot de la weltauto ca sa nu ii imbogatesc pe samsari si sa iau teapa. Ai si garantie. Eu am luat de la weltauto masina la 28.500 km. O sa spuna altii ca vei gasi la 13.000 sau mai ieftin passat la tarabe la piatza. Asa este dar au multe sute de mii km dati inapoi si sunt 80% teapa. Pui costurile de drum, mecanic, teste reprezentanta apoi vezi ca nu e buna si iar aceeasi cheltuiala. Imi place cum arata masina si e dotata bine. Eu in locul tau a.si cumpara.o.
    1 point
  9. Pentru PD fara DPF se pune ulei cu norma 505.01, iar pentru cele cu DPF 507.00. Alte criterii nu prea au importanta.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!