Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.12.2015 în toate secţiunile

  1. Salutari, De astazi sunt fericitul posesor al unui Golf VII electric. Masina a fost importata din Germania unde a fost folosita ca si test drive car. Are 5000 km la bord, 115 cai electrici si 270Nm de la 0 la 12000 rpm. Masina vine cu echiparea de top plus cateva optionale: - roti de iarna si vara - pachet de iarna (parbriz incalzit, scaune incalzite si duze spalator parbriz incalzite) - Full LED (faruri, stopuri si interor) - stopuri fumurii - senzori de presiune roti - PDC fata spate - park assist - camera pentru mers inapoi - ACC cu City-Brake - Front Assist - Lane Assist - Navigatie Discover Pro - Bluetooth premium - auto-hold - Keyless Access - lumini ambientale albastre in usi si praguri, footwell lights - volan multifunctional si schimbator de piele cu cusaturi albastre - oglinzi electrice incalzite si rabatabile - senzor de ploaie - Coming Home, Leaving Home - USB si AUX - Servotronic - Clima programabila (un fel de webasto electric) Am si doua cabluri de incarcare de 10A respectiv 16A. Cel de 10A se foloseste la priza normala si cel de 16A la statiile de incarcare. Scaunele sunt super comfortabile, pozitia la volan la fel. E surprinzator de spatioasa chiar si pe bancheta din spate, pentru mine la 1.88m si 95kg, avand in vedere ca bateriile sunt plasate sub scaune. Am luat hotararea de a o cumpara dupa doua saptamani de cautari si calcule. Passatul ce-l aveam necesita o suma considerabila pentru a-l pregati pentru inspectia tehnica si pastrarea lui nu mai era justificabila d.p.d.v. economic.
    1 point
  2. Am reusit cu ajutorul sfaturilor lui AlBundy (multumesc mult) sa imi montez si eu oglinda de la sofer electrocrom. Avand in vedere ca firele de la oglinda la mufa din stalpul A erau deja trase, cea mai dificila parte mi s-a parut sa scot firele din oglinda in portiera, cotul acela fiind la 90 de grade si neavand loc pe langa restul firelor. Am facut si cateva poze (scuzati calitatea) si incerc sa explic cum am facut poate foloseste cuiva: Dupa ce am desfacut fata de la usa se scoate capacul din plastic din interior ce acopera surubul ce tine carcasa oglinzii, este prins in trei cleme: si ar trebui sa vedeti locul pe unde se duc firele catre oglinda, inconjurate de un burete ce se scoate usor : Dupa scoaterea buretelui ar trebui sa vedeti surubul de la oglinda. Eu nu am reusit sa trag firele fara sa dau oglinda jos de tot si fara sa scot firele cu totul: Dupa ce se da oglinda jos, am scos firele din mufa, aceasta desfacandu-se destul de usor, nu inainte de a face poze pentru a sti cum sa le pun inapoi: Daca firele pe care le folositi sunt destul de inguste pe puteti baga prin tubul de cauciuc impreuna cu restul(incalzire, motorase, semnalizari, etc): Pentru a le introduce inapoi am bagat intai o sarma flexibila prin oglinda, apoi am prins capetele firelor cu pinii, impreuna cu sarma flexibila cu banda izolatoare si am tras de sarma pana cand ies firele: Apoi se monteaza totul la loc. Operatiunea aceasta mi-a luat cel mai mult, restul fiind destul de intuitive si explicate pe forum (desfacerea fetei de usa de exemplu). Firele se trec destul de usor prin burduful de cauciuc pana la mufa din stalp, doar ca aveti nevoie de pini (se potrivesc cei de la mufa quadlock de la player, eu aveam cativa comandati). Sper ca am fost destul de clar si ca o sa ii foloseasca cuiva postarea.
    1 point
  3. Sunt destule cu probleme(in special cele fabricate prin 2009 cand au facut rabat la calitatea pistoanelor) dar si multi mecanici slab pregatiti sau masini sh venite din afara cu probleme si clienti naivi. Oricum este un adevar general valabil ca, cresterea in complexitate scade fiabilitate.
    1 point
  4. Ce parere aveti despre SSL 0w40 pentru motoarele pe benzina?
    1 point
  5. Skoda anunta retrofit webasto pentru Octavia. Sunt curios la ce pret. http://skoda-auto.cm/en/news/2015-12-09-skoda-auxiliary-heating-systems/
    1 point
  6. Daca nu te pricepi sa faci manopera integral,dezmembreaz-o.Sint multe piese de inlocuit.Iti spun ca unul care am inlocuit de 2 ori fata masinii,fara sa iau foc.Doar tamponari usoare.La tine care trebuie sa schimbi cablaje,furtunase,vas expansiune,parbriz,capota,aripa,cutia de trecere cu mufele,refacut cablaj interior,demontare pina la caroserie,far,posibil pompa abs,grile,etc,nu merita.Fa un calcul al pieselor,totusi,sa nu ramai in suspans,dar conditia principala e sa faci integral manopera.Eu,personal,dezmembrari as scrie pe ea.
    1 point
  7. Masina cand am cumparat-o nu mergeau nici geamurile electrice, nici inchiderea centralizata, nici lumina in plafon. Am cumparat un modul confort dupa ce am constatat ca masina nici macar nu avea un modul macar defect dar sa fie montat. Am luat un modul confort si geamurile merg normal. Problema care ma deranjeaza mai mult este faptul ca masina are doar o singura cheie. Am urmat niste pasi pentru adaptarea telecomenzii, dar nu am reusit deoarece eu avand o singura cheie, pe vag-com am aflat undeva la adaptari pe instrumente la chei vechi : 3. Am incercat sa adaptez cheia, adica am vrut sa fac sa mearga inchiderea centralizata, dar nu reusesc de nicio culoare. Nu stiu unde pot gasii codul pin de la cheie. Am incercat si prin alte metode si de aici si de pe YouTube, dar tot nu am reusit. Aveti cumva idee cum pot afla codul pin de la cheie sau alte tutoriale de activare a inchiderii centralizate? Mentin din nou ca am doar o singura cheie la masina si este tip briceag. Va Multumesc !
    1 point
  8. eu am montat un rcd 200 acum 3 zile si am dat 25 lei mufa casetofon si 20 lei adaptor mufa radio...exact cele din poza lui ionutelju..,
    -1 points
  9. Schimbam masina. Macar trecem la M3. :icon_bounce:
    -1 points
  10. VST-ul este ulei A3/B4 in timp ce VMO este C3. De aici ai un minus pentru VMO in cazul unui benzinar de 1.6 MPI. VST-ul are pp de -50 grade si FP de 240 grade VMO are pp de -39 grade si FP de 225 grade. Numai din aceste valori iti poti da seama ca VMO este un full HC in timp ce VST are ceva PAO ( mai ales din reteta clean synto. Ulei mai fluid la rece, presiune de ulei asigurata mai repede deci protectie mai buna. Ravenol VST are TBN mai mare, tipic unui ulei A3/B4 Faptul ca are mai multa cenusa de sulf iti indica si prezenta unei aditivari mai bogate in Zinc si Fosfor ( ZDDP ) pe scurt un pachet de aditivare mai bun. Daca era vorba de un motor cu injectie directa nu era chiar ok un ulei full saps dar atata timp cat valvele primesc baie cu benzina nu te doare capul ( in cazul motorului MPI ) Ravenol VST contine si cantitati mai mari de Calciu care are rol in curatare dar cantitati asemanatoare de boron - aditiv solid cu rol in curatare. Iar norma porsche a40 pe care o are VST-ul iti da ceva indicii legat de calitatea lui :) Pe scurt, pentru acel 1.6 MPI, VMO-ul nu este mai bun ci mai inferior. Acel VMO este mai bun decat VPD-ul in cazul unui motor PD dar in cazul unui benzinar de 1.6 MPI nu este mai bun decat VST. Un ulei catalogat " vollsynthetisches " are o cantitate considerabila de pao la nemti pe langa baza HC, iar acel VST are superba denumire in germana care inseamna full sintetic.
    -1 points
  11. Pentru initiator: O masina identica sau mai buna incepe de la 5000 in jos. Nu merita. Ia un audi data viitoare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!