Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.12.2015 în toate secţiunile

  1. 1 point
  2. O sa fie nevoie la un moment dat sa completezi aditiv pentru filtrul de particule. Si nu stiu toate service-urile de treaba asta ca e foarte rar pe Superb si pe Passat. Dotarile le vezi tu direct pe masina, nu prea sunt multe dotari ascunse. Sigur are : Climatronic, plafoniera cu Catvision, iglinzi electrice si inclazite, scaune incalzite, ESP, faruri cu proiectoare de ceata integrate, etc
    1 point
  3. Exact acelasi raspuns oferit de Cristi mai sus. Schimba-l.
    1 point
  4. este un Thermo top V - merge din panoul de clima - pleaca daca afara e sub 5 grade si unitatea de clima nu e setata pe econ sau recirculare. Nivel motorina - nu pe rosu ca se blocheaza unitatea de webasto.
    1 point
  5. nu, pana in 2018 sa il pui in cutie.
    1 point
  6. Bun, mi-a venit astazi uleiul pentru cutie (G070726A2) si urmeaza ca luni sa-l schimb. :icon_thumleft: Insa, pe bidon scrie "Usable until: 2018/08". :sly: Asta inseamna ca peste 3 ani trebuie sa-l schimb din nou, corect ? Nu ca ar fi o problema dar, parca stiam ca uleiul pentru cutie e recomandat chipurile "lifetime". Sau chestia asta e valabila doar pentru uleiul cu care vine masina din fabrica ? Acum, sunt constient ca un ulei nu poate fi folosit "lifetime", ca totusi e un ulei si isi mai pierde din proprietati in timp. Dar totusi, nu e cam mic termenul de valabilitate ? Multumesc. :icon_bounce:
    1 point
  7. Oare de ce nu mi-a postat mesajul ?? Anyway colegu calin.g are dreptate. Daca papa ulei ii pui ceva 5(10)w50. 15w pui daca vrei sa nenorocesti sistemul de ungere mai ales iarna.
    1 point
  8. Nu este bun mai ales ca e iarna, maxim 5w40 te asigur eu ca o sa ai consumul mai mic decat cu 15w40, asta daca vei reusi sa o pornesti pe ger.Consumul tau are alte cauze, nu este influentat de vascozitatea uleiului la rece, respecta norma chiar daca completezi un litru in plus.Sa iei in calcul schimbul de semeringuri la supape, sunt terminate, nu costa mai mult decat un schimb de ulei.poti sa pui si mama uleiului tot asa va consuma.
    1 point
  9. Cristi, exista faruri originale cu lupa si halogen la modelul Pre Fl. Veneau standard pe RS si Scout si pe masinile de Anglia. Vezi in Etka daca nu ma crezi... codurile sunt 1Z1941017Q, 1Z1941017D
    1 point
  10. Intrati mai des sub masina, uitati-va mai des sub ea, sub capota. Nu e o rusine, si e sanatos. Sa ma scuze smecherii care au luat masini doar ca sa parvina sau drept proteze pentru ego-ul lor deficitar (pt ca vad in jurul meu doar dintr-astia). Daca nu te apuci sa intru in zapada cea mai mare nu ai priobleme cu plasticele pe sub ea. Cand e zapada mai mare o lasi si tu acasa si gata :)
    1 point
  11. fiindca eu rulez preponderent in oras, VMO il schimb la 7500 km
    1 point
  12. @gabriel5- nu ai nicio mufa instalp,trec doar firele la masina ta @mihai 77- demonteaza broasca din portiera sofer si refa lipiturile pe placa cu cicuite. Daca tot desfaci curata si motoras si schimba si switch-ul. In craiova nu stiu sa fie cineva pe forum care te poate ajuta dar verifica in aria " prestari servicii"
    1 point
  13. 1. Mecanicul meu are un astra j 2.0 cdti adusa din De iar taicamiu tot aceeasi masina luata din Ro. Ecu are alt soft la cea adusa din De. Iar cea adusa din De are alt consum fata de cea din Ro. 2. Aditivii de care imi spui sa scap .... nu am cum sa scap. De ce ? Pentru ca asta bag si la pompa doar ca aitivul " meu " este furat de smecherii care nu pun benzina de 98 pura. Iar producatorul meu, Audi recomanda aditivi. Ia sa cauti sa vezi ca avem o lista comuna de aditivi vanduti de VW/AUDI. 3. Nu merg subturat. Schimb la 2-3k rpm si merg constant cu peste 1500 rpm. 4. OMW sau OMV mie cu cea de 100 imi facea pompa intr-un stil de era sa schimb distributia. Toate masinile familiei au mers cu OMW sau Rompetrol. 90% Rompetrol. Eu m-am ars cu benzina de OMW si asta nu ca ar fi avut apa sau altceva, ci ca imi facea motorul ca o bicicleta veche al carui lant se freaca de o talba. Ca idee legat de aditivi, in De dar mai ales in SUA Shell baga PEA in benzina. Aditiv care la noi nu se gaseste in benzina. Doar un derivat al lui in efix. Toti compusii folositi in metabond cu exceptia unuia de protectie se regasesc in MSDS-urile carburantului de afara. Iar vechiul meu diesel a mers 40k km cu aditivi in motorina. Iar mecanicul meu, folosese aditiv :) La audi pun de la 56k km de cand am luat masina aditivi iar in prezent are gata 63k. Nu orice aditivi, nu ce gasiti prin comert ci ceva adus de afara sau ceva mai greu de gasit in Ro. Petrom 99+ am bagat de nevoie... dar .... masina nu tragea diferit fata de efix.
    1 point
  14. Incearc-o si pe aia de 98, EfixS. Am alimentat vineri de la Mol 1 Mai, care pana acum cateva luni a fost Agip; desi am optat pentru Evo, masina a mers mai prost decat cu Tempo 95, benzina pe care am folosit-o in ultimul timp, insa de la o alta statie Mol.
    1 point
  15. Sunt la al doilea plin de rompetrol 95, motorul este mai zgomotos in sarcina, cu omv mergea mai bine. A scris careva pe aici ca rompetrol are un aditiv bun, incep sa ma indoiesc...
    1 point
  16. MOL95 e foarte ok pentru tipul meu de motor(AKL) care oricum are scris pe sticker-ul de la buson: fuel min. 91CO. Pentru curatare mai bag cate un rezervor de EVO Mol la 5-6 plinuri cu 95. Accelereaza intr-adevar mai prompt insa imi face impresia ca o consuma mai repede, probabil, de bucurie apas mai tare pe pedala ;) petrom 95 am incercat o data si m-a dezamagit, Rompetrol 95 e ok fara mari diferente fata de Efix 98. La Mol chiar se simte diferenta.
    1 point
  17. aici aveti ceva raspunsuri la amplasarea aux heater si demontarea lui :http://www.mytouran.de/html/standheizung.html si aici aveti indicatia pinilor de la mufele aflate pe webasto (aux heater):http://www.mytouran.de/html/thermo_top_v_diesel.html
    1 point
  18. Eu zic ca e putin mai bun VMO, sunt deja la al treilea schimb in acelasi timp de motor se comporta excelent atat iarna fara galagie de tacheti la prima pornire la rece, dar cel mai bine se vede vara.A disparut rontaiala aia metalica in ralanti care o aveam cu celelalte uleiuri folosite Castrol, Motul, Mobil din ce am incercat, consumul este cam de 500ml in 10k dupa care se schimba.
    0 points
  19. Ce chestii super misto mai activati dnu Humerg? Oare un motor mai putin poluant ar merge? :)
    -1 points
  20. la O2 erau si alte arcuri pe langa inaltatoare, dar aceleasi amortizoare. Probabil ca si la O3 sa fie la fel
    -1 points
  21. salut colegi. urmeaza sa schimb uleiul la masina din semnatura si nu stiu daca urmatorul ulei este bun (am ales un ulei mai vascos pt ca imi papa uleiul 10w40). Asta este: http://www.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-formel-super-sae-15w-40-5l. Merci pt pareri.
    -1 points
  22. bogdan, foloseste cu incredere ravenol vst 5w40.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!