Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.12.2015 în toate secţiunile

  1. Mi s-a recomandat de cateva persoana sa imi anuleg valva EGR, mai exact sa o inchid. Din cate am inteles Baracuda are asa ceva, si din spusele mai multor persoane "afara", majoritatea masinilor care au ceva modificari pe la motor au EGR inchis. Este ok cu EGR anulat? E mai bine cu el asa cum e? Care sunt avantajele si care sunt dezavantajele? Exista vreun risc?
    1 point
  2. Sharanurile(cel putin cele pana in 2009)nu au webasto ci eberspacher.In topic ori de cate ori gasesti scris webasto toti se refera la eberspacher doar ca vine mai comod sa scrii webasto decat siroco(care nu este chiar corect)sau incalzitor.
    1 point
  3. Eu zic ca e perfect normal ca dupa cateva minute, cand temperatura in habitaclu creste, sa scada debitul de aer bagat de ventilator si temperatura la care livreaza aerul inauntru.
    1 point
  4. Nu cred ca este cazul sa se puna problema de bisericute. De principiu, simplul fapt ca un om si-a creat un cont pe un forum destinat marcii, implicandu-se in discutii pentru a se informa, prezenta anumite aspecte,probleme intampinate si intamplari si nu in ultimul rand, pentru a cauta raspunsuri si solutii arata cat de cat ca acesta se intereseaza de "binele" masinii sale. Si in acest caz vorbim de "prima treapta" pe care se poate afla membrul/utilizatorul unui forum auto. Totul creste exponential cu implicarea acestuia si plauzibilitatea ori pertinenta afirmatiilor, argumentelor si comentariilor generale formulate si postate de catre acesta pe parcursul intregii sale perioade de activitate. Nu spun ca, in cazul postarii in aria "anunturi auto" a vwforum de ex., un utilizator "anonim" sau imediat langa si un utilizator vechi pot inspira aceeasi incredere. Nu are rost si nici nu vreau sa dau exemple concrete. Sunt ferm convins ca va puteti forma singuri o idee despre acest subiect. In ultima vreme, multi indivizi - inclusiv samsari - care s-au prins de acest aspect au inceput sa-si creeze conturi pe forumuri pentru a-si afisa marfa, in speranta ca le va creste astfel increderea. Nu fac referire strict la Vwforum, ci dimpotriva, la marea majoritate a forumurilor monomarca si nu numai.
    1 point
  5. 99% sigur ca sunt niste bucse, revin cu info dupa ce recuperez masina si o bag iar in service sa le schimb :)
    1 point
  6. Nicusor stiu ce simti , eu fara a mea nu as exista , sau cel putin pot sa zic fara masina nu exist :tuktuk: Adriane , bag cat pot de multi km pe afara in limita timpului si a banilor , nu mai suport orasul asta de cacao numit Bucuresti.
    1 point
  7. De doua luni de la vanzarea mk1 caddy am intrat in posesia unui Magnum. Masina a fost introdusa in RO in 2008 si a fost caraush de colegi de lucru si scule pentru camp a fostului proprietar. Dar is multumit macar ca a folosit huse astel interiorul a fost doar murdar si masina in general usor neingrijita dpdvd al aspectului. Consumabilele macar au fost la timp. Motorizarea este un TD cu 5+1. Ce am reusit sa fac pana acum: Am comandat un adaptor de ceas comparator de pe ebay am tras si pompa (avansul) la semn, iar acum masina o ia la sfert indiferent de conditii. Am schimbat bucse fatza, telescoape, distributie, c-uri iarna, parbriz, consumabile si una doua cumparaturi cum ar fi spoilerul de pe usa culisanta care a fost si atinsa si nu mai are vopseaua originala, si ceva pantofi de vara. Ar mai trebuii sa gasesc un sirocou, dar nu ii duc lipsa momentan si perdelele pe care cred ca am sa le confectionez direct pe capse si nu pe sarma. Pana una alta poze(a). Am sa pun si cu interiorul... Am prelatit si minuscula taxa...
    1 point
  8. 1 point
  9. Vibratia de la urcarea in ture apare cand schimbi vitezele subturat. Daca schimbi corect de la 2300-2500 rpm nu simti vibratii. SMF-ul te invata sa mergi cum trebuie cu masina. Trepidatii la relanti eu nu am intalnit pe masina mea. Si merg cu SMF de vreo 40000km.
    1 point
  10. Personal as lua 3.0 tiptronic. E o cutie robusta, nu prea am auzit de probleme la ea. Personal am condus mai mult timp un a6 3.0 AMK cu 300.000km + si cutia schimba perfect
    1 point
  11. Conform ETKA pentru EVS: - G070726A2 - ulei de transmisie
    1 point
  12. Mergi fara probleme pe Motul 5w 40 specific 502.00. Lasa 5w 30 pt TSI-urile noi si diesel
    1 point
  13. Modest! Am vazut pe forumul Skoda O3 pe cineva care cu motor 1.2 TSI scosese sub consumul dat de producator. :alien:
    1 point
  14. daca esti amabil imi poti spune si mie unde se stocheaza aceste date? pt ca eu unul nu stiu sa existe atfel de memorii
    1 point
  15. La 1,9 Sdi motor AQM 2001 cu 282000 km reali am pus acum un specific Vw.Am experimentat cu Liqui Moly 10w40 semi si l-am dat jos dupa 6000 km-era negru tuci si se subtiase.Nu a ciupit insa deloc.Merg in continuare pe sintetic si prefer sa ciupeasca un pic,dar sa fie motorul curat.O sa monitorizez consumul pt ca fac multi km.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!