Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.12.2015 în toate secţiunile

  1. Eu am inceput sa trec cu viteza mai mare tocmai ca sa nu mai aud zgomotul, sau macar sa fie acoperit de sunetul de rulare/suspensii etc.Cu cat treci peste hopuri mai incet, fiind liniste in masina, zgomotul de bucse care se dezintegreaza se aude mai tare.
    2 points
  2. In ciuda faptului ca eram convins pe Golf, ultimele lansari cat si faptul ca VW tine preturile foarte sus, chiar le scumpeste in ciuda unei crize de imagine m-a facut sa ma uit si la altceva. Poate intereseaza pe mai multi acest versus. Golf 7 desi la final de generatie nu va fi complet schimbat. Se stie deja in buna traditie a marcii ca va urma un mk7 facelift, adica Golf 8. Probabil faruri led, bord digital si mici tuse estetice. Problema mare la VW este ca aceste optiuni vor fi foarte scumpe. La Passat, active display obliga la Discover Pro si astfel creste pretul cu 2200 euro. La fel farurile LED High, 1500 euro. Sigur ca se mai pot deghiza in niste pachete, dar care obliga la alte optiuni. Opel Astra K 1.4 150 cu multe optiuni inclusiv navigatie, faruri adaptive LED Matrix, stopuri led, jante 18", senzori fata-spate, camera ajunge cu 3000 euro sub 1.4 TSI ACT, HL configurat asemanator dar fara navigatie, fara matrix led, fara jante 18". Performantele dinamice sunt extrem de asemanatoare, greutatea la fel. Interiorul de la ultimul model Astra este mult imbunatatit si au disparut milioanele de butoane prezente pe generatiile precedente, iar din review-uri am inteles ca s-a imbunatatit si calitatea materialelor. Apoi nu stiu cum sunt reducerile la dealerii Opel, dar am vazut cat de inflexibili sunt dealerii VW. Sintagma "Golful se vinde singur" nu ar mai trebui sa fie adevarata pt ca obiectiv privind, a ajuns sa fie prins din urma. Estetic, cel mai mult imi place Megane 4. Interiorul si el e mult imbunatatit, avand practic o tableta de 8.7" in bord din care se controleaza functiile multimedia si nu numai. Cel mai futurist design este al francezilor. Preturile insa nu au aparut pentru Romania, dar nu cred sa ajunga la nasul Golfului. Motorizarile disponibile pun in handicap Golful. Benzina are o gaura imensa intre 150 si 220cp. Pe Astra exista 1.6 200cp ce inca nu a ajuns in Ro, iar pentru Megane exista varianta GT cu 1.6 205cp cuplata la EDC. VW dupa esecul cu 1.4 twincharge, a ajuns sa fie ajuns din urma si depasit la capitolul motorizari benzina. Mai apare problema ca VAG a cerut preturi mai mici de la furnizori, asadar calitate/fiabilitate mai slaba in viitorul cel putin apropiat. Nu ma intereseaza ca la noi Renault e privit ca o Dacie glorificata, pe cand VW e miezul, iar Opel de fapt e o masina americana deghizata. Brand-ul nu ma intereseaza, nu cumpar masina pentru vecini. Am vazut cum si-a umflat renumele VW. Ce ma intereseaza sunt perspectivele de fiabilitate pt 4-5 ani. Cat de curand voi vedea si feeling-ul la interior si dinamic pentru ca acestea din urma le consider foarte importante. Acest versus este unul general, nu strict legat motorizari, dotari. Cum credeti ca se raporteaza Golful la concurenta in conditiile actuale? *Nu am inclus Seat Leon pt ca nu m-a impresionat la interior si nici Ford Focus care e de fapt un facelift. Oricum si ele intra la concurenta cand vorbim de gama de pret 20-30k euro.
    1 point
  3. Si d-aia pe vortex multi isi cauta euroswitch. Cum avem noi :)
    1 point
  4. La mine se aude si de fiecare data cand urc o bordura, chiar daca urc ca un melc.Zgomotul e acelasi ca in filmarea ta, oscileaza doar durata, cateodata e un sunet scurt, altadata e prelung.Si imi pune nervii pe bigudiuri.La mine asta nu e prima problema cu masina, am o lista destul de lunga, pana acum toate s-au rezolvat pe garantie, dar viitorul nu suna bine.La propriu chiar.
    1 point
  5. La 1.2TSI si 1.4TSI pe lant bujiile se schimba la 60 000 km si nu 90 000. Numai la 1.8TSI schimbul intr-adevar este la 90 000 km. Tu efectiv ai umblat de doua ori mai mult, asa este de inteles simptomologia... Schimbatul bujiilor la romani de altfel este ca circulatul/incadrarea in sensurile giratorii... foarte deficitara. Adica merg si schimba dupa cum le taie capul, sau cum simt ei masina...desi dupa mine este o chestie foarte importanta in functionarea ca la carte al unei motorizari !!!
    1 point
  6. Frumos golful,sa il stapanesti sanatos.... @kicker,e asa blocul de lumini pentru ca pozitiile se aprind automat la punerea contactului atat in USA,cat si in Canada
    1 point
  7. Model name: 3U Skoda Superb Equipment level and body type: C Comfort, sedan (4 doors) Engine: R 2.0 PD-TDI 8V turbo, DPF, diesel 103 kW (140 PS) @ 4000 rev., 320 Nm @ 1900 rev., SOHC, EU4 Engine code: BSS Model Year: 7 2007 Airbag configuration: 6 2 front, 2 side (in seats), 2 curtain Producing factory: 9 Kvasiny (Czech Republic) Country of manufacturer: TM Europe, Czech Republic Name of manufacturer: B Skoda Auto a. s. Validity code: 7 7 Body serial number: 009272 009272
    1 point
  8. Astfel de intrebari ar trebui sterse. Cititi fratilor manualul, ce o fi asa greu.
    1 point
  9. Fa-ti un pic de timp si citeste topicul. Informatia a fost postata de mai multe ori.
    1 point
  10. nu cred ca la diesel nu se reuseste autonomie de 8xx, atat timp cat si benzina(chiar daca e vorba de 1.2tsi) reuseste asta. Eu la nici o luna de cand am luat masina a trebuit sa fac un drum galati-oradea, asa ca am facut plinul inainte de a pleca si am reusit sa parcurg vreo 900km, mi se aprinsese becul si spunea ca as mai putea parcurge vreo 20km. Deci probabil conteaza foarte mult conditiile in care mergi, cu ce viteza mergi, cat tii AC pornit, cata greutate ai pe masina.
    1 point
  11. Da, si la mine face, insa face si vara, sigur e de la bujii? sau de la releul de incarcare acumulator(parca asa retineam), si ala tot asa tzacane dupa 2-3 minute de la pornire, dupa care nu se mai aude nici asta pesta 2500rpm. LE: m-am documentat, intr-adevar e de la releul de afterglow.
    1 point
  12. Hai sa nu facem polemica si sa scriem doar de dragul de a fi contra. Omul de mai sus spunea ca vede multe stroboscoape in trafic. Nu incurajez pe nimeni,dar eu personal intai ma uit in oglinda, ascult si tratez fiecare situatie in mod diferit cu DA sau NU. Sunt disciplinat in trafic dar asta nu inseamna ca ma dau la o parte la orice stroboscop din bara sau cand un cretin face din faruri pe autostrada cu toate ca eu sunt in depasire.
    1 point
  13. Intr-un fel ! Si eu daca apucam sa plec pana la Galati (aprox. 400 km dus si inca 400 intors = ~ 800 km) dupa acel Polo despre care v-am povestit, poate treceam cu vederea niste lucruri. Dupa ce faci 5-6, poate chiar 7 ore pe drum, mai pleci de acasa cu noaptea'n cap de la 3-4 dimineata pentru a ajunge la destinatie la o ora rezonabila, te mai invarte samsarul 1-2 ore pe la service, diverese teste, etc... iti mai pierzi din luciditate. Daca ai mai fost inainte si ai mai vazut alte "n" masini pe care le-ai refuzat din diverse motive si daca mai ai dupa tine vren prieten "binevoitor" care plictisit dupa atatea ore iti spune ca e ok si face banii...exista riscul sa ti-o iei. Spunea cineva ca este bine sa nu te deplasezi distante mai lungi de max. 100 km pentru a vedea o masina, iar daca tot te duci este recomandat sa ai in calcul mai multe masini din zona respectiva... si bine spunea !
    1 point
  14. Jurnal de bord De la ultima postare masina a adunat km, am ajuns astfel la ~212.xxx km. Intre timp s-a lasat suspensia si parca a mai coborat cativa mm. Asta vara, mi s-a spart radiatorul si a necesitat schimbare impreuna cu ventilatoarele, mi-a picat turbina si am trecut la VNT17 cu soft stage 2 TCM, vreo 2 revizii + am rectificat discurile de frana fata + placute noi (simteam o bataie care in timp s-a accentuat). Vreau sa le multumesc celor de la TCM pentru profesionalism si transparenta. De asemenea lui cristi511 pentru sfaturile cerute si pentru rabdare. Masina trage super in noua configuratie cu toate ca am scapari de presiune pe la imbinarile tubulaturii. Probabil la primavara voi schimba garniturile, iar daca tot o sa am pierderi ma gandesc sa trec la un FMIC si astfel sa schimb tubulatura. O sa optez pentru o vopsire integrala sau o infoliere profesionala, tot la primavara. Masina are extrem de multe puncte de vopsea sarita si de rugina. O sa adaug poze zilele viitoare, dupa ce o spal. Drumuri Bune!
    1 point
  15. Nu prea cred...dar daca acum merge...bucura-te de ea!Succes!
    1 point
  16. Poti s-o gandesti si altfel, dai 20k pe masina si tu uiti la 100 pt. niste lanturi.
    1 point
  17. Salut sevenn, Da, ai dreptate in ceea ce priveste faptul ca unele coduri ale motoarelor 2.0 TDI prezinta anumite probleme. Cu toate ca s-a tot discutat aici, am sa incropesc un rezumat pentru a te scuti atat pe tine cat si pe alti viitori colegi interesati de o lectura indelungita si presarata pe alocuri de usoara dezinformare. Lururile stau in felul urmator: 2005-2008 - Motoare PD ( ca si 1.9-ul de l-ai avut anterior) - coduri BMP, BKP, BMR - BMP - 1 axa cu came si 8 supape - DPF - 140cp . Problematica tipica( dar nu neaparat generala): tacheti, axa came, dpf(rulaj mai mare). - BKP - 2 axe cu came, 16 supape, fara DPF- 140cp - Injectoare piezzo(cele care picau) DAR deja de cativa ani a inceput actiunea de inlocuire a acestora gratuit in reprezentante WORLDWIDE. Sansele sa mai gasesti una cu injectoare originale sunt minime. In afara de asta, BKP-ul este un motor destul de ok. Eu am un astfel de motor de 8 ani. In afara de injectoare, pe care le-am inlocuit si eu ulterior, nu am avut nimic in plus fata de orice alt motor TDI. - BMR - 2 axe cu came , 16 supape - 170cp - Identic cu BKP-ul la capitolul problematica tipica. Mai sus am enumerat problematica tipica a fiecarui cod motor in parte. La acestea se adauga problematica generala a 2.0 TDI-urilor PD(din nou, nu inseamna ca toate cele de mai jos vor pica prematur - din nou, sunt foarte multi factori la mijloc): - pompa motorina din rezervor - cele stock au picat foarte des in primii ani, inclusiv eu numarandu-ma printre norocosi. Din nou, sanse minime de a gasi una cu pompa originala, acestea cedand de regula repede. - turbina - aici este o discutie mai lunga, viata turbosuflantei depinzand de mult prea multi factori - calitatea si prospetimea uleiului, utilizarea necorespunzatoare a motorului, resoft-ari ECU facute prost, utilizarea preponderent urbana la care se adauga si factorul noroc/ghinion. - ambreiaj + volant - de regula, cel din urma incepe sa dea semne de oboseala. Cazuri dese dar nu o regula. Atentie insa la zgomote suspecte la ralanti, rece si nu numai. - pompa ulei pe lant - dupa 2007 s-a trecut pe pinioane. Insa, nici in cazul primei variante, rezolvarea este ieftina acum. Axul costa in jur de 50 de lei. - caseta de directie - de slaba calitate, atentie la jocuri si trosnituri. Piesa foarte scumpa pe original - ~1000E. Se poate si reconditiona, cu preturi ce variaza intre 150 si 300E, oferindu-se si garantie de 1 an sau 2, in fucntie de atelierul ce realizeaza operatiunea. - problema blamata peste tot, consumul de ulei - absolut normal, pentru un motor PD si pentru conditiile de drum din RO. Un consum de 1l la 15.000km este foarte in regula. Nu te lasa intimidat daca x sau y iti arata cu degetul problema asta. Si apoi, daca faci schimbul de ulei si filtru cum ar trebui in RO, la 10-12 mii de km, rar ajungi sa completezi cu ulei. Vorbesc strict din experienta proprie. 2008-2010, motoare CR. Multa lume intoarce capul imediat unui motor PD cand vine vorba de un motor "nou" CR. E drept, avantajele ori altfel spus, plus-urile se observa rapid: motor mai silentios, mai rafinat, vibratii mai putin pronuntate, chipurile un consum mai redus si o mult laudata fiabilitate. Dar lucrurile nu stau tocmai asa, cum poti vedea si pe forum si nu numai. De ce spun asta? Voi argumenta pe scurt. Aparent, la rpima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt? Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR. Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari "span"), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia. Rezultate? Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu ai, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu ai, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste. Nu este o rpoblema intlanita doar in RO. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent.. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate. Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei - gen uleiul de motor in 2timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri. Daca te hotarasti la un CR, fa o verificare relativ simpla (dar nu 100% sigura). Goleste comaprtimentul filtrului de motorina si filtrul intr-un pahar limpede. Ia un magnet, lipeste-l pe fundul sau si vezi daca la fund, in dreptul magnetului se strang ceva particule - atentie, caci sunt foarte foarte mici. Daca vezi ceva acolo, nu e de bine. Asadar, poate parea ca ma opun evolutiei firesti a tehnologiei. Dar, tinand cont de cele de mai sus, recomand pentru B6 un motor PD. unul intretinut, respectat care sa sune si sa mearga foarte bine, rotund. Nu vana dotarile, masinile pregatite de vanzare si nu te uita dupa masinile cele mai ieftine. Uita-te la cele de mijloc sau imediat peste. Si verifica bine orice masina ti-a atras atentie. 150-250 de lei investiti in verificari atente pot face diferenta! Aspect clar,concret: B6 PD 2008 BUN nu vei gasi sub 7500-8000 (si asta la un rulaj de 150.000km). B6 CR 2009-2010 in aceleasi conditii, sub 9000-9500 greu. Stiu, la "baniia stia" se gasesc multe "masini" premium. Dar eu vorbesc de o masina de proprietar respectata si buna. Una de genul nu o va da nimeni ieftin. Vor fi mereu cu cel putin 500E mai scumpe ca media. In concluzie, repet, tot ceea ce am mentionat mai sus nu reprezinta aspecte clare, probleme categorice care vor aparea sigur la un moment dat - ma refer aici la repere de timp premature. La o masina de 7-8+ ani si 200.000km deja sunt oarecum normale astfel de probleme si investitii implicite. Citeste si tu te rog ceea ce am scris mai sus.
    1 point
  18. 3C1907511 (cod nou3C1907511F) servomotor pt.clapa de reglare de temperatura stanga V 158 3C0907511B servomotor pt.clapa de reglare de temperatura dreapta V 159 3C0907511D motor pt. clapa de presiune dinamica V 71 3C1907511B servomotor pt. recircularea aerului V 113 3C1907511A motor pt. pozitionare clapa pt. dezghetare V 107 3C0907511A motor pt.pozition.clapa centr. V 70
    1 point
  19. Octavia 3 motor 2.0 tdi ridicata ieri a consumat din cartierul Militari (Brady) pana in zona Bucur Obor 7,5%. Ora 16, aglomeratie medie. Am mers cu start/stop dezactivat.
    1 point
  20. in sfarsit am rezolvat cu "micul webasto"...eram sigur ca dupa ce voi sterge erorile va merge....sincer sa fiu, se incalzeste motorul mult mai repede si imi si mentine temperatura daca stau pe loc. daca mai e cineva cu probema asta, as pueta sa-i explic ce si cum am facut. Multumesc tuturor care m-au ajutat. Numai bine.
    1 point
  21. Iata descrierea problemei: VAG-COM Versiune: ROJ 504.1-UD Modul de comanda cu nr.VAG: 8D0 907 389 D Componenta si/sau versiune: ABS/ESP front D36 Codare soft: 04255 Numar atelier: WSC 05311 2 coduri de defecte: 01486 - Test de functionare sistem activat 35-00 - - 00290 - Senzor ABS (G46): spate stanga 30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus
    1 point
  22. Eu am inteles din codul rutier ca masinile ce au voie sa poarte girofar trebuie sa fie inscriptionate cu numele unei institutii. Masinile cu girofar (stroboscop) dar fara inscriptii trebuie sa fie capul unei coloane oficiale (o coloana oficiala inseamna cel putin 2 masini). Pentru masinile singulare cu girofar (stroboscop) si fara inscriptii abordarea situatiei trebuie luata ca atare. In cele mai multe situatii sunt teribilisti sau persoane publice care cred ele ca sunt in legalitate.
    -1 points
  23. Personal as lua 3.0 tiptronic. E o cutie robusta, nu prea am auzit de probleme la ea. Personal am condus mai mult timp un a6 3.0 AMK cu 300.000km + si cutia schimba perfect
    -1 points
  24. Te rog sa recitesti ce am scris si dupa aceea legea (art.32) si mai vorbim. Abuzul este scris si el in lege.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!