Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.12.2015 în toate secţiunile

  1. Salut, Am pornit acest topic din dorinta de a ajuta cat mai multi oameni sa cumpere o masina rulata in siguranta si sa nu fie pacaliti. In experienta mea de peste 10 ani in domeniul auto, lucrand pentru Autovit.ro (din 2012 pana in mai 2015 am si codus acest business) am vazut foarte multe. Multi oameni pacaliti prin tot felul de metode si tertipuri ale samsarilor sau chiar ale unor dealeri, am vazut cat de mare poate fi ingeniozitatea anumitor vanzatori in a vinde masini cu probleme grave, am aflat despre TVA, despre carti de service cu 50 de Euro, despre masini pokemon, despre daune totale reparate la colt de strada. etc. Am vazut din pacate si multi cumparatori care sunt din start pasibili de tepe plecand cu asteptari total nerealiste in cautarea unei masini second hand. Am vazut cumparatori care trimit bani in avans si "pun botul" la tot felul de povesti frumoase ale escrocilor, am vazut multeeee. Am vazut cumparatori care nu stiu ce acte trebuie sa ceara atunci cand cumpara o masina. De aceea vreau sa pun la dispozitie cunostintele si experienta mea utilizatorilor vwforum pentru a ajuta cat mai multi oameni sa nu fie pacaliti atunci cand cumpara o masina second hand. Astfel, o sa va raspund cu placere la intrebari. Vreau insa sa ne focusam pe alegerea masinii in siguranta, pe proceduri, ce sa verificam, de unde sa cumparam etc. Aportul altor membrii cu exprienta este binevenit. P.S. Numele meu este Mihai
    2 points
  2. nu scrie nicaieri in art.32 ca masinile cu dreptul de a purta girofar trebuie sa fie inscriptionate. scrie ca la rosu opresti, la albastru cedezi si la galben circuli cu atentie.
    2 points
  3. De doua luni de la vanzarea mk1 caddy am intrat in posesia unui Magnum. Masina a fost introdusa in RO in 2008 si a fost caraush de colegi de lucru si scule pentru camp a fostului proprietar. Dar is multumit macar ca a folosit huse astel interiorul a fost doar murdar si masina in general usor neingrijita dpdvd al aspectului. Consumabilele macar au fost la timp. Motorizarea este un TD cu 5+1. Ce am reusit sa fac pana acum: Am comandat un adaptor de ceas comparator de pe ebay am tras si pompa (avansul) la semn, iar acum masina o ia la sfert indiferent de conditii. Am schimbat bucse fatza, telescoape, distributie, c-uri iarna, parbriz, consumabile si una doua cumparaturi cum ar fi spoilerul de pe usa culisanta care a fost si atinsa si nu mai are vopseaua originala, si ceva pantofi de vara. Ar mai trebuii sa gasesc un sirocou, dar nu ii duc lipsa momentan si perdelele pe care cred ca am sa le confectionez direct pe capse si nu pe sarma. Pana una alta poze(a). Am sa pun si cu interiorul... Am prelatit si minuscula taxa...
    1 point
  4. Salut, Eu cand eram in cautarea unui Golf 6 , dupa mai multe saptamani/luni de cautari si multi vanzatori care nu prezentau nici un fel de credibilitate macar la telefon si alti vanzatori care incercau sa vanda masini ce nici macar nu erau pe numele lor sau sa aiba vreo procura in acest sens, am dat peste un anunt al unui baiat din Focsani. Masina parea sa aiba cam tot ce imi doream, mai putin volan multifunctional (meh il pun eu eventual, gandeam eu) . Am stabilit sa vin sa vad masina, impreuna cu tatal meu (eu am 25 ani, taxele ma cam omoara, masina cumparata din banii mei) . El lauda masina in fel si chip " Este impecabila " era raspunsul lui la toate intrebarile mele, "Doar niste urme de pietricele pe capota" etc "Dar sa veniti sigur ca ma mai suna altcineva sa o cumpere, sa nu ma incurcati" . L-am intrebat daca este propietar in acte (masina fiind inmatriculata) "DA" a fost raspunsul. Ma rog, am plecat din Constanta spre Focsani (Drumul pana acolo este criminal de prost fyr) dar inainte de asta l-am rugat sa ne astepte cu masina "rece" , sa ii dau eu prima cheie din ziua aia (Masina este Golf 6 2.0 TDI 110HP) . Omul a inteles si a venit si ne-a luat cu masina lui de munca si ne-a condus pana la parcarea in care se afla masina de care eu eram atat de interesat . Asa... Acum el o ia inainte siiiiiiii porneste motorul pana sa ma apropii eu de masina , in mintea mea era doar "am batut 300+ km si asta isi bate joc de mine" , deja nu mai avea rost sa ma iau la cearta cu el, motorul nu parea sa fie cald. In anunt interiorul era BEJ dar in realitate era GRI (m-am uitat iar la anuntul de pe OLX , el era mai interesat ce fac eu cu telefonul decat sa imi arate masina) , in mintea mea am zis ca nu e mare tragedie. Ma uit la caroserie : -Plafonul masini avea numeroase lovituri "E de la portbagajul ce se pune deasupra, il folosim in vacanta" zise el -Proiectorul stanga era spart "A? DA? Lasa-l domle asa, masina este buna" -Capota avea urme de pietricele dar bara fata era impecabila.(dupa logica lui pietrele sar direct pe capota, ma rog) -Avea xenoane neomologate "Dar sunt alea mai slabe si nu se prinde nimeni" zise el -Usa dreapta spate avea o lovitura in forma de punct "Am lovit-o usor cu caruciorul de la Billa" . Inapoi la interior : -Desfacatorul de capace din cup holder lipsea "Ce? Trebuia sa fie asa ceva aici?" -Suportul de pahare al pasagerilor din spate lipsea (nici n-am mai intrebat) -In rest parea ok interior. Eu incercasem sa fac o rezervare de testare electrica/mecanica la reprezentanta VW din zona, din pacate era full. Vanzatorul a propus sa mergem la Skoda , am fost de acord desii niciodata nu e bine sa mergi unde vrea vanzatorul. Am pus masina pe tester: -o pozitie de la far nu mergea (far ars) "Ah ca sa vezi" zice el. -necorelare intre servo si ceasuri de bord -ceva de sonda lambda Am ridicat masina pe elevator: -urme de rugina pe la diferite piese (mecanicul zice ca cica masina a stat mult intr-un loc) -discurile de frana din fata mai duc vreo 5000km -in rest nimic notabil din punctul de vedere al mecanicului. Intreb de istoric, masina avea cam 150.000 in bord, ultima intrare in service o avea la 130.000 si cu interventii minore de gen :Schimbat suport de pahare (care culmea lipsea) . Precizez ca din momentul cand a dat prima cheie la masina si pana a iesit masina din service, doar vanzatorul a condus-o . El a vrut asta cand l-am intrebat daca ma lasa sa o conduc eu masina. Deci am iesit din service cu o diagnoza mai mult decat confuza si oamenii nu imi pareau deloc de incredere. I-am zis sa ma lase sa fac cateva ture de parcare..mi-a dat-o. Am dat viteza prin parcare + masalier , cateva intoarceri etc. Las masina la relantii si observ ca a inceput sa sughite cu intervale exacte..chiar daca nu sunt mecanic am stiut ca ceva e dubios. In mintea mea, cea luata de val ca mecanici au zis ca e ok si parca nici o problema intampinata nu parea sa ma opreascam, am zis ca o cumpar dar cu inima indoita si cu gandul ca am batut atata drum. Pretul era 7550 euro, ii zic ca am 7400 la mine "Eh am vorbit de 7550" , i-am zis ca diferenta o dau in lei, dar mergem pana la un bancomat. In drum spre primul bancomat ING a condus tot el , cred ca maxim 10min a facut drumul. Tatal meu a ramas in masina, eu am mers cu el la bancomat. In 10 minute ne-am intors iarrrrrrrrrrr taicamiu ne asteapta langa masina si il pune sa ridice capota. Iesea fum de la turbosuflanta... "Poate a cazut o frunza, o pata de ulei, nu imi explic" "Mecanici v-au confirmat ca este buna, daca pe ei nu ii credeti.." . Am zis binee, hai inapoi la locul de intalnire (unde aveam masina noastra) sa vedem daca mai se intampla. Cand ajungem tot aceasi problema iar motorul ardea deci frigea! dupa 10 minute de mers, i-am propus sa mergem la service iar dar pe banii lui de data asta. A strambat din nas si tot pe " Mecanicii au zis ca e buna, nu e masina noua, aveti asteptari prea mari " ai lui le tinea. In momentul ala i-am strans mana si cu parere de rau ca am batut atata drum...i-am zis ca nu facem nici o afacere. Am fost atat de aproape de teapa vietii mele, incat nici acum nu imi vine sa cred ca am trecut cu vederea atatea lucruri si a trebuit sa iasa fum efectiv din masina ca sa imi deschida ochii .. aaa... si am uitat sa va zic ca masina nu era pe numele lui era pe numele unui unchi deoarece el cica nu avea voie sa aiba propietati pentru a primi locuinta ANL. Poza din service'ul Skoda: (daca cunoasteti masina, trimitetii salutari de la mine, anuntul de pe OLX a fost sters a doua zi) In drumul nostru inapoi spre Constanta , am contactat alt vanzator din Braila. Masina nu avea navigatie, geamuri electrice spate, oglinzi rabatabile electric, incalzire scaune , la naiba nici macar pilot automat nu avea dar era la aceasi bani neinmatriculata (7500e) tot GOLF 6 2.0 TDI 110HP . Am zis ca merita macar sa o vedem, era vorba de doar cativa km deviere de la drumul initial. Am ajuns acolo, am intalnit un domn foarte placut, ne-a lasat sa facem ce vrem cu masina, aceasta rula exemplar, tabla era impecabila (in limita a 6 ani de exploatare). Mi-a explicat tot ce a schimbat la masina deoarece o cumparase pentru el dar era nevoit sa o vanda . Am cumparat-o si nu imi pare rau deloc. Vanzatorul se plangea ca toti care il suna, incearca sa traga de pret ca nu are optiunile celorlalte.. si asta am vazut-o pe pielea mea : Nimeni nu vinde ieftin masina buna si cu multe optiuni . Sper ca nu am abramburit prea mult pe aici, dar poate ajut pe cineva sa nu isi ia o teapa cum eram eu atat de apoape sa fac...
    1 point
  5. :biggrin: . Trebuia sa-i spui ca da si ca trebuie sa o schimbe peste jumatate de an :biggrin: . Sau poate se pricepea doar ca s-a exprimat gresit :dry: Legat de km reali, am mai pus pe undeva pe aici pe forum un articol dintr-un ziar din Germania in care se sutine clar si tare ca UNA din 3 masini din Germania are km dati inapoi. A fost si la postul national de televiziune stirea. Deci nici in Germania nu mai sunt lucrurile cum au fost. Eu am auzit de la cineva ca in Nurnberg (locatia favorita de a cumpara masini, dovedita deja de mine prin faptul ca am vazut o gramada de masini in piata in Arad cu numere rosii din zona) se dau carti de service cu stampile si fiecare-si trece cat vrea acolo. Asta e vina producatorului ca nu a luat masuri de siguranta impotriva km dati inapoi. Din cate am inteles de la stiri se va cere prin lege ca producatorul sa-si ia masurile de siguranta.
    1 point
  6. 93. Impozitul pe mijloacele de transport se datorează bugetului local al unităţii administrativ-teritoriale unde are domiciliul fiscal proprietarul. 94. (1) Contribuabilii care deţin în proprietate mijloace de transport care trebuie înmatriculate/înregistrate în România datorează impozitul pe mijloacele de transport în condiţiile titlului IX din Codul fiscal. (2) Prin sintagma mijloc de transport care trebuie înmatriculat/înregistrat, prevăzută la art. 261 alin. (1) din Codul fiscal, se înţelege orice mijloc de transport, proprietate a unei persoane fizice sau a unei persoane juridice, care, potrivit legii, face obiectul înmatriculării/înregistrării. (3) Contribuabilii ale căror mijloacele de transport fac obiectul înregistrării, din punct de vedere fiscal, se supun aceloraşi obligaţii ca şi cei ale căror mijloace de transport fac obiectul înmatriculării şi, implicit aceloraşi sancţiuni. Se poate observa destul de clar ca scrie inmatricularii SAU inregistrarii. Probabil combinele si/sau tractoarele detin un regim special fiind utilaje agricole si utilizate in acest sens este POSIBIL ca acestea sa se bucure de un statut special si sa fie SCUTITE de impozit, dar acest lucru nu inseamna ca nu trebuie inregistrate/declarate. Suntem totusi la sectiunea de legislatie si as prefera sa mergem pe discutii bazate pe legi. De aceea, te rog, sa imi spui exact ce/unde gresesc. Toata lumea are de castigat si mai elucidam un mister. Nu sunt in domeniu, ci doar pasionat si chiar sunt curios.
    1 point
  7. Legat de seria 3 si 5 nu pot sa observ o calitate superioara a interiorului fata de Superb 3... Compar variane de mijloc nu top de gama cu preturi de peste 80k... Un prieten cu 330xd prima oara cand s-a suit in ambitionul meu a zis oau, e mai silentioasa si mai comfortabila ca a mea. Sa nu mai zic de spatiu, dotari standard si plastice. Alt prieten cu 520d ultima generatie nu a sesizat nici o diferenta fata de lui si nici eu cand am mers cu a lui nu am observat. Diferenta o face strict amplasarea motorului, rotile motrice spate, setarea directiei si mariajul perfect cutie motor. Aici BMW e as, altfel e la nivel de skoda-vw. Daca vrei interior de caitate, Audi e locul unde trebuie cautat
    1 point
  8. Inainte de a face orice verificare a masinii in sine, se gugaleste numarul de telefon, sa apara toate anunturile, afland astfel daca este sau nu samsar.
    1 point
  9. flo are dreptate - spune-i si de variante alternative - altfel il costa undeva in jurul la 100 euro interfata.
    1 point
  10. Vezi aici uploadfromtaptalk1449571734726.pdf
    1 point
  11. Sa va mai povestesc ce am mai facut in ultima vreme: Pai, nu am stat degeaba, lucruri s-au facut bani s-au cheltuit. Dupa downpipe, a urmat un soft pentru a completa sau mai bine zis a desavarsi modificarea adusa. Foarte important este acum ca softul face ce mi-am dorit de la inceput. Sa am cuplu constant pe o plaja cat mai mare si anume 2000-4000RPM. In acest fel am ajuns si eu sa spun, DA asta imi place cu adevarat! Intre timp am schimbat parbrizul masinii cu unul Saint Gobain, acum vad si eu clar noaptea. :) Am schimbat ornamentele de pedale cu unele tip RS4, cele vechi erau de RS5 :P Am schimbat debitmetrul, mai mult pentru a vedea daca pot influenta consumul in vre-un fel. Momentan are o zi de cand l-am montat, deci nu ma pronunt. :) Pe partea estetica, va dezamagesc, dar eleronul tot nu l-am montat... Ceva se intampla cu acesta... L-am vopsit de doua ori si tot difera culoarea... Momentan se odihneste in service. Poate am sa il mai vopsesc sau poate nu... :) Partea estetica a fost si ea imbunatatita cu 4 roti de iarna de pe A5. Sunt acelasi model ca cel avut anterior, model care imi place foarte mult, doar ca difera tipodimensiunile jantelor. Mai precis acestea sunt 8.5J cu ET29 si bineniteles sunt pe 18". Incaltate cu anvelope 245.40.18. Mi-am dorit acesta schimbare de mult timp pentru ca imi doream acel aspect "de perfectiune" si pentru iarna. Rotile se aseaza foarte bine pe masina, lucru pentru care ma declar foarte multumit! Va las sa priviti niste poze care pot spune mai multe, fata de ce pot descrie eu in multe cuvinte: Si doua imagini generale cu interiorul:
    1 point
  12. Am avut experienta de vanzare cu un A4 B8 2.0TFSI Quattro S-line cu 65k km la 15.000euro prin 2013. A fost postata si pe forum acum cativa ani. Cei de pe forum care si-au aratat interesul de pe au fost oameni avizati, stiau ce vor, dar din nefericire masina nu a ajuns la unul din ei. Majoritatea celor interesati de masina au fost de pe alte platforme de vanzare a masinilor si aproape toti erau canditati spre a fi inselati de un samsar. De fapt ei asta doreau. Printre primele intrebari era mereu, cat consuma. Cand ii spuneai consumul real, ca doar esti proprietar si iti stii masina, nu cel din carte pe care orice samsar poate sa il dea, "consuma cam mult sefu". El suna doar pt ca era Audi A4 si avea badge de S-line. Cand prima intrebare pe care o adresezi legat de o masina cu 2.0l benzina si integrala este cat consuma, e clar ca nu era de tine masina respectiva. Masina asta prin motorizare se adresa unui public restrans. Apoi dintre cativa care au vazut masina au strambat din nas ca sunt jantele cam mari. Erau 18" oem, cu 245/40 R18 avand si anvelope de iarna Michelin PA4 cu aceeasi dimensiune incluse in pret. Cine stie cat de cat preturile stie ca anvelopele acestea nu sunt ieftine. Plus legatul de lucruri irelevante ca sa mai negocieze la pret. Nu era nicio negociere pt ca el venea cu maxim 11k pt o masina de 14k. Se apropia masina de revizie si fiind in tratative avansate cu un posibil cumparator, revizia a fost facuta la reprezentanta si s-a stabilit sa se faca jumi-juma costul reviziei. El a stat in reprezentanta si s-a interesat de masina, inclusiv mers in service. Totul ok pana sa achite totusi jumatate din revizie. S-a tiganit pentru ultimul leu. Ti se face sila sa mai vinzi ceva onest in tara asta. In curand voi scoate si eu la vanzare Golful si ma voi lovi de aceeasi problema.
    1 point
  13. Sau o sa incerc mai intai varianta aceasta mai ieftina ;)
    1 point
  14. Din pacate, cred ca esti optimist... Ma refer la faptul ca si aici pe forum, ne place sa fim mintiti, pentru ca asa cum spuneai si tu " ai bani de Golf, dar vrei neaparat A4" Strict ca fapt divers urmaresc saptamanal rubrica de vanzari masini de pe forum. Voi ati vazut ce se vinde acolo ? Ca exemplu, avem 2 colegi cu Passaturi B6 "pe bune", luate din Ro. By the way, unul dintre ei incearca din 2014 sa il vanda, pentru ca masina e corecta si mai sus pozitionata decat samsarelile din targ. In acelasi timp, avem multiple anunturi PE FORUM de Passaturi B6 manarite, "proaspat aduse". Unul dintre ele, de zilele trecute, era chiar hilar, Passatul B6 avea 80 000km, dar l-a retras dupa 2 zile de la vanzare. Mai sunt si altele, gen CrossTouran 2007 - 107 000km. Iarasi, avem 2 colegi care si-au vandut recent Superb 2-urile luate de noi, deci prim proprietar. Nimeni pe forum nu a cumparat masinile alea pe bune, in schimb au aparut cativa membrii noi cu Superburi "proaspat aduse" si probleme care mai de care... Si acum vine intrebarea: cati dintre membrii acestui forum, cand au vrut sa-si schimbe masina, au luat in considerare ofertele colegilor de pe forum? In primul rand, rolul formului ar trebui sa fie si de a asigura o platforma transparenta si corecta de vanzare, astfel incat MACAR PE FORUM SA NU NE TEPUIM. Asa functioneaza de exemplu, platforma de vanzare de pe briskoda.net, acolo membrii vand pe bune si nu se fura intre ei. Dragi colegi, aici fac si un apel la echipa de moderare, haideti sa incercam macar noi cu noi sa fim corecti si sa triem la sange anunturile, macar noi pe forum sa fim o platforma corecta si transparenta de vanzare... Sunt idealist si tocmai pentru asta, cand imi voi scoate la vanzare Superbul de 3-4 ani cu 60-80 000km sper sa il vand unui coleg de pe forum care sa fie in cautarea unei masini curate si "pe bune", nu unui "nea" care tot ce stie este: "Care e ultimul pret, Boss ?" Decat sa ajung la din astia, mai bine ma duc si-l dau la buyback si va face Weltauto bani cu masina...
    1 point
  15. da, farurile halogen cu lupa au aceeasi mufa. Din parerile adunate de la lume, lumineaza mai slab decat farurile cu oglinda.
    1 point
  16. Sunt masini ale Armatei, MAI, SPP, Servicii de informatii, care au dreptul legal de a folosi lumini rosii/albastre, combinate sau nu, dupa caz, cu sau fara sirena. de asemenea, au dreptul legal de a fi neinscriptionate. Obligatia ta, ca participant la trafic, este sa respecti legea si sa acorzi prioritate, sunt altii care fac verificarile necesare pentru a constata daca sunt folosite legal sau nu. Si fii convins ca cei in drept isi fac treaba cu varf si indesat, de multe ori cu prea multa ardoare, cazand uneori chiar in penibil (sa dai amenda unei masini de Politie Militara ce se afla in exercitiul functiunii, in fruntea unei coloane oficiale e de-a dreptul prostie ...).
    1 point
  17. Drumurile scurte ar fi o posibilitate, drumul pana la alucru si inapoi e in jur de 9 km. Dar incalzesc de fiecare data. Ceea ce priveste consumul ma mira pentru ca iarna trecuta si inainte de aia scoteam max 10.5 aceleasi drumuri, acelasi stil de consum, aceasi benzina. M-a surprins marirea brusca de la alimentare la alta. Vara scoteam si 8 in oras mers mai turat. Azi am fost la un drum mai lung, jumatatea din drumul de 250 km era bagat dezaburirea (compresorul pornit) si am dat in gura (pe autostrada desigur) 160-180 (5/6000 rpm) si am scos 7.2 eu si o persoana de 100 kg si 4 jante cu cauciucuri in spate. 17.17 l de benzina / 258 km. reedstefan Trebuie sa exclud problema cu garniturile pentru ca au fost schimbate ambele: sub gat si in buson.
    1 point
  18. Nu sunt paralel cu electronica dar multi isi da cu parerea ce poate fii si ce se poate intampla sau ca pur si simplu mi se pare mie . Am facut cateva masuratori dupa si am obs ca mi s-a ars sig 44 de 15A si m-am gandit sa le pun tot in serie dar de data asta + sa duca la spatar si minusul la sezut . Se incalzesc mai greu decat prima data dar acum totu-si se incalzesc amundoua . Intotdeauna trebuie sa ne gandim si la alta varianta nu doar ca mi se pare mie ... Inainte sa intreb pe forum ce poate fii am vorbit si cu cativa colegi de munca ingineri electronisti cu 30 de ani vechime si mi-au dat cateva indicatii . Pe viitor imi voi pune si pilot automat cu toate ca sunt constient ca trebuie schimbat ECU si refacute legaturile dar ma voi stradui si o voi face si pe asta singur cu cateva indicatii din partea unor colegi care isi dau silinta sa ma ajute . Pe facebook sunt cateva grupuri ce detin masini vw golf 4 si intreaba care mai decare anumite probleme si ce stiu ii ajut cu toata silinta . E foarte greu sa ai o problema si sa ti se inchida in nas telefonul sau sa zica hai ca nu am timp acum . O sa ma uit pe schema si te sun eu si te suna la Sfantul asteapta ... O sa fac tot posibilul sa invat sa ma descurc si singur si unde nu stiu sa intreb pe cei care vor sa ma ajute si sa ajut si eu la randul meu . Suntem oameni dar banu ne schimba si uitam ca toti am pornit de jos . Stima si respect
    1 point
  19. da da poate sa afirme. poate la fel de bine postezi si tu in aria potrivita. ma gandesc ca si moderatori pot face ceva nu sa astepte doar reporturi. sau poate imi dau iar mie warn ca ii trag de urechi ca ei fac totul benevol..... aceeasi placa de ani de zile....
    1 point
  20. Cu ce si cum se curata catalizatoarele? Scuze dar n am mai putut da edit iar autocorectul de pe telefon isi face de cap. @miyagirza: din cate stiu eu atunci cand e cald orice benzinar trage mai greu din cauza lipsei de oxigen din aer. Iar cand ai catalizatoarele infundate masina ori nu scoate fum ori scoate fff putin.
    1 point
  21. Ok...poate ce o sa relatez e un pic off-topic dar e legat totusi de cutia de viteze cumva.... Am un passat 2006 2.0 TDI DSG. De mai multe ori mi s-a intimplat urmatorul lucru. Pornesc masina, plec fara probleme, iar mai apoi de cite ori franez si cutia schimba inapoi in special din treapta 3-2-1 de exemplu daca trebui sa opresc la stop, masina se zguiduie(trepideaza) cumva desi motorul pare sa mearga rotund. Dupa 1-2 zile dispare acest trepidat.... La un moment dat mi-am dat seama cumva ca e legat de regenerarea la DPF ...stiu ca poate pare aiurea da asa e. Intr-un final umbland f mult in oras fara sa ies in afara, drumuri scurt nu se putea incalzii cum trebuie motorul, desi am observat ca saracul o tureaza mai tare pt regen, tot asa imi apare trepidatia la oprire. Se aprinde becul DPF ....si vezi miracol dispare trepidatia.... Evident am iesit cu ea un pic in afara, s-a stins, totul ok, nu trepideaza nu nimic. Am relatat asta pt ca initial am avut banuieala ca o fi de la volant, sau de la altele. Nu inteleg exact mecanismul pt care trepida legat de regenerare... dar la mine asa e, nu s-a intimplat doar odata sa zic ca mi s-a parut. Trepidatia era ceva de genul ca aia de incep sa invete sa conduca si da drumu la ambreiaj, apoi acelereaza, da drumu la accel, apoi iar accel si tot asa....e zgaltaitul ala de incepator doar ca nu chiar in halul ala :D Parea ca DSG-ul vroia sa decupleze treapta sa fie pe liber pt ca vroiam sa opresc dar parea sa nu fie hotarat pana roata nu se oprea de tot... ciudat oricum. Poate o mai patit uni la fel. Numa bine va doresc la toti.
    1 point
  22. Nu acum mult timp am vrut sa vand masina personala. Cea din semnatura. Am cerut 8200E negociabil.(la momentul respectiv, raportat la piata, pe o scara de la 1 la 10, pretul s-ar fi incadrat la un 7-7.5). Am studiat piata si asta l-am considerat eu a fi un pret corect raportat direct la starea si varsta masinii. Motivul nu era vreunul ascuns. Ci pur si simplu ma batea gandul sa trec si eu la altceva dupa mai bine de 7 ani. Am primit in mare oferte jenante, de 6500-7000E pe baza unor argumente gen: - e cheala domnule, n-are piele, n-are nimic! - e scumpa tare, dumneata nu vezi ca in 8000E imi iau passat din 2010 din Germania, aproape full daca nu chiar full?! - aaahh, pai daca nu ai totul trecut in carte nu ma intereseaza! (asta in masura in care, totul este trecut mai putin reviziile periodice - ulei si filtre - pe care le fac la 10.000km si nu le-am trecut pe toate, riscand sa raman fara rubrici libere in scurt timp) Au fost si doua cazuri in care doi tipi au fost interesati mai serios cum s-ar spune. Unul a vazut-o, cu celalalt am corespindat pe mail, oferindu-i poze detaliate&co. Ambii spuneau ca au in target si alte masini similare, urmand sa aleaga una. Au ales probabil, caci nu am mai azuit de ei. Ambii au mentionat ca a mea ar fi fost cea mai scumpa. Insa nu au incercat sa traga de pret, desi am mentionat in anunt ca este negociabil. Si apoi, inevitabil, cativa tematori vis-a-vis de modificarile tehnice aduse masinii. Oameni care in mare, nu se pricepeau deloc in ale mecanicii. Dar i-am inteles, nu am incercat sa-i conving de nici un fel. Si acum, intrebarea mea este (vis-a-vis de ce spunea colegul SergiuD), sunt eu irealist cerand pretul acela stiind care sunt preturile pietei? Nu are rost sa detaliez starea masinii. Cert este ca de ar fi sa o dau maine chiar si pe pretul cerut, alta similara care sa mearga cum merge asta, in bugetul rezultat, nu voi gasi . Poate chiar niciodata. Si nu, nu sunt deloc visator. Sunt ipocrit ca gandesc asa? Apropo de banii investiti. Totusi nu poate fi ignorat aspectul asta. Unul cere 7500 pe o masina care cere bani(probabil de aia o si vinde, nu stii niciodata) si eu ceream 8200 pe o masina luata din tara, km reali si relativ putini si cu facturi pe ultimul an de ~3000E(nu, nu defectiuni. Ci anvelope noi, revizie generala - discuri, brate, amortizoare, placute, turbo nou si multe altele - care nu era necesara ori urgenta, ci pur si simplu pt ca am considerat eu ca dupa 7 ani e cazul sa le schimb). Deci, o masina in care potentialul cumparator nu ar fi avut de investit nimic macar 1,2 ani. (exceptand factorii ghinion/neatentie/nepasare). Si asta, pt 500E in plus. Asadar, repet. Sunt ipocrit? L.E. De fapt, toata treaba asta este o rpoblema generala, generata de o multitudine de factori: interesele samsarilor, nesimtirea samsarilor, blandetea legii, prostia si ignoranta cumparatorului si asa mai departe. Prostii pot fi prosti, isi vor gasi mereu samasarul potrivit. Si se vor alege, inevitabil, cu o masina "pe masura". Dar, culmea, pe bani multi, mult prea multi pentru ceea ce au primit de fapt. Si cu toate astea, nu se invata. Partea proasta in schimb este ca, eu, tu sau altfel spus, noi, cei care suntem seriosi si punem pe piata o oferta buna dar la un pret corect (se stabileste pe baza multor criterii, nu doar prin prisma preturilor de dumping practicate de catre samsari si ale lor poame) suntem inevitabil prinsi in acest joc vicios creat de prostia, ignoranta si viclenia unora, a multora de fapt. Suntem astfel fortati sa vindem ieftin, greu sau deloc. Iar eu nu pot sa nu-mi exprim nemultumirea si gustul amar lasat in gura cand vad ca sunt destui care, intr-un fel sau altul, intr-o maniera mascata, sustin drojdia masei. Pacat.. E usor sa vorbesti despre munca, banii si grija altuia. Dar incercati sa ganditi si ca atunci cand v-ati afla de aprtea cealalta a baricadei. Topicul asta a fost creat pe baza unei initiative foarte bune. Dar din pacate, aici nu e vorba doar de factorul fizic, tehnic, material. Ci de cel uman, social si intelectual. Si de spiritul civic. Care tinde sa lipseasca din ce in ce mai mult. Nu poti cere oricui sa aiba idei despre mecanica. Unii nu pot, multi nu vor si nici nu art rebui sa fie obligati de circumstante. Ca atunci cand te duci sa cumperi o masina noua. O cumperi de buna credinta ca e OK si pleci linistit. Dar nu toti isi permit luxul asta. Piata SH este mai mare. Si aici ar trebui ca lucrurile sa mearga intr-o maniera similara. Categorii de produse, de calitate si implicit de pret. Omul sa stie din start la ce sa se astepte. Dar e greu. Orice gura trebuie hranita, din pacate chiar si cu pretul onestiei. Oricum ar fi, oricine ar trebui sa stie ca nu exista nimic care sa fie in acelasi timp si ieftin dar si bun. In orice arie comerciala ori domeniu. In special cand vine vorba de produse deja utilizate.
    1 point
  23. Heat accumulator system/additional heater 7E0 W/o heat accumulator/auxiliary heating W/o = without = fara Auxiliary heating 9M0 Without auxiliary/parking heater Nu ai incalzirea electrica. Ai doar alternator (200A), Servodirectie ( 80 A), ventilatoare motor ( 50 A) si alimentarea habitaclului ( 80 A) Pentru PTC trebuia sa mai fie o siguranta de 100A Masinile vandute in tari cu clima calda nu au dotari de genul asta. Acolo au ventilatoare mai mari sa raceasca motorul. La noi e invers.
    1 point
  24. Circoloco,stiu ca ti-e greu sa crezi, pentru ca omul crede ce isi doreste el sa creada, avem nevoie ca si femeile, sa ne luam accesorii dar sa credeam ca nu am dat banii ca prostii doar pe sclipici, ca de fapt ea si baga cai putere in plus, 5-12CP.. Nu, nu baga nimic, nici sebring nici altcineva, du-te si ia una si uita-te prin ea, o sa vezi ce am scris in celalat post, o teava dreapta, simpla cu gaurele. Aia scumpi, mai baga niste vata de sticla,alaturi de 100 euro in plus, sa mai atenueze putin din zgomot, eventual ii schimba putin tonalitatea,nu se mai aude spart asa,ci putin inmuiat,infundat ... dar tot o urlatoare ramane si zero "performanta". Cum ziceam toba OEM nu e restrictioneaza nimic, scopul ei e sa reduca viteza undelor de soc cu care ies evacuarile din cilindri, intr-o toba stock gazele care intra in teava de intrare dau de o camera cu volum mare,incetinesc, apoi sunt "intoarse" pentru a mai parcurge odata traseul si atat,insa ele deja sunt deja insutit atenuate in viteza si faptul ca sunt puse se se intoarca in toba nu mai inseamna nicio restrictivitate. Unii cred ca "bai, alea au site, au table in ele" care restrictioneaza, orice ar fi, suprafata gaurilor sitelor sau perforatiilor e intotdeauna suficienta si mai mare decat diametrul maxim al tevii. Am o intrebare, de ce maisnile de maxima performanta nu au niciun fel de tobe? :) ca nah, ce , strica acolea o toba Sebring,de inox polishat-300 euro numai, care mai baga 5-10 cp in plus? :)) Bottom line, cat timp nu ai facut modificari majore la motor,remapare ,turatii ridicate, marirea cilindreii,supercharged, turbocharged etc care implica debite de gaze net mai mari, nu are niciun rost sa pui tevi mai groase si tobe goale pe motorul stock ca nu iti iei decat amenzi, injuraturi si batai de cap cu raru si politia. Pierzi sigut cativa Nm la condusul prin oras ,sarcini medii, cu alte cuvinte iti merge mai naspa , masina va fi mai putin "driveable" la mersul de zi cu zi, nu mai schimbi usor treptele la turatii de oras. Header,da, merge bine si pe stok, chiar poti obtine ~5% putere marita, adica la un motor stok de 100cp poti obtine ~ 105cp. Dar cumparati-le, ca na, comertul e sangele economiei si al tarii :))
    1 point
  25. @mslo nu prea cred ca potriveste cea de pe solenta, sau chiar daca potriveste fizic , nu o sa comunice cu masina si nu o sa fac functiile pentru care a fost fabricata.
    1 point
  26. liqui moly cu bisulfit de molibden - recomandare venita ca info de prima mana si serioasa din partea unui inginer mecanic de aviatie care face boxere a la limbach pentru aeroclubul romaniei dar nici un aditiv nu inlocuieste uzura fizica si iesirea din cote a componentelor critice; tot piesa noua si uleiul bun raman de baza
    1 point
  27. Eu am 77.000 si tot asa, in afara unui schimb de lant pe la 33.000 si revizile obisnuite nu am avut probleme. Recunosc ca si eu am stat de multe ori si m-am gandit daca as mai cumpara inca odata masina asta si raspunsul ar fi DA. O am de 4 ani si 4 luni,si modul cum s-a comportat pana acum a fost conform asteptarilor. Chiar zilele trecute am vb cu un consilier si l-am intrebat daca au mai avut masini in service cu problema de lant iar el mi-a spus ca a schimbat cuiva distributia la 90.000 si la altcineva la 200.000 km. Eu am mai vazut masini de vanzare cu aceasta motorizare si multe sunt trecute de 150.000 km...acum depinde de fiecare cat isi propune sa tina masina si pentru ce fel de drumuri. Eu mai am un prieten care are aceasi masina ca si mine, are 83.000km si e la fel de multumit...
    -1 points
  28. Ca fapt divers, am facut ITP-ul si, la relanti, cu motor rece (am un 1 km extrurban pana la statie) aparatul nici nu a depistat CO2-ul (statie noua, aparatura noua). Mi-a zis nenea ca si pe cel de la tigara il depisteaza dar la asta nu. :10[1]:
    -1 points
  29. Te rog sa recitesti ce am scris si dupa aceea legea (art.32) si mai vorbim. Abuzul este scris si el in lege.
    -1 points
  30. Hai sa nu facem polemica si sa scriem doar de dragul de a fi contra. Omul de mai sus spunea ca vede multe stroboscoape in trafic. Nu incurajez pe nimeni,dar eu personal intai ma uit in oglinda, ascult si tratez fiecare situatie in mod diferit cu DA sau NU. Sunt disciplinat in trafic dar asta nu inseamna ca ma dau la o parte la orice stroboscop din bara sau cand un cretin face din faruri pe autostrada cu toate ca eu sunt in depasire.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!