Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.12.2015 în toate secţiunile

  1. Departe de mine gandul de a face reclama masinii in scopul vanzarii, nu de alta dar nu are nevoie. Totusi nu inteleg de ce s-au sters si posturile care erau cu poze si nu aveau nicio legatura cu discutiile despre ofertele primite pentru masina, care la randul lor au fost expuse strict ca si amuzament. Nu comentez decizia si nici regulamentul insa am observat in ultima vreme o tendinta de rigiditate atat din partea moderatorilor cat si a membrilor. Pentru a nu mai exista discutii despre scopuri cosiderate "mascate" rog un moderator sa inchida topicul sau sandramaua, cum vreti sa-i ziceti. Multumesc.
    7 points
  2. Atata vreme cat prima intrebare a romanului in ceea ce priveste o masina este "CATI KILOMETRI ARE?", nu va mai mirati ca exista samsari. Ei sunt acolo tocmai ca sa satifaca exact "nevoile" clientului. E simplu! Poate o sa para o aroganta, dar eu, cand mi-am cautat masina(vreo 3-4 luni, zi de zi-carsonthewb, alcopa), am fost interesat de STAREA MASINII. Adica sa aiba reviziile facute. Kilometrii, prea putin, pentru ca oricum un B7 la 11.000 de euro nu va avea in veci nici in Germania, nici in alta parte, 100.000 de kilometri. A mea, de exemplu, avea 186.000 facuti in Elvetia, DAR a avut toate reviziile facute la reprezentanta, inclusiv stergatoarele de parbriz s-au schimbat acolo. A fost inmatriculata pe BASF, iar firma a facut tot ce trebuia cat a detinut-o. S-au schimbat distributia, ulei motor si cutie etc cu putin inainte sa fie vanduta la licitatii. Asadar, am stiut EXACT ce cumpar (inclusiv ca avea 20.000 de kilometri dati inapoi de romanul care a adus-o), dar am ales in deplina cunostinta de cauza. Romanul, din pacate, e rupt in fund, dar viseaza sa cumpere o masina de doi-trei ani la pret de nimic. Si, evident, sa aiba putini kilometri si infinite dotari. Si, tot evident, nu are bani sa o intretina si o duce langa bloc, "la baieti"... Pe scurt, e vorba despre ASTEPTARI GRESITE!
    2 points
  3. salut, eu, din principiu, nu as cumpara de la unul care vrea sa ma fure... pentru ca asta ar insemna sa intretin hotia. plus ca nu se stie niciodata daca afli in momentul achizitiei de toate ascunzisurile samsarului... as merge pe varianta unui dealer de-afara, asta daca nu cunosti pe cineva care vinde aici o masina si in care ai incredere :) daca nu poti merge afara, macar mergi pe varianta cumpararii de la un propietar serios (in masura in care-l gasesti). varianta cu licitatiile nu am incercat-o si nici nu cred ca o voi incerca pentru ca e un tva lipsa pe acolo ... si nu-mi place sa-mi complic existenta :) eu dupa ce-am cautat un an de zile masina pe la noi (nu ma grabeam ce-i drept) si am verificat cateva masini (toate au fost cu probleme, km dati inapoi sau mai rau, accidentate grav) am zis ca nu merita stresul si riscul... asa ca am mai pus niste bani deoparte, m-am dus la dealer vag in germania, le-am dat morman, am luat masina si am plecat. no stress. dar la faza asta trebuie sa fii constient ca te costa ceva in plus fata de "ocaziile"/"ofertele" de pe autovit/olx... sfatul meu este sa nu mai intretineti samsareala... ca din cauza astora am ajuns sa discutam acum despre cum sa-ti cumperi o masina de parca ti-ai cumpara palat la monte carlo... cand totul ar trebui sa fie doar o formalitate. numai bine!
    2 points
  4. Rezistenta stofei, anduranta este dependenta de numarul de intrari-iesiri din habitaclu si nu de numarul de kilometri. Poti avea 200.000 de km rulaj si 1000 de cicluri intrare-iesire in habitaclu caz in care scaunul va arata impecabil sau poti avea 100.000 de km si 10.000 de cicluri de intrare-iesire caz in care uzura va fi evidenta.
    2 points
  5. 4. Sa cumpere acea masina care, indifferent de ce defectiune a survenit, reparatia sa nu necesite o refinantare. Nu masina cu care si-ar dori sa fie invidiat de vecini, amici, etc.
    2 points
  6. Din ce am inteles, acest soft mai nou are rolul de a corecta anumite valori ale injectorului, posibil sa ne rezolve problema. Mai ziceau ceva si de inlocuirea conductei de alimentare cu combustibil, trebuie sa ne lamurim. Da, ai dreptate, mi se pare o idee buna furtunul flexibil, ideea e ca trebuie cumva prins de caroserie. Intreaba si pret si spune-ne si noua, macar sa mutam fumul de la roata spre spatele masinii
    1 point
  7. @inspectorauto: Foarte bun articolul, eu vorbeam mai mult despre MENTALITATI, asa cum ai facut si tu apoi in postare. Adica hai sa facem un exercitiu de imaginatie... Daca marea majoritate a celor care doresc sa isi ia o masina s-ar uita intai la INTRETINERE, nu la KILOMETRI, si piata ar reflecta acest lucru. Ai vedea frecvent masini cu 200-300-400.000 de kilometri, la un pret just. Iar samsarii ar ramane cu masinile lor de 80.000-100.000 de kilometri nevandute (sau, ma rog, ar vinde pe ici, pe colo). Si daca chiar apar pe piata astfel de masini, pai ar avea un pret pe masura, asa cum au pe afara! Dar cati dintre noi sunt dispusi sa isi ia o masina cu 190.000 de kilometri CINSTITA? Putini, desi declarativ sunt multi! Cum sa vii si sa le spui prietenilor ca ai dat 11.000 pe un Passat cu 190.000 de kilometri, cand prima intrebare a acestora va fi exact asta... CATI KILOMETRI ARE? Da mult mai bine sa zici ca a avut 110.000 si, in timp, tot spunand asta, chiar ajungi sa crezi ca ai facut o afacere...
    1 point
  8. Salut, e normal sa dea putin cu fum, asa da si la mine pana se incalzeste cateva minute. Luati si cititi ce spune fabricantul: http://www.langzeittest.de/vw-touran/faq/heizung-zuheizer.php
    1 point
  9. Reductia asta e pt cat 2 cel de sub frina de mina.Cataliz. l-am curatat,infiletat reductia si in ea sonda=ok.Nu vad de ce nu ar functiona cu reductia infiletata in teava direct.La mot.tau sunt presiuni mai mari pe evacuare si trebuie gaura mai mica.Faci 2 la un strungar si vezi ce si cum.Spor.
    1 point
  10. Cred ca maresc preturile in asteptarea lui 1 Ianuarie, cand teoretic TVA va scadea cu 4%. Asa ca ce s-or fi gandit: doar nu suntem prosti sa avem 4% scadere (ca oricum stam super bine in lume in acest moment..) ! Ia sa scumpim usurel, a.i. la sfarsit sa ne dea cu 0% scadere efectiva (ba poate chiar cu +ceva ! )
    1 point
  11. 10% o duda... eu am fost in ultima luna cand se putea comanda GTI 6 cu "banu' in buzunar" cum e vorba, sa fac comanda. Am primit imensa reducere de 4,5%, si mai primeam ceva gen 2% daca luam creditare de la PBN (ceea ce nu ma interesa), si pe care ar fi trebuit sa o dau inapoi in cazul unei rambursari anticipate. Thanks, but no thanks! Pana la urma a fost mai bine asa (pentru mine), juma' de an mai tarziu faceam comanda de GTI 7, cu o reducere mai mare decat imi fusese ofertat pentru 6.
    1 point
  12. Am gasit scris intr-o carte de la o masina mai veche cu Webasto, daca este parcata pe zapada gazele de ardere nu reusesc sa se imprastie si fiind calde urca direct in compartimentul motor ajungand pe admisie habitaclu. Poate la tine atmosfera era foarte calma si gazele de ardere urcau direct spre compartimentul motor..
    1 point
  13. Daca dai recirculare sau econ se opreste unitatea.
    1 point
  14. Eu nu cred ca este de la etrieri, ar fi prea de tot..nu am mai auzit asa ceva. Mai mult, din vide-ul lui Golf-TDI de mai sus, nu pare a fi deloc de la etrieri. Atat cat pot deduce din filmulet, parca ar putea fi de la: amortizor, flansa amortizor, bucse.
    1 point
  15. Poti s-o gandesti si altfel, dai 20k pe masina si tu uiti la 100 pt. niste lanturi.
    1 point
  16. Nu este corect sa o tot repete, ca si cum ar astepta confirmari. Eu sunt singurul care l-am felicitat pentru achizitie. Cea mai buna masina e cea pe care ti-o permiti.
    1 point
  17. La mine se aud in filmarea urmatoare zgomotele, si dupa cum spuneam, puteti vedea ca in marsarier nu isi fac simtita prezenta... Am mai postat filmarea asta, dar ma gandeam ca poate e cineva care nu a citit toate posturile, si merita sa asculte sa vada daca vorbim de acelasi lucru.
    1 point
  18. All done. Din schemele de la Torque (cred ca sunt din ELSA) si implicit deci de la Al Bundy am scos urmatoarele legaturi: Mufa modul vechi (18 pini) - Mufa modul nou (54 Pini) T18/1 - T54/39,20,2 (Masa) T18/8 - T54/18 (CAN-L) T18/17 - T54/17 (CAN-H) T18/9 - T54/12 (MIC-) T18/18 - T54/11 (MIC+) T18/7 - T54/9 (TEL R-) -- RNS T12/6 T18/16 - T54/8 (TEL R+) -- RNS T12/12 T18/11 - T54/1 (+12V) Am decis sa nu tai mufa originala a masinii ci sa macelaresc modulul vechi sa iau mufele si sa fac adaptor. Evident din mufa originala a masinii lipseste canalul stang care necesita trasarea a altor doua fire de la modulul Bluetooth la RNS respectiv T12/5 - T54/4 (TEL L-) si T12/11 (TEL L+) - T54/5 fara de care muzica prin Bluetooth (A2DP) se va auzi intr'un singur canal. Posibil sa fi legat L si R invers, nu's convins inca. Am gasit informatii conflictuale pe net. O mica descriere: Deci modulul vechi are doua mufe. Una de 20 pini si cealalta de 18. Cea de 20 pini se duce la cradle-ul de telefon din bord si o putem ignora. Atentie la ordinea pinilor de pe mufa (nu sunt inscriptionati). Daca nu sunteti siguri masurati pe modulul vechi pinul 1 trebuie sa dea la masa. Totul functioneaza perfect. Telefonul se aude clar in toate difuzoarele iar microfonul deja existent pe masina isi face treaba cu brio. Inca ceva. Modulul meu 5K0 035 730 F (poate toate au nu stiu) are optiune din VCDS de "3 buttons not installed" sau ceva de genul, dupa care devine vizibil pe Bluetooth si poate fi adaugat de telefon fara a fi nevoie de pairing prin instrument cluster (care al meu fiind deocamdata cel original maxidot MFD RED nu arata meniul de Bluetooth pentru acest modul).
    1 point
  19. Eu compar calitatea materialelor, urcate intr-un C clas cu cea mai ieftina piele si ai sa vezi ca e mai buna decay cea in L&K pe testate, calitatea la atingerea materialelor in orice masina premium gen seria 3, C classe, A4 este peste L&K, eu la asta fac referire sa nu mai vb de meniu intiuitiv care il gasesti la BMW, Mercedes, totul e pe joistick stai confortabil in scaun si nu muti toata mana sa schimbi melodia sau navigatia, cotiera se deschide in 2 bucati, mai au de invatat, stiu doar sa tina preturile sus si pt o inflatie de 0,4 % au marit preturile cu 1,1 %, de ce, ca e VAG, nu mai comentez nimic mi-a ajuns si ma bucur ca am facut alegerea care este pe departe cea mai buna in special la pretul de revanzare.
    1 point
  20. Sunt masini ale Armatei, MAI, SPP, Servicii de informatii, care au dreptul legal de a folosi lumini rosii/albastre, combinate sau nu, dupa caz, cu sau fara sirena. de asemenea, au dreptul legal de a fi neinscriptionate. Obligatia ta, ca participant la trafic, este sa respecti legea si sa acorzi prioritate, sunt altii care fac verificarile necesare pentru a constata daca sunt folosite legal sau nu. Si fii convins ca cei in drept isi fac treaba cu varf si indesat, de multe ori cu prea multa ardoare, cazand uneori chiar in penibil (sa dai amenda unei masini de Politie Militara ce se afla in exercitiul functiunii, in fruntea unei coloane oficiale e de-a dreptul prostie ...).
    1 point
  21. Superbul este pentru cine vrea/ are nevoie de spatiu. Problema apare cand se vrea un Superb cu dotari si motorizari care nu sunt de nasul unei masini intr-un buget. Astfel ajunge complet artificial intr-o gama de pret unde evident ca nu renteaza. Nu poti sa ai pretentii la pret cand ii pui toate dotarile, cea mai puternica motorizare, dsg, tractiune integrala. La noi poate se suprapune Passatul cu Superbul pentru ca romanul vrea cat mai multe dotari, la un pret mic, eventual sa aiba si brand si spatiu, iar la final nu stie ce vrea. Uitati-va ce masini vin configurate din vest. Unele optionale pot sa para bizare, dar acolo se configureaza pragmatic si strict pe necesitati.
    1 point
  22. Nu vreau sa compar ca nu e nimic de comparat dar sincer Skoda cere prea multi bani, se poate face comparatie cu passat-ul care la interior sincer e mai frumos si partea frontala mai frumoasa si totusi e VW nu skoda chit ca e aceeasi masina, pe un superb full nu merita mai mult de 35000 si asta ca sa fiu indulgent, totusi e pt persoanele cu mai putini bani.
    1 point
  23. Intrati mai des sub masina, uitati-va mai des sub ea, sub capota. Nu e o rusine, si e sanatos. Sa ma scuze smecherii care au luat masini doar ca sa parvina sau drept proteze pentru ego-ul lor deficitar (pt ca vad in jurul meu doar dintr-astia). Daca nu te apuci sa intru in zapada cea mai mare nu ai priobleme cu plasticele pe sub ea. Cand e zapada mai mare o lasi si tu acasa si gata :)
    1 point
  24. Uitate la discutiile anterioare, da eram pe punctul sa dau comanda la un S3 L&K la care am ajuns la valoarea de 40100 cu discount si la E 250 am platit la 44000.
    1 point
  25. Jordi tu defapt ce doresti sa auzi? Daca ai fi citit cateva pagini in spate, ai fi vazut ca au explicat si altii cum se blocheaza radiatorul, si de ce. Si toti au spus din experienta. Sincer sper sa mergi la un mecanic care sa-ti sugereze sa dai bordul jos, scos cutia de clima, ca intr-un final sa afli ca nu e rupt nimic, si ca se putea rezolva mult mai simplu, mai ieftin si mai rapid. Din cate cred eu asta e rolul la forum, sa impartasim experienta si cunostiintele cu altii, nu sa contrazicem doar din simplu motiv ca eu nu cred asta! Fa testul care l-au facut toti care au schimbat caloriferul (si au rezolvat problema): pui apa calda de la robinet in calorifer si vezi pana unde se incalzeste !
    1 point
  26. Salut, Asta este noua mea achizititie pt care am anulat achizitia de S3
    1 point
  27. Un set de discuri 280mm pt fata, care sa nu se ovalizeze in 2000km? Cum le pun pe cele originale, uzate ce-i drept, alea nu mai bat. Cum pun Bosch-urile, bat intr-o veselie. Se pare ca e plina piata de piese contrafacute. O recomandare in acest sens?
    1 point
  28. Atate discutii fara final, orice ulei care respecta norma este bun daca nivelul este tinut la maxim si schimbat la 10-12k. Fiecare are particularitatea lui, unul se consuma mai mult decat altul, altul curata mai bine, principala calitate ramane sa protejeze cat mai bine motorul, motoarele PD de la VAG prin constructie sunt consumatoare de ulei indiferent de marca folosita, acelasi Mobil 5w40 folosit intr-un motor Mercedes nu este consumat aproape deloc de la un schimb la altul, si revizia se face la 30k. Asa ca nu mai aprostofati degeaba unele branduri.Sunt total deacord ca diferente sunt dar mici. Atentia trebuie indreptata catre uleiurile contrafacute, aici este cea mai mare problema, a se cauta uleiuri de origine si nu veti avea neplaceri.
    1 point
  29. Pentru limba Romana apasa tasta 1. Pentru webasto avem arie dedicata.
    1 point
  30. Vad ca sunt multe pareri contradictorii. Eu de cand am facut decarbonizarea motorului cu apa pulverizata, am parcurs vreo 2000 km, majoritatea pe autostrada, fara nici cea mai mica problema, ba din contra, inainte mai luam cate un limp-mode razlet, acum nici urma de limp, cu toate ca am mers si cu 190 km/h. Eu am inpartasit un experiment facut pe motorul meu, nu e nimeni obligat sa faca ca mine. Apropo, stiati ca sunt locomotive diesel care au injectie de apa in admisie, care scade consumul de motorina? Stiu asta ptr ca lucrez in domeniu.
    1 point
  31. Danny32 sa-ti stapanesti sanatos noua achizitie. In ultimele postari o tot repeti ca ce alegere buna ai facut, daca tu esti convins, inseamna ca asa o fi. Acum esti tipul cu mertz, care are si costuri de intretinere ulterioare diferite. Eu raman tipul cu skoda cu avantajele si dezavantajele care decurg de la aceasta. Parerea mea este ca, superb este o masina familiala cu un pret mai apropiat de cel corect. Nu este corect fata de aceasta comunitate vw sa continui sa ti lauzi alegerea facuta. Masina ta nu are nici o legatura cu acest forum. Drumuri bune!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!