Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.12.2015 în toate secţiunile
-
cum ziceti voi.... recomand sa scaneze, decat sa demonteze usa. wknd placut sa aveti... si spor la treaba !1 point
-
1 point
-
Problema e ca etka iti da piesa ce se poate cumpara acum de la reprezentanta pentru o anumita masina, nu cu ce a venit masina din fabrica.1 point
-
da... ca e o placere sa demontezi la jetta 5... e mai usor decat sa scanezi.... :winter:1 point
-
1 point
-
dupa VIN, doar sa filtreze cineva in Etka cu licenta, sa iti verifice. altfel doar cu VCDS-ul.... din pacate alta varianta nu ai.1 point
-
Mai bine mai strangi ceva bani (nu e ca si cum in momentul de fata mergi pe jos - ai o masina foarte OK), si iti cumperi la momentul oportun o masina premium, care sa iti satisfaca toate nevoile si mofturile. La VW, Seat, Skoda nu vei gasi niciodata compromisul perfect, raportat la ceea ce iti doresti. Si cu cat de apropii teoretic de "ideal" cu atat preturile devin nejustificabil de mari. Si problema e ca s-ar putea ca apoi sa ramai cu un gust amar in gura si vreo urma de regret. Intre volum ce vrea sa se dea "la limita premiumului" prin machiaj profi & marketing puternic si "premium", sunt diferente foarte mari. La toate capitolele. La spatiu s-ar putea sa suferi putin (Passat vs 3-ar) .. dar cam atat! Passat special n-as vedea decat Bi-TDI-ul(dar trebuie sa fii fan infocat passat ca sa dai atatia bani pe el), Octavia RS tot Octavie e(lasand deoparte aspectele sportive, pe care zi de zi, nu le simti sau paote le simti dar negativ - tot ca una care e cu 10.000E mai ieftina va merge si se va simti, aceeasi calitate, tot suspensie care bate de noua si asa mai departe), Leon-ul la fel(Cupra e ceva aparte dar eu unul, nu-i mai vad rostul pentru daily driver, in RO). L.E.: Vad ca in timp ce scriam eu, bogdan a spus acelasi lucru ca si mine, doar ca despre passat. Aceasta este parerea mea sincera.1 point
-
din pacate, daca a aparut in urma alimentarii cu motorina contamina, e posibil sa ai probleme cu injectoarele - incerci o perioada cu aditiv in motorina si vezi daca le mai aduce la normal... poti incerca si sa intaresti contactele in mufele injectoarelor - dar e putin de crezut, ca e asa mare coincidenta.... avand in vedere alimentarea efectuata....1 point
-
..eee, acu' a avut omu' timp sa intre pe net.. a fost ocupat... ,,data/anul''??? eee.. detalii... :biggrin:1 point
-
Preturile pe care le vezi, sunt preturile de pornire si cele din cursul licitatiei. Pentru pretul final, trebuie sa urmaresti atunci cand se incheie licitatia. Am avut surpriza ca o masina castigata sa nu imi fie atribuita, fie ca nu a fost vanzatorul multumit de pret (apoi am vazut-o ca a reaparut zilele urmatoare la vanzare), fie ca probabil a obtinut pret mai bun in alta parte. De aia spuneam mai in urma ca masinile cred ca sunt vandute pe mai multe situri. Preturile sunt fara TVA. Nu cred ca mai exista samsari care sa mai mearga personal sa ia masinile. De asta, atunci cand vad un pret de vanzare la noi in Romania, scad tarifele pentru transport, licitatie si un adaos minim de 500euro. Si aproximez un pret de achizitie de afara. Prin comparatie, iti cam dai seama de kilometrii reali ai masinii. Nu este posibil ca pentru o masina mai dotata decat a mea (+carlig si piele, 150.000km) sa ceara in Vitan 11500euro. Mai citeste si despre autohus.de. Au mai detaliat colegii cateva pagini mai inapoi.1 point
-
Jocul tachetilor (uzura) se "regleaza "prin inlocuire.Conform elsawin daca tachetul se apasa mai mult de 0,2mm(la cald) trebuie inlocuit.Am gasit tacheti care se apasau 4mm.1 point
-
NU. Trebuie reparata si asta "noua". Crezi ca degeaba spunem sa nu cumparati broaste noi aftermarket ?1 point
-
nu am mai urmarit piata, nu mai stiu care sunt preturile acum. Da, trebuie sa iei prin dealer inregistrat. Din pretul de mai sus, 500euro a fost transportul pe trailer, 500 comisionul dealerului si 280euro taxa de licitatie. Licitatia s-a incheiat la 11900euro. Iti asumi un risc cand iei masina numai din poze. Eu am preferat riscul asta, celui de a cumpara din targ. Nu am gasit nicio problema in plus fata de cele pe care le stiam din poze si descriere. Si din cate am vazut, mai sunt multi colegi care si-au adus masina asa. Iti pot confirma sau infirma daca merita. La mine a fost a doua masina cumparata in acest fel (prima - un ford transit mai ieftin). Mi-am adus aminte: urmareste preturile pe autorola.eu (sau .de nu mai stiu exact). Au fost masini care au aparut pe ambele situri. Si cred ca masina s-a dat acolo unde a obtinut un pret mai bun. Cred totusi ca tot prin dealer.1 point
-
@wizard Fata de pretentiile tale, a mea a diferit prin:+ DSG, + al doilea rand de roti cu jante aliaj, - tempomat, 130.000km. A ajuns cu tot cu inscriere 13400euro in martie anul acesta. carsontheweb.com. Masina cu raport de inspectie parte terta.1 point
-
Totusi,intebarea a fost pusa acum aproape 1 an de zile in urma,pe 26.12.2014 Interesanta vigilenta si mai ales pretul...1 point
-
Majoritatea masinilor aduse din FR (din sud) sunt revopsite, prost intretinute si multe alte lucruri negative. De ce procedeaza ei asa? Pentru ca ii doare undeva de o masina, nu baga foarte multi bani in ele si prefera sa se duca in vacante scumpe decat sa fie ca si noi romanii. Sper ca intelegeti ce vreau sa zic. @75nor /am observat ca esti ff indecis asupra viitoarei masini. Tu pana la urma ce iti doresti de la 35k euros?1 point
-
Arata bine dar e samsarita adica nu are 149 500km sigur. Nu vreau sa intru in polemici dar e din jud. Arges si acolo cam toate au 149 500km. Fa-i o testare la sange si daca e totul ok si iti place poti sa o iei. Pretul nu e mic asa ca sa nu crezi ca e vreo super-oferta.1 point
-
din cauza calitatii slabe, dupa cativa ani trancane si scartaie Da, ce-i drept VW-urile nici nu scartaie. Si nici nu sunt topic-uri aici pe forum pe subiectul asta de te plictisesti. problema e ca piesele frantuzesti se uzeaza de 2-3 ori mai repede decat cele germane, ma refer la tot ce tine de suspensii si articulatii Cum ti-a zis si madhorsefuzzy, faci confuzii. La VW/Seat/Skoda cloncane suspensiile de noi si bratele/biletele&bucsele nu tin cu nimic mai mult decat la un Renault&Co. Cum ti-e si norocul si stilul de condus.1 point
-
Dar ai vazut ca in echiparea standard are farurile alea cu led, jantele alea uriase, tableta/navigatia si cam toate dotarile posibile ce le gasesti la un Passat Highline ??? Avantime-ul a fost foarte nasol, de aceea a si avut "succes". Plastice ceva mai slabe sunt in zone unde nu se observa (de parca Superbul model nou ar fi S-class ... uitati-va si la ala la plasticele din aceleasi zone), iar Mercedes a testat calitatea Talismanului si a laudat mult modelul, puteti cauta pe internet. De parca aici sunt doar oameni care stau cu mana pe plasticul de sub bord tot timpul cat sunt la volan... si foarte slab nu poate sa fie... sa fim seriosi. Inteleg ca aici toti lauda VW, dar dupa atatea masluiri, dupa atatea probleme de fiabilitate dupa 2006, mi s-a cam terminat spiritul care ma facea sa fiu fan VW. In plus Talismanul arata foarte bine, iar Renault nu este un low-cost, face masini foarte reusite, mai putin la partea de design (laguna) si care mai au mici probleme la partea electrica. PS: Chiar acuma o trecut un Touareg ultimul model pe o masina cu trailer/service :winter: :sick: Legat de materiale: " Găsim atât texturi premium, cât și elemente din plastic mediocru. Acestea din urmă se regăsesc însă în zone pe care nu le atingi decât dacă le cauți, cum ar fi partea laterală a consolei centrale."1 point
-
Salut sevenn, Da, ai dreptate in ceea ce priveste faptul ca unele coduri ale motoarelor 2.0 TDI prezinta anumite probleme. Cu toate ca s-a tot discutat aici, am sa incropesc un rezumat pentru a te scuti atat pe tine cat si pe alti viitori colegi interesati de o lectura indelungita si presarata pe alocuri de usoara dezinformare. Lururile stau in felul urmator: 2005-2008 - Motoare PD ( ca si 1.9-ul de l-ai avut anterior) - coduri BMP, BKP, BMR - BMP - 1 axa cu came si 8 supape - DPF - 140cp . Problematica tipica( dar nu neaparat generala): tacheti, axa came, dpf(rulaj mai mare). - BKP - 2 axe cu came, 16 supape, fara DPF- 140cp - Injectoare piezzo(cele care picau) DAR deja de cativa ani a inceput actiunea de inlocuire a acestora gratuit in reprezentante WORLDWIDE. Sansele sa mai gasesti una cu injectoare originale sunt minime. In afara de asta, BKP-ul este un motor destul de ok. Eu am un astfel de motor de 8 ani. In afara de injectoare, pe care le-am inlocuit si eu ulterior, nu am avut nimic in plus fata de orice alt motor TDI. - BMR - 2 axe cu came , 16 supape - 170cp - Identic cu BKP-ul la capitolul problematica tipica. Mai sus am enumerat problematica tipica a fiecarui cod motor in parte. La acestea se adauga problematica generala a 2.0 TDI-urilor PD(din nou, nu inseamna ca toate cele de mai jos vor pica prematur - din nou, sunt foarte multi factori la mijloc): - pompa motorina din rezervor - cele stock au picat foarte des in primii ani, inclusiv eu numarandu-ma printre norocosi. Din nou, sanse minime de a gasi una cu pompa originala, acestea cedand de regula repede. - turbina - aici este o discutie mai lunga, viata turbosuflantei depinzand de mult prea multi factori - calitatea si prospetimea uleiului, utilizarea necorespunzatoare a motorului, resoft-ari ECU facute prost, utilizarea preponderent urbana la care se adauga si factorul noroc/ghinion. - ambreiaj + volant - de regula, cel din urma incepe sa dea semne de oboseala. Cazuri dese dar nu o regula. Atentie insa la zgomote suspecte la ralanti, rece si nu numai. - pompa ulei pe lant - dupa 2007 s-a trecut pe pinioane. Insa, nici in cazul primei variante, rezolvarea este ieftina acum. Axul costa in jur de 50 de lei. - caseta de directie - de slaba calitate, atentie la jocuri si trosnituri. Piesa foarte scumpa pe original - ~1000E. Se poate si reconditiona, cu preturi ce variaza intre 150 si 300E, oferindu-se si garantie de 1 an sau 2, in fucntie de atelierul ce realizeaza operatiunea. - problema blamata peste tot, consumul de ulei - absolut normal, pentru un motor PD si pentru conditiile de drum din RO. Un consum de 1l la 15.000km este foarte in regula. Nu te lasa intimidat daca x sau y iti arata cu degetul problema asta. Si apoi, daca faci schimbul de ulei si filtru cum ar trebui in RO, la 10-12 mii de km, rar ajungi sa completezi cu ulei. Vorbesc strict din experienta proprie. 2008-2010, motoare CR. Multa lume intoarce capul imediat unui motor PD cand vine vorba de un motor "nou" CR. E drept, avantajele ori altfel spus, plus-urile se observa rapid: motor mai silentios, mai rafinat, vibratii mai putin pronuntate, chipurile un consum mai redus si o mult laudata fiabilitate. Dar lucrurile nu stau tocmai asa, cum poti vedea si pe forum si nu numai. De ce spun asta? Voi argumenta pe scurt. Aparent, la rpima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt? Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR. Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari "span"), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia. Rezultate? Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu ai, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu ai, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste. Nu este o rpoblema intlanita doar in RO. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent.. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate. Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei - gen uleiul de motor in 2timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri. Daca te hotarasti la un CR, fa o verificare relativ simpla (dar nu 100% sigura). Goleste comaprtimentul filtrului de motorina si filtrul intr-un pahar limpede. Ia un magnet, lipeste-l pe fundul sau si vezi daca la fund, in dreptul magnetului se strang ceva particule - atentie, caci sunt foarte foarte mici. Daca vezi ceva acolo, nu e de bine. Asadar, poate parea ca ma opun evolutiei firesti a tehnologiei. Dar, tinand cont de cele de mai sus, recomand pentru B6 un motor PD. unul intretinut, respectat care sa sune si sa mearga foarte bine, rotund. Nu vana dotarile, masinile pregatite de vanzare si nu te uita dupa masinile cele mai ieftine. Uita-te la cele de mijloc sau imediat peste. Si verifica bine orice masina ti-a atras atentie. 150-250 de lei investiti in verificari atente pot face diferenta! Aspect clar,concret: B6 PD 2008 BUN nu vei gasi sub 7500-8000 (si asta la un rulaj de 150.000km). B6 CR 2009-2010 in aceleasi conditii, sub 9000-9500 greu. Stiu, la "baniia stia" se gasesc multe "masini" premium. Dar eu vorbesc de o masina de proprietar respectata si buna. Una de genul nu o va da nimeni ieftin. Vor fi mereu cu cel putin 500E mai scumpe ca media. In concluzie, repet, tot ceea ce am mentionat mai sus nu reprezinta aspecte clare, probleme categorice care vor aparea sigur la un moment dat - ma refer aici la repere de timp premature. La o masina de 7-8+ ani si 200.000km deja sunt oarecum normale astfel de probleme si investitii implicite. Citeste si tu te rog ceea ce am scris mai sus.1 point
-
Woaw..7000€ pt un golf 5? La banii aia iei un focus 2011-2012, un astra J, o honda civic, peugeot 308, oricare alta masqina peste care nu a trecut un deceniu+...daca esti setat pe golf, as opta pt masina cat mai noua, si cu o motorizare decenta pe benzina ( 1.4 tsi 122 cp ).1 point
-
Ca fost proprietar de Golf 6 GTI DSG, pot spune ca e o alegere foarte buna, masina in cauza e un hot hatch veritabil, ofera senzatii frumoase si nu trebuie sa mai incerce cineva sa te convinga asupra alegerii. Avand in vedere intretinerea, nu cred ca difera cu intretinerea unui Passat 2.0 TDI DSG. Personal eu sunt anti service in reprezentante autohtone, si nu datorita preturilor umflate in mod nesimtit ci doar pentru ca am intampinat caz concret intr-un centru autorizat in care s-a platit revizia si nu s-a efectuat nimic, (facusem cu carioca o dunga pe filtrul de ulei doar sa vad daca se schimba...surpriza...filtrul a ramas neschimbat) asa ca prefer si acum sa fac reviziile in service pe care il cunosc, sa cumpar piesele de schimb personal, sa stau langa masina cand se intervine asupra ei si cel mai important, la preturi reale. Asa ca pentru mine, o masina care are "istoric in reprezentanta" in Romania, nu are nici o valoare. Legat de bugetul de care dispui, o sa gasesti masini echipate cum doresti tu, doar ca au un rulaj de peste 100 000 km la bord. Ca exemplu, cea mai ieftina oferta de pe mobile, cu un kilometraj decent se afla in Romania, dar depaseste bugetul de 15 000 euro. Neavand poze mai detaliate in interior, mi se pare un pic suspect..de aceea as prefera sa ma uit la masini SH din Germania, anul de fabricatie l-as recomanda dupa 2011. http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Golf-GTI/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25200%3B-29%3Bgti,frn:01-2010,ful:petrol,mlx:100000,ger:automatic_gear,pwn:147,drc:four_or_five,xhl:true/pg:vipcar/217866909.html Ai avea doua posibilitati ca sa te incadrezi in buget: Sa alegi o masina cu dotari mai putine, un an mai bun si kilometri mai putini (ceea ce iti recomand), decat o masina dotata cu optionale mai multe, an mai prost dar si cu kilometri mai multi. Bafta!1 point
-
Nu. Putin dupa, am specificat ca am un hex-can pe usb, iar comunicatia pe linia K are driver pe tranzistoare. Originalele au driver dedicat. Putin offtopic, ca tot am luat inca o pereche in plus, voi experimenta si o interfata pe K dar pe serial, jucarie dedicata exclusiv pt vageeprom sau chiar alte softuri pt alte tipuri de masini. Apropo, are cineva aruncat din greseala pe undeva o mufa TATA obd2? Ma inteseaza...1 point
-
Vezi ca "loat" e de fapt "luat". "Mi-am dorito" se scrie "mi-am dorit-o", "mi sa ars" se scrie "mi s-a ars", "mi lam loat" se scrie corect "mi l-am luat". Tu ti-ai luat permisul pe bune? Ca nici nu stii sa scrii. E incredibil cate greseli sunt in 2 fraze.1 point
-
Total de acord Jurasik. Noi ca si cumparatori ar trebui sa facem diferenta intre ceea ce avem nevoie si marketing. Dupa mine acest sistem face parte din o serie intreaga de gadget-uri facute sa-ti ia ochii cand cumperi o masina. Tot aici as pune si smecheria aia care iti aprinde cate un proiector cand tragi de volan, cred ca comig home sau asa ceva. Sa fim seriosi, eu n-am nici macar proiectoare si nu am simtit ca nu pot trai fara asa ceva. Tot aici e si auto-hold-ul, pornitul motorului din buton, etc.1 point
-
Carligul este identic, dar din pacate gaurile cu piulite de golf sedan (1j1) nu se potrivesc la golful variant (1j5)...si alte gauri cu piulite nu exista! Si la mufa de conectare am avut o surpriza neplacuta...nu se potriveste, sunt alt tip de mufe.1 point
-
Nu cred ca metoda cu turatul motorului e cea mai buna...ce faci...bagi toata funinginea din EGR in admisie? Pentru un mecanic e usor sa iti dea o astfel de idee, in loc sa curete o ora la EGR-ul tau, sau chiar mai mult, daca trebuie curatata si galeria de admisie. Vezi pozele din primul link, 2 posturi mai sus... si poate te convingi de ce nu trage bine masina (funingine de 2 cm pe pereti)1 point
-
cum spunea si Rapier, acela e furtunul dintre turbina si intercooler, si mie mi-a sarit odata, da nu merge ca un diesel aspirat, merge mult mai rau, la mine cand urcam cate un deal scotea un fum ca la autobuzele alea vechi si nu tragea aproape deloc... Am fost cu ea la service, sa-i fac un test, dar un mecanic de acolo cica sa trang bine colierul acela si sa-i fac cativa km, turata peste 3500 ture, si daca mai sare sa vin la el. Am strans sanatos colierul si i-am dat dupa ce a ajuns apa la 90 grade cam vreo 5 km in viteza a doua pana la liniutele cu rosu de la turometru.... nu a sarit.. si trage foarte bine, de atunci sunt vreo 6 luni si nu am mai avut probleme. Incearca si tu asa, nu ai ce pierde, doar sa sara din nou....1 point
-
Multumesc mult pentru informatii, va zic si pretul cat m-a costat pe mine dupa ce trec pe la service. Pana atunci incerc sa circul cat mai putin cu masina.1 point
-
Atentie mare la cei care au carlig de remorcare si nu este un produs omologat. RAR-ul a transmis o directiva de a se urmari in cadrul inspectiilor tehnice ( ITP ) ca aceste carlige de remorcare sa fi omologate de catre producatori, mai exact pe dispozitivul de remorcare sa existe placuta de identificare a carligului ( ce contine serie, tip, cine l-a produs, .....). In caz contrar se respinge de la ITP sau trebuie demontat de pe auto. In cazul verificarilor in trafic fiecare raspunde pe pielea lui de faptul daca are un carlig neomologat pe masina.1 point
-
eu acum am primit un mail de la un neamt de pe un forum german de passat-uri si mi-a sugerat ca primul pas care il fac e sa schimb comutatoarele de nivel incalzire in scaun intre ele ,deci sa-l schimb pe cel care nu merge cu cel de la scaunul care merge,in situatia mea cel de la pasagerul din dreapta.exista posibilitatea ca acesta sa fie defect.1 point
-
Prima: ai gresit topicul-tu ai b5.5 nu b6. Zgomotul de vajaiala poate veni de la un cheder, geam etc. Btw-pe forum nu sunt acceptate discutii ce contravin legislatiei gen la o frana de la 190 km/h....Trepisatii-discuri ovalizate sau roti dezechilibrate.0 points
-
Dotari multe la pret relativ mic. Nu ar trebui sa te atraga asa ceva, dimpotriva. Masina nu are piele, este doar alcantara pe centru. Interiorul de piele adevarata arata complet altfel. Afirmatia "nu are niciun element revopsit" in aproape 150.000km (pe bord cel putin) si 4 ani jumate mi se pare o afirmatie deplasata mai ales ca nu vine de la proprietar ci de la un samsar. Nu te lasa pacalit de masini cu multe dotari la un pret aparent accesibil pentru ca samsarii exact pe acest aspect mizeaza. Verifica VIN-ul, sa aiba km verificabili, carte service reala (nu toate stampilele si semnaturile la fel).-1 points
-
ca sa ma lamuresc si eu: cei din Patirlagele, Calarsi si Sighetu Marmamtiei vin la Cta la acest service si numai pt el? Sau se duc in zona lor ? Vb acum de Carfix Motors din Cta. Nu vb de service-uri din reteaua auto check center? Nu vreau sa supar pe nimeni si nici nu fac reclama dar vreu opinii strict legate de CARFIX MOTORS din Constanta. O zi buna tuturor.-1 points
-
decat golful de la pitesti cu 149.999 as lua la orice ora golful de la actavis cu 240.000 mai ales ca poti verifica la el orice dacaa avut reviziile facute la reprezentanta.-1 points
-
Incearca sa folosesti un alt tip de ulei cu protectie mai mare pe axa cu came (te poti orienta in privinta asta citind despre teste de uzura "4-ball test"). Colegii de pe tdiforum si bitog au obtinut rezultate bune folosind uleiuri heavy duty schimbate la 15 000km care nu respecta neaparat normele 505.01/507 insa au proprietati de protectie mai bune si un pachet de aditivare mai agresiv, rezista mai bine in timp. De asemenea tot la 50-70 000km poti sa dai capacul de la tacheti jos si sa inspectezi vizual starea axei cu came dar si suprafata si jocul tachetilor. Daca pui tacheti ina negri or sa tina mai mult decat cei vechi. citeste putin despre pozitia dopurilor tehnologice care cad si nu mai permit ungere adecvata si despre importanta nivelului uleiului care trebuie sa fie mereu pe maximul jojei, nu la jumate, nu jos. Bafta si sa ai drumuri bune.-1 points
-
Pai daca ai 3.5% si fara franciza stai mai bine ca mine. Bravo Benz ! Am tot 3.5%, dar am fransiza 100 Eur/eveniment.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00