Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2015 în toate secţiunile
-
De acord cu tine. Eu sunt unul din acele cazuri, voi face -din nou - un experiment pe mine, pentru ca voi vinde masina la anul, adica la 3.5 ani vechime, deci cu garantie ramasa de fabrica 6 luni, iar rulajul va fi in zona de max 70k km. Evident masina va fi mult mai scumpa decat cele "proaspat aduse", cu 90-100k pe bord dupa 4 ani si care costa 10k Eur in targ. Ca fapt divers, fostul Passat B6, l-am dat avand 4 ani vechime si 97k km pe bord cu 13,500Eur, in conditiile in care in targ erau 10k Eur. Sunt putine cazuri pentru ca sunt putini vanzatorii - persoana fizica - ce au luat masina de noua si au fost singurul proprietar. Cel mai bine e sa cumperi de la primul proprietar - ma refer la ala care a scos-o din showroom, nu la primul (samsar) proprietar in Romania. Vezi omul, discuti cu el, iti dai seama ce si cat stie despre masini si felul in care a avut grija de ea. Dar trebuie sa-ti asumi ca va cere mai mult ca samsarii. Problema e ca 90% dintre cumparatori vor "si cu aia in dos si cu sufletul in rai", adica cea mai ieftina masina posibila, dar cea mai ingrijita - evident un nonsens. Ref la masinile iesite din garantie - sunt o loterie. In principiu, defectele de fabricatie ar fi trebuit sa se manifeste pana in acel punct, iar tot ce apare sa fie defect de rulaj, uzura, nu de fabricatie. Nicio garantie nu-ti acopera amortizoare, discuri, placute, etc, adica ceea ce reprezinta consumabile functie de rulaj.2 points
-
dap, e o varianta buna, dar nu masini aduse din Fr. Am vazut vreo 2-3 cu un prieten care isi cauta si sunt chinuite toate. Zgariate pe toate partile, jante ciobite, interioare neingrijite. La o masina cu rulaj de peste 100,000km, volanul + schimbatorul + zona consolei centrale rezista mai bine la "tavaleala" la Passat si Superb, caci la 508-urile neingrijite arata jigarite. Merita cautata una luata de noua din Ro, de prim proprietar.1 point
-
Nici eu nu sunt pentru a blama masinile frantuzesti. Cu certitudine au plusurile lor incontestabile. Trebuie sa admitem ca unitatile hdi sunt excelente - chiar si dupa atatia ani. 1.6 hdi-ul de 110 cai de pe 307 din familie a ajuns la 150,000km. Stiu ca nu o sa convina multora, dar adevarul este ca e mult mai silentios si mai rafinat decat 1.6 tdi-ul de pe O2 FL-ul tot din familie. La 50,000km 1.6 tdi-ul e mult mai rontaitor si mai lenes decat 1.6 hdi-ul. Cine a condus extensiv hdi stie ce vreau sa spun. Cat despre 508 - haideti sa fim obiectivi. Eu am condus 508 si e o masina ok. Interiorul e bine finisat, materale moi in mare parte, tinuta de dum buna - usor mai ferma decat la Superb, hdi exploziv. Cutia automata e sub DSG, unitatea infotainment este arhaica, manetele de semnalizare si stergatoare sunt aceleasi de la 206 - care a aparut in '99 :( Marea problema a 508-ului si motivul principal pentru care eu nu am optat pentru el este pretul identic cu al Superbului si valoarea de revanzare foarte scazuta. Altfel, este o masina chiar ok si are acel ceva pe care nemtii nu il au... Daca ar fi fost cu 25-30% mai ieftin ca Superbul, mi-as fi asumat deprecierea accelerata1 point
-
Nu exista asa ceva. Ansamblul respectiv vine cu totul si nu cred ca o emblema spate poate fi transformata si adusa la starea unei embleme cu camera in ea. Aceasta emblema cu camera a venit montata pe Golf VI si ea contine si un sistem de actionarea, cu un motoras care, atunci cand se trece la mersu in marsarier, deschida emblema pentru a expune camera respectiva. Deci chiar si daca ai reusi sa montezi camera in emblema ta (?!?) tot ai mai avea nevoie de un motoras si de circuitul de comanda ... Imi face impresia ca nu prea stii cu ce te incurci si ca nici intuitia nu te prea ajuta :)1 point
-
Deci daca ai mers cu ea si iarna trecuta sa inteleg ca excludem varianta in care turatia creste aproape la 1000 rpm pentru a sustine sarcina crescuta a alternatorului datorata pornirii climatizarii ? Cand temperatura exterioara este sub 6 grade si pornesti caldura, rezistenta electrica de pe tubulatura climei solicita alternatorul, astfel incat turatia este marita pana antigelul atinge 90 grade.1 point
-
Dar acum nu mai gasesc ulei sub 4 ron/litru. Diferenta de 2 lei la litru nu justifica complicatiile aferente.1 point
-
nu e din tara dar poate il are cineva in vedere pe asta: http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-2.0-TDI-BlueMotion/vhc:car,pgn:17,pgs:50,srt:price,sro:asc,frn:01-2011,prx:14001,vcg:limousine,pa:rear_sensors,xhl:true,nvs:true,ehs:true/pg:vipcar/214135529.html zgarieturi multe pe el, check aprins :) deci sa va feriti de el1 point
-
e simplu de altflel...dai scut jos, bara fata jos, daca vrei sa nu te chinui..far dreapta jos, recipient lichid spalare parbriz jos..si sub el e webasto care trebuie si el demontat.apoi il desfaci si te apuci de curatat calamina de pe bujie , camera de ardere si intre corp si camera, injectorul... cam 2-3 ore. si cum spunea si florin e posibil sa nu fie de ajutor. unele unitati or sa mearga altele nu. eu am facut toate astea si chiar daca bujia imi urca la 68 % si tot e curat lacrima tot imi scote fum si imi da repeated flame si under voltage si modul comanda defect. asa ca dupa ce am luat de prin dezmembrari vreo 2 si m-am saturat de dat bani pe montat demontat am ales sa il pornesc din diagnoza ca sa fac - cald si cat o sa mearga ...o sa mearga.concluzia mea si doar a mea: pe cat de folositoare pe atat de proaste.ar trebui sa le dea ca si defect de fabricatie.1 point
-
Pozitia ta era clara cu doua pg in urma. Daca pentru tine diferenta intre Passat si A4 e asa mare, e clar ca toate celelalte masini deja nu merita luate in considerare. Radicalizarea asta nu e deloc buna, mai ales ca e foarte mult subiectivism si se vorbeste superior la adresa altora.1 point
-
Folosesc in prezent Motul x cess 5w40 si dupa doua zile de pauza si pornire la rece la 7-8 gr C parca nu prea mi a placut ceva...adica pornirea a fost normala, de...tsi, dar la plecarea cu motorul rece, la accelerari, zgomotul era mai urat pana s a incalzit. Sa vedem cand o fi ger...ce tractor o sa am. Zici ca e chiar diesel cu uleiul asta. Sigur ma intorc la New Life. Era mai silentios..1 point
-
din cauza calitatii slabe, dupa cativa ani trancane si scartaie problema e ca piesele frantuzesti se uzeaza de 2-3 ori mai repede decat cele germane, ma refer la tot ce tine de suspensii si articulatii Esti genul de persoana care ridica VW in slavi si celelalte masini sunt slabe, cum sunt piesele intr-un VW nu exista nici macar in tancul T-34... Ai avut tu masina din gama renault ca sa vezi ca scartaie ? Sau ai mers cu ceva taxi obosit... Ai condus tu cativa ani macar un logan sa vezi cat de repede se uzeaza ? Eu vorbesc in cunostiinta de cauza, nu vorbe din popor care le-au lansat mecanicii de vw prin anii 00 cand intre un Passat B5 si Laguna 1 chiar era o diferenta imensa la calitate/fiabilitate. Dar acuma suntem in 2015 si lucrurile s-au schimbat.1 point
-
Eu am 193000 km si nu am schimbat uleiul la cutie. Aveam si eu in gand sa-l schimb dar cei de la reprezentanta au zis ca nu este nevoie decat daca ai probleme si nu se schimba asa de usor . Trebuie schimbat si un filtru si inca ceva care nu se mai poate refolosi. Sa le las masina cu o zi inainte sa o bage inauntru sa ajunga uleiul la nu stiu ce temperatura ,.... Deocamdata nu am probleme cu nimc.1 point
-
De la introducerea platformei MQB (sfarsit de 2012) se fac reviziile si la noi la 30 000km sau 2 ani. Personal eu cred ca in Romania nu ar trebui sa se aplice asa ceva pentru ca romanul de multe ori face drumuri scurte, eventual urban si nici nu avem cine stie ce autostrazi pe care sa parcurgem distantele mari la viteze de croaziera. On topic: Eu m-as feri de masini care au reviziile la 30k si sunt din Romania. Proprietarul anterior s-a scumpit la revizii, iar asta pe termen lung se poate vedea. Uleiul si filtrele sunt consumabile importante de care depinde conditia motorului. Sunt multi aici pe forum cu masini dupa 2012 care fac reviziile la 1 an/ pana in 15 000km, asa ca nu e litera de lege la 2 ani. Masinile au devenit mai putin fiabile si pentru ca se utilizeaza acest interval extins cand nu e cazul.1 point
-
Salut floryn2.0, 1) Fiecare cere cat vrea, nu inseamna neaparat ca va si lua. De regula, diferentele de pret sunt cauzate de diferiti factori: - masina are ceva probleme - mai ieftin - masina a fos dauna, reparata - un pret redus ce te pune pe ganduri - Masina nu e conforma descrierii - mai ieftina sau pret normal (al pietei) - masina de proprietar, intretinuta foarte bine, fara rpobleme si care sa nu ceara bani - la pretul pietei ori(de regula) mai scumpa. Cam astea ar fi o parte din situatii dar, desigur, pot varia si ele. Factorul uman este cel mai greu in toata ecuatia asta. Un raspusn concret nu-ti paote oferi nimeni la aceasta intrebare. Oricum, litera de lege. Nu te uita la cele mai ietine. Nu pica in palse de genul (plec urgent din tara, am gasit alta amsina, etc). Nimeni nu-si bate joc de banii lui. Decat probabil unulc are are sa-si puna si-n cap. Dar in acest caz, omulr espectiv ar vinde o masina la care noi, ce de aici, nici nu ne-am permite sa ne uitam macar. Orienteaza-te la cele ce au ca rpet media pietei, sau cele imediat peste. 2.Pentru ca amsina a fost sau este inca in garantie si omul a fost la revizii conform planului de service al perioadei de garantie. Dupa garantie, se recomanda(in RO) revizii la intervale de 10-12.000km. Dar, nu toti o fac. Multi, necunoscatori de regula, merg tot din 15 in 15 mii sau, mai rau, la 20.000 - sunt cativa care si ignora.1 point
-
1 point
-
Super-propunere. Cred ca ar fi indicat sa gasim un template de fisier. (un numar maxim de sample-uri, o formula grafica comuna si o combinatie de grupuri logate) Suplimentar cred ca trebuie specificate si valorile normale (pentru fiecare tip de motor) ale valorilor logate.1 point
-
Mobil 5w40 super 3000 x1 Valvoline-ul 5w30 care l-am luat e semi-sintetic?0 points
-
0 points
-
Durablend folosesc de ceva vreme. Nu il mananca, nu completez intre schimburi, motorul isi schimba sunetul la fiecare schimb ( 8 - 10 mii km ), ceea ce mi se pare normal, orice ulei se uzeaza dupa un numar de km. As face o comparatie cu mst-ul, dar replica mecanicului meu a fost: Daca esti multumit de ulei, de ce sa-l schimbi? Colegul @nec100 ne poate spune care-i mai bun, pe hartie? Multumesc!-1 points
-
permite-mi sa te corectez, nu e diferenta intre freantuzesti si dacia logan vanduta ca renault clio in alte regiuni, toate sunt acelasi "rahat" (ma refer la acel desert din Turcia) insa intre renault clio care e defapt dacia logan si vw polo e diferenta foarte mare de calitate asa ca lasa "rahat in frantuzesti" (*citat) si sa vorbim de masini serioase aici-1 points
-
Hai ca asta-i buna, daca masina are montat motorul invers automat este altceva :))))))) Unii ati fi buni piloti de teste la rolls royce :winter: @bodgan: tu crezi ca daca se fabrica in turcia automat este o masina proasta ? acolo nu exista aceleasi standarde de calitate si controlul calitatii ? inca crezi in povestile populare in care masinile pentru europa de est sunt mai slabe ? dar vw ca produce si prin mexic care in afara ca are carteluri si droguri nu are mai nimic inseamna ca masina e proasta din aceste motive ? Gigantul Ford care produce si celebrele camionete F-150 sau Mustang (deci care o istorie imensa in spate) si care produce si masini pentru europa, crezi ca s-ar risca sa produca 1.0 ecobost si parca si 1.5 pentru toate tarile la noi la Craiova ? ps: n-a condus nimeni noul bi-tdi ? :RO flag:-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00