Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.12.2015 în toate secţiunile

  1. Azi a intrat mititica la retusat, poate cu un pic de noroc am sa o scot maine, am reusit sa montez si senzorul de nivel la vasul pentru lichidul de parbriz, din pacate m-am grabit sa il montez si nu am apucat sa fac si poze. Poate cand o sa ma apuc de tras firele pana la bord o sa fac si poze :)
    1 point
  2. Nu zi de doua ori ca apare dadu si pe aici cu 140 ACT cu consumuri de 4/100 :)
    1 point
  3. Mai tiganeala e cu rosu ala pe piulite, lasa janta simpla negru mat si atat.
    1 point
  4. 1. Mecanicul meu are un astra j 2.0 cdti adusa din De iar taicamiu tot aceeasi masina luata din Ro. Ecu are alt soft la cea adusa din De. Iar cea adusa din De are alt consum fata de cea din Ro. 2. Aditivii de care imi spui sa scap .... nu am cum sa scap. De ce ? Pentru ca asta bag si la pompa doar ca aitivul " meu " este furat de smecherii care nu pun benzina de 98 pura. Iar producatorul meu, Audi recomanda aditivi. Ia sa cauti sa vezi ca avem o lista comuna de aditivi vanduti de VW/AUDI. 3. Nu merg subturat. Schimb la 2-3k rpm si merg constant cu peste 1500 rpm. 4. OMW sau OMV mie cu cea de 100 imi facea pompa intr-un stil de era sa schimb distributia. Toate masinile familiei au mers cu OMW sau Rompetrol. 90% Rompetrol. Eu m-am ars cu benzina de OMW si asta nu ca ar fi avut apa sau altceva, ci ca imi facea motorul ca o bicicleta veche al carui lant se freaca de o talba. Ca idee legat de aditivi, in De dar mai ales in SUA Shell baga PEA in benzina. Aditiv care la noi nu se gaseste in benzina. Doar un derivat al lui in efix. Toti compusii folositi in metabond cu exceptia unuia de protectie se regasesc in MSDS-urile carburantului de afara. Iar vechiul meu diesel a mers 40k km cu aditivi in motorina. Iar mecanicul meu, folosese aditiv :) La audi pun de la 56k km de cand am luat masina aditivi iar in prezent are gata 63k. Nu orice aditivi, nu ce gasiti prin comert ci ceva adus de afara sau ceva mai greu de gasit in Ro. Petrom 99+ am bagat de nevoie... dar .... masina nu tragea diferit fata de efix.
    1 point
  5. Salut. Am și eu o problema cu bricheta. Nu mai vrea sa funcționeze. Ciudat este ca am toate siguranțele bune. Am desfăcut și bricheta , am crezut ca a ieșit mufa dar nu era ieșită . Am verificat sa văd daca am curent pe firele de la bricheta și nu am . Are cineva idee?
    1 point
  6. Am spus mai sus ca toate 1.9 TDI-urile si 2.0 TDI-urile (probabil si 1.6TDI) de pe OII au aceasta facilitate, din cate am citit se pare ca, chiar si cele destinate tarilor cu clima mai blanda, cum ar fi Spania de exemplu, au PTC. PS: Releul ala care l-ai vazut tu este defapt o siguranta iar valoarea ei este, dupa cum zici si tu, de 100 de A (Amperi) la masinile dotate cu PTC diagnosticabil. La cele dupa 2006 (PTC nediagnosticabil) sunt doua singurante in loc de una, cu valori de 40 respectiv 80 de A.
    1 point
  7. Vad ca prezinta mare interes cele 2 incalzitoare (sau Aux. Heater). Mai jos sunt schemele electrice de principiu. Referitor la diagnoza sau verificare, oricine are un VCDS si un aparat de masura poate rezolva problema verificarii fara a fi specialist in masinile VAG. PTC Skoda 2004.pdf PTC Skoda 2008.pdf
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!