Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.11.2015 în toate secţiunile

  1. Eu m-as mai lega si de aspectul fizic... iarta-ma ca-ti spun, stiu ca o masina trebuie sa-si faca treaba si atat dar sa ma ierte Cel de sus daca cu C5-ul ala as iesi in oras, nu stiu cum as rezista sa nu ma sperii dimineata de ea cand o vad. E parerea mea ca arata incredibil de urat.
    6 points
  2. Am schimbat distributia la 1.4 tsi caxa acum 2 saptamani. Lantul, intinzatorul ,cele 2 patine si simeringul de jos de la fulie. La 107 000 Km, cam atat se pare ca rezista. Lantul vechi era destul de alungit, nu am masurat exact cat, dar se vedea din cat de mult era iesit intinzatorul. S-a rezolvat zgomotul de la pornire, si in plus acum porneste "la sfert" , nu mai apare nicio eroare pe senzorul de pe axul cu came (G40). Pe langa disitributie am mai curatat parghia de la turbina si electrovalva diverter. Am pus ulei Motul XClean 5W40 , pana acum sunt multumit, sper sa nu mai apara probleme.
    1 point
  3. Este pentru prima data cand scriu pe acest forum. In primul rand vreau sa salut toti membri. In al 2-Lea rand vreau sa va impartasesc din ,,experimentele" mele. Prin 2014 am turnat in rezervorul unui Passat din '88, 12 litri de ulei de floarea soarelui. Motor cald si rezervor aproape gol. Am venit acasa (aproximativ 120 km) fara nici o problema. Motorul suna mult mai bine. A disparut cloncanitul specific. Puterea a crescut! Cred ca, uleiul fiind mai gros trecea mai greu prin reglajul de la debit si primea mai mult combustibil. Merge foarte bine cu 100% ulei vegetal... Pana se raceste motorul. Urmatoarea zi am pornit-o trasa... multisor... Exercitiul a continuation pe un 1.9td cod AAZ cu rezultate bune cata vreme nu lasam motorul sa se raceasca cu ulei goal in instalatie. Am avut montat si un incalzitor de combustibil (schimbator de caldura pe sistemul de racire). Incalzea turul si ajuta, chiar mult. In concluzie motoarele diesel classic se preataza la asa ceva. Cu conditia de a nu lasa ulei curat in instalatie peste noapte sau se poate folosi amestec.
    1 point
  4. 1 point
  5. Eu zic ca poti sa pui Vag-com-ul linistit ca doar nu modifici nimic. Acelasi motor ca al tau , E5, cald, cu ventilatia si farurile oprite, radio pornit are 0.4 l/h la relanti. Daca opresc radioul variază 0.3 - 0.4. Turatia cam 700 rpm dupa mine. Atasez si o poză.
    1 point
  6. Cel mai probabil nu. Nu ii mai spuneti plosca - se cheama capsula de vacuum. Dimensiunea capsulei si arcul din interior determina forta si lungimea cursei.
    1 point
  7. @Loko: Intr-adevar si eu cunosc niste oameni cu ALH care nu au probleme insa aici nu era topicul "cine n-are probleme cu ALH", totusi... @ManiacuV6: Arata a problema de avans de injectie, intr-adevar. Reglarea avansului la injectie a pompei de injectie se face rotind fulia pompei in cadrul pompei (nu ca la 1Z/AFN unde se roteste corpul pompei pe de-a intregul) si reverificand cu VAG-COM-ul. Sensul nu il stiu dar se poate tatona. Nu exista un semn anume.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!