Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2015 în toate secţiunile

  1. Si debitmetrul e nou. Erori nu am deloc . Cineva mi-a zis ca poate e slabita pompa de combustibil masina avand 620.000km
    1 point
  2. Clubsport este un GTI PP Stage 1 cu ceva aerodinamica in plus, mai ales pe spate cu ajutorul acelui spoiler. A si arcuri cu 10% mai dure. Bine la interior scaunele si volanul sunt mai orientate spre sport. Este practic un GTI Ed 40, dar probabil din motive de marketing ca sa nu se confunde cu Golf Ed 40, i s-a spus clubsport.
    1 point
  3. Asa am avut si Eu prima data o bataie , un Tacanit de metal am schimbat injectoarele toate 4 , Dupa 6 luni iarasi insa nu au doar injectoarele a doua ora , Problema a Fost uleiul castrol .am Bagat Acum Liquie Molly nu se Mai aude nimic Nici mie nu Mia venit sa cred Incearca si tu
    1 point
  4. Pe P rotile sunt blocate, mai bine zis cutia, si masina nu e in nicio treapta de viteza.
    1 point
  5. Ceva nu e ok cu uleiul ala. M-am uitat pe bidonul meu de M1 5w30 ESP si la mine apare norma 505.01. Si al meu nu stiu daca are o luna de cand e fabricat. Eu l-am luat de la revizieaudi la 135 lei :D New Life-ul de la uleideulei Mobil1 gasesti contrafacut in Ro de asta e bine sa apelezi la firme de incredere.
    -1 points
  6. L-am luat de la Norauto, deci nu (cred ca) e contrafacut. Au cumparat uleiul direct de la importatorul Mobil 1 din Romania. La fel fac si cu uleiul Castrol, direct de la importator (am fost si am intrebat). Plus ca au si butoaie de tabla cu castrol si mobil...ramane de vazut :001: L am pus in motor si merge super
    -1 points
  7. oameni buni,voi chiar sunteti ciudati,aduceti in discutii fel si fel de uleiuri ascunse si care nu se gasesc pe la noi asa ceva,bine ca nu cautati uleiuri prin africa si chestii de genul,si bine are fii lucruri concrete nu ce valori si specificatii dau producatorii..chiar nu inteleg sensul discutiilor astea cu uleiuri de prin america si sa nu mai vrobim ca totul se rezuma la niste cifre nimic concret si "fizic"
    -1 points
  8. Este pentru prima data cand scriu pe acest forum. In primul rand vreau sa salut toti membri. In al 2-Lea rand vreau sa va impartasesc din ,,experimentele" mele. Prin 2014 am turnat in rezervorul unui Passat din '88, 12 litri de ulei de floarea soarelui. Motor cald si rezervor aproape gol. Am venit acasa (aproximativ 120 km) fara nici o problema. Motorul suna mult mai bine. A disparut cloncanitul specific. Puterea a crescut! Cred ca, uleiul fiind mai gros trecea mai greu prin reglajul de la debit si primea mai mult combustibil. Merge foarte bine cu 100% ulei vegetal... Pana se raceste motorul. Urmatoarea zi am pornit-o trasa... multisor... Exercitiul a continuation pe un 1.9td cod AAZ cu rezultate bune cata vreme nu lasam motorul sa se raceasca cu ulei goal in instalatie. Am avut montat si un incalzitor de combustibil (schimbator de caldura pe sistemul de racire). Incalzea turul si ajuta, chiar mult. In concluzie motoarele diesel classic se preataza la asa ceva. Cu conditia de a nu lasa ulei curat in instalatie peste noapte sau se poate folosi amestec.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!