Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2015 în toate secţiunile

  1. Incearca sa-i faci un test de amortizoare si o geometrie
    1 point
  2. Sau adăugat următoarele opțiuni PLA1.5 RNS versiunea noua 2015 Clima noua Menționez ca mașina este 2011 Passat cc
    1 point
  3. da ai dreptate , sant de acord cu tine , totusi exact cum ai spus si tu uleiurile de peste ocean mai bune decat uleiurile europene , prefer sa fiu atent la nivelul de pe joja si sa protejez motorul eu folosesc amtecol , si pot spune ca este mare diferenta inca de la prima cheie , inainte de amtecol am folosit castrol edge , ravenol, motul , multa bafta
    1 point
  4. torque , uleiurile de peste ocean deasupra celor europene , red line, amsoil , petro canada , renewable lubricants, Petro canada are cel mai bun ulei de baza din lume cu o puritate de 99,9 la suta , sigur gasesti la ei ceva pentru norma 50700, au un 5w30 cu aceasta norma daca nu ma insel , despre motul pot spune ca am avut o experienta neplacuta , cu motul 5w40 x clean la 5000 km s-a aprins martorul , nu de alta dar motul chiar a falsificat fisele tehnice cu ceva timp in urma
    1 point
  5. Eu ma refeream strict la partea din ansamblu care vine pe fulie,credeam ca are vreo denumire la fel cum este Torx, Imbus,etc. Oricum am cumparat una completa de la Unior cu 42 de lei. Am rezolvat problema mea cu firul respectiv si cu aceasta ocazie ii dau un "Mare Multumesc" lui Calin78 :rules: care m-a sfatuit telefonic ce si cum sa fac.Am masurat incarcarea si am 14.35v la alternator,am masurat si la acumulator dar nu cred ca e concludenta masurarea pt ca imi era descarcat pana la 11,x si cum a inceput sa reincarce alternatorul , imi crestea valoare masurata,datorita reincarcariii banuiesc.Treaba nu e grea de facut,doar ca iti trebuie ceva scule cat de cat si aici mentionez un letcon buuuun (eu m-am cam chinuit umpic cu al meu,e din ala ieeeeftin,l-am primit :D) asta pe langa o presa buna (eu am mers la un prieten mecanic) si extractor de rulment,plus ca lac de bobinaj n-am gasit in comert la magazinele de specialitate deloc,dar nah toti avem prieteni.​ :vwrullz: Drumuri bune va urez !!!!
    1 point
  6. Legat de garanție citez din CERTIFICAT: dealerul în perioada de garanție este obligat sa repare saau înlocuiască orice componenta cu defecte de material sau de fabricație în perioada de garanție. Excepție se face pentru probleme care survin în urma accidentelor . utilizării incorecte, întreținere incorecta ( aici putem fii subiectivi și se pot face interpretari). La bujii, filtre, injectoare, beecuri, siguranțe, discuri de franna sau ambreiaj, lamele ștergătoare, plăcute frână, anvelope se schimba numai dacă se constata ca defecțiunea are la baza un defect de fab sau material . Și acum partea tare: nu intra sub incidenta garanției piesele de uzura și consumabile - altele decât cele clar recunoscute ca defecte de fabricatie- peste 6 luni sau 10000 km. Deci sa ne rugam ca defectul sa fie real unul caare are ca origine o problema de fabricație sau material ca sa beneficiem de garantie.
    1 point
  7. 1 point
  8. O mica sedinta foto, inainte de a o baga la hibernare. :D
    1 point
  9. Ne bucuram cand problemele se rezolva, si comunitatea noastra are din ce sa invete. Iar daca fiecare am putut ajuta cu ceva, cat de putin, atunci satisfactia este si mai mare.
    1 point
  10. Apesi pe butonul de park assist, dai semnal, bagi marsarier.
    1 point
  11. Omul nu este din B, a fost si el la meseriasii locali, care dupa test vag i-au pus diagnosticul. Din ce imi spune el, masina nu mai porneste deloc, la test nu ii mai este recunoscut ECU. Explicatia meseriasului a fost ca dupa o perioada mai lunga de neutilizare (2-3 luni) calculatorul s-ar fi incarcat electrostatic si la primul contact si-a dat duhul. Cert este ca eu am fost solicitat pentru o piesa inlocuitoare.
    1 point
  12. Salut, Ce parere aveti de Motul? Eu pentru 2.0 TDI BKD, am folosit numai Castrol EDGE 5w30 longlife 3, doar ca la ultimul schimb am decis sa fac o schimbare Motul. Prea multe pareri n-am ascultat despre acest ulei Motul momentan se comporta ok.
    -1 points
  13. 5 w30 504.00/507.00 Asa arata recipientul.
    -1 points
  14. Eu am folosit redline, uleiuri de peste ocean. Intr-adevar ulei foarte foarte bun dar sa nu uitam ca baza POE afecteaza garniturile Deci salvezi motorul pe o parte dar daca nu esti atent la nivelul de pe joja risti sa il faci praf pe alta. Redline varianta full saps foloseste baza PAO + POE in cantiate mica. Secretul uzurilor il reprezinta nivelul mare de zinc si fosfor + molybdenum undeva la 500-700 ppm. Iar chestia aia cu baza de puritate 99.9%... sunt curios daca si tu crezi ceea ce ai scris. Nu exista baza mai mult sau mai putin pura, baza este fie minerala, fie sintetica HC, SHC, PAO, POE, GTL. Daca o sa te iei dupa reclame sau dupa diversi comercianti ajungi departe.... Motul a avut o mica problema in trecut legat de fise dar in prezent fiecare modificare la o fisa tehnica sau de securitate citita recent este semanalata si pe email. O foarte mare parte din uleiurile facute de motul sunt cu reteta veche de aici si anumite proprietati fizice destul de limitate, uzuri nu chiar bune.... . QUOTE INUTIL!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!