Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2015 în toate secţiunile

  1. Daca ar conta, automat senzorul sau caseta ar fi trebuit sa aiba niste ghidaje.
    1 point
  2. Lamuresc si ma opresc din ot: vreau doar sa comparam mere cu mere. Masina mea a fost 34+k pret de lista curat. Din cauza de miniflota am obtinut 29+k. In principiu cam 5% peste ce se obtine in mod normal (calcul grosier). Toate preturi CU Tva. Oferta bmw e 29900 FARA Tva. Adica 37200 cu tva, si nu cred ca mai negociezi ceva. Configurati dvs o S3 la 39200 si vedeti ce masina iese(ca sa mai negociezi un 7% sa ajungi la 37200, pretul bmw oferta). Atunci comparati mere cu mere. Inteleg, sunt Ionatane vs Bot de iepure, dar macar suntem pe aceeasi creanga... P.S. Din ratiuni de spatiu si pret ( metru liniar de masina/10k E), superb is best for me. Nu sunt ipocrit. Daca posedam mai multe zeci de mii de E, probabil ca seria 5. Oricum nu seria3, dar bmw peste merc. O oferta gen sfarsit de model + masina expusa+black friday apare rar si o putem cataliga ca atipica. Repet, nu sunt ipocrit. Il felicit pe cel care a prins-o si il invidiez.
    1 point
  3. In postul #235 mi-am expus destul de clar rationamentul. Fiecare face ce vrea cu banii lui, fiecare stie ce isi doreste de la o masina. Ma opresc aici si urez spor achizitii colegilor doritori.
    1 point
  4. Si ajunge la 42,036 euro....adica cat un L&K de 190cp....si iar da cu virgula.
    1 point
  5. din pacate iarasi imi curge motorina pe la pompa tandem nu stiu ce sa mai fac acasta este alta pompa tanem , nu a curs 1 saptamana si acum iarasi a inceput am schimbat si furtunul cel mic de motorina care intra in pompa tandem, cel din 2 bucati cu mufa si acea supapa interesant ca pe el am o supapa poate fi ea problema?? atasez poza
    1 point
  6. scrie ca nu este ok pt motoarele Pd R5 si V10 TDI, pana la un anumit an, pentru cz alea necesita 506.01, ca sa nu se distruga pinioanele de la distributie. Deci daca nu ai 2.5 R5 sau 5.0 V10 poti folosi 5W30 Esp
    1 point
  7. Vezi sa nu isi fi facut regenerare. Stiu ca l-am prins pe taicamiu in fata mea cand ii facea regenerare. Cand a plecat de pe loc in forta a fost un fum negru putin albastru. Daca a facut mai mult timp ... nasol... . Am folosit acum 1 an cred motorina Luk premium. N-a fost rea motorina mi s-a parut ca cea de OMW. Oricum n-am mai bagat de frica pentru ca toti spuneau Huo Luk. Nici cea de petrom nu e cine stie ce... e cea mai ieftin iar statiile peco nu au cele mai curate rezervoare. Nu ca ar mai avea cineva in prezent dar no. Cand a aparut socar la Buzau am bagat motorina lor premium, l-am omenit pe baiatul de la pompa si ghici ce, pe facturi motorina bagata de mine era furnizata de Rompetrol. Efix de 55 vandut sub numele lor 55. Motorina ca aia n-am mai vazut pana in prezent, Motorina premium pura fara sa fie indoita cu motorina de 50. Mi-a mers masina de m-a uns la inima. Doua plinuri am facut la ei si ambele geniale. Restul ... slabe. Dupa ce au facut clientela s-au desteptat si au inceput sa le amestece si ei. Eu am mers cu motorina de rompetrol, omw si mol. Numai sortimentul premium. Era diferenta de la lot la lot de fiecare data. O data OMW-ul maxx era dementa, alte dati praf. La fel si la rompetrol... am alimentat la Brasov si n-am mai recunoscut masina. Abia abia se ducea, fum in spate la greu. La Buzau in schimb la o singura statie motorina de 55 mereu a fost buna. Mol Evo nu mai zic, cea de la Buzau mi s-a parut diferita fata de cea de la Brasov. Cu cea de Buzau mergea masina foarte fain, putin fum, etc. Cu cea de la Brasov ... mama. Fumul era la el acasa. Nu mereu dar in general asa se simteam molul evo. Mol-ul isi alimenteaza carburantul in PECO de aici a fost si diferenta. OMW-ul si Rompetrolul stiu ca vin cu ele gata aditivate de la rafinarie. De ar ajunge si in rezervor ceea ce scrie la pompa, ce bine ar fi. Mai ales la Luk se fac cele mai multe magarii. Tatal unui prieten a alimentat masina de servici numai cu Luk de 50. 200k km si masina merge fara probleme. Asta pentru ca de alimentat alimentau numai la un peco luk sigur. Deci motorina lor nu are probleme. Un prieten are un PECO numit speed oil in Buzau. Carburantii sunt Luk iar toate masinile lui merg cu motorina sau benzina de Luk. 0 probleme pentru ca nu baga apa in carburant iar rezervoarele sunt curatate periodic.
    1 point
  8. Revenind la titlul topicului in lumina noilor informatii, mi se confirma inca odata ca Skoda are preturi prea mari, prea mari pentru ceea ce reprezinta in prezent aceasta marca. Imi place Skoda, dar mi se pare irational ca din cateva optiuni adaugate sa ajungi din urma un E Klasse (nu C Klasse). Am fost pana in Germania acum o luna si din nou nu mi-a venit sa cred ca nu prea vezi pe strazi masini Skoda (mai rar cate un S2 break). Spunea @75NOR intr-un post mai vechi ca pretul cu care s-a vandut S2 non-facelift spre sfarsitul ciclului de viata este un pret corect, deci se poate. Skoda doreste mult sa ajunga din urma Passatul sau chiar sa-l depaseasca la cateva capitole, dar nu se poate doar prin pret. Colegul @danny32 a ajuns la vorba aia veche "a pus optiuni si iar a pus pana a ajuns sa cumpere Mercedes". Parerea mea...
    1 point
  9. Pai asta inseamna ca spatele boxei poate intra in contact cu apa. Daca ploua zdravan boxa se tine la apa :) Si cand dai volum face valuri :)
    1 point
  10. In cazul in care primesti amenda, o platesti ; in cazul in care iti ia talonul, o belesti , ca sa fac si o rima draguta ; in cazul in care faci accident si nu esti vinovat ( ceea ce se poate intampla in orice moment ) nu vei fi despagubit :) spor ! Asa e cand cumperi masini ieftine, fara taxa..si vrei sa iesi mai ' eftin ' .
    1 point
  11. Ca tot vine iarna am zis sa o pregatesc de inghet :)) -Am spalat sub masina cu jetul cu spuma activa -Am eliminat putina rugina + solutie anti rugina forch -Am scos toate dopurile de dedesupt, si bagat ceara in cavitati, schimbat dopuri deteriorate -Dat pe sub masina cu ceara Urmeaza saptamana asta jante de iarna. Din pacate interiorul de rs6 inca se lasa asteptat...
    1 point
  12. Daca este varianta nemteasca da e ok daca este cea normala luata din Ro un mare NU.
    1 point
  13. deci daca tin pe L / R si pornesc incalzire luneta, oglinzile raman reci?
    1 point
  14. Salutare, detin un golf cu motor BCA si nu este chiar asa de pacatos cum se spune. Este adevarat ca in ceea ce priveste piesele multi se uita cam asa :sly: dar nu trebuie sa va speriati. Il am din 2008 si nu au fot mari probleme de motor. Banalele probleme de mecanica bucse, pivoti etc dar in res nimic deosebit. Asa ca nu fugiti de el.
    1 point
  15. Dupa aproape 5 ani de mers cu rompetrol, la inceput cu cea de 51 si apoi cu cea de 55, in octombrie anul trecut, am zis sa fac un experiment si am inceput sa alimentez cu mol. Motivul acestui experiment a fost faptul ca, desi schimbam filtrul de motorina la fiecare revizie acesta era destul de murdar. Am vrut sa alimentez 15.000 km cu mol si la urmatoarea revizie sa vad daca filtrul este la fel de negru. Am abandonat experimentul in aceasta luna intrucat de ceva timp injectoarele incepusera sa "rontaie" la pornire indiferent daca era motorul cald sau rece. Am revenit la rompetrol si dupa nici un plin "rontaitul" a disparut. in concluzie, masinuta mea "mananca" numai rompetrol de acum inainte.
    1 point
  16. Cu motorul pornit, stand pe loc, tine apasat cateva secunde pe butonul din capatul manetei care actioneaza stergatoarele. E un buton cu doua directii, sus sau jos (acelasi cu care te-ai jucat mai devreme). Poti sa tii ori pe directia sus, ori pe jos, care iti convine. O sa iti apara un meniu in care o sa ai 3 optiuni: MFI, Audio si Setup. Cu ajutorul butonului respectiv selectezi MFI, dupa care pe aceeasi maneta ai un buton pe partea ei inferioara. Il apesi pe acela dupa ce ai selectat MFI si gata. Succes!
    1 point
  17. HA, HA , HA, de unde le scoateti, fratilor? Sau cu vag-com poti intra la clima si sa vezi daca compresorul e comandat in curent si daca dezvolta cuplu. O sa vezi ca nu. Cu ECON apasat nu mai intra acel element de incalzire Z35, element care consuma vreo 70A, de aici si consumul crescut de carburant. Acel element solicita alternatorul la mai mult de 1/2 din puterea sa. DAca e cum sustii tu sa-mi spui si mie unde e blocul de valve prin care se schimba sensul de curgere al freonului. Si daca se inverseaza iti dai seama ca mizeria adunata in filtrul din radiatorul din fata se intoarce in compresor ? Deci, nu mai faceti afirmatii daca nu sunteti siguri ce se intampla. Sa-mi arati si mie in vreun pdf. sau SSP unde scrie ceea ce spui tu.
    1 point
  18. exista aparate cu ultrasunete ce inlatura rozatoarele . montezi asa ceva in garaj si ai scapat de durerile de cap :(
    1 point
  19. L-am folosit la Skoda de doua ori, acum il folosesc la cealalta masina benzina 1.4
    0 points
  20. Tocmai ce am cumparat un bidon de 4 litri ulei Mobil 1 ESP Formula 5w30 si am observat ca la specificatii norma 505.01 nu mai apare la recomandare :dry: Are cineva idee ce s-a intamplat? Au schimbat formula? Pe siteul oficial vad ca inca apare 505.01 la recomandare http://www.mobil1.co.uk/synthetic-engine-oils/esp-formula-5w-30.aspx?tabs=specifications#tabs Uleiul este luat din Norauto :RO flag:
    -1 points
  21. Pe precedentul bidon scria si de asta am tinut minte ca trebuie sa fie trecut 505.01 la recomandari. Este recomandat motoarelor PD, insa nu si celor fara DPF fabricate intre 1999-2003 si cele R5/V10 TDI pana in anul 2006.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!