Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.11.2015 în toate secţiunile

  1. Astazi am reusit , dupa lungi discutii si tratative cu fostul proprietar , sa-mi completez colectia de busuri, cu acest frumos exemplar pe care mai este foarte mult de lucru. Are motor de 1.6 TD, 5 trepte, trapa si sirocou, iar pe unele geamuri laterale mai este folia albastra originala. Are 90% din vopseaua originala, haionul a fost schimbat. Din pacate, scaunele fata nu sunt cele potrivite, sunt de la un model de Camper sau Multivan mai vechi, cu cotiere mai mici si nereglabile. Daca cineva ma poate ajuta cu scaunele originale, ii raman profund indatorat :) Suportul de biciclete original Paulchen este pregatit. Noroc ca am gasit un Westfalia in paragina, si proprietarul a fost de acord sa -mi vanda suportul complet.
    1 point
  2. Referitor la problema cu portiera de la șofer : cu portiera deschisă în totalitate, împing cu o șurubelniță, doar pe prima treaptă, clămpușul de la broască care zăvorăște ușa pe cuiul de pe stâlp, se aprinde martorul luminos de pe ușă și semnalizează în bord ușa care este deschisă; dacă închid și pe a doua treaptă, se stinge martorul luminos și îmi arată pe bord că toate portierele sunt închise (cum e și normal). Iar dacă deblochez clămpușul ca și cum ușa ar fi deschisă, se comportă ca o ușă închisă, mă refer la martorul de pe ușă și afișajul din bord. De aceea cred că nu e din cablaj și e din broască. Sper că m-am exprimat "românește" - pe înțeles.
    1 point
  3. Dar sunt extrem de scumpe. Mai bine pui w5yw, adica becurile din semnalizarea de e aripa de la masinile mai vechi https://www.google.ro/search?q=wy5w&espv=2&biw=1517&bih=741&tbm=isch&imgil=xsg7Z3NZahHl5M%253A%253BYHvFOhok0jJsVM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.auto-discount.co.uk%25252Fwy5w-indicator---amber-853-p.asp&source=iu&pf=m&fir=xsg7Z3NZahHl5M%253A%252CYHvFOhok0jJsVM%252C_&dpr=0.9&usg=__PDaErUA7gY3dolIQhGCCuoe-hoY%3D&ved=0ahUKEwjbgo7L9q3JAhVDORQKHdfLB2EQyjcIMw&ei=G-VWVpuJEcPyUNeXn4gG#imgrc=xsg7Z3NZahHl5M%3A&usg=__PDaErUA7gY3dolIQhGCCuoe-hoY%3D
    1 point
  4. Incearca sa mergi cat mai constant si cu multa frana de motor :) Eu asa reusesc sa scot consumuri foarte bune. La viteze medii de 70-80 km/h scot consum de 3.9-4.3%, pe acelasi traseu :D
    1 point
  5. din pacate trebuie sa dai joc cam tot ce vine pe podele... ca sa scoti consola centrala, trebuie scos trim radio, climatronic - soate toate torxurile de acolo... lateralele fata de la sofer si pasager de la tunel median - ai torxuri si acolo.... scumiera, ai torxuri si sub ea - trimi schimbator, sa deconectezi mufele la butoane. te duci in spate, scoti spatele la cotiera - ai doua torxuri, il tragi afara, deconectezi mufa si o sa vezi doua piulite - le desfaci cu cheia de 10. daca masina e sub 2008, mai ai cate un torx pe la jumatatea tunelului, in dreptul scaunelor, pe fiecare parte = ca sa ajungi la ele, tragi scaunele la maxim in fata si le ridici la maxim
    1 point
  6. Nu te uzi la cwr ca nu pica apa pe sezut, cel mai bine da o tura la masina si experimeteaza singur :)) Nu stiu nimic de retrofit dar cred ca e mai simplu sa iei o husa daia incalzita. Eu nu am pornit incalzirea in scaune pana acum. Masina baga caldura instant (maxim 1 minut - traiasca incalzirea auxiliara) si nu am simtit nevoia. LE: S-a intamplat o eroare si in loc sa faca edit s-a generat un post nou. Dc poate un moderator sa il lipeasca pe acesta la postul de mai sus o sa-i fiu recunoscator pe viata :) Multumesc.
    1 point
  7. Nu am nicio problema cu zapada iarna la stergatoare sau apa aruncata pe geamuri in mers. Datorita formei si modului in care se imbina usile si caroseria, cand ploua si deschid usa, apa adunata la imbinare in loc sa cada in afara masinii cade inauntru. Mai précis pe manerul interior usii si pe laterala scaunului. Din fericire la FR lateralele scaunelor sunt din "piele" si se pot strege. La fiecare ploaie inainte sa incep deplasarea trebuie sa streg cu o carpa picaturile de pe usi si scaune
    1 point
  8. Multumesc tuturor pentru informatii , eu ai transmit colegului toate cele aflate si va decide el de care pune. Numai bine colegi!
    1 point
  9. Iti multumesc pentru raspuns ! La pornire am mai citit ca ar putea fi ceva din soft .. se poate face cu o interfafata standard VCDS .. ? Totusi mi-se pare cam aiurea sa faca asa acele acelea !?!? nici la dacie nu fluctuau acele asa .. iar pe langa se simte o mica trepidatie .. O sa ma uit maine sa vad codul chiuloasei .. ideea e ca nu imi scoate fum nici alb nici albastru .. nu face spuma in vas nimic .. dar nici pierderi vizibile nu am..
    1 point
  10. neinspirata alegere as putea spune masina nu poate fi folosita decat in oras, in extraurban risti sa ramai in drum si singura solutie e sa chemi platforma iar peste 3-4 ani cand acumulatorii se vor epuiza masina va mai valora maxim 20%, asta in cazul in care se va gasi cineva dispui sa-i schimbe http://www.topgear.com/uk/videos/9998399001
    -1 points
  11. eventual si anvelopele, placute frana si benzina...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!