Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2015 în toate secţiunile
-
Părerea mea ca nu își au rostul discuțiile de genul. Fiecare își alege masina după bunul plac. Daca chiar vrei anumite dotări iti iei masina noua si ți-o configurezi după bunul plac. Daca nu, asta e... Iti iei una cu trapa si cu front assist sau ce mai spuneti voi. :))1 point
-
Salut. Poate nu este tocmai locul potrivit, dar din anumite motive, vreau sa dau jos mocheta si as avea nevoie de un manual de reparatie sau ceva de genul pentru a vedea pe unde sunt suruburile și ce anume ar trebui demontat. Cotiera centrala nu reusesc să-i dau de cap la suruburi și nu vreau sa stric ceva. Multumesc.1 point
-
Pe 42 iti ramane 0 ptr ca unitatea nu este blocata-atunci salvezi val. 1. Pe 66 cand o bagi in test se modifica val la pompa de dozare? Parerea mea e ca ai camera de ardere murdara sau capul la bujie calaminat/murdar si de aceea nu sustine flacara.1 point
-
1 point
-
E clar ca nu e nimic de comparat. Fiecare optiune isi are rolul ei. De preferat si front assist si trapa...si se termina discutia :)) Trapa e pentru confort, front assist pentru siguranta. Daca e de comparat ceva, compari optiuni din aceeasi categorie... De ex lane assist cu front assist... Ati inteles ideea ^^ Si da, ideal e sa ai cat mai multe optiuni..slava Domnului, CC'ul are o gama foarte larga de optiuni.1 point
-
1 point
-
Gata,s-a rezolvat multumita lui "XtreZz" . Am schimbat senzorul Hall si functioneaza perfect . Mii de multumiri inca odata . Te salut !1 point
-
Gata? Nu mai subliniaza nimeni cele deja spuse?! Ma mir! :wub: Daca va uitati pe aici pe forum, in aria de B6, la "modificari..." cred, am pus si un DIY cu felul in care acei ochi de pisica, de pe TL,CL,SL, se pot transforma in lumini, ca pe HL. :) Bafta si nu va mai certati!1 point
-
1 point
-
Pentru cei care nu stiu ce face optiunea "confort indicator" din maxi-dot: Cand e setat ON, atunci cand dai scurt de maneta de semnalizare, va semnaliza de 3 ori. Daca e OFF, va semnaliza decat o data.1 point
-
corecte afirmatii, dar aduc o mica precizare dupa ce va actiona manerul si va deschide usa o sa inceapa "pisica lesinata in calduri" de alarma sa miaune :unsure:1 point
-
Eu fac altceva din obisnuinta: Ies din masina inchid usa si armez. Pritena mea nu apuca sa inchida usa pentru ca isi mai ia ceva din torpedou sau gentuta din cotiera, o va inchide ulterior si se va inchuia automat. Alta completare: sa nu armati niciodata inainte sa deschida ea usa pentru ca va ramane blocata in masina, fara posibilitatea de a actiona manerul din interior. Va trebui apoi sa va intoarceti dupa ea pentru ca veti observa ca nu vine in urma voastra :)) Daca apasati de doua ori butonul de armare totusi...atunci masina se va arma cu posibilitatea de a actiona manerul din interior.1 point
-
Asa cum am scris si anterior, traducerea "mai exacta" si fara pretentia de a fi 100% corecta este cea pe care am dat-o eu. Am zis "mai exacta" si nu "100% exacta" (desi recunosc ca e nefericita exprimarea pentru ca "exacta" nu sufera grade de comparatie :icon_thumright: ) tocmai pentru ca nu stiam ce e cu 15 Power ala. Insa te asigur ca in engleza "prior to battery disconnection " inseamna "inainte de deconectarea bateriei" si pentru asta imi pun carnetul jos. Nu stiu mai multe si sper sa nici nu fiu nevoit sa aflu mai multe despre "terminalii" ceia... oricum, am apreciat gestul tau de a posta informatii inedite. Eu am incercat sa clarific putin exprimarea, sa nu fie interpretata gresit. L.E. Am citit acum si postul tau din alt topic prin care ziceai ca ti-au disparut ceva anomalii dupa deconectarea bateriei. Poate ca deconectarea bateriei este o rezolvare pentru multe probleme care altfel ar trebui duse la reprezentanta, caz in care "deconectarea bateriei mai mult de o ora rezolva chestiile woodoo" ar fi intr-adevar un lucru pe care nu l-am descoperit inca. Tine-ne la curent cu anomaliile ce le-ai intalnit, sa vedem daca merge treaba cu deconectarea :Driver:1 point
-
Cred ca merita facuta o precizare la ceea ce ai postat, criv. Traducerea mai exacta a frazei englezesti este ca "... inlocuirea anumitor componente fara a deconecta bateria AR PUTEA duce la aparitia unei erori (sau desincronizari) numita 15 Power, si daca apare asta, e cazul sa deconectezi bateria pentru o ora pentru ca sa se stearga (sau sa se resincronizeze sistemul)." Banuiesc ca totul tine de sincronizarea comunicatiilor pe magistrala CAN-BUS, fiecare componenta trimite semnale la anumite intervale si daca una este scoasa din circuit sub tensiune si apoi reconectata, nu mai stie cand e randul ei sa trimita semnalele si de aceea se impune un reset general prin deconectarea de o ora a bateriei. Nu cred ca e cazul sa tii deconectata bateria cate o ora de fiecare data cand o desfaci (de ex. daca te apuci sa cureti contactele de la mufa de airbag de sub scaun e bine sa deconectezi bateria inainte, just in case)1 point
-
Tu compari trapa cu Front assist de exemplu? E clar ca unii colegi au alte gusturi, dar totusi,la un impact frontal iti va pune trapa frana? Eu unul prefer siguranta nu fitele :)-1 points
-
Cred ca trebuie sa pierzi obiceiul asta prost cand compari preturile din alta tara cu preturile din Ro. Salariile de acolo nu sunt salariile din Ro. In Africa ti-ar face schimb de ulei cu 1 dolar. Daca nu ai de gand sa tii masina o infinitate (5-10 ani) atunci nici nu-ti mai bate capul prea mult cu ce ulei folosesti si cand faci schimbul, schimba-l la 30 000km si gata.-1 points
-
Uleiuri mediocre si usor accesibile, fara sa fie 100% sintetice (scrie pe bidon dar din fisa reiese ca nu-s). Pt masinile vechi fara filtru de particule cel mai bun ulei ramane de departe 5w40 (afirm asta si cand ma gandesc la temperatura si clima Romaniei). Cauta ceva cu mult zinc (1200 +) si calciu ( 2000+) si cu un tbn cat mai mare, preferabil de la 7 in sus. Lasa-i pe vanzatorii si pe papagalii de uleiuri sa-si raceasca gura dejeaba. Daca vrei sa te informezi fa-o pe forumurile de specialitate, sau vezi cateva analize cu uleiuri in masini cu 200-300.000 mile. si inca ceva legat de aprobari, niste oameni specializati pe asa ceva, au facut analize sa demonstreze ce uzura implica anumite uleiuri in motor, si nu e vorba de 1-2 analize ci de cateva zeci/sute, in diferite masini si stiluri de condus. Din analize poti sa tragi o gramada de concluzii utile, ceea ce denota ca e mult mai important ca un ulei sa-si faca treaba bine (in special la masinile care le avem cum le avem, adica majoritatea sunt trecute de 180-200.000km) unde din punctul meu de vedere e mult mai important gradul de protectie al motorului, decat norma Vw 505.01 care este pur marketing. Sunt o gramada de uleiuri care n-au nici o treaba dar totusi au norma VW, spre exemplu sa luam Castrol, daca nu avea contract si aprobari cu o gramada de masini, nu-l mai folosea nimeni, asta e marketing pur.-1 points
-
-1 points
-
Ma mira cum este tehnic posibil ca un motor prin compresie sa genereze caldura la relanti. Lucru imposibil stiintific vorbind. La benzina exista explozie deci e fezabil.....-1 points
-
Pt cele doua "genii" de mai sus poate va ajuta o lectura oficiala dacia : https://www.google.ro/url?sa=t&source=web&cd=39&rct=j&q=incalzire%20diesel%20relanti&ved=0ahUKEwiqpdOVqazJAhVBHSwKHenGArM4HhAWCDMwCA&url=http%3A%2F%2Fdaciaclub.tehnoplus.net%2Fdaciaclub%2FLogan%2FDiverse%2FDeficiente%2520si%2520calitati%2520Dacia%2520Logan.pdf&usg=AFQjCNHxFZJV7fQfnL-kGZhKhTvCQNGUNw&sig2=toTkUNi1sucr-zFaNI4NOA Exista oricand si google wikipedia. Viata reala......etc-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00